Aegean Airlines Νέα της Aegean

paefstra

Member
Μηνύματα
7.180
Likes
18.577
Μα υπαρχει αλλη μπανανοεταιρεια που αραζεις στον καναπε σου και σου στελνει δωρεαν εισιτηρια για να πετας ενα χρονο χωρις να αγορασεις ΠΟΤΕ εισιτηριο? Εγω πχ αραζω, ψωνιζω αλλα πραγματα η και τιποτε και μου στελνει 10 εισιτηρια τον χρονο για εξωτερικο, οταν ο νησιωτης που εχει αναγκη να απεγκλωβιστει απο το νησι του δινει 300ρια. Δεν ειμαι καν πελατισσα της Aegean, δεν αγοραζω εισιτηρια. Φυσικα και δεν τα αρνουμαι, γνωριζω πολυ καλα πως δεν προκειται για υγιη εταιρεια αλλα για εταιρεια βαλκανικης ποδαριλας, κατι που καλο ειναι οι συνταξιδιωτες της κοινοτητας να μην το κρυβουμε αλλα το να λεμε στους υπολοιπους οτι ειναι "υγιης" εταιρεια και δουλευει σωστα ειναι κοροιδια. Αμε τωρα να πληρωσει ο καθενας και απο τους φορους του για να αραζω εγω στον καναπε και να τσιμπαω εισιτηριακια γιατι ετσι. Γιατι δεν "ειμαστε Σοβιετια". Φυσικα αν φαλιρησει, θα ψωνιζω απο υγιεις εταιρειες, no problem.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
982
@GTS πάντως να ξέρεις αυτό που λες για φιλίες, ακούγεται πολύ σε επενδυτικούς κύκλους, ότι η οικογένεια της Aegean έχει από παλιά καλή φιλία με την οικογένεια του πρωθυπουργού (από το 1985).

Επίσης καθως ο πρωθυπουργός είναι από την Κρήτη και η οικογένεια της Aegean είναι από την Κρήτη είναι φυσικό και επόμενο να στηριχθεί (με όρους παιδικής χαράς)

Εν τω μεταξύ θα το ξαναγράψω, τα warrants θεωρούνται επενδυτικά προϊόντα για "high risk profile". Και το ελληνικό κράτος δίνει 120 δικα μας χρήματα για να πάρει ένα ρίσκο υψηλού κινδύνου.

Να διευκρινίσω ότι η Aegean σε 1 τρίμηνο το αργότερο θα είχε φτάσει να έχει αρνητικα ίδια κεφάλαια.

Επίσης έχει κεφαλαιοποίηση 276εκ αυτή την στιγμή που μιλάμε και θα λάβει 120 εκ. Όποιος θέλει κάνει τις πράξεις να δει πόσο μικρό είναι το ποσό (όπως λένε κάποιοι πιο πάνω).

Άρα χάρη της κάνουμε, αλλιώς σε 1-2 τρίμηνα το κανόνι θα ακουγόταν στην Αυστραλία.
 
Last edited:

Traveller

Member
Μηνύματα
3.915
Likes
3.780
Δεν την καταλαβαίνεις, γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις την διαφορά ότι τα warrants έχουν ημερομηνία εξάσκησης, ενώ οι μετοχές μπορούν να υπάρχουν στους αιώνες των αιώνων όσο υπάρχει μία εταιρεία.

Γιατί αν όταν έρθει η τιμή να εξασκηθούν, αν έχουν χάσει το 90% της αξίας τους, τότε θα πάνε άπατα.
Αν όμως έχει μετοχές το κράτος και η μετοχή χτυπήσει ένα 100% , τις πουλάει και ξεφορτώνεται όποτε θέλει και όχι σε συγκεκριμένη ημερομηνία.

Γιατί στα warrants υπάρχει αντιπαλότητα μεταξύ κράτους - μετόχων.Η υποχρέωση εκπίπτει από την εταιρεία για την εξάσκηση των warrants, όχι από τους άλλους μετόχους.

Εδώ είσαι και εδώ είμαι, δεν νομίζω ότι μπορεί το κράτος με warrants να καλύψει την χρηματοδότηση που θα δώσει η Aegean.
Ορισμένες σκέψεις...

1. Ισχύει ότι αν στραβώσει το πράγμα είτε warrents έχει το κράτος είτε μετοχές είναι το ίδιο και το αυτό, δηλαδή θα μείνει με τον μουτζούρη στο χέρι? Αν έχει απλά μετοχές θα τις κάνει ταπετσαρία ενώ αν έχει warrents θα έχει μεν μια χρεωκοπημένη εταιρία αλλά έστω και κάτι ψιλά θα βγάλει αν την πουλήσει. Το παράδειγμα της Πειραιώς είναι τόσο πρόσφατο.

2.Έστω ότι το κράτος απαιτούσε και έπαιρνε μετοχές. Στο πολιτικό σκηνικό που υπάρχει στην χώρα ποιος πολιτικός και με τι κόστος θα αποφάσιζε να αναλάβει τον πώληση των μετοχών? Σε τι ποσό θα αποφάσιζε την πώληση και τι πολιτικές αντιδράσεις θα υπήρχαν. Σου φαίνεται ρεαλιστικό το σενάριο να αποφασιστεί σε κυβερνητικό επίπεδο ή άμεση πώληση μετοχών σε μια συγκεκριμένη τιμή με μια αντιπολίτευση στα κάγκελα να κραυγάζει για σκάνδαλο?? Πόσο απίθανο σου φαίνεται το σενάριο ο όποιος υπεύθυνος να κατηγορείτο για απιστία, να είχαμε υπαναχωρήσεις και η μετοχή στο τέλος να έχανε πάλι την αξία της? Είναι πασιφανές λοιπόν για μένα γιατί το κράτος δεν θέλει να μπλέξει με μετοχές.

3.Βοηθησέ με να καταλάβω. Ο Βασιλάκης θέλει η εταιρία να σωθεί ή θέλει να φουντάρει? Η συμφωνία περιλαμβάνει τον όρο οι μέτοχοι να βάλουν 60 μύρια, συνεπώς αν η εταιρία φουντάρει, το κράτος θα κλαίει μεν τα 120 αλλά και οι μέτοχοι αυτά που είχαν και άλλα 60 ακόμη. Το φτωχό μου το μυαλό μου λέει συνεπώς ότι ο Βασιλάκης θα καίγεται να αποπληρώσει το δάνειο για να μην ενεργοποιηθούν τα warrents και χάσει και λεφτά και εταιρία. Τα warrents στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον μου φαίνονται σαν μοχλός πίεσης στην εταιρία να πληρώσει παρά σαν όρος παιδικής χαράς.

Μην κοροιδευόμαστε, η Aegean χωρίς χρηματοδότηση και ΑΜΚ, σε 1-2 τρίμηνα θα είχε αρνητικά ιδία κεφάλαια, άρα εν δυνάμει θα είχε χρεοκοπήσει.
Υποθέτω ότι έχεις μαντικές ικανότητες και διαβλέπεις το μέλλον του κλάδου για τον επόμενο χρόνο. Φυσικά και αν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση για τον επόμενο χρόνο θα χρεωκοπήσει το σύμπαν, αλλά λέω μήπως υπάρχει μια και έστω μικρή πιθανότητα να ανακάμψει ο κλάδος το επόμενο καλοκαίρι και οι εταιρίες να γυρίσουν στα κέρδη?

Εγώ πάλι δε μπορώ να καταλάβω γιατι για την Aegean πάντα «λεφτά υπάρχουν» και πάντα βρίσκονται ευκαιρίες χρηματοδότησης, δανειοδότησης με εγγυητή το δημόσιο, αποζημίωσης θέσης (θεϊκό), επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών και πολλά τέτοια όμορφα, σε μια συγκυρία μάλιστα που δεν έχει γίνει το παραμικρό για αμέτρητες επιχειρήσεις που βουλιάζουν, η ακόμα περισσότερο για τον πάντα υποστελεχωμένο και υποβαθμισμένο τομέα της υγείας.
Πόσο ιδεοληπτική είναι αυτή η σκέψη άραγε; Πόσο λαϊκίστικη;

Και όχι δε θέλω να αναλύσουμε τα της κακιάς ΟΑ, που από εταιρεία κόσμημα κατάντησε αυτό που κατάντησε και τη «ξεφορτωθήκαμε» όσο-όσο προκειμένου να μην τη πληρώνουμε, φτάνοντας τώρα να πληρώνουμε συνεχώς μια εταιρεία που είχε/έχει σχεδόν μονοπωλιακή θέση στην Ελληνική αγορά, όπως και ταμειακά διαθέσιμα άνω των 500 εκ. ευρώ , που ούτε μπήκαν υποθήκη ούτε στην εταιρεία έως τώρα.

Υποθήκη μπήκαν πάλι τα δικά μας χρήματα, χωρίς καμιά εγγύηση ότι θα επιστρέψουν όταν με το καλό επανέλθει η κερδοφορία και οι μέτοχοι συνεχίσουν να θησαυρίζουν χωρίς ουσιαστικό ανταγωνισμό. Ή μήπως εκεί θα σκεφτούν τα όσα έλαβαν όλο αυτό το καιρό από το δημόσιο; Η μήπως η κυβέρνηση σκέφτηκε τις θέσεις εργασίας;

Το κλείνω εδώ γιατί πάλι θα ξεφύγουμε καθώς η συζήτηση είναι καθαρά πολιτική. Θέλω να επισημάνω πως τα πράγματα δεν είναι άσπρα ή μαύρα όπως παρουσιάζονται, αλλά έχουν πολλές αναγνώσεις. Άλλο στήριξη με εγγυήσεις, άλλο σκανδαλώδης αντιμετώπιση εις βάρος των πολλών.
Πολύ φοβάμαι ότι η συγκεκριμένη άποψη είναι πολύ λαϊκίστικη. Πρώτα απόλα η Aegean παίρνει πρώτη φορά λεφτά από το κράτος. Ούτε υπο επιτήρηση είναι, ούτε έχει προβλήματα κακοδιοίκησης, απλά ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΛΟΣ ο κλάδος λόγω κορωνοιού έχει τεράστια προβλήματα. Άντε να τα ξαναπώ ακόμη μια φορά. Η Aegean αποτελεί μια από της τουριστικές ναυαρχίδες του τόπου. Δίνει δουλειά σε 3.500 κόσμο, το κράτος από φόρους είχε έσοδα 400 μύρια μόνο το 2019 και επίσης συνδέει την χώρα μεταξύ της. Αν όλα αυτά σου φαίνονται λίγα τότε ναι δεν αξίζει χρηματοδότησης και πρέπει να αναστήσουμε την παλιά ΟΑ να τα τρώνε οι παρακοιμώμενοι.

Δεύτερον η παλιά Ο.Α δεν ήταν ποτέ εταιρία κόσμημα, ΠΟΤΕ!! Από τότε που την έδωσε ο Ωνάσης ήταν πάντα προβληματική και ζημιογόνα, δέσμια πολιτικών συμφερόντων.

Τρίτον αυτό το θησαυρίζουν οι μέτοχοι πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Από πότε είναι κακό να κερδίζει μια ιδιωτική εταιρία. Για να θησαυρίζουν οι μέτοχοι όπως λες πληρώθηκαν στο ακέραιο προμηθευτές, τζιραρίστηκαν χρήματα, πληρώθηκαν υπάλληλοι, καταβλήθηκαν φόροι και στο τέλος ναι έμειναν χρήματα για να τα φάνε όπως γουστάρουν οι μέτοχοι, που είναι το κακό ρε παιδιά? Επίσης αυτό με το μονοπώλιο πάλι δεν το καταλαβαίνω. όποιος είναι μάγκας να πάει να αγοράσει 1,2 102 αεροπλάνα και να κάνει εταιρία για να σπάσει το μονοπώλιο. Σλοτς έχουμε, ελεύθερη αγορά έχουμε και τα σκυλιά είναι δεμένα...
 

psilos3

Member
Μηνύματα
2.261
Likes
11.450
Επόμενο Ταξίδι
Μακάρι να ΄ξερα...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Πολύ φοβάμαι ότι η συγκεκριμένη άποψη είναι πολύ λαϊκίστικη.
Ήμουν σίγουρος ότι θα χαρακτηριστεί έτσι, το έγραψα κιόλας, θέλοντας να καταδείξω άκομψα ίσως την ανισονομία που διακρίνω.
η Aegean παίρνει πρώτη φορά λεφτά από το κράτος.
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς έλαβε 115εκ. στα πλαίσια μέτρων στήριξης του Μαρτίου 2020, αποζημίωση πτήσεων/κενών θέσεων, μείωση μισθολογικού κόστους κτλ. Επίσης δανειοδοτήθηκε δύο φορές τον Αύγουστο, με εγγυητή φυσικά το Ελληνικό δημόσιο, την δεύτερη μάλιστα με ανακυκλούμενη πίστωση. Ξαναγράφω, δεν εγγυήθηκαν οι μέτοχοι ως όφειλαν έχοντας 500+ εκατομμύρια ρευστότητα αλλά το Ελληνικό δημόσιο.
Αν όλα αυτά σου φαίνονται λίγα τότε ναι δεν αξίζει χρηματοδότησης και πρέπει να αναστήσουμε την παλιά ΟΑ να τα τρώνε οι παρακοιμώμενοι.
Η ΟΑ πωλήθηκε στον ευεργέτη Βγενόπουλο και αποτελεί ιστορία. Είναι άλλη συζήτηση και δε μπορώ να καταλάβω γιατί μπαίνει στην εξίσωση. Δηλαδή είναι άσπρο ή μαύρο;
δέσμια πολιτικών συμφερόντων
Αυτό το τελευταίο νομίζω ισχύει σε κάθε μεγάλη εταιρεία (και στην Aegean σίγουρα) που δραστηριοποιείται στη χώρα και όχι μόνο. Το βλέπω και σε μικρότερες. Επίσης άλλη κουβέντα...
Τρίτον αυτό το θησαυρίζουν οι μέτοχοι πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Από πότε είναι κακό να κερδίζει μια ιδιωτική εταιρία.
Μα που υποστηρίζει κάποιος ότι είναι κακό αγαπητέ Νίκο; Κανένα πρόβλημα, εφόσον έτσι λειτουργεί η αγορά κι εφόσον είναι πρώτοι στα κέρδη σε περίοδο ευμάρειας, να φροντίσουν να ξηλωθούν πρώτοι και καλύτεροι για την εταιρεία τους και να έχουν σαν ύστατη λύση τη βοήθεια απ' το κράτος, με τους όρους που συμφέρει το κράτος.
Επίσης αυτό με το μονοπώλιο πάλι δεν το καταλαβαίνω
Εννοώ τη σχεδόν μονοπωλιακή θέση που απολαμβάνει η aegean στην Ελληνική αγορά, για ένα σωρό από λόγους.
ελεύθερη αγορά έχουμε και τα σκυλιά είναι δεμένα...
Συμφωνώ κι επαυξάνω. Εσύ όμως αυτοαναιρείσαι στο ίδιο σου το ποστ και προσπαθώ να καταλάβω το λόγο. Αν κάνω λάθος παρακαλώ να το ακούσω.
Αφού (με τη λογική πάντα της ελεύθερης αγοράς, όχι της δικής μου) λοιπόν ο κανόνας λέει ότι οι εταιρείες που πλήττονται από τη κρίση πτωχεύουν, απομακρύνονται για να δημιουργήσουν χώρο σε άλλες που μπορούν να αντέξουν τη κρίση. Έτσι δε πάει;
Στην ελεύθερη αγορά δεν υπάρχουν αδιέξοδα...
 
Last edited:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
982
Υποθέτω ότι έχεις μαντικές ικανότητες και διαβλέπεις το μέλλον του κλάδου για τον επόμενο χρόνο.
Κάνε τους υπολογισμούς σου θα δεις για τα ιδια κεφάλαια της Aegean έχουν μειωθεί δραματικά και τείνουν να είναι αρνητικά αν συνεχίσει έτσι χωρίς ΑΜΚ τα επόμενα 2 τρίμηνα, απλές πράξεις είναι.
0% μαντικές ικανότητες
100% αναλυτικές ικανότητες

Άκου τι έχει συμβεί στο παρελθόν με warrants ( κάτσε μην πέσεις από τα σύννεφα):
π.χ εξασκεί το κράτος τα warrants 10/02/2025 (τυχαία ημερομηνία), όλως τυχαίως 1 μήνα πριν, έχει ξεκινήσει να βουλιάζει η μετοχή , το κράτος δεν εξασκεί τα warrants. Αφού περάσει η ημερομηνία άσκησης , η τιμή ανεβαίνει με μεγάλο ράλλυ το επόμενο διάστημα.

Άρα οι μεγαλομέτοχοι:

- Δεν έχασαν ούτε 1 ευρώ από τα 60 και έβγαλαν και κέρδος
- Και κράτησαν το ποσοστό τους στην εταιρεία (άρα έχασε το κράτος)
- Και την χρηματοδότηση πήραν

Το κράτος πήρε...ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου. Ενώ με μετοχές, περιμένει το διάστημα που θα έρθει το ράλλυ και πουλάει, χωρίς περιορισμό ημερομηνίας.

Πάμε στο παράλογο νο2

Κέρδη μετά φόρων 2019 78.5 μύρια
Κέρδη μετά φόρων 2018 67.9

Σύνολο = 146.4 μύρια,

120/146 = 82% περίπου

Άρα το κράτος θα έρθει να χρηματοδοτήσει το 82% των κερδών της τα προηγούμενα 2 έτη και επιπλέον έχει και όλα τα άλλα προνόμια ασφαλιστικές εισφορές κτλ.

Πες μου άλλες 2 -3 επιχειρήσεις που θα έρθει το ελληνικό κράτος να χρηματοδοτήσει το 82% των κερδών τους για τα προηγούμενα 2 χρόνια.

θα καίγεται να αποπληρώσει το δάνειο για να μην ενεργοποιηθούν τα warrents και χάσει και λεφτά και εταιρία.
Αν έχω καταλάβει καλά ΔΕΝ υπάρχει ΔΑΝΕΙΟ , απλά είναι τα warrants , που το ελληνικό κράτος θα εξασκήσει.
Ψάξε πολυεθνικές, που έχουν στείλει τιμές χρηματιστηρίου στον πάτο, για να χαθούν τα warrant, δεν μπορεί να γίνει στο ελληνικό χρηματιστήριο κάτι τέτοιο?
Δεν λέω ότι θα γίνει, λέω ότι μπορεί να γίνει.


Επίσης
https://el.about.aegeanair.com/-/me...0/a3-notes-30-06-20-greek.pdf?forceDownload=0
"Ο Όμιλος επιπρόσθετα κάνοντας χρήση του Ταμείου Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων COVID-19, υπέβαλλε αιτήματα δανεισμού προς τις τέσσερεις ελληνικές συστημικές τράπεζες. Σύμφωνα με τις οριζόντιες προβλέψεις, η εγγύηση του κράτους ορίζεται στο 80% για δάνεια διάρκειας έως 5 ετών και ύψους έως του 25% του κύκλου εργασιών των επιχειρήσεων. Ο Όμιλος αιτήθηκε και έχει πάρει τις απαραίτητες εγκρίσεις για συνολικό ποσό 150 εκατ. ευρώ, δηλαδή μόνο για το 11% του κύκλου εργασιών της χρήσης του 2019. Η διαδικασία βρίσκεται σε τελικό στάδιο για τη συμφωνία και υπογραφή των δανειακών συμβάσεων."

Εδώ να προσθέσω ότι η Aegean πήρε δάνειο με βάση του ΣΥΝΟΛΟΥ του κύκλου εργασιών του 2019, ενώ άλλες εταιρείες θα πάρουν
" υπό την προϋπόθεση ότι παρουσιάζουν μείωση τζίρου 20% τους μήνες αναφοράς (Σεπτέμβριο-Οκτώβριο)"

Πίστεψε με φήμες λένε από την χρήση του Ταμείου Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων COVID-19, κόπηκαν πολλές εταιρείες και θα μείνουν με την επιστρεπτέα προκαταβολή.

https://www.taxheaven.gr/news/51514...y-2020-anoixth-h-platforma-ypobolhs-aithsewn?
@Traveller όπως βλέπεις μιλάω με στοιχεία.
 
Last edited:

Nikos86

Member
Μηνύματα
242
Likes
1.614
Ονειρεμένο Ταξίδι
Στον χρονο!
Εξαιρετικος ο Νττ! Αναλυτικοτατος και σαφεστατος στις διατυπωσεις του, εχει διαβασει καλα την συμφωνια και ξερει τι λεει! Ματαια η καθε προσπαθεια αποδομησης των επιχειρηματων του και η ωραιοποιηση της καταστασης. Μπραβο Νττ!
 

taver

Member
Μηνύματα
10.570
Likes
16.548
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Εξαιρετικος ο Νττ! Αναλυτικοτατος και σαφεστατος στις διατυπωσεις του, εχει διαβασει καλα την συμφωνια και ξερει τι λεει! Ματαια η καθε προσπαθεια αποδομησης των επιχειρηματων του και η ωραιοποιηση της καταστασης. Μπραβο Νττ!
Δουλευόμαστε;
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
982
Η μέχρι στιγμής ενημέρωση από επίσημα μέσα:

ATHENS, Nov 23 (Reuters) - The Greek state is considering a capital support programme for private carrier Aegean Airlines , government spokesman Stelios Petsas said on Monday.
Petsas put the total cost of support at 120 million euros ($142.55 million), with the state getting warrants in exchange for shares.
(Reporting By Renee Maltezou)

Πόσο πιο ξεκάθαρα να εξηγήσω ότι η Aegean δεν θα έχει ΚΑΜΙΑ σύμβαση δανείου για τα 120 εκατομμύρια?

Αν για τον Χ,Υ λόγο η μετοχή είναι στα τάρταρα την ημερομηνία άσκησης ,η λογική λέει ότι το δημόσιο ΔΕΝ θα εξασκήσει τα warrants, έτσι 120 εκ θα χαθούν.

Σε διαφορετική περίπτωση ας σκεφτούμε πόσο τοις % πρέπει να κάνει και σε πόσες μετοχές θα αντιστοιχούν τα warrants για να καλύψει τα 120 εκατ (αυτό σε 2η μοίρα όταν δημοσιευτούν οι όροι).

Με πρόχειρους υπολογισμούς τα ιδία κεφάλαια αυτή την στιγμή είναι περίπου 105 εκατομμύρια (έκατσα και τα υπολόγισα για να μην λες για αναλύσεις του tilestwra.gr).
Υπολόγισε ότι θα έχει ζημιά to δ τρίμηνο του 2020 και πιθανώς και το α τρίμηνο του 21.

Αν έμπαινε το κράτος χωρίς την ΑΜΚ 60 εκατομμύρια...τότε θα ήταν σαν να περνάει το 50%+ στο κράτος και αυτός είναι ο λόγος πιθανολογώ που πήγαν σε warrants και όχι απευθείας σε μετοχές.

Λογικά τα warrants ή θα καούν ή όταν εξαργυρωθούν τα 120 εκατομμύρια θα είναι πολύ λίγα μπροστά στην τότε μελλοντική της αξία (π.χ. αν έχει κεφαλαιοποίηση 1.5 δις , τα 120 εκατομμύρια δεν θα είναι σοβαρή αναλογία).

Η εταιρεία θα λάβει 120 εκατομμύρια, με κεφαλαιοποίηση μόλις 285 εκατομμύρια.

Σε όλες τις επιστρεπτέες προκαταβολές το κριτήριο ήταν "περσινό αντίστοιχο διάστημα" ή κάτι παρεμφερές.

Αυτό το κείμενο είναι από την 1η επιστρεπτέα που δόθηκε
α) σε περίπτωση που η επιχείρηση έχει θετικό κύκλο εργασιών τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο του έτους 2019, ως κύκλος εργασιών αναφοράς λαμβάνεται το άθροισμα του κύκλου εργασιών των μηνών Μαρτίου, Απριλίου και Μαΐου του έτους 2019"

Παρόμοια κριτήρια υπάρχουν μέχρι στιγμής σε όλα τα κρατικά προγραμμάτα.

Οι υπόλοιπες επιχειρήσεις γιατί να χρηματοδοτούναι με βάση το αντίστοιχο περσινό διάστημα και όχι με βάση τον συνολικό τζίρο του 2019?

Όλα τα παραπάνω είναι υπαρκτά (δεν έχουν δημοσιευτεί στο tilestwra.gr) πες μας που σε δουλεύουμε.

@Nikos86 σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
7.180
Likes
18.577
@Ntt χρειαστηκε να ξαναδιαβασω το ποστ του Τραβελλερ που μας κουνα το δαχτυλο γιατι η Aegean, γιατι το δανειο των 120 εκ χαχα. Καταλαβαμε, μια χαρα τα λες.
 
Last edited:

Nikos86

Member
Μηνύματα
242
Likes
1.614
Ονειρεμένο Ταξίδι
Στον χρονο!
Νττ τα εξηγησες ολα πολυ σωστα, οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε. Αν τα 120 εκατομμυρια ειναι πολλα ή ψιχουλα οπως γραφτηκε μετριεται οπως και καθε χρηματοδοτηση με βαση την κεφαλαιοποιηση της εταιρειας ή με τα κερδη βασει των ισολογισμων των τελευταιων ετων οχι με βαση την αγορα νεου κεφαλαιουχικου εξοπλισμου (οπως ενα αεροπλανο). Τι μεταμοντερνα οικονομικα ειναι αυτα; Επισης δεν μπορει την μια να ειναι ψιχουλα και την αλλη να αντιπροσωπευουν ενα τετοιο ποσοστο της χρηματιστηριακης αξιας της εταιρειας που να δινουν θεση στο Δ.Σ της εταιρειας. Ουτε εχει λογικη το επιχειρημα οτι το ελληνικο κρατος δεν ηθελε να μπλεξει με μετοχες οποτε πηρε warrants που του δινουν το δικαιωμα να αγορασει μετοχες (με τις οποιες δεν θελει να μπλεξει). Δηλαδη να ξαναπληρωσει οπως ειπε σωστα η παεφστρα στο πολυ καλο ποστ της. Ουτε η αποπειρα βαφτισματος του warrant σε δανειο ή οτιδηποτε αντιληπτο αναλογο πηγε πολυ καλα. Ευγε ξανα Νττ, τα ειπες και τα εξηγησες ολα πολυ ωραια. Μιλησες με στοιχεια, αριθμους και το κυριοτερο σωστους οικονομικους ορους. Απο εδω και περα απλα η κουβεντα θα ανακυκλωνεται. Τα ξεδιαλυνες ολα για οποιον ηθελε να τα ξεδιαλυνει!
 
Last edited:

Traveller

Member
Μηνύματα
3.915
Likes
3.780
Προς psilos3...

1. Ισχύει στο ακέραιο ότι η Α3 στην εικοσάχρονη ιστορία της δεν έχει λάβει άλλη κρατική ενίσχυση. Τα ποσά που αναφέρεις αφορούν την πρόσφατη πανδημία και θεωρώ ότι εντάσσονται σε ένα ενιαίο πακέτο μια που αφορούν τον ίδιο λόγο και φυσικά την ίδια περίοδο. Μην ξαναλέμε τα ίδια, μιλάμε για μια πρωτοφανή παγκόσμια καταστροφή, που δεν έχει καμία σχέση με το συνολικό τρέξιμο της εταιρίας. Η εταιρία προ κορονοιού δεν είχε κανένα οικονομικό πρόβλημα, τουναντίων είχε περίπου 500 μυρια ταμειακά διαθέσιμα και πραγματοποιούσε ένα πρωτόγνωρο για την Ελλάδα σχέδιο ανάπτυξης, βλέπε καινούργιοι προορισμοί καινούργια αεροσκάφη.

2. Καμία ανακολουθία στις θέσεις μου. Οι μέτοχοι ξηλώνονται καθημερινά ένα εκατομμύριο περίπου και καλούνται να βάλουν άλλα 60 από την τσέπη τους. Έχω την εντύπωση λοιπόν ότι μάλλον τους τσούζει και τους παρατσούζει. Ο νόμος της ελεύθερης αγοράς απαγορεύει τα μονοπώλια, γιαυτό και καμποτάζ δεν υπάρχει και σλοτς υπάρχουν αβέρτα και τα σκυλιά είναι δεμένα όπως είπα, συνεπώς η καραμέλα περί A3 και μονοπωλίων έχει λιώσει, έτσι δεν είναι? Πάμε στο ζουμί τώρα. Η Α3 χρειάστηκε 20 χρόνια να γιγαντωθεί και να γίνει μια εταιρία με ετήσιο τζίρο 1,2 δις, να δίνει δουλειά σε 3.500 ανθρώπους και να χώνει στο κράτος 400 περίπου μύρια σε φόρους. Ελπίζω όλα αυτά να δίνουν απάντηση στο ερώτημα γιατί το κράτος κάνει και θα κάνει τα αδύνατα δυνατά να κρατήσει όρθια την εταιρία. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρία ενδεχομένως να το παλέψει με τις δικές της δυνάμεις και ίσως να τα καταφέρει. Το ζητούμενο θα είναι το τίμημα. Οι υπάλληλοι από 3.500 θα γίνουν 500, τα αεροσκάφη και οι προορισμοί θα μειωθούν στο 1/3 και φυσικά οι φόροι σχεδόν θα μηδενιστούν. Ώσπου λοιπόν να λειτουργήσει ο νόμος της ελεύθερης αγοράς όπως σωστά είπες θα περάσουν άλλα 20 χρόνια και μέχρι τότε το κράτος θα μετράει σφαλιάρες σε όλα τα επίπεδα. Κοινωνικό, οικονομικό, εθνικό. Με άλλα λόγια όπως η Α3 έχει ανάγκη το κράτος άλλο τόσο έχει ανάγκη και το κράτος την Α3. Πιστεύω λοιπόν να έγινα απόλυτα αντιληπτός.

Προς Ntt...

