Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού και Τουρισμός για Όλους

babouridis

Member
Μηνύματα
170
Likes
80
Καλησπέρα. Βλέπω στο ΔΥΠΑ στο λογαριασμό της συζύγου οτι έχει επιταγές προς εκτύπωση 2026-27 μονο για τα ακτοπλοικά εισιτήρια. Δεν έχει για την διαμονή. Γιατί? Και το 2023-24 που είχε λάβει πάλι έχει μόνο για τα ακτοπλοικά. Ευχαριστώ!
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.797
Likes
2.720
Καλησπέρα. Βλέπω στο ΔΥΠΑ στο λογαριασμό της συζύγου οτι έχει επιταγές προς εκτύπωση 2026-27 μονο για τα ακτοπλοικά εισιτήρια. Δεν έχει για την διαμονή. Γιατί? Και το 2023-24 που είχε λάβει πάλι έχει μόνο για τα ακτοπλοικά. Ευχαριστώ!
Δινεις τον κωδικο που λεει στη ΔΥΠΑ στο καταλυμα και ειναι καλυμμενοι
 

babouridis

Member
Μηνύματα
170
Likes
80
Καλησπέρα. Έχουμε 2 επιταγές κοινωνικού τουρισμού 2026-2027 ως οικογένεια και το 3ο μέλος δεν έχει επιταγή οπότε θα πληρώσουμε συμμετοχή. Σκεφτόμαστε για Ρόδο ή Λέσβο ή Χίο για Πάσχα 2027 7-10 ημέρες. Πότε προτείνετε να αρχίσω τα διερευνητικα τηλέφωνα στα καταλύμματα καθώς είναι καλοκαίρι και δεν νομίζω να ασχολούνται από τώρα για Πάσχα 2027. Στα νησιά αυτά έχει ως 10 βραδιά διαμονή και μηδενική συμμετοχή για τις 2 επιταγές. Οπότε θα πληρώσουμε συμμετοχή για το άτομο που δεν έχει. Θεωρείται ότι θα βρούμε? Λέσβος έχει πολλά καταλύματα που συμμετέχουν, μετά Χίο και ελάχιστα στην Ρόδο εκ των οποίων 2-3 είναι ετήσια ανοικτά. Οπότε μάλλον για Λέσβο το βλέπω πιο πιθανό. Αεροπορικώς από Θεσσαλονίκη. Ευχαριστώ
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Καλησπέρα. Έχουμε 2 επιταγές κοινωνικού τουρισμού 2026-2027 ως οικογένεια και το 3ο μέλος δεν έχει επιταγή οπότε θα πληρώσουμε συμμετοχή. Σκεφτόμαστε για Ρόδο ή Λέσβο ή Χίο για Πάσχα 2027 7-10 ημέρες. Πότε προτείνετε να αρχίσω τα διερευνητικα τηλέφωνα στα καταλύμματα καθώς είναι καλοκαίρι και δεν νομίζω να ασχολούνται από τώρα για Πάσχα 2027. Στα νησιά αυτά έχει ως 10 βραδιά διαμονή και μηδενική συμμετοχή για τις 2 επιταγές. Οπότε θα πληρώσουμε συμμετοχή για το άτομο που δεν έχει. Θεωρείται ότι θα βρούμε? Λέσβος έχει πολλά καταλύματα που συμμετέχουν, μετά Χίο και ελάχιστα στην Ρόδο εκ των οποίων 2-3 είναι ετήσια ανοικτά. Οπότε μάλλον για Λέσβο το βλέπω πιο πιθανό. Αεροπορικώς από Θεσσαλονίκη. Ευχαριστώ
Το θεμα δεν ειναι αν ασχολουνται απο τωρα αλλα οτι το Πασχα θα πουλησουν οσο γουσταρουν τα δωματια σε οποιον ΔΕΝ εχει κοινωνικο τουρισμο και ειναι διατεθειμενος να πληρωσει οσο οσο αφου η μιση Ελλαδα ψαχνει διακοπες.
Την τελευταια φορα που πηρα κουπονι για τουρισμο το αφησα να ληξει γιατι οταν εχω εγω αδεια μαζι με κατι εκατομμυρια ελληνες, δεν δινουν τα δωματια για επιδοτουμενες διακοπες που θα παρουν τα λεφτα απο το κρατος μετα απο μηνες αλλα θα σου δωσουν δωματιο μια εβδομαδα αρχες Οκτωβρη πχ που βαρανε μυγες.
 

babouridis

Member
Μηνύματα
170
Likes
80
Το θεμα δεν ειναι αν ασχολουνται απο τωρα αλλα οτι το Πασχα θα πουλησουν οσο γουσταρουν τα δωματια σε οποιον ΔΕΝ εχει κοινωνικο τουρισμο και ειναι διατεθειμενος να πληρωσει οσο οσο αφου η μιση Ελλαδα ψαχνει διακοπες.
Την τελευταια φορα που πηρα κουπονι για τουρισμο το αφησα να ληξει γιατι οταν εχω εγω αδεια μαζι με κατι εκατομμυρια ελληνες, δεν δινουν τα δωματια για επιδοτουμενες διακοπες που θα παρουν τα λεφτα απο το κρατος μετα απο μηνες αλλα θα σου δωσουν δωματιο μια εβδομαδα αρχες Οκτωβρη πχ που βαρανε μυγες.
Καλημέρα. Έχουμε λάβει 2 φορές κοινωνικό τουρισμό. Πήγαμε και τις 2 φορές σε νησιά αρκετά δημοφιλή την μια φορά Ιούλιο και την άλλη Αύγουστο. Οι επιλογές δεν ήταν πολλές αλλά βρήκαμε. Οπότε πιστεύω ότι Πάσχα σε ένα από τα 3 νησιά θα βρούμε. Ειδικά στην Λέσβο που έχει αρκετές επιλογές. Από τα 36 που έχει τα 27 έχουν ετήσια λειτουργία. Ρόδο το θεωρώ πολύ δύσκολο.
Και δεν θεωρώ ότι το Πάσχα θα πλακωθουν όλοι να πάνε διακοπές και σε νησί όπως η Λέσβος που είναι και μακρυά. Ειδικά με πλοίο είναι απλησίαστο. Θα είναι και αρχές Μαϊου και πλησιάζει και καλοκαίρι. Η μισή Ελλάδα δεν ψάχνει διακοπές Πάσχα. Καλοκαίρι ναι, Πάσχα δεν νομίζω. Δεν μπορούν όλοι να πάνε και Πάσχα και καλοκαίρι διακοπές.
Αρχές Οκτώβρη δεν θα κλείσουν όλα τα δωμάτια τους ακόμα και με κοινωνικό τουρισμό.
 
Last edited:

Sam-chal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.509
Likes
4.902
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Καλησπέρα. Έχουμε 2 επιταγές κοινωνικού τουρισμού 2026-2027 ως οικογένεια και το 3ο μέλος δεν έχει επιταγή οπότε θα πληρώσουμε συμμετοχή. Σκεφτόμαστε για Ρόδο ή Λέσβο ή Χίο για Πάσχα 2027 7-10 ημέρες. Πότε προτείνετε να αρχίσω τα διερευνητικα τηλέφωνα στα καταλύμματα καθώς είναι καλοκαίρι και δεν νομίζω να ασχολούνται από τώρα για Πάσχα 2027. Στα νησιά αυτά έχει ως 10 βραδιά διαμονή και μηδενική συμμετοχή για τις 2 επιταγές. Οπότε θα πληρώσουμε συμμετοχή για το άτομο που δεν έχει. Θεωρείται ότι θα βρούμε? Λέσβος έχει πολλά καταλύματα που συμμετέχουν, μετά Χίο και ελάχιστα στην Ρόδο εκ των οποίων 2-3 είναι ετήσια ανοικτά. Οπότε μάλλον για Λέσβο το βλέπω πιο πιθανό. Αεροπορικώς από Θεσσαλονίκη. Ευχαριστώ
Ρωτάς εμάς να σου απαντήσουμε...
Από τη στιγμή που έχεις τις επιταγές στα χέρια σου αρχίζεις το ψάξιμο. Όσο πιο νωρίς τόσο πιο εύκολα θα βρεις. Δες αν μειώσετε τα βράδια αντί για 10 π.χ. 7 το τρίτο μέλος δεν θα χρειαστεί να πληρώσει.
 

babouridis

Member
Μηνύματα
170
Likes
80
Ρωτάς εμάς να σου απαντήσουμε...
Από τη στιγμή που έχεις τις επιταγές στα χέρια σου αρχίζεις το ψάξιμο. Όσο πιο νωρίς τόσο πιο εύκολα θα βρεις. Δες αν μειώσετε τα βράδια αντί για 10 π.χ. 7 το τρίτο μέλος δεν θα χρειαστεί να πληρώσει.
Πήρα πριν καμιά βδομάδα μερικά τηλέφωνα Ρόδο και μου είπαν να πάρω από το νέο έτος για Πάσχα και κάποιοι από φθινόπωρο, αλλά όχι τώρα.
Τους ζητάω ξεκάθαρα καλύτερη τιμή ανά βραδιά ή μηδενικη συμμετοχή και να δηλώσουν διαμονή 10 ημερών για να μείνω 7 πχ? Έχω ακούσει ότι το συνεννοείται κόσμος με τους ξενοδόχους αλλά πώς το λέω? Το ρωτάω κάπως συγκεκριμένα? Μπορεί να μου πουν ότι δεν γίνεται? Ευχαριστώ
 

adiaforos

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.464
Likes
2.393
Πήρα πριν καμιά βδομάδα μερικά τηλέφωνα Ρόδο και μου είπαν να πάρω από το νέο έτος για Πάσχα και κάποιοι από φθινόπωρο, αλλά όχι τώρα.
Τους ζητάω ξεκάθαρα καλύτερη τιμή ανά βραδιά ή μηδενικη συμμετοχή και να δηλώσουν διαμονή 10 ημερών για να μείνω 7 πχ? Έχω ακούσει ότι το συνεννοείται κόσμος με τους ξενοδόχους αλλά πώς το λέω? Το ρωτάω κάπως συγκεκριμένα? Μπορεί να μου πουν ότι δεν γίνεται? Ευχαριστώ
Σίγουρα δεν το λες δημόσια σε φόρουμ. Επικοινωνείς απευθείας με τα καταλύματα και βλέπεις τις επιλογές σου.
 

Despinadmk

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
292
Likes
1.131
Ταξίδι-Όνειρο
Αλασκα... <3
Εγω πάντως απογοητεύτηκα με τον κοινωνικό τουρισμό φέτος. Τα κουπόνια μας αφορούν 2025-2026 και για δωμάτια του 1990-2000 με ότι αυτό συνεπάγεται ζητάνε 60 ευρώ την βραδιά. Χωρίς πρωινό χωρίς φόρο διαμονής. Είμαστε μια 4μελης οικογένεια έχουμε 3 κουπόνια το τέταρτο μέλος είναι μωρό οπότε δεν εκδίδεται κουπόνι και σε αυτά τα 60 ευρώ/βραδιά υπολόγισαν 13 ευρώ το παρκοκρεβατο. Θεωρείτε και εσείς πολλά τα χρήματα που ζητάνε ή εμείς είμαστε υπερβολικοί και έχουμε τρελές απαιτήσεις;
 

@Konsta

Member
Μηνύματα
37
Likes
82
Εγω πάντως απογοητεύτηκα με τον κοινωνικό τουρισμό φέτος. Τα κουπόνια μας αφορούν 2025-2026 και για δωμάτια του 1990-2000 με ότι αυτό συνεπάγεται ζητάνε 60 ευρώ την βραδιά. Χωρίς πρωινό χωρίς φόρο διαμονής. Είμαστε μια 4μελης οικογένεια έχουμε 3 κουπόνια το τέταρτο μέλος είναι μωρό οπότε δεν εκδίδεται κουπόνι και σε αυτά τα 60 ευρώ/βραδιά υπολόγισαν 13 ευρώ το παρκοκρεβατο. Θεωρείτε και εσείς πολλά τα χρήματα που ζητάνε ή εμείς είμαστε υπερβολικοί και έχουμε τρελές απαιτήσεις;
Η ιδιωτική συμμετοχή εξαρτάται από τα αστέρια του ξενοδοχείου και από την περιοχή . Σε κάποιες περιοχές δεν έχει ιδιωτική συμμετοχή.
Δεν ξέρω τι ξενοδοχείο ψάχνεις . Αλλά πρέπει να υπολογίσεις την ιδιωτική συμμετοχή με πρωινό ή χωρίς και τον φόρο διαμονής για να ξέρεις τι θα πληρώσεις . Το πάρκοκρεβατο σε κάποια ξενοδοχεία το χρεώνουν σε αλλά όχι .
Τις χρεώσεις της ιδιωτικής συμμετοχής μπορείς να τις βρεις στους όρους του κοινωνικού τουρισμού στο site της ΔΥΠΑ.
( Εάν προλάβω θα ανεβάσω εγώ τον πίνακα )
 

@Konsta

Member
Μηνύματα
37
Likes
82
Εδώ είναι κάποιες πληροφορίες και ο πίνακας με τα ποσά για τις επιταγές του 2025 - 2026 . Το οποίο λήγει 30/6/26
IMG_20260603_160511.jpg
Screenshot_2026-06-03-16-03-11-553_com.android.chrome.jpg
 

Despinadmk

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
292
Likes
1.131
Ταξίδι-Όνειρο
Αλασκα... <3
Εδώ είναι κάποιες πληροφορίες και ο πίνακας με τα ποσά για τις επιταγές του 2025 - 2026 . Το οποίο λήγει 30/6/26
View attachment 538695 View attachment 538696
Ευχαριστώ πολύ για τον πίνακα.
Οπότε επιβεβαιώνομαι ( αν δεν καταλαβαίνω κάτι λάθος ) ότι ζητάνε πολλά και ότι δεν είμαστε υπερβολικοί. Κοίταξα λίγο γρήγορα τις κατηγορίες των ξενοδοχείων που έχω ήδη επικοινωνήσει για κράτηση και πρόκειται για ξενοδοχεία 2 αστέρων. Η ερώτηση μου είναι η εξής, ο πίνακας αυτός ορίζει τις νόμιμες τιμές του προγράμματος που θα ΠΡΕΠΕΙ να κυμαίνονται ανα κατηγορία τα ξενοδοχεία ( συνεπώς παράνομα μας ζητάνε τόσα χρήματα ) ή είναι απλα ενδεικτικός και μπορεί ο κάθε ξενοδόχος να ζητάει ότι θέλει για να αυξήσει το κέρδος του;
Στην περίπτωση που ισχύει το πρώτο είναι πολύ απογοητευτικό.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom