Aegean Airlines Νέα κ Πληροφορίες για Aegean

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Τα warrants είναι παρόμοιο Investment tool όπως τα options.
Η βασική τους διαφορά είναι ότι για τα warrants η συναλλαγή είναι μεταξύ αγοραστή warrant και εταιρείας , ενώ στα options είναι μεταξύ αγοραστή και μετόχων.

Αυτό σημαίνει ότι (αν λέμε τώρα) έρθει η ώρα εξάσκησης των warrants και είναι πάνω από την τιμή τους, η Aegean θα αναγκαστεί να εκδώσει νέες μετοχές , που σημαίνει ότι το ποσοστό του Βασιλάκη και των υπολοίπων θα μειωθεί.

Άρα αν ο Βασιλάκης δεν θέλει τώρα να δώσει μετοχές άμεσα γιατί να δώσει μετά?

1) Θα δώσει μετοχές, άρα μέρος της εταιρείας αντί να κρατικοποιηθεί τώρα --> θα κρατικοποιηθεί (σε κάποιο βαθμό) σε 5 χρόνια

2) Θα προσπαθήσουν όλοι να κρατήσουν την μετοχή χαμηλά, ώστε να καούν τα warrants.

Αν απαντήσεις το παραπάνω ερώτημα θα λύσεις όλες τις απορίες σου.

Πρώτα απ' όλα πρέπει να αποφευχθεί ο σκόπελος της κρατικοποίησης. Εδώ να δεις τι έχει να γίνει από όλο το πολιτικό φάσμα. Όλοι
Είτε το καθυστερούμε 5 χρόνια είτε όχι, το αποτελέσμα είναι άσπρο - μαύρο. Εφόσον δεν γραφτούν στο χιόνι που λέει ο @Nikos86 θα κρατικοποιηθεί ένα μέρος της αναγκαστικά.


Ο ίδιος φυσικά χαμός και ακόμα περισσότερο θα γίνει και με τον όρο, που νομίζεις ότι πρέπει να μπει, επαναγορά των μετοχών από Α3 σε προνομιακή τιμή.
Εδώ δεν βρίσκω τον λόγο γιατί να γίνει ο ίδιος χαμός. Ο σκοπός είναι το κράτος να βγάλει πίσω τα 120 εκατομμύρια και όχι κέρδος. Μόνο ένας λαικιστής θα έλεγε ότι το κράτος "θα βγάλει μόνο το κεφάλαιο και όχι κέρδος"

Πότε άραγε θα γίνει η πώληση και κυρίως ποιος θα την αποφασίσει? Αν την κάνει η τότε κυβέρνηση οι αντιδράσεις θα είναι θυελλώδης. Η αντιπολίτευση και ο φίλα προσκείμενος τύπος θα μιλάει για σκηνικό συμπαιγνίας. Αν το χρηματιστήριο ανεβαίνει και οι προοπτικές για περαιτέρω άνοδο είναι απτές ποια κυβέρνηση θα αναλάβει το πολιτικό κόστος να το κάνει με την αντιπολίτευση να κραυγάζει για απιστία και να απειλεί με ειδικά δικαστήρια? Η προοπτική μιας διακομματικής επιτροπής ίσως είναι μια λύση αλλά η απόφαση θα πρέπει να είναι άμεση και να βασίζεται σε πρόσωπα κοινής αποδοχής, δηλαδή τρέχα γύρευε. ΠΟΤΕ δεν έχει συμβεί στο παρελθόν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος ότι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον.
Από τώρα θα υπογραφεί μία συμφωνία που θα λέει "Αν η αξία των μετοχών ξεπεράσει το οφειλόμενο ποσό" τότε το κράτος ρευστοποιεί όλη την θέση του.
Αν μπει τώρα αυτός ο όρος (χωρίς παραθυράκια), τότε το κράτος αυτομάτως θα έχει εξασφαλίσει μία συμφωνία που δεν θα μπορεί να πειράξει η επόμενη κυβέρνηση.

Καλό όμως θα είναι να περιμένουμε λίγο και να ξαναμιλήσουμε όταν θα έχει οριστικοποιηθεί η συμφωνία και διαβάσουμε τους όρους της γιατί τώρα πιστεύω ότι κάνουμε ασκήσεις επί χάρτου.
Κρίνουμε με βάση ότι έχει ακουστεί από κυβερνητικά στελέχη μέχρι στιγμής. Και ότι έχει ακουστεί δεν είναι αρκετά θετικό


Μονοπώλιο σημαίνει ότι μια εταιρία εκτελεί όλα τα εσωτερικά δρομολόγια στη χώρα γιατί το κράτος δεν δίνει το δικαίωμα σε ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ να το κάνει. Απλές κουβέντες, συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα ΝΑΙ ή ΟΧΙ.
Η Aegean είναι της κατηγορίας "too big to fail" όπως είπε και ένα μέλος πιο πριν. Προφανώς αν δεν ήταν μονοπώλιο θα έκλεινε, όπως τόσες και τόσες εταιρείες.
Δεν θέλεις μονοπώλιο? Θέλεις πούμε ολιγοπώλιο?
https://www.investopedia.com/ask/answers/011215/airline-industry-oligopoly-state.aspΚάτι αντίστοιχο ισχύει και για την ελληνική αγορά (διάβασε το παραπάνω άρθρο).

Δεν το λέμε με κακία, αλλά το μονοπώλιο /ολιγοπώλιο δεν το θέτουν μόνο οι κανονισμοί, μερικοί κλάδοι είναι ολιγοπώλιο.
Όταν η Aegean εχει το 60-70% της επιβατικής κίνησης εντός της χώρας. Προφανώς είναι ολιγοπώλιο που τείνει προς μονοπώλιο. Μην κολλάς στην λέξη, αφού είσαι ξύπνιος άνθρωπος (βλέπουμε τα βίντεο σου έχεις αντίληψη Νίκο, πολυταξιδεμένος φίλε) το πιάνεις το νόημα της κουβέντας.



Και αν μου επιτραπεί ένα και τελευταίο πολιτικό σχόλιο για την παρούσα κυβέρνηση, θα πω ότι είναι σαν σχεδόν όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις μέτρια και καμία πρεμούρα δεν έχω να την υπερασπιστώ
Συμφωνώ απόλυτα (και εγώ μην νομίζεις δεν είμαι με την αντιπολίτευση) ήμουν από τους πρώτους που κορόιδευα τους "Τα μνημόνια σκίζω, χρήματα χαρίζω"!

Θεωρώ δυστυχώς ότι στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια δεν ωρίμασαν οι πολιτικοί της.
Όταν ο πρωθυπουργός της χώρας λέει "ελάτε πίσω να σας φορολογήσουμε με 50% για 7 χρόνια".
Και πίσω να έρθω καλέ μου άνθρωπε, που θα βρω δουλειά στον κλάδο μου?
Η Ελβετία έχει πάνω από 1000 hedge funds (χωρίς να μετράω τα funds of funds), η Ελλάδα τελευταία φορά που κοίταξα είχε λιγότερα από 50.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.335
Likes
14.193

North66

Member
Μηνύματα
4.297
Likes
5.032
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Και προφανώς η κυβέρνηση τα χρήματα τα δίνει όχι γιατί αγαπάει την Aegean αλλά γιατί έχει πάρει το πράσινο φως απ' τα κεντρικά όπως έγινε και με άλλες αεροπορικές.
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ονειρεμένο Ταξίδι
θα το αποφασίσω αύριο
Το αστείο είναι, ότι το -50% ισχύει για πτήσεις εντός Μαρτίου. Είναι σα να πουλάς σε παπούδες προφυλακτικά ένα πράγμα.
 
Μηνύματα
959
Likes
5.226
Το αστείο είναι, ότι το -50% ισχύει για πτήσεις εντός Μαρτίου. Είναι σα να πουλάς σε παπούδες προφυλακτικά ένα πράγμα.
Έχουν κι αυτοί ψυχή, συμφωνείς;
Όπως και να έχει έκλεισα σε μια δελεαστική τιμή για Τελ Αβίβ για τον Οκτώβριο.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.355
Likes
9.276
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.049
Likes
1.589
Κουπόνι 30€ έδωσε η Aegean σε όλους σε κάποιους από τους συμμετέχοντες στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό αυτόν.
Δυστυχώς δεν υπήρχε ταξιδιωτικό ενδιαφέρον φέτος και δεν τον πήρα χαμπάρι, αλλά απ' ότι φαίνεται κανένας δεν τον είχε αναφέρει ούτε εδώ, παρόλο που έδινε δωρεάν εισιτήρια με επιστροφή σε 21 τυχερούς και μέχρι τέσσερις(!) συνοδούς, απ' όσο διάβασα μόλις. Μου κάνει εντύπωση γιατί δεν έλαβα ούτε ενημερωτικό δελτίο (newsletter) για τον διαγωνισμό.
[Έκανα edit γιατί δεν μπόρεσα να επαληθεύσω για ποιους ισχύει].
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.109
Μηνύματα
880.589
Μέλη
38.837
Νεότερο μέλος
koliswa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom