Λευκορωσία Λευκορωσία 2016 (ή Τα τελευταία σφυροδρέπανα).

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.732

Κεφάλαιο 10

Μέρας γιορτής η συνέχεια.

Αποφασίζοντας να περπατήσω στο κέντρο της πόλης του Μινσκ, διέσχισα
τη λεωφόρο Νiezaliezhnasci



και κατευθύνθηκα προς το πάρκο Γκόρκι (από τους αγαπημένους μου συγγραφείς).





Δίπλα από το πάρκο έρρεε ο ποταμός Svislach,



τμήμα του οποίου είχαν εκτρέψει σε μερικά σημεία, για δημιουργία υδάτινου στοιχείου στο πάρκο Γκόρκι.





Προχωρώντας στο πάρκο είδα το νέο γήπεδο του χόκεϊ επί πάγου,



το οποίο κατασκευάστηκε για τις ανάγκες του παγκόσμιου πρωταθλήματος του έτους 2014. Άλλωστε είναι γνωστό ότι ο σύντροφος πρόεδρος είναι λάτρης αυτού του αθλήματος.
Συνέχισα για αρκετή ώρα τις βόλτες στο πάρκο,



μέχρι που αποφάσισα να βγω έξω απ' αυτό.

Εκεί στην περιοχή ήταν και το σπίτι που διέμενε ο Λι Χάρβεϊ Όσβαλντ, (ο φερόμενος ως δολοφόνος του JFK) αλλά δεν πήγα προς τα εκεί. Δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα, οπότε ανηφόρισα, επιστρέφοντας προς το κέντρο της πόλης.

Περνώντας από την πίσω πλευρά του τσίρκου, το οποίο είχα επισκεφτεί την προηγούμενη νύχτα



προχώρησα προς την Κεντρική Πλατεία, όπου έξω από το μέγαρο του στρατού υπάρχει ένα τανκ





από τα πρώτα που μπήκαν κατά τον μεγάλο πατριωτικό πόλεμο για την απελευθέρωση του Μινσκ. Στην Κεντρική Πλατεία,



υπάρχει και ένα μικρό πάρκο,



απέναντι από το οποίο είναι το Προεδρικό Κτίριο Διοίκησης,



όπου ο σύντροφος πρόεδρος παίρνει τις σοφές του αποφάσεις, σύμφωνα με τον οδηγό (Lonely Planet) που είχα στα χέρια μου. Το Προεδρικό Κτίριο Διοίκησης αποτελεί και την κατοικία του συντρόφου προέδρου. Παρατήρησα ότι όπως ανέφερε και ο οδηγός (Lonely Planet), δεν περνούσε πολύς κόσμος από το μεγάλο πεζοδρόμιο του Προεδρικού Κτιρίου.



Όλοι σχεδόν προτιμούσαν να περνούν από το απέναντι πάρκο.
Στη συνέχεια προχωρώ προς την πλατεία Oktyabrskaya,





όπου υπάρχει το Μέγαρο της Δημοκρατίας, το Μέγαρο Πολιτισμού των Συνδικάτων και το Μουσείο του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου.





Μετά από λίγο περπάτημα στην πλατεία Oktyabrskaya και με δεδομένο ότι ήμουν κοντά στο ξενοδοχείο μου, μπαίνω σε ένα σουπερμάρκετ, για να φορτώσω βότκες, τις οποίες είχα δοκιμάσει και μου είχαν φανεί υπέροχες, σε τιμή 3 ευρώ (ή και λιγότερο) το μπουκάλι.



Ανέβηκα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου, να αφήσω τις αγορές μου, για ντους και ανασυγκρότηση και κατέβηκα γρήγορα στο διπλανό μπαρ, στο οποίο είχα γνωριστεί με όλα τα παιδιά που δούλευαν εκεί, για να γιορτάσω την αλλαγή της 10ετίας μου με άριστη λευκορώσικη βότκα.



Μάλιστα επειδή το μπαρ διέθετε και wi-fi, παρακολουθούσα από το σάιτ του esake, την τελικά επιτυχή εξέλιξη του αγώνα της ομάδας μου, που μας εδραίωνε στην Α1 κατηγορία.

Όπως έπινα τη βότκα, μου εξήγησαν ότι λόγω Σαββατόβραδου θα δυσκολευόμουν να βρω ελεύθερο ρεστοράν για φαγητό. Αυτό μου δημιούργησε μεγάλη έκπληξη, σκεπτόμενος παράλληλα και την κρίση στην Ελλάδα.

Κάποια στιγμή βγαίνω έξω από το μπαρ και γυρίζοντας ρεστοράν που είχα σταμπάρει είχα αρχίσει να απογοητεύομαι, σκεπτόμενος να πάω προς τη μπυραρία Browar Rakowski, όπου είχα κάτσει την πρώτη νύχτα και είχα δει ότι το μαγαζί είναι τεράστιο. Όμως ρωτώντας απέναντι από το δημαρχείο,



βρήκα θέση σε ένα γάστρο-μπαρ,



τσέχικης μορφής, με την αγαπημένη μου μπύρα Pilsner Urquell, σε βαρέλι.



Το περιβάλλον ήταν πολύ καλό,



το φιλέτο υπέροχο



και η μπύρα καταπληκτική.
Τη γιορτή τη συνέχισα σε διπλανό κλαμπ, ενώ αργά το βράδυ, ως τελευταία νύχτα στο Μινσκ και ως νύχτα γιορτής, πέρασα από το αγαπημένο μου μπαρ δίπλα στο ξενοδοχείο για τις τελευταίες βότκες. Η γιορτή συνεχίστηκε μέχρι πολύ αργά.

 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Η χοίρειος καρδιά μου ευφράνθη από τις εικόνες, εύγε. Πλούσιο οπτικό υλικό πληζ και στη συνέχεια. Άσε που ηχούν στα αυτιά μου οι ύμνοι του κόκκινου στρατού
 

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.732
Κεφάλαιο 2

Το ταξίδι του πηγαιμού.

Όπως έχω αναφέρει το ταξίδι προς Λευκορωσία πραγματοποιήθηκε μέσω Βαρσοβίας.
Η Βαρσοβία είναι αγαπημένη μου πόλη γιατί εκεί περνάς πάντα καλά. Επίσης όπως έχω προαναφέρει τα αεροπορικά εισιτήρια για Βαρσοβία είναι πολύ φτηνά λόγω ανταγωνισμού των αεροπορικών εταιριών.
Λόγω της ώρας της πτήσης της Aegean έφτασα με ταξί γρήγορα στο Hilton.

1.JPG


Προς μεγάλη μου έκπληξη το δωμάτιο ήταν έτοιμο. Μετά την ανασυγκρότηση έφυγα προς την παλιά πόλη. Το αγαπημένο μου σημείο στη Βαρσοβία είναι η πλατεία της παλιάς πόλης (Rynek Starego Miasta), αλλά και η πλατεία Zamkowy.

Πλησιάζοντας στο κέντρο παρατήρησα μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση, πιθανώς λόγω βροχής, οπότε σταμάτησα το ταξί κοντά στην πλατεία Θεάτρου (plac Teatralny)

2.JPG


και συνέχισα με τα πόδια έως την πλατεία Zamkowy,

3.JPG


στην οποία βρίσκονται και τα βασιλικά ανάκτορα αλλά και το ξενοδοχείο Castle Inn,

4.JPG


όπου λόγω θέσης έχω μείνει αρκετές φορές στη Βαρσοβία και συνέχισα προς την πλατεία της παλιάς πόλης (Rynek Starego Miasta),

5.JPG


6.JPG


όπου παρ' όλο ότι ήταν τέλη Φεβρουαρίου διατηρούσε τον στολισμό της,

7.JPG


αλλά και το παγοδρόμιο γύρω από τη γοργόνα, το σύμβολο της πόλης.

8.JPG


Κατά τα λοιπά πέρασα τέσσερις χαλαρωτικές ημέρες στη Βαρσοβία, με περιπάτους στους σαξονικούς κήπους,

9.JPG


10.JPG


με περιπάτους στο όμορφο πάρκο και παλάτι Lazienki,

11.JPG


12.JPG


13.JPG


14.JPG


15.JPG


από όπου περπάτησα κατά μήκος της βασιλικής οδού

16.JPG


17.JPG


έως την πλατεία Zamkowy, με το φεγγάρι πάνω απ' το παλάτι

18.JPG


και στη συνέχεια περπάτησα πάλι κατά μήκος των στενών δρόμων της παλιάς πόλης. Επίσης επισκέφτηκα το παλάτι κουλτούρας και πολιτισμού,

19.JPG


"δώρο" του συντρόφου Στάλιν στο λαό της Βαρσοβίας, απ' όπου μετά από μια σύντομη ξενάγηση

20.JPG


21.JPG


22.JPG


ανέβηκα στον τελευταίο όροφο για να φωτογραφίσω την πόλη από το υψηλότερο σημείο της.

23.JPG


24.JPG


Όμως το χαλαρό αυτό τετραήμερο το πέρασα κυρίως συχνάζοντας σε υπέροχα μπαρ και ρεστοράν

25.JPG


26.JPG


27.JPG


28.JPG


29.JPG


με ωραία φαγητά

30.JPG


31.JPG


πίνοντας γαλλικά και αργεντίνικα (malbec) κρασιά

32.JPG


33.JPG


αφού τα πολωνικά κρασιά δεν φημίζονται για την ποιότητά τους, σε αντίθεση με τις υπέροχες πολωνικές βότκες τις οποίες τίμησα, περιμένοντας την ειδοποίηση να παραλάβω την πολυπόθητη visa για την είσοδό μου στη Λευκορωσία.

Τις ημέρες εκείνες σχηματοποίησα και το πρόγραμμα του ταξιδιού στη Λευκορωσία, δηλαδή, από τη Βαρσοβία θα πήγαινα σιδηροδρομικά έως τα σύνορα, θα παραλάμβανα τη βίζα, θα συνέχιζα προς Μπρεστ, θα είχα δύο διανυκτερεύσεις στο Μπρεστ, στη συνέχεια θα πήγαινα σιδηροδρομικά προς Μινσκ, θα είχα τρείς διανυκτερεύσεις στο Μινσκ και τέλος επιστροφή αεροπορικά με Lot στη Βαρσοβία.

Έτσι την πέμπτη ημέρα μετά την πτήση μου από την Αθήνα και συγκεκριμένα το πρωί της Τρίτης 23-02-2016, με ένα ταξί από το Hilton έφτασα στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Βαρσοβίας.

34.JPG


35.JPG


Πήρα το τρένο που ερχόταν από Κρακοβία και θα έφτανε στο Τέρεσπολ, στα σύνορα με τη Λευκορωσία.

36.JPG


Εγώ όμως θα κατέβαινα στον προηγούμενο σταθμό από το Τέρεσπολ και συγκεκριμένα στη Biala Podlaska, όπου είναι το προξενείο της Λευκορωσίας για να παραλάβω τη βίζα μου. Στη διαδρομή φωτογράφιζα τους ενδιάμεσους σταθμούς.

37.JPG


38.JPG


Το τρένο ήταν σχετικά γρήγορο, διανύοντας απόσταση 177 km, σε λιγότερο από μία ώρα και τριάντα λεπτά συμπεριλαμβανομένων και των στάσεων.
Έτσι φτάσαμε έγκαιρα στο σταθμό της Biala Podlaska,

39.JPG


40.JPG


απ' όπου πήρα ταξί και έφτασα στο προξενείο της Λευκορωσίας πριν από τη μεσημεριανή διακοπή της λειτουργίας του.

41.JPG


Έξω από το προξενείο, υπήρχαν βαν για την έκδοση της ταξιδιωτικής ασφάλειας - απαραίτητης - για την παραλαβή της βίζας. Μετά την έκδοση της ταξιδιωτικής ασφάλειας, μπήκα στο προξενείο από το οποίο βγήκα ύστερα από είκοσι λεπτά με την πολυπόθητη βίζα στο διαβατήριό μου. Ήμουν σίγουρος πλέον ότι σε λίγες ώρες θα βρισκόμουν στη Λευκορωσία. Από το προξενείο της Λευκορωσίας, πήγα σ' ένα σταθμό λεωφορείων (όπου αν και ήμουν σε πολωνικό έδαφος θύμιζε έντονα ΕΣΣΔ).

42.JPG


Από το σταθμό αυτό επιβιβάστηκα σ' ένα μικρό λεωφορείο,

43.JPG


με το οποίο έφτασα στο Τέρεσπολ όπου και ο συνοριακός - και μάλλον παρακμιακός - σταθμός για το πέρασμα στη Λευκορωσία.

44.JPG


45.JPG


46.JPG


Επισημαίνεται ότι εάν είχα εκδώσει τη βίζα στη Βαρσοβία, θα απέφευγα τον ενδιάμεσο σταθμό στη Biala Podlaska, δεν θα απέφευγα όμως τη γραφειοκρατία της πρωτεύουσας.
Έχοντας φτάσει στο Τέρεσπολ και επειδή είχα λίγη ώρα στη διάθεσή μου, αποφάσισα να κάνω ένα μικρό περίπατο στην πόλη.

47.JPG


48.JPG


49.JPG


50.JPG


Επιστρέφω στον σταθμό. Επί τέλους η ώρα ήρθε. Είμαι έτοιμος να ανέβω στο σοβιετικού τύπου τρένο, το οποίο κάνει αποκλειστικά το δρομολόγιο Τέρεσπολ-Μπρεστ με επιστροφή.

51.JPG


52.JPG


Η απόσταση είναι ελάχιστη - απλώς περνάς τα σύνορα - διαβαίνοντας ουσιαστικά το ποτάμι, ο χρόνος είναι ελάχιστος - περίπου δέκα πέντε λεπτά - αλλά το ρολόι δείχνει δύο ώρες μπροστά, αφού από ώρα Βαρσοβίας βρισκόμαστε σε ώρα Μόσχας.
Έτσι φεύγοντας στις 15.05 από το Τέρεσπολ, ύστερα από 15 λεπτά φτάνεις στις 17.20 στο Μπρεστ.

Έτσι σε ελάχιστα λεπτά φτάσαμε στο Μπρεστ. Στο Μπρεστ τον βασικό συγκοινωνιακό κόμβο της πρώην ΕΣΣΔ. Στο Μπρεστ με τον μεγαλειώδη σιδηροδρομικό σταθμό. Βγαίνοντας απ' το τρένο και μπαίνοντας στο σταθμό περνάς από τελωνειακό έλεγχο. Εκεί οι άνθρωποι μου φέρθηκαν πάρα πολύ φιλικά κι αν και ήταν σε υπηρεσία δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν τα γέλια τους. Τους φάνηκε αφύσικο να έρχεται Έλληνας τουρίστας στη Λευκορωσία και μάλιστα στο Μπρεστ. Τέλος πάντων χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι και έτσι βρέθηκα στον μεγαλειώδη σιδηροδρομικό σταθμό του Μπρεστ. Η πρώτη μου εικόνα ήταν αυτή:
Σφυροδρέπανο και αστέρι της επανάστασης στο άνω μέρος του κίονα.

53.JPG


Ο σιδηροδρομικός σταθμός του Μπρεστ είναι έργο τέχνης.

54.JPG


Είναι έργο τέχνης διότι προφανώς ήταν ο βασικός σιδηροδρομικός κόμβος της πρώην ΕΣΣΔ.
Ο σιδηροδρομικός σταθμός του Μπρεστ είναι αρχιτεκτονικό αριστούργημα. Βγαίνω έξω και αρχίζω να φωτογραφίζω.

55.JPG


56.JPG


57.JPG


Επίσης μου άρεσε πολύ το μνημείο με τις αποστάσεις των πόλεων από το Μπρεστ. Η πινακίδα έγραφε:

Την απόσταση για Βαρσοβία: 217km
Την απόσταση για Minsk: 345km
Την απόσταση για Μόσχα: 1095km
Την απόσταση για Αγία Πετρούπολη: 1209km
Την απόσταση για Παρίσι: 1664km

58.JPG


Ο σιδηροδρομικός σταθμός του Μπρεστ είναι έργο τέχνης, αλλά έπρεπε να ανασυγκροτηθώ. Όταν πήγα να πάρω ταξί για το ξενοδοχείο μου, συνειδητοποίησα ότι δεν είχα συνάλλαγμα.

Επιστρέφω στο σταθμό, βλέπω ταμείο αλλαγής συναλλάγματος, δίνω 100 ευρώ και αυτόματα γίνομαι εκατομμυριούχος. Με τα 100 ευρώ, πήρα 2.400.000 λευκορωσικά ρούβλια. Επί τέλους είμαι εκατομμυριούχος.
 

alexandra80

Member
Μηνύματα
300
Likes
1.577
Επόμενο Ταξίδι
Λιγουρία-Τοσκάνη
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού-Βολιβία-Άνδεις
Πολλή ωράια αφήγηση,περιμένουμε την συνέχεια! :) Και ωραίες εικόνες...Διακρίνω κάπου και το εστιατόριο El Greco,σωστά; Φάγαμε κι εμείς εκεί πρόπερσι.
 

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.732
Κεφάλαιο 3

Μπρεστ, η ηρωική πόλη

Με τα εκατομμύρια στην τσέπη μου μπήκα σε ταξί για να με πάει στο ξενοδοχείο. Όμως στο σημείο αυτό ανοίγω μια παρένθεση για την πόλη Μπρεστ, ή όπως άλλοτε ονομαζόταν Μπρεστ-Λιτόφσκ.

Το Μπρεστ ιδρύθηκε τον 11ο αιώνα και λόγω της γεωγραφικής του θέσης, ευρισκόμενο στο δρόμο στρατιωτικών εκστρατειών έχει γνωρίσει πολλούς πολέμους και λοιπά γεγονότα.
Παλαιότερα το Μπρεστ ονομαζόταν Μπρεστ-Λιτόφσκ. Άλλωστε είναι γνωστή η ομώνυμη συνθήκη Μπρεστ-Λιτόφσκ, η οποία υπογράφτηκε το έτος 1918, μεταξύ του νέου τότε Σοβιετικού κράτους και της Γερμανίας. Για την ιστορία αναφέρω επιγραμματικά, ότι τις διαπραγματεύσεις από πλευράς Σοβιετικών τις πραγματοποίησε ο Τρότσκι, με προφανώς τη σύμφωνη γνώμη του Λένιν. Η συμφωνία θεωρήθηκε λεόντεια εις βάρος της Σοβιετικής Ένωσης, αφού παραχωρήθηκαν μεγάλες εκτάσεις (πάνω από τη μισή Λευκορωσία), όμως οι Λένιν και Τρότσκι την θεώρησαν απαραίτητη για να σταματήσει ο πόλεμος και να σταθεροποιηθεί το νέο σοβιετικό καθεστώς.

Η συμφωνία αυτή έμεινε γνωστή στην ιστορία ως συνθήκη Μπρεστ-Λιτόφσκ.

Το Μπρεστ θεωρείται ηρωικό λόγω της λαμπρής ιστορίας που έγραψαν το έτος 1941, κατά τη διάρκεια του Β παγκοσμίου πολέμου, οι υπερασπιστές του φρουρίου του Μπρεστ στον ποταμό Bug. Έτσι το Μπρεστ και το φρούριό του θεωρούνται από τα μνημεία του μεγάλου πατριωτικού πολέμου.

Σήμερα η πόλη έχει πληθυσμό 330.000 περίπου κατοίκους.

Κλείνω την παρένθεση για το ηρωικό Μπρεστ και συνεχίζω την προσωπική μου ιστορία, όπου με τα εκατομμύρια στην τσέπη μου, από το συνάλλαγμα στο σιδηροδρομικό σταθμό, μπήκα σε ταξί για να με πάει στο ξενοδοχείο. Στο Μπρεστ είχα επιλέξει το Hotel Energiya Μπελαρούς, θεωρώντας ότι είναι στο κέντρο της πόλης. Και πράγματι είναι. Αντικειμενικά το καλλίτερο ξενοδοχείο στο Μπρεστ είναι το Hermitage. Όμως είναι πιο μακριά από το κέντρο. Βέβαια τώρα είδα να κατασκευάζεται και ένα μπουτίκ ξενοδοχείο στο κέντρο, δίπλα στον κεντρικό πεζόδρομο.

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο,

1.JPG


παρατήρησα ότι στην είσοδο υπήρχε φρουρός με στολή παραλλαγής. Όταν κατάλαβε ότι είμαι από Ελλάδα, χάρηκε πολύ, και κάτι μου έλεγε στα ρώσικα περί Ελλάδας και Ρωσίας. Μου λύθηκε και η απορία της ύπαρξης του φρουρού. Στους τρεις πρώτους ορόφους του κτιρίου, στεγάζεται δημόσια υπηρεσία. Κάποια υπηρεσία η οποία προφανώς έχει σχέση με την ενέργεια. Το ξενοδοχείο ήταν στον 4ο και 5ο όροφο.

Μετά την τακτοποίηση στο σοβιετικού στυλ ξενοδοχείου Hotel Energiya Μπελαρούς, με τους μεγάλους χώρους, μεγάλη είσοδο, μπάνιο, υπνοδωμάτιο και καθιστικό

2.JPG


3.JPG


4.JPG


5.JPG


βγήκα για πρώτη γνωριμία με το Μπρεστ. Αυτό που μου έκανε άμεση εντύπωση ήταν η απόλυτη καθαριότητα. Πουθενά, σε καμιά χώρα του κόσμου δεν έχω συναντήσει τέτοια καθαριότητα. Δεν έβλεπες την παραμικρή γόπα, το παραμικρό χαρτάκι. Πουθενά ούτε στο χώμα γύρω από τα δέντρα. Μου λύθηκε η απορία αργότερα. Στη Λευκορωσία αν δεν ασχολείσαι με κάτι, δεν λαμβάνεις το κρατικό επίδομα. Όσο χρονών και να είσαι. Άλλωστε την άλλη ημέρα το πρωί, βγαίνοντας από το ξενοδοχείο συνάντησα ηλικιωμένους να σκουπίζουν τους κοινόχρηστους χώρους. Για να καπνίσεις υπάρχουν συγκεκριμένοι χώροι, όπου πετάς το αποτσίγαρο. Κλείνω την παρένθεση αναφέροντας ότι την απόλυτη αυτή καθαριότητα τη συνάντησα σε όλα τα μέρη της χώρας που γύρισα.

Βγαίνοντας λοιπόν από το ξενοδοχείο για την πρώτη γνωριμία με την πόλη κατευθύνθηκα προς τον κεντρικό πεζόδρομο Sovetskaya,

6.JPG


7.JPG


που ήταν πολύ κοντά στο ξενοδοχείο (δύο τετράγωνα). Στον πεζόδρομο είχε συνεχώς πολλά όμορφα καθιστικά - παγκάκια, στην άκρη των οποίων μπορούσες να καπνίσεις (είχαν τα σχετικά δοχεία).

8.JPG


Μετά από αρκετό περπάτημα στο κέντρο της πόλης, αποφάσισα να μπω σ' ένα μπαρ να πιω την πρώτη λευκορώσικη βότκα. Επέλεξα το Golden Coffee

9.JPG


επί του κεντρικού πεζόδρομου Sovetskaya. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος και από την ποιότητα της βότκας Μπρεστ-Λιτόφσκ, αλλά και από τα φαγητά.

10.JPG


11.JPG


Επιστρέφοντας προς το ξενοδοχείο και ενώ η ώρα ήταν περασμένη, μετά τα μεσάνυχτα, πέρασα από το bar la kave,

12.JPG


κατά μήκος του κεντρικού πεζόδρομου Sovetskaya, όπου άκουσα μουσική και μπαίνοντας είδα να χορεύουν. Υπήρχε κέφι, κάθισα αρκετά πίνοντας τις σχετικές βότκες και όταν βγήκα, αργά πλέον, ο κόσμος στον πεζόδρομο ήταν λιγοστός.

