Ιταλία Προγραμματισμός ταξιδιου στην Σικελία

coco_

Member
Μηνύματα
1.541
Likes
2.574
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
Θα ήθελα λίγο τα φώτα σας ως προς το πρόγραμμα. Τέλη Ιουνίου θα είμαι για μια εβδομάδα Σικελία. Πετάω από και προς Κατάνια. Και λέω να κάνω το εξής. Φεύγω κατευθείαν Συρρακούσες όπου μένω τρεις μέρες -από εκεί ημερήσια στο Noto. Επόμενη διαμονή 1 βραδυ Agrigento για να πω vallei of the temples..Θέλω πάρα πολύ ..Μετά δύο διαμονές Palermo ή cefalu? εδω έχω το δίλημμα -ως προς το πού θα είναι πιο βολικά γιατί ήμαστε οικογένιεα με ένα παιδί 7 ετών . . Και μετά μία διαμονή ταορμίνα για να είμαι και κοντά στην catania όπου και η πτήση. ..Θα ήμαστε με αυτοκίνητο..Δεν θα μπω καθόλου Κατάνια..
Eπειδη θα έχετε και το παιδί, θα προτεινα να μεινετε Cefalu. Αν και μου άρεσε πάρα πολύ το Παλέρμο, το Cefalu είναι υπέροχο και Ιούνη θα μπορέσετε να χαρείτε και την παραλία.
Aπό Νοτο μπορείτε μετά να πάτε και Marzamemi. Το υπόλοιπο προγραμμα ειναι σίγουρα σφιχτο 2 μερες μονο Παλερμο-Τσεφαλου και 1 Ταορμίνα, αν βαλεις και τις μετακινήσεις είναι ίσα-ίσα να παρεις μια γευση.
 
Last edited:

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.613
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Είχα πάει αρχές Δεκέμβρη και Παλέρμο και Cefalù, οπότε δε μπορώ να έχω ακριβή εικόνα για το πώς θα είναι από άποψη κοσμοσυρροής την εποχή που θα πάτε. Θεωρώ πάντως σίγουρα ότι το Cefalù είναι πιο child-friendly από το (αγαπημένο κατά τα άλλα) Παλέρμο που είναι αρκετά χαοτικό και οδηγούν σαν τον διάολο. Άσε που καλοκαίρι θεωρώ θα είναι μες στην κατσαρίδα.
 

Mariapp.

Member
Μηνύματα
11
Likes
9
Eπειδη θα έχετε και το παιδί, θα προτεινα να μεινετε Cefalu. Αν και μου άρεσε πάρα πολύ το Παλέρμο, το Cefalu είναι υπέροχο και Ιούνη θα μπορέσετε να χαρείτε και την παραλία.
Aπό Νοτο μπορείτε μετά να πάτε και Marzamemi. Το υπόλοιπο προγραμμα ειναι σίγουρα σφιχτο 2 μερες μονο Παλερμο-Τσεφαλου και 1 Ταορμίνα, αν βαλεις και τις μετακινήσεις είναι ίσα-ίσα να παρεις μια γευση.
το ξέρω ..έλεγα μήπως παραλείψω τελείως το κομμάτι cefalu- παλέρμο αλλά απτην άλλη δνε ξέρω και πότε θα ξαναβρεθώ σικελία ..Ο στόχος είναι να πάρω μια γεύση .. Για να εξαντλήσεις όλο το νησί θέλει μήνες...
 

coco_

Member
Μηνύματα
1.541
Likes
2.574
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
το ξέρω ..έλεγα μήπως παραλείψω τελείως το κομμάτι cefalu- παλέρμο αλλά απτην άλλη δνε ξέρω και πότε θα ξαναβρεθώ σικελία ..Ο στόχος είναι να πάρω μια γεύση .. Για να εξαντλήσεις όλο το νησί θέλει μήνες...
Οχι μην το παραλείψεις!
Mια προτασή μου θα ήταν η εξής:
Αεροδρόμιο - κατευθείαν Ταορμίνα (1 βραδυ). Η Ταορμίνα είναι αναμφίβολα εντυπωσιακή, αλλά υπερβολικά τουριστική με ο,τι συνεπαγεται αυτο.
Ταορμίνα - Συρακούσες (2 βραδια), εκ των οποίων τη μια μέρα κάνεις εκδρομή στο Νοτο. Θα πρότεινα να μείνετε Ορτιγία
Συρακούσες - Αγκριτζεντο (1 βραδυ)
Παλέρμο (1 βραδυ) - Τσεφαλου (2 βραδια)
 

Mariapp.

Member
Μηνύματα
11
Likes
9
Οχι μην το παραλείψεις!
Mια προτασή μου θα ήταν η εξής:
Αεροδρόμιο - κατευθείαν Ταορμίνα (1 βραδυ). Η Ταορμίνα είναι αναμφίβολα εντυπωσιακή, αλλά υπερβολικά τουριστική με ο,τι συνεπαγεται αυτο.
Ταορμίνα - Συρακούσες (2 βραδια), εκ των οποίων τη μια μέρα κάνεις εκδρομή στο Νοτο. Θα πρότεινα να μείνετε Ορτιγία
Συρακούσες - Αγκριτζεντο (1 βραδυ)
Παλέρμο (1 βραδυ) - Τσεφαλου (2 βραδια)
Είναι κι αυτό ένα πλάνο..να κόψω μία διαμονή από Συρρακούσες ουσιαστικά και να την βάλω Τσεφαλού ..Είναι για δύο ολόκληρες μέρες η Τσεφαλού όμως ? ορτιγια έχω θέμα με το αμάξι..που να το αφήσουμε εκεί?
 

coco_

Member
Μηνύματα
1.541
Likes
2.574
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
Είναι κι αυτό ένα πλάνο..να κόψω μία διαμονή από Συρρακούσες ουσιαστικά και να την βάλω Τσεφαλού ..Είναι για δύο ολόκληρες μέρες η Τσεφαλού όμως ? ορτιγια έχω θέμα με το αμάξι..που να το αφήσουμε εκεί?
Στην Ορτιγία εμείς είχαμε μείνει και μας είχε δηλώσει ο ιδιοκτήτης οποτε μπορούσαμε να μπαίνουμε στην ZLT και παρκάραμε σε ένα ιδιωτικό parking.
Εμείς είχαμε μείνει 3 βραδια Τσεφαλού, αν εννοεις αν αξίζει απο αξιοθέατα, σίγουρα δεν έχει τόσα, αλλά είναι ιδανικό αν θέλεις να χαλαρώσεις, να ευχαριστηθείς βόλτες και παραλία. Επίσης μπορείτε να δειτε και το castelbuono που είναι πολύ κοντα.
 

ΔΑΝΑΡ

Member
Μηνύματα
16
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
ΝΑΠΟΛΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΜΑΤΣΟΥ ΠΙΤΣΟΥ
Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι ίσως οι 3 μέρες στις Συρακούσες να είναι πολλές.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.858
Likes
10.467
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Είναι κι αυτό ένα πλάνο..να κόψω μία διαμονή από Συρρακούσες ουσιαστικά και να την βάλω Τσεφαλού ..Είναι για δύο ολόκληρες μέρες η Τσεφαλού όμως ? ορτιγια έχω θέμα με το αμάξι..που να το αφήσουμε εκεί?
Να κοψεις τη διανυκτέρευση Agrigento, δε λεει, ημερησια για τα αρχαια κ βουρ Cefalu, κατω απο 2h αποσταση. Οπως κ Παλερμο τελη Ιουνιου παιζει να εχει 40ρια, κριμα να εισαι σε τοσο μεγαλη πολη σαν Θεσσαλονικη. Μεινετε Cefalu αν σας ενδιαφέρει το μπανιο, δεν θα βαρεθείτε κ πατε Παλερμο ημερησια με το γρηγορο τραινο 45’ ουτε ασχολεισαι με παρκιν κινηση, ολα σχεδον τα αξιοθεατα ειναι σε ευκολο περιπατο απο το σταθμο.
 

Extra muros

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
375
Likes
2.709
Θα ήθελα λίγο τα φώτα σας ως προς το πρόγραμμα. Τέλη Ιουνίου θα είμαι για μια εβδομάδα Σικελία. Πετάω από και προς Κατάνια. Και λέω να κάνω το εξής. Φεύγω κατευθείαν Συρρακούσες όπου μένω τρεις μέρες -από εκεί ημερήσια στο Noto. Επόμενη διαμονή 1 βραδυ Agrigento για να πω vallei of the temples..Θέλω πάρα πολύ ..Μετά δύο διαμονές Palermo ή cefalu? εδω έχω το δίλημμα -ως προς το πού θα είναι πιο βολικά γιατί ήμαστε οικογένιεα με ένα παιδί 7 ετών . . Και μετά μία διαμονή ταορμίνα για να είμαι και κοντά στην catania όπου και η πτήση. ..Θα ήμαστε με αυτοκίνητο..Δεν θα μπω καθόλου Κατάνια..
Επειδή έχεις κ το παιδάκι θα έλεγα ότι οι μετακινήσεις είναι πολλές, βγάλε Παλέρμο τελείως κ κάντε κάνα μπανακι παραπάνω στην Τσεφαλου. Αφήστε το για άλλη φορά μόνο του με Μονρεαλε θα γεμίσετε ένα 4ημερο κ θα απολαύσετε την πόλη με την ησυχία της, καλύτερα άνοιξη η φθινόπωρο. Το Αγκριτζεντο εμένα μου φάνηκε άσχημο, αλλά αν πρακτικά βολεύει η διανυκτέρευση αφήστε την. Αλλιώς βάλε άλλη μια στην Ταορμινα να κάνετε κ εκεί μπάνιο στην ευρύτερη περιοχή.
 

mairacsho

Member
Μηνύματα
6
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
ΛΕΥΚΑΔΑ
Καλησπέρα σας ετοιμάζομαι για Κατάνια και ήθελα να ρωτήσω ποια εκδρομή να κλείσω για το ηφαίστειο (ποια εταιρεία) για να μην είναι κουραστική, αλλά να πάρουμε και μια γεύση από το ηφαίστειο. Έχω ένα παιδί 12 χρονών που βαριέται.....
 

Extra muros

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
375
Likes
2.709
Καλησπέρα σας ετοιμάζομαι για Κατάνια και ήθελα να ρωτήσω ποια εκδρομή να κλείσω για το ηφαίστειο (ποια εταιρεία) για να μην είναι κουραστική, αλλά να πάρουμε και μια γεύση από το ηφαίστειο. Έχω ένα παιδί 12 χρονών που βαριέται.....
Όλες λίγο πολύ τα ίδια προσφέρουν, διάλεξε απλά αυτό π θες απο τα διαφορα προγράμματα, αφού δε θέλετε ανάβαση πάνω από τα 2000 μ π σταματούν τ τροχοφόρα, κάντε μια γύρα στο κέντρο της Κατανης κ πάρτε προσφορές, πουλάνε παντού, αυτού του είδους οι εκδρομές δε θα έπρεπε να βγαίνουν πάνω από 30-40 το άτομο.Πολυ ακριβότερες κ με ελάχιστη διαφορα τιμής μεταξύ τους είναι οι εκδρομές π περιλαμβάνουν το τελεφερικ κ αλπικό ξεναγό, αυτές όμως είναι κουραστικες άρα δε σας αφορούν. Οι χαμηλοί κρατήρες είναι ξεκουραστοι κ φιλικοί ακόμα κ για πολύ μικρότερα παιδάκια. Δείτε κ την πιθανότητα λόγω έφηβου να κλείσετε τουρ με γουρούνα, δεν το έχω κάνει, αλλά βρίσκεις εύκολα όταν φτάσεις στα 2000 μ π είναι το καταφύγιο. Πιο πολύ να σας απασχολεί όχι το τουρ, αλλά πώς θα φτάσετε στο Rifugio Sapienza, σε περίπτωση π η εκδρομή δεν ξεκινά από Κατάνια, το οποίο ρωτήστε το απο πριν γτ είναι σύνηθες, μόνο με αμάξι η με λεωφορείο ενός δρομολογίου τη μερα πηγαινελα μπορείς να πας.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.858
Likes
10.467
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Καλησπέρα σας ετοιμάζομαι για Κατάνια και ήθελα να ρωτήσω ποια εκδρομή να κλείσω για το ηφαίστειο (ποια εταιρεία) για να μην είναι κουραστική, αλλά να πάρουμε και μια γεύση από το ηφαίστειο. Έχω ένα παιδί 12 χρονών που βαριέται.....
Καμμία. Να πατε με το λεωφορείο της γραμμής ή καλυτερα το ΙΧ που ενοικιάζετε ως το παρκιν κ βλέποντας κ κανοντας.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.850
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom