babouridis
Member
- Μηνύματα
- 170
- Likes
- 80
Νομίζω ο καθένας ορίζει την τιμή που θέλει. Για ένα καλό ενοικιαζόμενο δωμάτιο είχαμε πληρώσει συμμετοχή 100€ για 6 ημέρες συνολικά ενώ για ένα υποδεέστερο μετά από.2 χρόνια 40€ ανά ημέρα συμμετοχή. Το Πρόγραμμα νομίζω αναφέρει απλά το ποσό που αφαιρείται για κάθε επιταγή. Επίσης για μιαν λίστα από νησιά και άλλες περιοχές αναφέρεται μηδενική συμμετοχή. Εκεί λογικά δεν μπορούν να σου ζητήσουν επιπλέον χρήματα. Αλλά για τις υπόλοιπες περιοχές αναφέρει μικρή συμμετοχή χωρίς να γράφει πόσο.Ευχαριστώ πολύ για τον πίνακα.
Οπότε επιβεβαιώνομαι ( αν δεν καταλαβαίνω κάτι λάθος ) ότι ζητάνε πολλά και ότι δεν είμαστε υπερβολικοί. Κοίταξα λίγο γρήγορα τις κατηγορίες των ξενοδοχείων που έχω ήδη επικοινωνήσει για κράτηση και πρόκειται για ξενοδοχεία 2 αστέρων. Η ερώτηση μου είναι η εξής, ο πίνακας αυτός ορίζει τις νόμιμες τιμές του προγράμματος που θα ΠΡΕΠΕΙ να κυμαίνονται ανα κατηγορία τα ξενοδοχεία ( συνεπώς παράνομα μας ζητάνε τόσα χρήματα ) ή είναι απλα ενδεικτικός και μπορεί ο κάθε ξενοδόχος να ζητάει ότι θέλει για να αυξήσει το κέρδος του;
Στην περίπτωση που ισχύει το πρώτο είναι πολύ απογοητευτικό.
Last edited:
