Samion
Member
- Μηνύματα
- 10.858
- Likes
- 10.467
- Επόμενο Ταξίδι
- Παλέρμο
τα ιδια λεμε σχεδον. Δεν ειναι 8-2 αλλα 7-2 κ η αναλογια αδικει το μεγαλο νησι βεβαια. Σε 9 ωρες βλεπεις αρκετα στο μικρο κι αν σ αρεσει επιστρεφεις. Χωρια που και αυτο το αποφασιζεις επιτοπου. Το μεγαλο δεν το βλεπεις σε 7 μερες ακομα κι αν τρεχεις πανικοβλητος.Προλαβαίνεις αλλά «καις» ένα νησί, οπότε διαφωνώ. Καλύτερα να το μοιράσεις 8-2, κοντά είναι, κρίμα να μη δεις και τα δύο, εκτός άμα πηγαίνεις κάθε χρόνο. Σαφώς δεν εξαντλείται η Κεφαλονιά αλλά με 7-8 μέρες έχεις πολύ καλή εικόνα.
Οχι βρε, δεν ειπα κατι τετοιο. Ενα αλλο παλιο μελος πεταξε αυτο το λουλουδι σε αλλο παλιο μελος που σχεδιαζε 7 μερες στην κεφαλονια απο Αλεξανδρουπολη, κ προτεινε κ 1 μερα ιθακη κ 1 λευκαδα κ 1 ζακυνθο. Γιατι οχι; Αφου το πρωι ξεκινησε από Αργοστολι πηγε φισκαρδο, ασσο μυρτο, το μεσημερι ηταν πισω κ το απογευμα βαριοταν…Έχω κάνει εγώ τέτοια πρόταση; Μήπως για μικρά;
Διανθισμενη μνημη αλλα το κυριο νοημα αυτο ηταν. Διαχρονικο γελιο οπως με την ψαροσουπα της Ρωμης.
