Λέσβος

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Για Πάσχα θα έλεγα να το δεις ζεστά κ για μέσα στη Μυτιλήνη.
Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά για την περίοδο του Πάσχα δε θα κοιτούσα τίποτε παραέξω από την πόλη της Μυτιλήνης.
 

babouridis

Member
Μηνύματα
170
Likes
80
Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά για την περίοδο του Πάσχα δε θα κοιτούσα τίποτε παραέξω από την πόλη της Μυτιλήνης.
Για ποιο λόγο λέτε για μέσα στη Μυτιλήνη ? Μέσα Μυτιλήνη με απασχολεί το θέμα του πάρκιν αν δεν έχει το ξενοδοχείο και η κίνηση.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Για ποιο λόγο λέτε για μέσα στη Μυτιλήνη ? Μέσα Μυτιλήνη με απασχολεί το θέμα του πάρκιν αν δεν έχει το ξενοδοχείο και η κίνηση.
Γιατί στα υπόλοιπα μέρη το Πάσχα θα επικρατεί μια σχετική ερημιά, ενώ στην πόλη όχι. Κάνεις τις εξορμήσεις σου κατά τη διάρκεια της ημέρας κι επιστρέφεις σ' αυτήν.
Δεν είναι λόγος να προβληματίζεσαι εκείνη την εποχή ούτε για το πάρκινγκ επειδή βρίσκεις, ούτε για την κίνηση. Μια παραλιακή είναι όλη κι όλη.
 

rethimno

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.789
Likes
1.157
Επόμενο Ταξίδι
Ταλλίν Ελσίνκι
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κοσμου
Λεσβος αγαπημένο νησί ευλογημένος τρόπος Αν και είναι δύσκολο να έρθω από Κρήτη αλλά δεν με πειράζει
Στη παραλία Τσόνια πολύ καλά θαλασσινά στη ταβέρνα του Καραγιαννάκη
Καλό φαγητό στη Σκάλα Συκαμνιάς στη ταβέρνα του Καραγιαννάκη Jounior
Στης πηγές Καρίνης μπορείτε να φάτε ή για γλυκό και καφέ
Στο Καγιάνη η ταβέρνα του Αντώνη συνδυάζει θέα και πολύ καλό φαγητό
Παναγία η Πέτρα μπορεί να είναι κουραστικά τα σκαλιά αλλά η θέα σε αποζημιώνει
Στη Παναγία στην Αγιάσο υπάρχει ένα καφενείο (δεν θυμάμαι το όνομα αλλά είναι δεξιά όπως ανεβαίνεις στο λόφο που ο κατάλογος χρίζει μετάφραση στα άπταιστα Μυτηλινά και σου προσφέρει ότι έχει εκείνη τη στιγμή
Διαχρονική αξία το καφέ ταράτσα πολύ καλά κοκτέιλ και η θέα στο λιμάνι Νόστιμες κρέπες απέναντι από την είσοδο του καφέ
Όπως ανεβαίνεις το κάστρο στο Μόλυβο στο δεξί σου χέρι είναι ένα καφέ με σπιτικά γλυκά είναι ανοικτό και το χειμώνα στο πρώτο καφέ
Αυτά θυμάμαι αν έχω άλλη πρόταση θα επανέλθω
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.849
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom