Aegean Airlines Νέα της Aegean

taver

Member
Μηνύματα
10.559
Likes
16.422
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha::haha::haha::haha:
Μπα, σε καλο μας τοσο γελιο, θα μας πνιξουν βραδιατικα.
Και το παραπάνω γράφεται ακριβώς τη μέρα που κρατικοποιείται η Τράπεζα Πειραιώς από δικαιώματα που είχε πάρει με αντίστοιχο τρόπο το Ελληνικό δημόσιο.
 

taver

Member
Μηνύματα
10.559
Likes
16.422
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Και όχι δεν μπαίνουν όλα τα κράτη με warrants στις αεροπορικές, π.χ. στην Lufthansa το κράτος πήρε και warrants , αλλά έχει και 2 θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο και άλλα προνόμια π.χ. νομίζω το γερμανικό κράτος πήρε και ένα 20% της Lufthansa direct.
Το ελληνικό κράτος μίλησε μόνο για warrants, εδώ είναι το πρόβλημα.
Με τη διαφορά ότι το Γερμανικό κράτος εισέφερε στη Lufthansa τεράστα ποσά, ενώ το Ελληνικό ένα ποσό περίπου όσο το κόστος αγοράς ένός μικρού αεροπλάνου. Και μετοχές να αγόραζε, τόσο μικρός μέτοχος δε θα έπαιρνε θέση στο ΔΣ.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
7.161
Likes
18.526
Το οτι πήρες μετοχές δεν σε κάνει και επενδυτή... Και το 1999 πήρε ο κόσμος μετοχές... Οπως επίσης το οτι πήρες μετοχές δεν σου δίνει και το δικαιώμα να κοροιδεύεις και να λες "κορόιδα" τους συμπολίτες σου. Καταλαβαίνω οτι ειναι ενα φορουμ και ο καθένας μπορεί να γράφει την άποψή του αλλά το θέμα ειναι "νεα της aegean" και όχι "η άποψή μου πάνω στην οικονομική διαχείριση της aegean".
Ουτε το οτι αν κλεισει και χασω 100 ευρω με κανει ηττημενο. Τελος παντων, εσυ ανεφερες τι κανω απο τον καναπε μου και σου απαντησα. Παρακαλαω να μην κλεισει να βγαλουμε κανενα φραγκο.
 

taver

Member
Μηνύματα
10.559
Likes
16.422
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Αυτό που είναι προβληματικό είναι κατά τη γνώμη μου άλλο. Ότι η εταιρία, όπως όλες οι πλητόμμενες, λαμβάνει τεράστια ποσά επιστρεπτέας προκαταβολής χωρίς υποχρέωση να τα επιστρέψει.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
982
@taver άλλο market cap έχει η Aegean και άλλο η Lufthansa.

Επίσης γιατί δεν πήρε direct μετοχές?
Για τον πολύ απλό λόγο να μην κόψει την φόρα από τους μεγαλομέτοχους.

Σου λέει "θα πάρω και τα warrants και αν έχω ζημιά σιγά το πράγμα" , μεταξύ μας ποιος πιστεύει ότι τα warrants θα έχουν κέρδος?
 

psilos3

Member
Μηνύματα
2.228
Likes
11.140
Επόμενο Ταξίδι
Μακάρι να ΄ξερα...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
η συγκεκριμενη συμφωνια βρωμαει βαλκανικη ποδαριλα.
Γιατί η πρώτη θα είναι ή η τελευταία;
Ή μήπως είναι λίγο προκλητική τη περίοδο που διανύουμε;
Οι μέτοχοι να 'ναι καλά θα μου πεις...
 

fotast

Member
Μηνύματα
5.836
Likes
6.091
Με βάση το παραπάνω μνμ σου, λογικά έχεις μπερδέψει την διαφορά των warrants με την απευθείας αγορά μετοχών.

Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όσο πιο απλά μπορώ, τα warrants είναι δικαίωμα σε προκαθορισμένο χρόνο να πάρει το κράτος μερικές μετοχές, με συγκεκριμένους όρους, όχι απευθείας αγορά μετοχών.

Η μετοχή είναι απλά να μπει το κράτος σαν χρηματοδότης και να πει "αγοράζω αυτές τις μετοχές".

Και όχι δεν μπαίνουν όλα τα κράτη με warrants στις αεροπορικές, π.χ. στην Lufthansa το κράτος πήρε και warrants , αλλά έχει και 2 θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο και άλλα προνόμια π.χ. νομίζω το γερμανικό κράτος πήρε και ένα 20% της Lufthansa direct.
Το ελληνικό κράτος μίλησε μόνο για warrants, εδώ είναι το πρόβλημα.

Ξέρω ότι αυτά που λέω είναι ψιλά γράμματα, αλλά όποιος θέλει ας δει στο παρελθόν τι έγινε με τα warrant του ΤΧΣ, στις ελληνικές τράπεζες.

@fotast πάντως όπως είπε και ένας φίλος "είναι ωραία να είσαι κληρονόμος, να στέκονται όλοι σούζα, να δίνεις συνεντεύξεις, να παραγγέλνεις νέα αεροπλάνα, και όταν κάτσει η στραβή να μπαίνει το κράτος με 0 δικαιώματα."

Εδώ να προσθέσω πως άτομα εδώ σε αυτό το φόρουμ είχαμε πει, ότι η Aegean έκανε αγορά σε ιστορικά υψηλά για τον αεροπορικό κλάδο. με τιμές στα ύψη.
Δεκτή η διευκρίνηση για warrants και μετοχές.Φυσικά το γενικό θέμα είναι πως και μέχρι πόσο στηρίζεται μια αεροπορική(και φυσικά κάθε άλλη εταιρεία) στις μέρες μας.

Δεκτό και ότι αγόρασε στα υψηλά.Αλλά δεν νομίζω να το έκανε για επίδειξη.΄Ολες οι ενδείξεις(τουρισμός κτλ) ήταν θετικές.Δεν χρειάζονταν τα αεροπλάνα;Να το τραβούσε με τα παλιά;
 

taver

Member
Μηνύματα
10.559
Likes
16.422
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
@taver άλλο market cap έχει η Aegean και άλλο η Lufthansa.

Επίσης γιατί δεν πήρε direct μετοχές?
Για τον πολύ απλό λόγο να μην κόψει την φόρα από τους μεγαλομέτοχους.

Σου λέει "θα πάρω και τα warrants και αν έχω ζημιά σιγά το πράγμα" , μεταξύ μας ποιος πιστεύει ότι τα warrants θα έχουν κέρδος?
Κέρδος η ζημιά δεν το ξέρουμε, και δεν το ξέρουμε γιατί η τιμή εξαγοράς του δεν περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση.

Όπως δεν υπάρχει και καμία ανακοίνωση για το τίμημα αγοράς των Α320-neo series, που άλλωστε δεσμεύονται συμβατικά οι δυο πλευρές να μην το αποκαλύψουν. Οι ανακοινώσεις αναφέρονται σε list prices. Άρα οι εκτιμήσεις ότι αγόρασε σε ιστορικά υψηλά είναι επιπέδου tilestwra.gr.
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
238
Likes
1.589
Ονειρεμένο Ταξίδι
Στον χρονο!
Οι μεγαλομέτοχοι* γιατί οι μικροί θα κλαίνε, αν δεν μπουν στην ΑΜΚ (αλλιώς ρισκάρουν να μπουν σε πηγάδι δίχως πάτο).
Πανε οι εποχες που το χρηματιστηριο και οι μετοχοι πανηγυριζαν τισ αμκ γιατι σημαινε πως θα εκτοξευοταν η τιμη της μετοχης! Ολο αυτο ηταν φουσκα, αμκ σημαινει δανεισμος και αρα το πιθανοτερον κακο μαντατο (εχει εξαιρεσεις φυσικα). Απλα εισαι υποχρεωμενος να μπεις για να διατηρησεις την θεση σου, αλλα καλο νεο δεν ειναι!
 
  • Like
Reactions: Ntt

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
982
+1 @Nikos86 αυτό εννοώ ότι το μεγάλο όφελος το έχουν οι μεγαλομέτοχοι συνήθως. Οι μικροί θα καούν.

Κέρδος η ζημιά δεν το ξέρουμε, και δεν το ξέρουμε γιατί η τιμή εξαγοράς του δεν περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση.
Κρίνω με βάση τα warrants των ελληνικών τραπεζών (νομίζω 2 φορές έχουν καεί οι επενδυτές)

Όπως δεν υπάρχει και καμία ανακοίνωση για το τίμημα αγοράς των Α320-neo series, που άλλωστε δεσμεύονται συμβατικά οι δυο πλευρές να μην το αποκαλύψουν. Οι ανακοινώσεις αναφέρονται σε list prices. Άρα οι εκτιμήσεις ότι αγόρασε σε ιστορικά υψηλά είναι επιπέδου tilestwra.gr.
Στατιστικά θεωρώ ήταν πολύ υψηλά, όποιος θέλει να με διαψεύσει, στέλνει link με νέα list prices που είναι υψηλότερες οι τιμές και του λέω "συγγνώμη είχες δίκιο".

Ξεκάθαρα η Aegean θα είχε πολύ λιγότερες υποχρεώσεις και πολύ πιο άνετη ρευστότητα αν δεν την πίεζε η παραγγελία των νέων αεροπλάνων.

Anyway δεν έχει νόημα να διαφωνούμε...αφού στο βάθος συμφωνούμε.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
31.276
Μηνύματα
756.521
Μέλη
35.883
Νεότερο μέλος
KARLA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom