- Μηνύματα
- 8.498
- Likes
- 69.418
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά για την περίοδο του Πάσχα δε θα κοιτούσα τίποτε παραέξω από την πόλη της Μυτιλήνης.Για Πάσχα θα έλεγα να το δεις ζεστά κ για μέσα στη Μυτιλήνη.
Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά για την περίοδο του Πάσχα δε θα κοιτούσα τίποτε παραέξω από την πόλη της Μυτιλήνης.Για Πάσχα θα έλεγα να το δεις ζεστά κ για μέσα στη Μυτιλήνη.
Για ποιο λόγο λέτε για μέσα στη Μυτιλήνη ? Μέσα Μυτιλήνη με απασχολεί το θέμα του πάρκιν αν δεν έχει το ξενοδοχείο και η κίνηση.Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά για την περίοδο του Πάσχα δε θα κοιτούσα τίποτε παραέξω από την πόλη της Μυτιλήνης.
Γιατί στα υπόλοιπα μέρη το Πάσχα θα επικρατεί μια σχετική ερημιά, ενώ στην πόλη όχι. Κάνεις τις εξορμήσεις σου κατά τη διάρκεια της ημέρας κι επιστρέφεις σ' αυτήν.Για ποιο λόγο λέτε για μέσα στη Μυτιλήνη ? Μέσα Μυτιλήνη με απασχολεί το θέμα του πάρκιν αν δεν έχει το ξενοδοχείο και η κίνηση.