13.JPG


14.JPG


Κατευθύνθηκα προς το ξενοδοχείο.

Ύστερα από τον αναζωογονητικό ύπνο και το φτωχό πρωινό του σοβιετικού τύπου ξενοδοχείου, βγήκα για την ημερήσια αναγνώριση του Μπρεστ.

Όπως είχα αναφέρει η πόλη ήταν κατακάθαρη.

Μετά από την αρχική βόλτα στον κεντρικό πεζόδρομο Sovetskaya,

15.JPG


16.JPG


17.JPG


και περνώντας από το Golden Coffee

18.JPG


συνέχισα τον περίπατο και σταμάτησα για συμπλήρωμα του πρωινού στο Time,

19.JPG


από τα καλλίτερα μπαρ-ρεστοράν της πόλης και στη συνέχεια κατευθύνθηκα προς την κεντρική αγορά της πόλης.

20.JPG


21.JPG


Συνεχίζοντας τις βόλτες στο κέντρο της πόλης, πέρασα τυχαία από το προξενείο της Πολωνίας στο Μπρεστ, όπου είδα να συνωστίζεται πολύς κόσμος.

22.JPG


Αυτό είναι απόλυτα λογικό γιατί η Πολωνία είναι η πλέον όμορη χώρα προς τη δύση και το Μπρεστ είναι στα σύνορα.
Στη συνέχεια περπάτησα στο δίκτυο των πεζοδρόμων του κέντρου της πόλης

23.JPG


και κατευθύνθηκα προς άλλη κεντρική πλατεία του Μπρεστ

24.JPG


όπου απέναντι από τον καθεδρικό ναό,

25.JPG


στο κεντρικό σημείο του Μπρεστ δέσποζε το άγαλμα του συντρόφου Λένιν.

26.JPG


27.JPG


Μετά την οπτική απόλαυση και τις απαραίτητες φωτογραφίες, συνέχισα το περπάτημα στο κέντρο της πόλης, όπου πέρασα έξω από ένα νοσοκομείο και είδα αυτό το "υπερσύγχρονο ασθενοφόρο"!

28.JPG


Συνέχισα να περιφέρομαι στο πεντακάθαρο και απλωμένο κέντρο της πόλης,

29.JPG


μέχρι που πήρα ταξί, το οποίο με το ιλιγγιώδες ποσό των 15.000 λευκορωσικών ρουβλίων (0.62 ευρώ) με πήγε στο ηρωικό φρούριο του Μπρεστ. Το ηρωικό φρούριο του Μπρεστ το οποίο θεωρείται και είναι από τα μεγαλύτερα μνημεία του μεγάλου πατριωτικού πολέμου. Το ταξί με άφησε στη είσοδο του φρουρίου, προς το οποίο άρχισα να προχωρώ,

30.JPG


ακούγοντας υπόκωφα τους ύμνους του Κόκκινου Στρατού.
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Μωρε δε πατιέται πάνω από μια φορά το like...
Βιβα ο Βλαδίμηρος που βαναυσα αποκαθηλώθηκε αλλού στερώντας μας την οπτική απόλαυση
 

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.732
Hydronetta, σ'ευχαριστώ πολύ. Απόλαυσα τη μουσική. Στα επόμενα κεφάλαια θα παρουσιάσω το cd του κόκκινου στρατού, το οποίο προσομοιάζει με το δικό σου. Ο υπάλληλος εκεί (στο μουσείο)
20160415_115513.jpg
έκοβε το κεφάλι του ότι ήταν το original.
20160415_115438.jpg



hydronetta σ' ευχαριστώ πολύ.!!!!!!
paefstra σ' ευχαριστώ πολύ.!
 
Last edited:

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Είμεθα ολίγοι αλλά φανατικοί αναγνώστες με έκδηλο ενθουσιασμό.
Κρίμα, είναι απομεινάρια ολόκληρης εποχής που σημάδεψε τον αιώνα που πέρασε και ολόκληρη τη παγκόσμια ιστορία
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.799
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom