- Μηνύματα
- 4.933
- Likes
- 22.631
Η Δονούσα και μαγαζάκια με σουβενίρ έχει εδώ και χρόνια και τουρισμό αρκετό το καλοκαίρι. Απλώς δεν εχει το χαμό του Κουφονησιου.Πράγματι, το ευχαριστηθήκαμε στο έπακρο!
Το 2004 που είδα το Κουφονήσι ήταν ακόμη «άλλη Ελλάδα». Πρέπει να σπεύσω για Σχοινούσα και Δονούσα όσο ακόμη παραμένουν και αυτές «άλλη Ελλάδα».
Χαίρομαι πάρα, μα πάρα πολύ για αυτό και εύχομαι και ελπίζω να αντισταθεί στη λαίλαπα της «ανάπτυξης» και στην αρπαχτή της ομπρελοξαπλώστρας.
