Λίστα αναμονής σε ήδη κρατημένη πτήση

ikarialover

Member
Μηνύματα
678
Likes
850
Αγαπητοί συμφορουμίτες καλησπέρα!

Χτες μου έτυχε κάτι, το οποίο, αν και είχα ακούσει ότι μπορεί να συμβεί, δεν μου είχε ξανατύχει τόσα χρόνια που ταξιδεύω με αεροπλάνο.

Σε πτήση της Air France, την οποία είχαμε κλείσει περίπου 3 μήνες πριν, όταν φτάσαμε στο check - in του αεροδρομίου, η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι δεν χωράμε στην πτήση ( :eek::eek::eek::eek:), διότι η εταιρεία είχε σπεύσει να πουλήξει δεξιά και αριστερά εισιτήρια στους πάντες και πλέον δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν όλοι!!

Μιλάμε για εισιτήρια που τα είχαμε κλείσει κανονικότατα μήνες πριν, ενώ λόγω απεργίας των ταξί στο Παρίσι, είχαμε φτάσει στο αεροδρόμιο περίπου 4 ώρες νωρίτερα από την αναχώρηση. Δεν υπήρχε δηλαδή θέμα καθυστερημένης άφιξής μας στο αεροδρόμιο, ούτε κάτι άλλο..

Μάλιστα μας είπε ότι θα ξέρουμε αν τελικά θα χωρέσουμε στην πτήση, την ώρα του boarding, φέξε μου και γλίστρησα δηλαδή... Όταν αποσβολωμένοι τη ρωτήσαμε τον λόγο που μας έτυχε κάτι τέτοιο, χωρίς καμία ενημέρωση από την εταιρεία, μας διαβεβαίωσε να μην ανησυχούμε, σίγουρα φταίει η AF, αλλά θα μας φροντίσει (υπονοώντας ότι θα μας βρει κανά ξενοδοχείο δίπλα στο αεροδρόμιο, άντε καμιά πτήση μέσω Τιμπουκτού για Αθηνα). Μάλιστα, μας είπε ότι φταίγαμε εμείς που δεν είχαμε κάνει check in μέσω κινητού και πρόλαβαν άλλοι και έκλεισαν τις θέσεις :shock::shock::shock:- συγγνώμη, από πότε το ονλάιν τσεκ ιν λειτουργεί ως τρόπος κράτησης εισιτηρίων;;; Το πολύ πολύ να μην κάτσεις εκεί που θες, όχι να μην μπεις και στο αεροπλάνο!! Και πρέπει απαραιτήτως να έχουμε όλοι smartphones ή σύνδεση στο ίντερνετ και να καθόμαστε stand by 24 ώρες πριν για να κάνουμε τσεκ ιν μέσω κινητού;; Αυτά υποτίθεται ότι είναι προαιρετικά, όχι υποχρεωτικά..

Αποτέλεσμα; Αναγκαστήκαμε να της εκθέσουμε ένα (πραγματικό) πρόβλημα υγείας που υπήρχε στον συνταξιδιώτη μου και το οποίο δεν του επέτρεπε να παραμείνει άλλη μια μέρα στη Γαλλία...Οπότε στην ουσία, επειδή καταφύγαμε σε αυτή τη λύση - που δεν το θεωρώ και σωστό κιόλας- και, αφού μας είχε πει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, τελικά ευαισθητοποιήθηκε, έκανε κάτι τηλέφωνα και μας βρήκε θέσεις..

Ερώτημα: τι μπορεί να κάνει κάποιος αν του τύχει κάτι ανάλογο; Το θεωρώ τραγικό και απαράδεκτο και πραγματικά στο τσακ το γλυτώσαμε το εγκεφαλικό. Φανταστείτε ότι όλη η συζήτηση έγινε στη γαλλικά, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έκανε σε μια αντίστοιχη περίπτωση καποιος που πχ δεν μιλά ούτε γαλλικά ούτε καλά αγγλικά....

Ταξιδιώτες με εμπειρία, αναμένω τις συμβουλές σας, που πιστεύω θα βοηθήσουν κι άλλους, αν τύχει κάτι ανάλογο...

Να προσθέσω ότι μας είχε βάλει στις βαλίτσες κανονικότατα ταμπελάκια "stand by"....
 
Last edited by a moderator:

Vegerazaros

Member
Μηνύματα
1.464
Likes
2.061
Ταξίδι-Όνειρο
Ελβετία ξανά
Αγαπητοί συμφορουμίτες καλησπέρα!

Χτες μου έτυχε κάτι, το οποίο, αν και είχα ακούσει ότι μπορεί να συμβεί, δεν μου είχε ξανατύχει τόσα χρόνια που ταξιδεύω με αεροπλάνο.

Σε πτήση της Air France, την οποία είχαμε κλείσει περίπου 3 μήνες πριν, όταν φτάσαμε στο check - in του αεροδρομίου, η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι δεν χωράμε στην πτήση ( :eek::eek::eek::eek:), διότι η εταιρεία είχε σπεύσει να πουλήξει δεξιά και αριστερά εισιτήρια στους πάντες και πλέον δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν όλοι!!

Μιλάμε για εισιτήρια που τα είχαμε κλείσει κανονικότατα μήνες πριν, ενώ λόγω απεργίας των ταξί στο Παρίσι, είχαμε φτάσει στο αεροδρόμιο περίπου 4 ώρες νωρίτερα από την αναχώρηση. Δεν υπήρχε δηλαδή θέμα καθυστερημένης άφιξής μας στο αεροδρόμιο, ούτε κάτι άλλο..

Μάλιστα μας είπε ότι θα ξέρουμε αν τελικά θα χωρέσουμε στην πτήση, την ώρα του boarding, φέξε μου και γλίστρησα δηλαδή... Όταν αποσβολωμένοι τη ρωτήσαμε τον λόγο που μας έτυχε κάτι τέτοιο, χωρίς καμία ενημέρωση από την εταιρεία, μας διαβεβαίωσε να μην ανησυχούμε, σίγουρα φταίει η AF, αλλά θα μας φροντίσει (υπονοώντας ότι θα μας βρει κανά ξενοδοχείο δίπλα στο αεροδρόμιο, άντε καμιά πτήση μέσω Τιμπουκτού για Αθηνα). Μάλιστα, μας είπε ότι φταίγαμε εμείς που δεν είχαμε κάνει check in μέσω κινητού και πρόλαβαν άλλοι και έκλεισαν τις θέσεις :shock::shock::shock:- συγγνώμη, από πότε το ονλάιν τσεκ ιν λειτουργεί ως τρόπος κράτησης εισιτηρίων;;; Το πολύ πολύ να μην κάτσεις εκεί που θες, όχι να μην μπεις και στο αεροπλάνο!! Και πρέπει απαραιτήτως να έχουμε όλοι smartphones ή σύνδεση στο ίντερνετ και να καθόμαστε stand by 24 ώρες πριν για να κάνουμε τσεκ ιν μέσω κινητού;; Αυτά υποτίθεται ότι είναι προαιρετικά, όχι υποχρεωτικά..

Αποτέλεσμα; Αναγκαστήκαμε να της εκθέσουμε ένα (πραγματικό) πρόβλημα υγείας που υπήρχε στον συνταξιδιώτη μου και το οποίο δεν του επέτρεπε να παραμείνει άλλη μια μέρα στη Γαλλία...Οπότε στην ουσία, επειδή καταφύγαμε σε αυτή τη λύση - που δεν το θεωρώ και σωστό κιόλας- και, αφού μας είχε πει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, τελικά ευαισθητοποιήθηκε, έκανε κάτι τηλέφωνα και μας βρήκε θέσεις..

Ερώτημα: τι μπορεί να κάνει κάποιος αν του τύχει κάτι ανάλογο; Το θεωρώ τραγικό και απαράδεκτο και πραγματικά στο τσακ το γλυτώσαμε το εγκεφαλικό. Φανταστείτε ότι όλη η συζήτηση έγινε στη γαλλικά, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έκανε σε μια αντίστοιχη περίπτωση καποιος που πχ δεν μιλά ούτε γαλλικά ούτε καλά αγγλικά....

Ταξιδιώτες με εμπειρία, αναμένω τις συμβουλές σας, που πιστεύω θα βοηθήσουν κι άλλους, αν τύχει κάτι ανάλογο...
Στο τελος παντα βρισκετε η θεση...γιατι η εταιρεια προσφερει δελεαστικα χρηματικα ποσα σε εθελοντες για να παραχωρήσουν τη θεση τους κ να πεταξουν με την επομενη πτηση...εγω μια φορα πηρα 250 ευρώ μετρητα και ενα εισητηριο δωρεαν και εφυγα με την επομενη πτηση γιατι ακριβως ηταν over booking η δικη μου.... μακαρι να ειχα 2 θεσεις να δωσω... :) εμενα βεβαια ηταν πτηση εσωτερικου αλλα και εξωτερικου Να ηταν δεν θα με πειραζε
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.034
Ειναι κατι που συμβαινει,δυστυχως....εχω και εγω παραδειγμα με γνωστους και κοντεψα,να την παθω σε ταξιδι σε ΗΠΑ,σε εσωτερικη πτηση.Αυτοι που ειχαν κανει τσεκ-ιν μπηκαν και εγω,κοντεψα να μεινω απ'εξω.
Ειναι οπως τα λεει η @Vegerazaros ,ζητουν εθελοντες,προσφεροντας τους ανταλλαγματα,για να αδειασει καποια θεση....
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.599
Likes
12.420
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Σε καταλαβαίνω για το εγκεφαλικό, αλλά μάλλον πρόκειται για μια τακτική που συχνά ακολουθούν οι εταιρίες. Δεν μου έχει τύχει ποτέ και δεν είμαι σίγουρη ότι θα χαρώ αν μου τύχει, παρόλα τα δέλεαρ.
Διάβασε εδώ σχετικά:
http://www.travelstories.gr/communi...ροπορικής-εταιρείας-προς-τους-επιβάτες.22558/
και για πιο πρόσφατη και επίσημη ενημέρωση:
http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_el.htm
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.398
Likes
3.572
Eμένα δε μου έχει τύχει αυτό, αλλά κάτι αντίστοιχο. Σε εσωτερική πτήση στην Αμερική είχαμε κάνει κανονικά online check in πήγαμε 2 ώρες νωρίτερα στο αεροδρόμιο και περιμέναμε στην πύλη μας. 45 λεπτά πριν την αναχώρηση δεν έγραφε το όνομα της πτήσης στην οθόνη ούτε είχε κόσμο να περιμένει και πήγαμε να ρωτήσουμε τι έγινε. Μας είπαν ότι αποφάσισαν να ακυρώσουν την πτήση (μάλλον δεν είχε πληρότητα). Μετά δε μας έβρισκαν θέση για την επόμενη (που ήταν ώρες μετά) επειδή αργήσαμε λέει να πάμε. Δεν υπήρχε στην πύλη καμιά ανακοίνωση και το μόνο που έκαναν (και το ανακάλυψα αργότερα) ήταν να μου στείλουν email την ώρα που είμασταν ήδη στο αεροδρόμιο! Βέβαια τελικά λειτούργησε υπέρ μας γιατί φύγαμε μισή ώρα νωρίτερα, με την προηγούμενη πτήση δηλαδή, που εκείνη την ώρα ολοκλήρωνε την επιβίβαση..
 

ikarialover

Member
Μηνύματα
678
Likes
850
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις..
Το θέμα είναι ότι σε μας δεν πρόσφεραν κανένα αντάλλαγμα. Και όταν λείπεις εξωτερικό και για συγκεκριμένους λόγους πρέπει να είσαι Ελλάδα την άλλη μέρα, δεν το ρισκάρεις ούτε να μείνεις απέξω ούτε να πάρεις άλλη πτήση που π.χ. μπορεί να φεύγει μετά από 6 ώρες και με ενδιάμεση στάση. Εν ολίγοις, τι να τα κάνω τα ανταλλάγματα, αν είναι να πηγαίνει η ψυχή μου στην κούλουρη. Δεν είναι ότι είχα άνεση χρόνου...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.164
Μηνύματα
882.639
Μέλη
38.880
Νεότερο μέλος
fanisfanisfanis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom