Νάξο με τα ψηλά βουνά και τα βαθιά λαγκάδια, με δυό τροχούς εδιάλεξα να σε κορφογυρίσω και στα γαλάζια σου νερά να καλοκολυμπήσω!

NGATZ

Member
Μηνύματα
7
Likes
11
Ki εμενα αρχικά η Νάξος λόγω κάποιας ασχημης συγκυρίας ειχε βρεθεί εκτός ταξιδιωτικών πλάνων, ως τη στιγμή που την ξαναείδα απο πλοίο πηγαίνοντας για αλλού.Τότε ειπα: Λες να ξαναπάω; Ετσι απο την Πάρο καποια στιγμή, πετάχτηκα για μια ημερήσια και απο τότε κόλλησα, εχοντας μπορω να πώ κάνει γύρω στα 15 ταξίδια απο τότε.Πάντως και η Κάρπαθος, αλλά και η Κάσος αξίζουν.Τη Σαρία την έίδα απο την Ολυμπο.
 
Last edited:

YiannisTS

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
417
Likes
2.487
Επόμενο Ταξίδι
Ψήνεται...
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα
"Γλύκα μεγάλη είχε το νησί ετούτο, ησυχία πολλή, αγαθά τα πρόσωπα των ανθρώπων, σωροί τα πεπόνια, τα ροδάκινα, τα σύκα και η θάλασσα… Tα πάντα έλιωναν και χανόντουσαν μέσα στην νυσταλέα τούτη Ναξιώτικη ευδαιμονία".

Το απόσπασμα είναι από την Αναφορά στο Γκρέκο του Ν. Καζαντζάκη και ήρθε στην επιφάνεια μετά από μια γρήγορη συζήτηση γύρω από το νησί ύστερα από την ολοκλήρωση της ιστορίας της @Klair.

Βρέθηκα πριν πολλά χρόνια στο νησί, τότε που δεν υπήρχε η σημερινή "ανάπτυξη" και τα πράγματα ήταν πιο αυθεντικά. Από εκεί περάσαμε και στο Κουφονήσι, τότε που η απόσταση της μιας σκηνής από την άλλη ήταν μεγάλη, δίπλα στη θάλασσα μέσα σε αρμιρίκια. Ξαναπήγα πολύ αργότερα επαγγελματικό ταξίδι φτάνοντας στην πιο ψηλή κορυφή όπου η θέαση είναι 360 μοίρες. Πολλά είχαν αλλάξει...

Αλλά δύο πράγματα παρέμειναν απείραχτα στο πέρασμα του χρόνου, τουλάχιστον έτσι όπως εγώ τα βίωσα αλλά και όπως παρουσιάστηκαν μέσα από την υπέροχη ιστορία που μόλις ολοκληρώθηκε.

Το ένα είναι το χωριό της Απεράθου. Σκαρφαλωμένο στην ανατολική πλαγιά της "οροσειράς" που διασχίζει το νησί φαίνεται σα να έχει παγώσει το χρόνο.
Το άλλο είναι ο αιώνιος ήλιος και οι εικόνες που δημιουργεί στο πέρασμα του μέσα από την Πορτάρα ή πάνω στα σώματα των αρχαίων Κούρων τα οποία είναι πεταμένα άτσαλα στο χώρο.

Η ιστορία για τη Νάξο είναι η πιο ολοκληρωμένη αφήγηση για το νησί σε σχέση με τις διαθέσιμες ημέρες που πραγματοποιήθηκε το ταξίδι. Μέσα από την εξιστόρηση των πραγματικών εικόνων που είδε και "άκουσε" η @Klair παράγονται εικόνες σε πολλαπλά επίπεδα και προκαλούνται ποικίλα συναισθήματα. Κρατάω τις πολλές ωραίες φωτογραφίες για τις οποίες έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο οτι πολλές θα μπορούσαν να γίνουν πίνακες σε ένα τοίχο σπιτιού ή σε μία έκθεση φωτογραφίας.

Συγχαρητήρια!
 

Klair

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
2.841
Likes
36.590
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Επιβάλλεται να επανέλθεις, ειδικά για την Κάσο που δεν έχουμε τόση πληροφόρηση.
Εντάξει, θα γράψω. Είναι δέσμευση.

Ελπίζω να μην έχει αλλάξει τίποτα και το νησί να παραμένει το ήσυχο κι αναζωογονητικό που γνώρισα, με αυθεντικούς ανθρώπους και γεύσεις.
Και εγώ το ελπίζω. Θα είναι πραγματική απόλαυση για εμάς.

Από Διαφάνι, το καλύτερο σενάριο. Εκτός αν το λέει η καρδιά σας για διανυκτέρευση.
Ναι, από Διαφάνι το σκέφτομαι. Άλλωστε, έχω βάλει 2 διανυκτερεύσεις στην Όλυμπο για να έχουμε ικανοποιητικό χρόνο ώστε να δούμε όσα περισσότερα μπορούμε.

Η καρδιά μας το λέει, αλλά θα είμαστε με μηχανή οπότε δεν υπάρχει η δυνατότητα για κουβάλημα εξοπλισμού που απαιτείται για διανυκτέρευση.

Αρκετές για όλα και με καλό ρυθμό, χωρίς βιασύνες.
Δεν θέλουμε βιασύνες. Θέλουμε και να δούμε αλλά και να χαλαρώσουμε. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Όπου μπορεί να μας πάει η μηχανή θα πάμε.
 

Klair

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
2.841
Likes
36.590
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ki εμενα αρχικά η Νάξος λόγω κάποιας ασχημης συγκυρίας ειχε βρεθεί εκτός ταξιδιωτικών πλάνων, ως τη στιγμή που την ξαναείδα απο πλοίο πηγαίνοντας για αλλού
Αχ… δεν είμαι η μόνη, λοιπόν! Κι εγώ την έβλεπα από το πλοίο πηγαίνοντας για αλλού, αλλά άργησε να μου κάνει το «κλικ» και να τη βάλω στο πρόγραμμα.

Ετσι απο την Πάρο καποια στιγμή, πετάχτηκα για μια ημερήσια και απο τότε κόλλησα, εχοντας μπορω να πώ κάνει γύρω στα 15 ταξίδια απο τότε.
Έχεις πάει 15 φορές στη Νάξο; Εσύ ξεπέρασες και τον ξάδερφό μου τον οποίο πού τον βρίσκεις πού τον χάνεις στη Νάξο πάει κάθε καλοκαίρι διακοπές 🤣

Πάντως και η Κάρπαθος, αλλά και η Κάσος αξίζουν
Εννοείται αξίζουν. Χρόνια κυνηγάω αυτόν τον συνδυασμό για διακοπές και επιτέλους (υγεία να έχουμε) θα τον απολαύσουμε στο έπακρο.

Τη Σαρία την έίδα απο την Ολυμπο.
Και εγώ έτσι το σκέφτομαι.

Ευχαριστώ για την ανάγνωση και το σχόλιο! Καλό καλοκαίρι 😎
 

Klair

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
2.841
Likes
36.590
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Βρέθηκα πριν πολλά χρόνια στο νησί, τότε που δεν υπήρχε η σημερινή "ανάπτυξη" και τα πράγματα ήταν πιο αυθεντικά.
Τυχεροί όσοι ζήσαμε τα νησιά μας έτσι.

Ξαναπήγα πολύ αργότερα επαγγελματικό ταξίδι φτάνοντας στην πιο ψηλή κορυφή όπου η θέαση είναι 360 μοίρες. Πολλά είχαν αλλάξει...
Και θα συνεχίσουν να αλλάζουν.

Αλλά δύο πράγματα παρέμειναν απείραχτα στο πέρασμα του χρόνου, τουλάχιστον έτσι όπως εγώ τα βίωσα αλλά και όπως παρουσιάστηκαν μέσα από την υπέροχη ιστορία που μόλις ολοκληρώθηκε.

Το ένα είναι το χωριό της Απεράθου. Σκαρφαλωμένο στην ανατολική πλαγιά της "οροσειράς" που διασχίζει το νησί φαίνεται σα να έχει παγώσει το χρόνο.
Έχοντας ζήσει το νησί σε διαφορετικές φάσεις του, χαίρομαι που επιβεβαιώνεις ότι η Απείρανθος έχει «παγώσει στον χρόνο».

Το άλλο είναι ο αιώνιος ήλιος και οι εικόνες που δημιουργεί στο πέρασμα του μέσα από την Πορτάρα ή πάνω στα σώματα των αρχαίων Κούρων τα οποία είναι πεταμένα άτσαλα στο χώρο.
Μαγικές εικόνες, το παιχνίδι του φωτός πάνω στα αιώνια μάρμαρα.

Η ιστορία για τη Νάξο είναι η πιο ολοκληρωμένη αφήγηση για το νησί σε σχέση με τις διαθέσιμες ημέρες που πραγματοποιήθηκε το ταξίδι. Μέσα από την εξιστόρηση των πραγματικών εικόνων που είδε και "άκουσε" η @Klair παράγονται εικόνες σε πολλαπλά επίπεδα και προκαλούνται ποικίλα συναισθήματα. Κρατάω τις πολλές ωραίες φωτογραφίες για τις οποίες έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο οτι πολλές θα μπορούσαν να γίνουν πίνακες σε ένα τοίχο σπιτιού ή σε μία έκθεση φωτογραφίας.
Σε ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια! Με συγκινείς.

🙇‍♀️
 

NGATZ

Member
Μηνύματα
7
Likes
11
Αχ… δεν είμαι η μόνη, λοιπόν! Κι εγώ την έβλεπα από το πλοίο πηγαίνοντας για αλλού, αλλά άργησε να μου κάνει το «κλικ» και να τη βάλω στο πρόγραμμα.
Αυτο το κλίκ που όλα τα ανατρέπει, που γκρεμίζει στερεότυπα κι ανοίγει νέους δρόμους.Γνώρισα κι άτομα που ειναι απο εκει και μου συντήρησαν στο επακρο τη σχεση με τον τοπο. Τοσο οικεία είχα αισθανθεί παλιότερα για την Κρήτη, όπου εκει εχω κάνει περισσότερα ταξίδια.Και για τη φάση του θέματος στην Κρήτη πρωτοπήγα απο Νάξο. Μιλένα η Νταλιάνα (δεν υπάρχουν πια τα πλοια αυτα) το έλεγαν εκείνο το πλοιο που με ταξιδεψε στο μακρυνο πλέον 95.

Έχεις πάει 15 φορές στη Νάξο; Εσύ ξεπέρασες και τον ξάδερφό μου τον οποίο πού τον βρίσκεις πού τον χάνεις στη Νάξο πάει κάθε καλοκαίρι διακοπές 🤣

Εννοείται αξίζουν. Χρόνια κυνηγάω αυτόν τον συνδυασμό για διακοπές και επιτέλους (υγεία να έχουμε) θα τον απολαύσουμε στο έπακρο.


Και εγώ έτσι το σκέφτομαι.
Ναι βεβαια πρωτα η υγεία ! Παντως για Κάρπαθο η άλλα νησια σε αυτά τα νερα, πχ Κασο, Χάλκη, συνήθως πήγαινα Ηράκλειο, απο εκει οδικώς Σητεία, όπου εμενα ενα βράδυ και το επόμενο μεσημέρι επαιρνα το πλοιο που ερχόταν καταιδρωμένο απο τον Πειραια και συνέχιζα

Ευχαριστώ για την ανάγνωση και το σχόλιο! Καλό καλοκαίρι 😎
Να εισαι καλά. Γράφεις υπέροχα. Καλό καλοκάιρι ευχομαι και εγω, με μοναδικές στιγμές χαλάρωσης
 

Klair

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
2.841
Likes
36.590
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
NGATZ said: Γνώρισα κι άτομα που ειναι απο εκει και μου συντήρησαν στο επακρο τη σχεση με τον τοπο.

Αυτό είναι υπέροχο! Κάπως έτσι γνώρισα και εγώ τα παιδιά από την Πάρο το μακρινό 1986 και από τότε δέθηκα μαζί τους και με το νησί!

NGATZ said: Τοσο οικεία είχα αισθανθεί παλιότερα για την Κρήτη, όπου εκει εχω κάνει περισσότερα ταξίδια.Και για τη φάση του θέματος στην Κρήτη πρωτοπήγα απο Νάξο.

Άλλο αγαπημένο και ανεξάντλητο νησί η Κρήτη. Ήταν φοιτητής ο γιος μου στο Ηράκλειο και την έχω γυρίσει σε ικανοποιητικό βαθμό.

NGATZ said: Μιλένα η Νταλιάνα (δεν υπάρχουν πια τα πλοια αυτα) το έλεγαν εκείνο το πλοιο που με ταξιδεψε στο μακρυνο πλέον 95.

Τί μου θύμισες τώρα! Έχω ταξιδέψει και εγώ κάτι ατελείωτες ώρες με το Romilda (κατάστρωμα) από Σίκινο για Πειραιά το 2007.

NGATZ said: Παντως για Κάρπαθο η άλλα νησια σε αυτά τα νερα, πχ Κασο, Χάλκη, συνήθως πήγαινα Ηράκλειο, απο εκει οδικώς Σητεία, όπου εμενα ενα βράδυ και το επόμενο μεσημέρι επαιρνα το πλοιο που ερχόταν καταιδρωμένο απο τον Πειραια και συνέχιζα

Πόσο ωραίο πράγμα είναι να ταξιδεύουμε, να «χτίζουμε» αναμνήσεις και να έχουμε να θυμόμαστε και να συζητάμε!

Να εισαι καλά. Γράφεις υπέροχα. Καλό καλοκάιρι ευχομαι και εγω, με μοναδικές στιγμές χαλάρωσης
Σε ευχαριστώ και πάλι!
 

Smaragda53

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.323
Likes
3.134
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
NGATZ said: Γνώρισα κι άτομα που ειναι απο εκει και μου συντήρησαν στο επακρο τη σχεση με τον τοπο.

Αυτό είναι υπέροχο! Κάπως έτσι γνώρισα και εγώ τα παιδιά από την Πάρο το μακρινό 1986 και από τότε δέθηκα μαζί τους και με το νησί!

NGATZ said: Τοσο οικεία είχα αισθανθεί παλιότερα για την Κρήτη, όπου εκει εχω κάνει περισσότερα ταξίδια.Και για τη φάση του θέματος στην Κρήτη πρωτοπήγα απο Νάξο.

Άλλο αγαπημένο και ανεξάντλητο νησί η Κρήτη. Ήταν φοιτητής ο γιος μου στο Ηράκλειο και την έχω γυρίσει σε ικανοποιητικό βαθμό.

NGATZ said: Μιλένα η Νταλιάνα (δεν υπάρχουν πια τα πλοια αυτα) το έλεγαν εκείνο το πλοιο που με ταξιδεψε στο μακρυνο πλέον 95.

Τί μου θύμισες τώρα! Έχω ταξιδέψει και εγώ κάτι ατελείωτες ώρες με το Romilda (κατάστρωμα) από Σίκινο για Πειραιά το 2007.

NGATZ said: Παντως για Κάρπαθο η άλλα νησια σε αυτά τα νερα, πχ Κασο, Χάλκη, συνήθως πήγαινα Ηράκλειο, απο εκει οδικώς Σητεία, όπου εμενα ενα βράδυ και το επόμενο μεσημέρι επαιρνα το πλοιο που ερχόταν καταιδρωμένο απο τον Πειραια και συνέχιζα

Πόσο ωραίο πράγμα είναι να ταξιδεύουμε, να «χτίζουμε» αναμνήσεις και να έχουμε να θυμόμαστε και να συζητάμε!


Σε ευχαριστώ και πάλι!
Για κάτσε τώρα! Πήγες Σίκινο το 2007? Εγώ πήγα το 2023, 2025 και θα πάω και φέτος. Πάντα Σεπτέμβριο. Έχω πάθει έρωτα! Μα καλά, δεν θα μας πεις τίποτα???? Περιμένω πως και τι!
 

Klair

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
2.841
Likes
36.590
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Για κάτσε τώρα! Πήγες Σίκινο το 2007? Εγώ πήγα το 2023, 2025 και θα πάω και φέτος. Πάντα Σεπτέμβριο. Έχω πάθει έρωτα! Μα καλά, δεν θα μας πεις τίποτα???? Περιμένω πως και τι!
@Smaragda53 ευχαρίστως να προσπαθήσω να θυμηθώ και να τα πω, αλλά δώσε μου λίγο χρόνο γιατί αύριο αξημέρωτα φεύγω για 7ήμερο ταξίδι. Όταν επιστρέψω, θα ανατρέξω στο φωτογραφικό μου υλικό και στις αναμνήσεις μου και κάτι θα γράψω.
 

Smaragda53

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.323
Likes
3.134
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
@Smaragda53 ευχαρίστως να προσπαθήσω να θυμηθώ και να τα πω, αλλά δώσε μου λίγο χρόνο γιατί αύριο αξημέρωτα φεύγω για 7ήμερο ταξίδι. Όταν επιστρέψω, θα ανατρέξω στο φωτογραφικό μου υλικό και στις αναμνήσεις μου και κάτι θα γράψω.
Α πολύ σ ευχαριστώ! Εισαι φοβερη!! Καλό ταξίδι λοιπόν και τα λέμε! :clap:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom