Κύπρος Κύπρος, μια μικρή βοήθεια

maria91

Member
Μηνύματα
2.797
Likes
2.720
Σκεφτομαι Παφο για ενα 2μερο τον 15αυγουστο...ο στοχος ειναι μονο μπανια κ χαλαρωση...λετε να την παλεψουμε με την ζεστη εκει ή θα γυρισουμε με υπερθερμια? :haha:
 

erodios

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
465
Likes
2.090
Ταξίδι-Όνειρο
Στα φεγγάρια μου!
Σκεφτομαι Παφο για ενα 2μερο τον 15αυγουστο...ο στοχος ειναι μονο μπανια κ χαλαρωση...λετε να την παλεψουμε με την ζεστη εκει ή θα γυρισουμε με υπερθερμια? :haha:
Το δεύτερο, αλλά και τι έγινε; Όλα μια ιδέα είναι! :cool:
 

Nikos1986

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.389
Likes
6.794
Επόμενο Ταξίδι
Νορβηγία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Σκεφτομαι Παφο για ενα 2μερο τον 15αυγουστο...ο στοχος ειναι μονο μπανια κ χαλαρωση...λετε να την παλεψουμε με την ζεστη εκει ή θα γυρισουμε με υπερθερμια? :haha:
Αν πας για τη θάλασσα μια χαρά. Με ένα αστερίσκο, τουλάχιστον για τα μέρη που πρόλαβα να γυρίσω εγώ... Στην Κάτω Πάφο (βλ. κάστρο) και στον αρχαιολογικό χώρο δίπλα δεν έχεις σκιά. Πάντως, στον αρχαιολογικό χώρο μπορείς να κάνεις και ωραία βόλτα στο ηλιοβασίλεμα, που δροσίζει και λίγο. Στην πόλη πήγα χειμώνα, σε μια από τις τελευταίες εξόδους πριν επαναπατριστούμε, το σκυλομετάνοιωσα που δεν την είχα επισκεφθεί περισσότερες φορές και νωρίτερα. Όσο πρόλαβα να δω, η πόλη μου άρεσε πολύ. Επίσης, έχε υπόψη το κύριο πρόβλημα κατ'εμέ της Κύπρου, που δεν ήταν η ζέστη, αλλά η απίστευτη υγρασία, καλοκαίρι - χειμώνα. :rolleyes-80:

Τι μου θύμησες πάντως... 15/8 πρώτη έξοδος μετά από εμπλοκή και φυλακή... :haha:
 

ΡΕΝ

Member
Μηνύματα
163
Likes
43
Επόμενο Ταξίδι
?????
Ταξίδι-Όνειρο
Saint Tropez
Σκεφτομαι Παφο για ενα 2μερο τον 15αυγουστο...ο στοχος ειναι μονο μπανια κ χαλαρωση...λετε να την παλεψουμε με την ζεστη εκει ή θα γυρισουμε με υπερθερμια? :haha:
Καλημέρα..ως Κύπρια θα σου έλεγα όχι...απελπιστική κατάσταση..όμως άν δεν μπορείς να έρθεις άλλη εποχή, εφοδιάστου σίγουρα με καπέλο, αντιλιακό και μαγιό! αν δεν αντέχεις την υπερβολική ζέστη μην έρθεις θα σε κουράσει..όμως μπορείς να κάνεις εκδρομές (αν θα έχεις αυτοκίνητο) σε βουνά που είναι πιο δροσιά σε κοντινές σχετικά αποστάσεις.!
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.613
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Σκεφτομαι Παφο για ενα 2μερο τον 15αυγουστο...ο στοχος ειναι μονο μπανια κ χαλαρωση...λετε να την παλεψουμε με την ζεστη εκει ή θα γυρισουμε με υπερθερμια? :haha:
Έχω πάει τρεις φορές Κύπρο, οι δύο άνοιξη (τέλος Μαρτίου) και η μία Ιούλιο.
Αυτό που συνειδητοποίησα ήταν ότι ούτε η άνοιξη ήταν πιο ζεστή από Ελλάδα (έστω Αθήνα που ζω εγώ), καθώς έκανε κρύο και τις δύο φορές, ούτε το καλοκαίρι ήταν όσο εφιαλτικό περίμενα (βέβαια κινήθηκα μόνο σε θάλασσα και ορεινά και όχι σε πόλεις). Ούτως ή άλλως, τα καλοκαίρια πια στην Ελλάδα είναι συνήθως ένα χάλι με τρελές θερμοκρασίες και υγρασία, οπότε δεν θεωρώ ότι κάνει ιδιαίτερη διαφορά.
Έχοντας πει αυτό, να συμπληρώσω ότι όπως δεν θεωρώ τις ελληνικές πόλεις κατάλληλες για διακοπές το καλοκαίρι, αντιστοίχως δεν θεωρώ και τις κυπριακές. Δηλ αν πας Κύπρο δεν θα σου πρότεινα να μείνεις Πάφο, αλλά κάπου πιο "εξοχικά". Οι πιο ωραίες παραλίες που πήγα ήταν στην περιοχή της Αγίας Νάπας και του Πρωταρά και όχι στην Πάφο. Επίσης είχε πολύ γλυκιά δροσιά το βράδυ στα χωριά του Τροόδους (εγώ είχα μείνει στην Κακοπετριά).
 

kabamarou

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.564
Likes
2.956
Συμφωνώ για τις παραλίες. Πρωταράς και Αγία Νάπα είναι από τις καλύτερες. Σαν θάλασσα της Πάφου δεν μου άρεσε καθόλου.

Όσον αφορά το θέμα της ζέστης είναι κάτι υποκειμενικό. Έχει να κάνει με τις αντοχές του κάθε ανθρώπου και σίγουρα με το τι καιρό θα τύχει να κάνει τις ημέρες που θα πας. Έχοντας μείνει έναν χρόνο Λευκωσία πάντως μπορώ να πω ότι ισχύει ένας κανόνας. Μεσημέρι το καλοκαίρι δεν βγαίνεις έξω στον ήλιο με τίποτα. Είναι κανόνας και για τους ντόπιους
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.797
Likes
2.720
Παιδια σας ευχαριστω ολους!εχω παει αλλες 2 φορες στην Κυπρο οποτε ψιλογνωριζω τις θερμοκρασιες,απλα σκεφτομουν για ενα 3μερο το 15αυγουστο διοτι για Παφο βρισκω φθηνο αεροπορικο και διαμονη(ακομα!)...σκεφτηκα κ εγω για Αγια Ναπα αλλα οδηγηση την ξεχναμε διοτι το ετερο ημιση δε πιανει δεξιοτιμονο κ λιγο που το ψαξα με κτελ ηταν λιγο σκοτωμα...θα το ξανακοιταξω ομως!!
 

ΡΕΝ

Member
Μηνύματα
163
Likes
43
Επόμενο Ταξίδι
?????
Ταξίδι-Όνειρο
Saint Tropez
Παιδια σας ευχαριστω ολους!εχω παει αλλες 2 φορες στην Κυπρο οποτε ψιλογνωριζω τις θερμοκρασιες,απλα σκεφτομουν για ενα 3μερο το 15αυγουστο διοτι για Παφο βρισκω φθηνο αεροπορικο και διαμονη(ακομα!)...σκεφτηκα κ εγω για Αγια Ναπα αλλα οδηγηση την ξεχναμε διοτι το ετερο ημιση δε πιανει δεξιοτιμονο κ λιγο που το ψαξα με κτελ ηταν λιγο σκοτωμα...θα το ξανακοιταξω ομως!!
Αν είναι για ένα break 3 μέρες ελάτε! σιγά.τι Αθήνα τι Πάφο! ίδια ζέστη περίπου!
όντως οι καλύτερεσ παραλίες είναι Πρωταρά - Αγία Νάπα, αλλά οκ είναι θέμα οι μετακινήσεις! αλλά και Πάφος μπορείτε να πάτε προς Λουτρά της Αφροδίτης εκδρομή- λογικά θα έχουν διαδρομές!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom