- Μηνύματα
- 934
- Likes
- 5.123
- Ταξίδι-Όνειρο
- Και πού δεν θέλω;
Από το 2017 που ήταν το τελευταίο μήνυμα στο νήμα, μήπως έχει βρει κανείς κατάστημα στην Ελλάδα να πουλάει βιετναμέζικο καφέ;
Υπάρχει ένα βιετναμέζικο μαγαζί στην Γλυφάδα, αλλά δεν έχω πάει ακόμα. Παραθέτω το link.Από το 2017 που ήταν το τελευταίο μήνυμα στο νήμα, μήπως έχει βρει κανείς κατάστημα στην Ελλάδα να πουλάει βιετναμέζικο καφέ;