manasta
Member
- Μηνύματα
- 49
- Likes
- 287
Δέκατη ημέρα του ταξιδιού και απολογιστικά μια από τις καλύτερες. Το σημερινό ημερήσιο πρόγραμμα προβλέπει 286 χλμ σε κάτι περισσότερο από 4 ώρες οδήγησης.
Ξεκινάμε πρωί λοιπόν για το Mont-Saint-Michel, τη μικρή νησίδα στις ακτές της Νορμανδίας, σε απόσταση 1,6 χλμ από την ακτή με την οποία επικοινωνεί με έναν στενό δρόμο, όταν η παλίρροια δεν το αποκλείει τελείως μετατρέποντας το δύο φορές το μήνα σε απομονωμένο νησί. Στη κορυφή του νησιού βρίσκεται το περίφημο Αββαείο, με τον ρωμανικό ναό και το αριστουργηματικό επίχρυσο άγαλμα του Αρχάγγελου Μιχαήλ στη κορυφή του. Το αββαείο ξεκίνησε να χτίζεται τον 10ο αιώνα, αλλά πήρε τη σημερινή μορφή του το 17ο-18ο αιώνα. Στους πρόποδες του, βρίσκεται ο οικισμός του νησιού, γεμάτος τουριστικά καταστήματα και μέρη για φαγητό. Έχει χαρακτηριστεί Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτισμικής Κληρονομιάς της UNESCO και αποτελεί το δεύτερο πιο επισκέψιμο μνημείο της Γαλλίας μετά τον Πύργο του Άιφελ.
Προσεγγίζοντας βγαίνω από τον κεντρικό δρόμο προκειμένου να θαυμάσουμε τον βράχο από μακρυά, με όλη του τη μεγαλοπρέπεια.
Έχω διαβάσει ότι πρέπει να φτάσουμε όσο νωρίτερα γίνεται για να αποφύγουμε τις ορδές των τουριστών που το κατακλύζουν και έτσι σύντομα έχουμε παρκάρει στο τεράστιο parking και περιμένουμε το ηλεκτρικό λεωφορείο που θα μας μεταφέρει στην είσοδο του νησιού-κάστρου. Βέβαια νωρίς φτάσαμε, αλλά τις ορδές δεν τις αποφύγαμε...
Αρχίζουμε το σκαρφάλωμα στο στενό μονοπάτι, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες από κάθε γωνιά της γης, χαζεύοντας τα μεσαιωνικά κτίσματα που στεγάζουν μαγαζάκια και εστιατόρια.
Κάποια καθολική γιορτή ήταν εκείνη την ημέρα, καθώς γίνεται λιτανεία της εικόνας, πρώτα στην απέραντη αμμουδιά που αφήνει ακάλυπτη η παλίρροια και μετά στα στενά της πόλης.
Συνεχίζουμε την κοπιαστική ανάβαση μέχρι την εκκλησία στη κορυφή του νησιού, στην οποία γίνεται καθολική λειτουργία με καρδινάλιους και πλήθος ιερέων.
Η θέα από το προαύλιο της εκκλησίας είναι μαγευτική.
Ξεκινάμε το κατέβασμα αναζητώντας το μέρος που θα φάμε μεσημεριανό.
Φτάνοντας στο αυτοκίνητο, ανοίγουν οι ουρανοί. Σταθήκαμε τυχεροί γιατί στη βόλτα μας ο καιρός ήταν καλός, αλλά τώρα η βροχή είναι τόσο δυνατή, που δεν βλέπω να οδηγήσω. Σε λίγο σταματάει και συνεχίζουμε για τη δεύτερη στάση μας, στην Βρετάνη πια και τη παραθαλάσσια καστροπολιτεία Saint-Malo. Το Saint-Malo, πρώην καταφύγιο πειρατών και κουρσάρων, μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Μια υπέροχη περιτειχισμένη πόλη-λιμάνι, με έντονη ζωή στους δρόμους της και φανταστική θέα στον ωκεανό από τα τείχη της.
Περιηγούμαστε για αρκετή ώρα, τόσο στα τείχη όσο και στους δρόμους της πόλης και δεν μας κάνει καρδιά να φύγουμε. Όταν πια το αποφασίζουμε, ο τρίτος και τελευταίος προορισμός μας αποζημιώνει. Η Dinan είναι μια μικρή πόλη της Βρετάνης, που τη διασχίζει ένα όμορφο ποτάμι. Ξεκινάμε τη βόλτα μας από το ιστορικό της κέντρο.
Το δυνατό σημείο της πόλης όμως είναι το ποτάμι. Κάτω από μια πανέμορφη γέφυρα, οι όχθες του ποταμού είναι ένα μαγευτικό μέρος γεμάτο γραφικά εστιατόρια, σε ένα εκ των οποίων έφαγα τα καλύτερα μύδια του ταξιδιού!
Αργά τη νύχτα επιστρέφουμε στη Vire για την τρίτη και τελευταία νύχτα μας σε αυτή.
Ξεκινάμε πρωί λοιπόν για το Mont-Saint-Michel, τη μικρή νησίδα στις ακτές της Νορμανδίας, σε απόσταση 1,6 χλμ από την ακτή με την οποία επικοινωνεί με έναν στενό δρόμο, όταν η παλίρροια δεν το αποκλείει τελείως μετατρέποντας το δύο φορές το μήνα σε απομονωμένο νησί. Στη κορυφή του νησιού βρίσκεται το περίφημο Αββαείο, με τον ρωμανικό ναό και το αριστουργηματικό επίχρυσο άγαλμα του Αρχάγγελου Μιχαήλ στη κορυφή του. Το αββαείο ξεκίνησε να χτίζεται τον 10ο αιώνα, αλλά πήρε τη σημερινή μορφή του το 17ο-18ο αιώνα. Στους πρόποδες του, βρίσκεται ο οικισμός του νησιού, γεμάτος τουριστικά καταστήματα και μέρη για φαγητό. Έχει χαρακτηριστεί Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτισμικής Κληρονομιάς της UNESCO και αποτελεί το δεύτερο πιο επισκέψιμο μνημείο της Γαλλίας μετά τον Πύργο του Άιφελ.
Προσεγγίζοντας βγαίνω από τον κεντρικό δρόμο προκειμένου να θαυμάσουμε τον βράχο από μακρυά, με όλη του τη μεγαλοπρέπεια.
Έχω διαβάσει ότι πρέπει να φτάσουμε όσο νωρίτερα γίνεται για να αποφύγουμε τις ορδές των τουριστών που το κατακλύζουν και έτσι σύντομα έχουμε παρκάρει στο τεράστιο parking και περιμένουμε το ηλεκτρικό λεωφορείο που θα μας μεταφέρει στην είσοδο του νησιού-κάστρου. Βέβαια νωρίς φτάσαμε, αλλά τις ορδές δεν τις αποφύγαμε...
Αρχίζουμε το σκαρφάλωμα στο στενό μονοπάτι, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες από κάθε γωνιά της γης, χαζεύοντας τα μεσαιωνικά κτίσματα που στεγάζουν μαγαζάκια και εστιατόρια.
Κάποια καθολική γιορτή ήταν εκείνη την ημέρα, καθώς γίνεται λιτανεία της εικόνας, πρώτα στην απέραντη αμμουδιά που αφήνει ακάλυπτη η παλίρροια και μετά στα στενά της πόλης.
Συνεχίζουμε την κοπιαστική ανάβαση μέχρι την εκκλησία στη κορυφή του νησιού, στην οποία γίνεται καθολική λειτουργία με καρδινάλιους και πλήθος ιερέων.
Η θέα από το προαύλιο της εκκλησίας είναι μαγευτική.
Ξεκινάμε το κατέβασμα αναζητώντας το μέρος που θα φάμε μεσημεριανό.
Φτάνοντας στο αυτοκίνητο, ανοίγουν οι ουρανοί. Σταθήκαμε τυχεροί γιατί στη βόλτα μας ο καιρός ήταν καλός, αλλά τώρα η βροχή είναι τόσο δυνατή, που δεν βλέπω να οδηγήσω. Σε λίγο σταματάει και συνεχίζουμε για τη δεύτερη στάση μας, στην Βρετάνη πια και τη παραθαλάσσια καστροπολιτεία Saint-Malo. Το Saint-Malo, πρώην καταφύγιο πειρατών και κουρσάρων, μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Μια υπέροχη περιτειχισμένη πόλη-λιμάνι, με έντονη ζωή στους δρόμους της και φανταστική θέα στον ωκεανό από τα τείχη της.
Περιηγούμαστε για αρκετή ώρα, τόσο στα τείχη όσο και στους δρόμους της πόλης και δεν μας κάνει καρδιά να φύγουμε. Όταν πια το αποφασίζουμε, ο τρίτος και τελευταίος προορισμός μας αποζημιώνει. Η Dinan είναι μια μικρή πόλη της Βρετάνης, που τη διασχίζει ένα όμορφο ποτάμι. Ξεκινάμε τη βόλτα μας από το ιστορικό της κέντρο.
Το δυνατό σημείο της πόλης όμως είναι το ποτάμι. Κάτω από μια πανέμορφη γέφυρα, οι όχθες του ποταμού είναι ένα μαγευτικό μέρος γεμάτο γραφικά εστιατόρια, σε ένα εκ των οποίων έφαγα τα καλύτερα μύδια του ταξιδιού!
Αργά τη νύχτα επιστρέφουμε στη Vire για την τρίτη και τελευταία νύχτα μας σε αυτή.
Last edited: