Οικονομικό social!

panpan

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
7.434
Likes
32.178
Για ποιό λογο η αποθήκευση?
Τυπικοί Έλληνες. Στοκαρουμε τρόφιμα για την περίπτωση που μας πάρει η μπόρα από ανατολικά. Η χαρά των μαυραγοριτών. Ήδη με την αυξημένη ζήτηση, ανέβηκαν οι τιμές. Ο Φειδίας, όχι ο Κύπριος, θα έκανε χρυσές δουλειές σήμερα. Η paefstra ξέρει.
 

Georgie

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
244
Likes
993
Τυπικοί Έλληνες. Στοκαρουμε τρόφιμα για την περίπτωση που μας πάρει η μπόρα από ανατολικά. Η χαρά των μαυραγοριτών. Ήδη με την αυξημένη ζήτηση, ανέβηκαν οι τιμές. Ο Φειδίας, όχι ο Κύπριος, θα έκανε χρυσές δουλειές σήμερα. Η paefstra ξέρει.
A ok ευχαριστω !
Δλδ με λίγα λόγια υπάρχει φοβία γενικευμένη?
Ρωτάω επειδη εδω δεν υπάρχει καποιο ιδιαίτερο κλίμα.
Αλλα έρχομαι την αλλη εβδομαδα Αθήνα. Να φέρω καφε, μακαρονι?
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.754
Likes
52.655
Τυπικοί Έλληνες. Στοκαρουμε τρόφιμα για την περίπτωση που μας πάρει η μπόρα από ανατολικά. Η χαρά των μαυραγοριτών.
Α οχι, δεν γινεται ετσι ο μαυραγοριτισμος σημερα. Αγοραζεις μετοχη Aegean οταν πεσει στα 5 ευρω, θα της χωσει κρατικο χρημα η κυβερνηση οπως στον κοβιντ γιατι ειναι "κρατικος αερομεταφορεας" και θα τριπλασιασει αργοτερα την τιμη της με δημοσιο χρημα. Πολυ πισω ειστε :D.
 

panpan

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
7.434
Likes
32.178
Αφού είσαι σίγουρη ότι θα πέσει στα 5 γιατί δεν σορταρεις; Είχες πει εποχή κοβίτ ότι θα έπαιρνες στην τιμή των 4.
 

Sanna1971

Member
Μηνύματα
556
Likes
2.523
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
δεν γινεται ετσι ο μαυραγοριτισμος σημερα
Δυστυχώς έτσι γίνεται και σήμερα. Απλά φοράει κουστούμι και δεν είναι μπακάλικο αλλά SUPERMARKET. Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
 

panpan

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
7.434
Likes
32.178
Δυστυχώς έτσι γίνεται και σήμερα. Απλά φοράει κουστούμι και δεν είναι μπακάλικο αλλά SUPERMARKET. Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Κανένας μαυραγορίτης δεν πονταρει σε χαρτιά. Κερδοσκόπος ναι. Οι μαυραγορίτες ποντάρουν στην ανάγκη. Τα χαρτιά αν πάει κάποια στραβή, πηδάνε από τα παράθυρα. Είδες κανένα
μαυραγορίτη να πηδάει;
 

makisg

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
5.354
Likes
21.255
Επόμενο Ταξίδι
Μυτιλήνη, Λέσβος.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
A ok ευχαριστω !
Δλδ με λίγα λόγια υπάρχει φοβία γενικευμένη?
Ρωτάω επειδη εδω δεν υπάρχει καποιο ιδιαίτερο κλίμα.
Αλλα έρχομαι την αλλη εβδομαδα Αθήνα. Να φέρω καφε, μακαρονι?

Δεν μου αρέσουν τα μακαρόνια, λιγκουίνια φέρε ;)
 

patrizia

Member
Μηνύματα
415
Likes
764
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Α οχι, δεν γινεται ετσι ο μαυραγοριτισμος σημερα. Αγοραζεις μετοχη Aegean οταν πεσει στα 5 ευρω, θα της χωσει κρατικο χρημα η κυβερνηση οπως στον κοβιντ γιατι ειναι "κρατικος αερομεταφορεας" και θα τριπλασιασει αργοτερα την τιμη της με δημοσιο χρημα. Πολυ πισω ειστε :D.
Που τέτοια τύχη!
Στα 12 ευρώ φιγουράρει πρώιμος το παρόν.
Αλλά ναι καλύτερη επενδυση το χαα σε περιόδους κρίσης παρά οτιδήποτε άλλο αν έχεις να φας εννοείται
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.798
Likes
2.723
Σε μετεφερα στο σωστο τοπικ. Εννοειται οτι σημερα που ειδα οτι το παρτι αρχισε, οι καψουλες καφε που αγοραζα πηγαν απο 6,5 ευρω στα 7 ξαφνικα και ειναι μονο η αρχη, εβαλα μπρος στοκαρισμα.
Οχι τα παραπανω αλλα ο,τι ειναι ακριβο/κιλο, δεν αλλοιωνεται και πιανει μικρο ογκο.
Απορρυπαντικα πλυντηριου και πλυντηριου πιατων, λαδι και λεω να ριξω κανενα κιλο στιγμιαιο καφε στην καταψυξη.
Πειτε αλλες ιδεες.
Ωχ μου δωσες ιδεα θα παω να στοκαρω κ εγω καψουλες..ωστοσο να πω οτι σημερα που πηγε η μητερα μου σουπερ μαρκετ δεν βρηκε ΟΥΤΕ ζαχαρη,ΟΥΤΕ αλευρι,ΟΥΤΕ μακαρονια...εχει αρχισει ηδη το στοκαρισμα οπως και τοτε στον κοβιντ....
 

8avos

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
931
Likes
8.739
Ωχ μου δωσες ιδεα θα παω να στοκαρω κ εγω καψουλες..ωστοσο να πω οτι σημερα που πηγε η μητερα μου σουπερ μαρκετ δεν βρηκε ΟΥΤΕ ζαχαρη,ΟΥΤΕ αλευρι,ΟΥΤΕ μακαρονια...εχει αρχισει ηδη το στοκαρισμα οπως και τοτε στον κοβιντ....
Ε αν λένε στον κόσμο πως η ελληνική φρεγάτα ελλιμενίστηκε στην Λευκωσία της Κύπρου …τι να κάνει το πόπολο…
 

Georgie

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
244
Likes
993
Ωχ μου δωσες ιδεα θα παω να στοκαρω κ εγω καψουλες..ωστοσο να πω οτι σημερα που πηγε η μητερα μου σουπερ μαρκετ δεν βρηκε ΟΥΤΕ ζαχαρη,ΟΥΤΕ αλευρι,ΟΥΤΕ μακαρονια...εχει αρχισει ηδη το στοκαρισμα οπως και τοτε στον κοβιντ....
Στη πανδημία ο κόσμος άλλες ανάγκες.
Χαρτί υγείας....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom