Δανία Νέα από Κοπεγχάγη και όχι μόνο..

Faidra90

Member
Μηνύματα
43
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
?
Γεια σας !! Είμαι φοιτήτρια στην Κοπεγχάγη, ημουν ως εράσμους το προηγούμενο εξάμηνο, και τώρα ήρθα κανονικά για μεταπτυχιακό. Είμαι από Ρόδο!

Ρωτήστε με ό,τι θέλετε για την πόλη και την ζωή εδώ καθώς και για τα διαδικαστικά είτε για εράσμους, είτε χαρτιά για μεταπτυχιακά, είτε για τους αριθμούς δημοτολογίου CPR κτλ.

Επίσης πρόσφατα άρχισα αυτό το blog στο οποίο θα γράφω ιστορίες όχι μόνο από την Κοπεγχάγη αλλά σχεδιάζω να προσθέσω και από διάφορα προηγούμενα ταξίδια...
www.copenhagen-stories.blogspot.com
 

salazar

Member
Μηνύματα
8
Likes
0
Γεια σου Φαίδρα!!!Μπράβο για την πρωτοβουλία σου!!Αλήθεια τι σπουδάζεις???Τα κριτήρια εισαγωγής είναι υψηλά??Εγώ ενδιαφέρομαι για το DTU!!Άμα ξέρεις κάτι θα μου φαινόταν χρήσιμο.Καλά να περνάς
 

Faidra90

Member
Μηνύματα
43
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
?
Γεια σου ! Είμαι τοπογράφος μηχανικός και τώρα κάνω ένα μαστερ με θέμα χωροταξία και περιβάλλον στο Aalborg University Copenhagen. Ξέρω πάντως ότι έχει πολλούς Έλληνες στο DTU... Γενικά τους Έλληνες τους παίρνουν πολύ εύκολα για μεταπτυχιακά επειδή έχουμε παραπάνω μαθήματα. To DTU ξέρω ότι είναι πιο τεχνικό από το Aalborg University και είναι και πολύ καλό πανεπιστήμιο σε παγκόσμιες κατατάξεις. Συνήθως μόνο TOEFL η κάποιο πτυχίο αγγλικών θέλουν, βαθμολογίες πτυχίου δεν νομίζω ότι κοιτάνε και πολύ. Και ίσως motivation letter, δεν είμαι σίγουρη για το DTU.
Τι μάστερ θέλεις να κάνεις? Για διδακτορικά όμως είναι πιο αυστηρά.Διδακτορικά πληρώνεσαι καθαρά 2000 και αν έχεις πενταετές πτυχίο από ελληνικό πολυτεχνείο και με καλό βαθμό σε παίρνουν κατευθείαν διδακτορικό.
Και ένα μικρό θέμα με το DTU είναι το ότι βρίσκεται μακριά από το κέντρο, στο Lyngby οπότε οι περισσότεροι φοιτητές μένουν εκεί... Και φυσικά το πλεονέκτημα του ότι δεν υπάρχουν δίδακτρα..
Είσαι ανάμεσα σε άλλες πόλεις και την Κοπεγχάγη, ή το έχεις πάρει απόφαση για εδώ?
 

salazar

Member
Μηνύματα
8
Likes
0