- Μηνύματα
- 3.116
- Likes
- 15.618
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ανταρκτική
Παιδιά ωραίο γκομενάκι ο Κωνσταντίνου, ναι, καλός ηθοποιός, ναι, αλλά θεωρώ ότι έχει πάντα το ίδιο στυλ, την ίδια έκφραση, το ίδιο στυλάκι καταραμένου ποιητή που μου άρεσε όταν ήμουν 15 και 20 και 25, αλλά κάπου ώπα.
Ανδρέα 40αρισαμε φιλαράκι. Ναι, ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά τι να γίνει. Πάρτο απόφαση.
Ανδρέα 40αρισαμε φιλαράκι. Ναι, ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά τι να γίνει. Πάρτο απόφαση.

