Κεφαλονιά Κεφαλονια,καλυτερα δεν γινεται!

Eagle Fly

Member
Μηνύματα
249
Likes
578

maria91

Member
Μηνύματα
2.798
Likes
2.723
Για να πάτε Αργοστόλι από το Ληξούρι δεν χρειάζεται ΚΤΕΛ. Παίρνεται το φέρι και περνάτε απλά απέναντι. Έχει δρομολόγια ανά μισή ώρα περίπου.
A ωραια δε το ξερα νομιζα οτι η μονη λυση ηταν το κτελ,ευχαριστω!

Λογικά θα έχει, αλλά ετοιμασου για μεγάλη διαδρομή, είναι τα δυο άκρα του νησιου, παρε ενα τηλέφωνο

ΚΤΕΛ Κεφαλονιάς - Τοπικά Δρομολόγια

να δεις, τι θα σου πουνε , για τα δρομολόγια :cool:
Ναι το ξερω,καποια δρομολογισ φαινονται τωρα στο site τους,ευελπιστω για τελος Ιουνη να βαλουν κ αλλα...μηπως υπαρχει καποιο αλλο μερος στη Κεφαλονια να παμε για να γεμισουμε την τριτη μερα?
 

gkalla

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.157
Likes
12.478
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
μηπως υπαρχει καποιο αλλο μερος στη Κεφαλονια να παμε για να γεμισουμε την τριτη μερα?
Μέρη πολλά αλλά με το ΚΤΕΛ δύσκολα. Πολύς χρόνος χαμένος! Ίσως αν νοικιάζατε αυτοκίνητο για μια δύο μέρες να μπορούσατε να πάτε σε κάποια βασικά μέρη όπως η Άσσος, η Αγία Ευφημία ή η Σκάλα.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.798
Likes
2.723
Μέρη πολλά αλλά με το ΚΤΕΛ δύσκολα. Πολύς χρόνος χαμένος! Ίσως αν νοικιάζατε αυτοκίνητο για μια δύο μέρες να μπορούσατε να πάτε σε κάποια βασικά μέρη όπως η Άσσος, η Αγία Ευφημία ή η Σκάλα.
Δε παιζει αμαξι γιατι δεν οδηγω και η μητερα μου επισης...σκεφτομαι για 4 μερες,το αεροπλανο φτανει μεσημερι οποτε θα μεινουμε στο Ληξουρι,αντε την επομενη να παμε Αργοστολι αρα την 3η μερα που θα μπορουσαμε να παμε με κτελ αν οχι Φισκαρδο?εχει κατι πιο κοντα?
 

gkalla

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.157
Likes
12.478
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Δε παιζει αμαξι γιατι δεν οδηγω και η μητερα μου επισης...σκεφτομαι για 4 μερες,το αεροπλανο φτανει μεσημερι οποτε θα μεινουμε στο Ληξουρι,αντε την επομενη να παμε Αργοστολι αρα την 3η μερα που θα μπορουσαμε να παμε με κτελ αν οχι Φισκαρδο?εχει κατι πιο κοντα?
Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ΚΤΕΛ στο νησί αλλά η αίσθηση που έχω είναι πως δύσκολα θα τα καταφέρετε να πάτε και να έρθετε την ίδια μέρα σε κάποιο άλλο σημείο του νησιού, ειδικά αν μείνετε Ληξούρι. Έχω την αίσθηση πως από Αργοστόλι θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές αλλά ουσιαστικά δεν ξέρω λεπτομέρειες για να βοηθήσω.
Για μέσα στο Ληξούρι μπορώ να σας πω πολλά όπως και για το Αργοστόλι (το ξέρω λιγότερο βέβαια).
Ρίξε μια ματιά, αν δεν βαριέσαι, στον οδηγό που είχα γράψει παλιότερα για το νησί και τα ξαναλέμε αν χρειαστείς κάτι άλλο.

30 χρόνια παραμπαστός… στο Ληξούρι (και στην Κεφαλλονιά)
 

Eagle Fly

Member
Μηνύματα
249
Likes
578
Ναι το ξερω,καποια δρομολογισ φαινονται τωρα στο site τους,ευελπιστω για τελος Ιουνη να βαλουν κ αλλα...μηπως υπαρχει καποιο αλλο μερος στη Κεφαλονια να παμε για να γεμισουμε την τριτη μερα?



Απλά μπορεί να υπάρχουν και αλλά δρομολόγια, όσο περναει ο καιρός .

Εγώ θα σου έλεγα, να μείνετε Λιξουρι, έχει τρομερές παραλιες , να πάτε να τις δείτε, σίγουρα μια μέρα, θα περασει .

Αφου θα είστε, χωρίς αμάξι, με περιορισμενες μέρες, είναι ταλαιπωρία, με τη μητέρα σου, με το ΚΤΕΛ.

Η Κεφαλονιά θέλει αμάξι, για να την εξερευνήσεις :cool:
 

Ostvarivanje

Member
Μηνύματα
450
Likes
252
Καλησπέρα σας. Ιούνιος πλέον και άρχισε να μυρίζει καλοκαίρι...

Έτσι, μετά από δύο ανεπιτυχείς προσπάθειες για την Κεφαλονιά (λόγω διαφόρων καταστάσεων), πάμε για την τρίτη απόπειρα.

Όπως το σκεφτόμαστε. Σάββατο 20 Ιουνίου αναχώρηση από δυτική Μακεδονία προς Κυλλήνη και άφιξη στον Πόρο (επιλέξαμε Κυλλήνη γιατί έχει καράβι στις 5 το απόγευμα και θα έχουμε περισσότερες ώρες για το ταξίδι μέχρι Κυλλήνη (μονοδρομήσεις Εγνατίας κλπ).
Σκεφτόμαστε να μείνουμε 3 βράδια στη Σάμη (μισάωρο με το αμάξι μου είπαν από τον Πόρο), δηλαδή γύρω στις 7 το απόγευμα θα φτάσουμε και άρα σχεδόν πάει η πρώτη μέρα. Τη δεύτερη λέμε να πάμε μονοήμερη στην Ιθάκη και προφανώς πρέπει να πάρουμε και τα αυτοκίνητα ε; Και την τρίτη μέρα να κινηθούμε προς Αγία Ευφημία και προς Πόρο να τον δούμε και αυτόν και οτιδήποτε άλλο πέριξ.
Τις επόμενες 5 μέρες στο Αργοστόλι να μείνουμε για τις εκεί παραλίες και να ανιχνεύσουμε Αργοστόλι και Ληξούρι (για οτιδήποτε άλλο εκεί κοντά μου προτείνετε) και τέλος 2 μέρες Φισκάρδο, να δούμε και την Άσσο και οτιδήποτε άλλο ενδιαφέρον και από εκεί να φύγουμε προς Βασιλική. Είδα ότι η Βασιλική από τα Σύβοτα Λευκάδας δεν είναι μακριά. Αξίζει επίσκεψη στα εκεί Σύβοτα;

Πώς το βλέπετε; Οποιαδήποτε πρόταση ευπρόσδεκτη. Μιλάμε για 20-30 Ιουνίου και θέλουμε να πιστεύουμε ότι δε θα γίνεται χαμός και από άποψη παρκαρίσματος στο Αργοστόλι, αλλά και από πιο προσιτές τιμές.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.858
Likes
10.467
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
λέμε να πάμε μονοήμερη στην Ιθάκη και προφανώς πρέπει να πάρουμε και τα αυτοκίνητα ε;
Εννοείται ναι, με το μεφαλο πλοιο που κοστιζει το μισο.
Σκεφτόμαστε να μείνουμε 3 βράδια στη Σάμη (μισάωρο με το αμάξι μου είπαν από τον Πόρο),
Καλη επιλογή. Αν κ δεν κατλαβα γιατι με 3 λιμανια πιο βορεια (Βασιλικη, Αστακος, Πατρα) επιλεξατα το πιο νοτιο κ αβολο για σας.
Και την τρίτη μέρα να κινηθούμε προς Αγία Ευφημία και προς Πόρο να τον δούμε και αυτόν και οτιδήποτε άλλο πέριξ.
Παλι στο νοτο; μυρτο, ασσο, αντισαμο απο σαμη βολεύει.
Είδα ότι η Βασιλική από τα Σύβοτα Λευκάδας δεν είναι μακριά. Αξίζει επίσκεψη στα εκεί Σύβοτα;
Οχι. Αδιαφορο λιμανάκι ιστιοπλοϊκών χωρις τπτ ιδιαίτερο για μπανιο. Φισκαρδο απειρως ωραιότερο αν και δεν ειναι απαραίτητη η (πανακριβη) διαμονη εκει.
για προτασεις φαγητου, διαμονης πμ
 

gkalla

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.157
Likes
12.478
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Καταρχήν καλά να περάσεις και να το ευχαριστηθείς. Δίνεις αρκετό χρόνο στο νησί που κατά τη γνώμη μου τον χρειάζεται.

μισάωρο με το αμάξι μου είπαν από τον Πόρο
Τόσο είναι

Και την τρίτη μέρα να κινηθούμε προς Αγία Ευφημία και προς Πόρο να τον δούμε και αυτόν και οτιδήποτε άλλο πέριξ.
Είναι σε αντίθετη κατεύθυνση και θα χάσετε χρόνο στο πήγαινε έλα. Επίσης θα πρότεινα να παρακάμψετε τον Πόρο και να προτιμήσετε την περιοχή της Σκάλας που νομίζω έχει πιο πολύ ενδιαφέρον

Τη δεύτερη λέμε να πάμε μονοήμερη στην Ιθάκη και προφανώς πρέπει να πάρουμε και τα αυτοκίνητα ε;
Αυτοκίνητο (ή μηχανή) οπωσδήποτε για Ιθάκη. Είναι σχεδόν αδύνατο να κινηθείς με άλλο τρόπο.
Αν είχα να διαλέξω από την μια να δώσω, 1 ημέρα στην Ιθάκη και 1 σε Πόρο και Αγία Ευφημία κι από την άλλη 2 μέρες στην Ιθάκη (ή και παραπάνω), θα διάλεγα δαγκωτό την Ιθάκη.

Μιλάμε για 20-30 Ιουνίου και θέλουμε να πιστεύουμε ότι δε θα γίνεται χαμός και από άποψη παρκαρίσματος στο Αργοστόλι, αλλά και από πιο προσιτές τιμές.
Γενικά στο Αργοστόλι υπάρχει ένα θέμα με παρκαρίσματα και κίνηση όλο το χρόνο αλλά σίγουρα θα είναι καλύτερα τον Ιούνιο απ' ότι μετά τις 15 Ιουλίου.

Αν έχεις όρεξη ρίξε μια ματιά κι εδώ που έχω καταγράψει αρκετές από τις επιλογές για το νησί.

30 χρόνια παραμπαστός… στο Ληξούρι (και στην Κεφαλλονιά)

Αν και είναι γραμμένη πριν 5 χρόνια τα περισσότερα από αυτά που γράφω ισχύουν και σήμερα.
Μπορείς φυσικά πάντα να με ρωτήσεις ότι χρειαστείς.
 
Last edited:

Ostvarivanje

Member
Μηνύματα
450
Likes
252
Εννοείται ναι, με το μεφαλο πλοιο που κοστιζει το μισο.
Καλησπέρα. Εννοείς το ANDREAS KALVOS από LEVANTE FERRIES;
Καλη επιλογή. Αν κ δεν κατλαβα γιατι με 3 λιμανια πιο βορεια (Βασιλικη, Αστακος, Πατρα) επιλεξατα το πιο νοτιο κ αβολο για σας.
Γιατί όλα τα καράβια πιο βόρεια και άρα πιο κοντά σε εμάς, το τελευταίο τους φεύγει στη μία το μεσημέρι, ενώ από Κυλλήνη έχει στις 5 το απόγευμα. Μια αναποδιά να προκύψει στην Εγνατία, με όλα αυτά που γίνονται (προχτές για κανένα μισάωρο είχε σταματήσει τελείως η κυκλοφορία), θα βγούμε εκτός χρονικού ορίζοντα, οπότε να φύγουμε μια φυσιολογική ώρα και όχι πρωί πρωί. Επίσης, να κλείσουμε εισιτήριο για το καράβι από πριν ή δε θα έχει τόσο κόσμο και να βγάλουμε από την Κυλλήνη όταν φτάσουμε;
Παλι στο νοτο; μυρτο, ασσο, αντισαμο απο σαμη βολεύει.
Καλά για όλα τα άλλα και ευχαριστώ πολύ, αλλά για την Άσσο, καλύτερα δεν είναι να πάμε όπως θα πηγαίνουμε από Αργοστόλι προς Φισκάρδο;
Οχι. Αδιαφορο λιμανάκι ιστιοπλοϊκών χωρις τπτ ιδιαίτερο για μπανιο. Φισκαρδο απειρως ωραιότερο αν και δεν ειναι απαραίτητη η (πανακριβη) διαμονη εκει.
για προτασεις φαγητου, διαμονης πμ
Έτσι όπως το είδα μου φάνηκε γραφικό λιμανάκι (στα Σύβοτα αναφέρομαι). Λέγαμε μήπως να πηγαίναμε από Βασιλική στην επιστροφή.
Φυσικά και δεν το συγκρίνω με το Φισκάρδο. Βασικά Φισκάρδο θέλω να μείνουμε (αλήθεια και τον Ιούνιο θα είναι πολύ ακριβά τα καταλύματα;) για να δούμε και τη νύχτα πώς είναι. Δε θα ήθελα να πάμε και να γυρίσουμε στο Αργοστόλι τόσο μακριά που είναι. Εκτός αν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή εκεί κοντά. Το σκεφτήκαμε για το Φισκάρδο ώστε να είμαστε και κοντά στο λιμάνι στη επιστροφή προς Βασιλική. Εκτός και αν δε μείνουμε Φισκάρδο και υπάρχει κάπου αλλού να μείνουμε αυτές τις δύο νύχτες, κάπου στη μέση τέλος πάντων (μεταξύ Αργοστολίου και Φισκάρδου).
Όσο για τις προτάσεις, ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και όταν θα φτάσουμε σε κάτι τέτοιο θα σας ενοχλήσω ξανά.
Καταρχήν καλά να περάσεις και να το ευχαριστηθείς. Δίνεις αρκετό χρόνο στο νησί που κατά τη γνώμη μου τον χρειάζεται.
Βασικά αγχώθηκα λίγο διαβάζοντας εδώ μέσα για δύσκολο δρόμο και επειδή δε θέλουμε να είμαστε συνέχεια στα αυτοκίνητα να αλλάξουμε και μέρη διαμονής.
Είναι σε αντίθετη κατεύθυνση και θα χάσεται χρόνο στο πήγαινε έλα. Επίσης θα πρότεινα να παρακάμψετε τον Πόρο και να προτιμήσετε την περιοχή της Σκάλας που νομίζω έχει πιο πολύ ενδιαφέρον
Ευχαριστώ πολύ αλλά δεν ξέρω πώς θα τα προλάβουμε όλα αυτά όταν θα είμαστε στη Σάμη...
Αυτοκίνητο (ή μηχανή) οπωσδήποτε για Ιθάκη. Είναι σχεδόν αδύνατο να κινηθείς με άλλο τρόπο.
Αν είχα να διαλέξω από την μια να δώσω, 1 ημέρα στην Ιθάκη και 1 σε Πόρο και Αγία Ευφημία κι από την άλλη 2 μέρες στην Ιθάκη (ή και παραπάνω), θα διάλεγα δαγκωτό την Ιθάκη.
Ιθάκη ε; Να μείνουμε εκεί δύο μέρες λες; Μας ανατρέπεις τα σχέδια, αλλά πολύ καλό ακούγεται, αλλά δεν ξέρω τίποτα από Ιθάκη και πρέπει να το ψάξουμε λίγο. Έχει πάρει το αυτί μου ότι είναι αρκετά ακριβά γενικά, ισχύει;
Γενικά στο Αργοστόλι υπάρχει ένα θέμα με παρκαρίσματα και κίνηση όλο το χρόνο αλλά σίγουρα θα είναι καλύτερα τον Ιούνιο απ' ότι μετά τις 15 Ιουλίου.
Έτσι φαντάζομαι και εγώ. Δηλαδή και να μείνουμε και λίγο πιο μακριά πιστεύω ότι για βράδυ "περπατιέται" το Αργοστόλι, εννοώ να μη χρησιμοποιούμε αυτοκίνητο.
Αν έχεις όρεξη ρίξε μια ματιά κι εδώ που έχω καταγράψει αρκετές από τις επιλογές για το νησί.
Ναι μου το είχες προτείνει και παλιότερα, αλλά δε θυμάμαι πολλά, οπότε θα το διαβάσω με μεγαλύτερο προσοχή αυτή τη φορά.
Μπορείς φυσικά πάντα να με ρωτήσεις ότι χρειαστείς.
Σε ευχαριστώ και πάλι, αλλά και τους δυο σας για τις πολύτιμες πληροφορίες που μου δώσατε.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.858
Likes
10.467
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Γιατί όλα τα καράβια πιο βόρεια και άρα πιο κοντά σε εμάς, το τελευταίο τους φεύγει στη μία το μεσημέρι,
δεν το εψαξες καλα. 😉Το τελευταίο απο Βασιλικη φευγει 17.00.
Καλησπέρα. Εννοείς το ANDREAS KALVOS από LEVANTE FERRIES;
Ναι
Επίσης, να κλείσουμε εισιτήριο για το καράβι από πριν ή δε θα έχει τόσο κόσμο και να βγάλουμε από την Κυλλήνη όταν φτάσουμε;
Κανεις δεν ξερει. Βγαλτε ενα ον λαιν απο το app/ σαιτ της εταιρείας να ειστε σιγουροι.
Οι αποστασεις στο νησι δεν ειναι κ τραγικες. Αργοστολι-Φισκαρδο ειναι 1 ωρα. Το βραδυ ειναι χαλαρα, πολυ χαλαρά. Η ασος αξιζει πολλα αλλα αυτα ειναι προσωπικά γουστα.
 

gkalla

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.157
Likes
12.478
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Βασικά αγχώθηκα λίγο διαβάζοντας εδώ μέσα για δύσκολο δρόμο
Μεγάλες αποστάσεις έχει το νησί όχι τόσο δύσκολο δρόμο. Εμένα δεν μου φαίνεται πολύ δύσκολος αλλά ίσως να τον έχω συνηθίσει
Έχει πάρει το αυτί μου ότι είναι αρκετά ακριβά γενικά, ισχύει;
Από τιμές σε διαμονές δεν έχω ιδέα. Έχω να κάνω διανυκτέρευση στην Ιθάκη πολλά χρόνια. Το πρόβλημα παλιότερα ήταν πως δεν είχε πολλά καταλύματα Την περίοδο που θα πάτε όμως θα έχετε περισσότερες επιλογές.
Δηλαδή και να μείνουμε και λίγο πιο μακριά πιστεύω ότι για βράδυ "περπατιέται" το Αργοστόλι
Απλά να μην απομακρυνθείτε πολύ από τον παραλιακό δρόμο. Μετά έχει απότομες και δύσκολες ανηφόρες.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom