Κινηματογραφική κουβέντα....

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.116
Likes
15.618
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Παιδιά ωραίο γκομενάκι ο Κωνσταντίνου, ναι, καλός ηθοποιός, ναι, αλλά θεωρώ ότι έχει πάντα το ίδιο στυλ, την ίδια έκφραση, το ίδιο στυλάκι καταραμένου ποιητή που μου άρεσε όταν ήμουν 15 και 20 και 25, αλλά κάπου ώπα.
Ανδρέα 40αρισαμε φιλαράκι. Ναι, ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά τι να γίνει. Πάρτο απόφαση. 😄
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.754
Likes
52.655
View attachment 532943
Συγγνωμη αλλα ποιος παρατηρει την αρθρωση? :bleh::haha:
Κι εγω. Στα επαγγελματα φωνης μονο η Ελλη Λαμπετη μπορεσε να επιβιωσει ψευδιζοντας. Αλλα δεν βγαζουν πια οι σχολες τετοια μεγεθη, οποτε η εκπαιδευση στην αρθρωση ειναι εκ των ουκ ανευ.
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.116
Likes
15.618
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Είδα χθες το "Marty Supreme" (δεν ξέρω αν παίζεται ακόμα στους κινηματογράφους). Ειλικρινά απορώ με τις κριτικές που είχα διαβάσει για αυτή την ταινία. Δύο άτομα συμφωνήσαμε ότι είναι πολύ υπερεκτιμημένη.

Οι ερμηνείες καλές, ναι. Αλλά αυτό, απλά καλές. Το σενάριο κατ' εμέ δεν είχε τρομερή συνοχή, η διάρκεια ήταν πολύ μεγαλύτερη από ο, τι χρειαζόταν, το τέλος απλοϊκό. Γενικά από μένα είναι όχι.
 
Last edited:

mariath

Member
Μηνύματα
2.517
Likes
8.713
Επόμενο Ταξίδι
Napule
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Είδα χθες το "Marty Supreme" (δεν ξέρω αν παίζεται ακόμα στους κινηματογράφους). Ειλικρινά απορώ με τις κριτικές που είχα διαβάσει για αυτή την ταινία. Δύο άτομα συμφωνήσαμε ότι είναι πολύ υπερεκτιμημένη.

Οι ερμηνείες καλές, ναι. Αλλά αυτό, απλά καλές. Το σενάριο κατ' εμέ δεν είχε τρομερή συνοχή, η διάρκεια ήταν πολύ μεγαλύτερη από ο, τι χρειαζόταν, το τέλος απλοϊκό. Γενικά από μένα είναι όχι.
Πόσο συμφωνώ! Καλή ερμηνεία από τον Timothee Chalamet αλλά κατά τα άλλα μια μετριότητα. Πολύ φασαριόζικη, πολύ ό,τι να ναι. Δεν κατάλαβα για ποιον λόγο έγινε τόσος ντόρος.
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.116
Likes
15.618
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Πόσο συμφωνώ! Καλή ερμηνεία από τον Timothee Chalamet αλλά κατά τα άλλα μια μετριότητα. Πολύ φασαριόζικη, πολύ ό,τι να ναι. Δεν κατάλαβα για ποιον λόγο έγινε τόσος ντόρος.
Εγώ θεωρώ ότι απλά προωθούν πολύ τον Chalamet. Γενικότερα. Και μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα.
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.349
Εγώ θεωρώ ότι απλά προωθούν πολύ τον Chalamet. Γενικότερα. Και μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα.
Πες μας οτι ειναι μαρκετινγκ και το ειδυλλιο με την Kylie να τρελαθουμε τελειως :cool:
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.116
Likes
15.618
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Πες μας οτι ειναι μαρκετινγκ και το ειδυλλιο με την Kylie να τρελαθουμε τελειως :cool:
Μπα, δε νομίζω. 😄
Αν κρίνω από πρόσφατες δηλώσεις του και γενικά από τη στάση ζωής του θεωρώ ότι μια χαρά ταιριαστοί είναι και όσοι αναρωτιόντουσαν για το πώς τέτοια καλλιτεχναρα τα έμπλεξε με τις Καρντάσιανς ήταν απλά αφελείς.
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.349
Μπα, δε νομίζω. 😄
Αν κρίνω από πρόσφατες δηλώσεις του και γενικά από τη στάση ζωής του θεωρώ ότι μια χαρά ταιριαστοί είναι και όσοι αναρωτιόντουσαν για το πώς τέτοια καλλιτεχναρα τα έμπλεξε με τις Καρντάσιανς ήταν απλά αφελείς.
Περι μπαλετου λες; Ναι οντως επιφανειακοΤΑΤΟΣ
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.116
Likes
15.618
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Περι μπαλετου λες; Ναι οντως επιφανειακοΤΑΤΟΣ
Ναι, για αυτό λέω, αλλά έχει πει/κάνει και άλλα μαργαριτάρια κατά καιρούς.
Αν θες γκουγκλαρε κιόλας το όνομά του με Saturday Night Live (2023) να δεις στάση και έμμεση τοποθέτηση. Δεν θα επεκταθω περισσότερο εδώ, καταλαβαίνεις φαντάζομαι τους λόγους.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom