Ρουμανία Ρωσία ΜΕΤΑΞΥ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ-ΡΩΣΙΑΣ

tupacgr13

Member
Μηνύματα
283
Likes
597
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο!
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Γεια σας παιδιά,
είμαι ένα σχετικά καινούριο μέλος αυτής της παρέας μιας και μέχρι τώρα μόνο διάβαζα ταξιδιωτικές ιστορίες.Είμαι 23 χρόνων φοιτητής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας(2 πριν το πτυχίο) και ως μέλος του οργανισμού της AIESEC μου προσφέρονται 2 εθελοντικές θέσεις.Επειδή όμως δεν έχω μεγάλη εμπειρία στα ταξίδια στο εξωτερικό καθώς έχω πραγματοποιήσει ελάχιστα και αυτή τη φορά θα μείνω εκεί για 2 μήνες θα ήθελα να συμβουλευτώ την εμπειρία του φόρουμ.
Η πρώτη θέση είναι στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας(υπάρχουν και άλλες πόλεις όπως Τιμισοάρα,Κλουζ,Ιάσειο) και η δεύτερη στο Ιζέφσκ της Ρωσίας.Θα ήθελα να ακούσω γνώμες σχετικά με το πια ταξιδιωτική εμπειρία θα ήταν πιο όμορφη και ενδιαφέρουσα σε συνδυασμό και με το κόστος του ταξιδιού(καθώς τα λεφτά δεν τρέχουν από τα μπατζάκια μας, ταπί είμαστε :D).Και οι 2 θέσεις μου προσφέρουν διαμονή και διατροφή οπότε μην τα συμπεριλάβετε στο κόστος.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και ελπίζω να μη κούρασα.Θα ήταν πολύ σημαντικό για εμένα να ακούσω τις γνώμες έμπειρων ταξιδιωτών :)
 

kalspiros

Member
Μηνύματα
2.554
Likes
3.986
Επόμενο Ταξίδι
remaining UK
Ταξίδι-Όνειρο
yeah, whatever...
Θα σου μιλήσω για Ρουμανία: εφ όσων πας για 2 μήνες, αν τελικά επιλέξεις Ρουμανία, θα έλεγα να κινηθείς προς τις 3 πόλεις που έχεις στην παρένθεση με προσωπική προτίμηση: (1. Τιμισοάρα, 2. Κλουζ, 3. Ιάσιο) Το Ιάσιο είναι πανέμορφο αλλά σε μια περιοχή με τίποτα το αξιόλογο τριγύρω. Οι άλλες δύο σου δίνουν πολλές επιλογές για Κυριακάτικες εξορμήσεις με τα λεωφορεία ή τα τρένα της χώρας. Το Βουκουρέστι είναι μια άσχημη πρωτεύουσα όπου όμως αν σε ενδιαφέρει το after night και γενικότερα η ζωή της, μοιραία, ως πρωτεύουσα της χώρας, πρέπει να την επιλέξεις...
 

Vito

Member
Μηνύματα
746
Likes
1.019
Γεια σας παιδιά,