Ήσουν απόλυτα κατατοπιστικός και σε ευχαριστώ για τα όσα προσπάθησες να μου/μας μεταλαμπαδέψεις. Οκ σε ορισμένα σημεία ξεπέρασες κάποια όρια και αδίκησες τον εαυτό σου αλλά σε αγαπάμε και έτσι. Ερώτηση. Ακόμη περιμένω μια πειστική απάντηση για το πως η όποια κυβέρνηση θα διαχειριστεί το θέμα των μετοχών, μια που για μένα αυτός και ένας άλλος ακόμη σοβαρότερος λόγος(τον αναφέρω παρακάτω) είναι και οι κύριοι λόγοι που η κυβέρνηση αρνείται πεισματικά και να συζητήσει το θέμα μετοχές. Ποιος, πότε και πόσο... Πιστεύεις ειλικρινά ότι μπορεί να δουλέψει το όλο θέμα χωρίς να υπάρχουν κολοσσιαίες αντιδράσεις και κραυγές στην πολιτική ζωή του τόπου? Πιστεύεις ότι ανεξάρτητα το ποιος θα είναι στα πράγματα μπορεί να πάρει την πολιτική απόφαση και να διαχειριστεί με ταχύτητα , σαφήνεια και διαφάνεια το συγκεκριμένο θέμα? Λυπάμαι αλλά αν πιστεύει κάποιος ναι μάλλον είναι βαθιά νυχτωμένος.

Προς Nikos86...

Συνονόματε άριστα μας τα γράφεις αλλά για εξήγησέ μου 2-3 πραγματάκια. Γνωρίζεις ότι τα 120 μύρια που σου φαίνονται και πολλά, είναι ένα τρίμηνο από τα ετήσια κέρδη που αποδίδει η Α3 στο κράτος? Καταλαβαίνεις λοιπόν τι χάνει το κράτος αν αφήσει την Α3 να καταρρεύσει? Πάμε παρακάτω. Σωστά μεν γράφεις ότι η χρηματοδότηση μετριέται με την κεφαλαιοποίηση της κάθε εταιρίας αλλά στην περίπτωσή μας ξεχνάς ένα μικρό βασικούλι. Τα 120 μύρια ξέρεις σε τι ποσοστό μετοχών αντιστοιχεί? Περίπου στο 40%. Αυτό το 40% λοιπόν μαζί με τα αντίστοιχα δικαιώματα στη ΓΣ και στο ΔΣ., μάλλον σημαίνει defacto κρατικοποίηση, έτσι δεν είναι? Κατανοείς ότι ΚΑΝΕΝΑΣ λογικός άνθρωπος, εκτός ίσως από την φίλη σου την Paefstra και τον σύντροφο Κουτσούμπα, δεν θέλει ούτε καν να ακούσει για σενάριο κρατικοποίησης? Όσοι προτείνετε λοιπόν «εξασφάλιση» του δημοσίου με αυτόν τον τρόπο εννοείται κρατικοποίηση? Πείτε το καθαρά ρε παιδιά μην κρυβόσαστε, είναι κι αυτό μια κάποια λύση. Εξάλλου κρατικές εταιρίες υπάρχουν πολλές και απόλυτα πετυχημένες, η ένδοξη Cubana, και και ηρωική Air Koryo. Πολύ φοβάμαι όμως ότι περισσότεροι πελάτες θα προτιμήσουν τα πιτόγυρα της Paefstras από το να ταξιδέψουν με μια κρατική Aegean...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
7.180
Likes
18.577
Ε λοιπον, απο τις πιο γραφικες φιγουρες που συναντα κανεις στη Μ Βρετανια ειναι κατι παπουδια που αναπολουν την κραταια Βρετανικη Κοινοπολιτεια. Η σαρωτικη μετα covid οικονομικη κριση θα επεκτεινει το φαινομενο ιδεοληπτικης νοσταλγιας σε συνδυασμο με υπαρξιακες κρισεις. Ειδικα αν εχει ταυτισει κανεις την προσωπικοτητα του με μυθικες/παραμυθικες διαστασεις ιδιωτικων εταιρειων. Λυσεις υπαρχουν για τους δυστυχεις, αρκει να το καταλαβει το περιβαλλον τους.
Το αμειλικτο ερωτημα της μετα covid περιοδου ειναι dublicate η transform ?
Το duplicate σε τετοια κρισαρα ειναι συνταγη αποτυχιας. Οταν επιχειρειται απο ανικανους ιδεοληπτικους, ειναι αποτυχια με παταγο.
Thank me later.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

No members online now.

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
31.299
Μηνύματα
757.145
Μέλη
35.894
Νεότερο μέλος
kostas32l

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom