• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

Ppetran

Member
Μηνύματα
190
Likes
55
Παράδειγμα 2:

Αντί για Σαν Ντιέγκο-Αθήνα, θες να γυρίσεις από Σαν Φρανσίσκο. Κάνεις ακύρωση του Σαν Ντιέγκο-Αθήνα τηλεφωνικά που έχει 23 ευρώ τέλος διαχείρισης και τους ζητάς να σου επιστρέψουν τα μίλια όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται εάν δε σε φτάνουν τα μίλια που έχεις για να κλείσεις το καινούργιο εισιτήριο (μου το έχουν κάνει εντός μιας ώρας).
Τέλεια!
Ερώτησεις συνέχεια.
- Καταρχήν για την συμμαχία υπάρχει και άλλη πλατφόρμα (δηλ μπορώ να μπαίνω και στην π.χ. tourkish) και να κλείνω με μίλια ή μόνο από αιγαίου?
- Αν μια διαδρομή δεν βγάζει καθόλου σύνδεση ή βγάζει χωρίς μίλια, υπάρχει πιθανότητα (μεγάλη/μικρή) αν ξαναξίνει αναζήτηση μετά από ένα π.χ. μήνα να βγάλει? Αν ναι υπάρχει κάποιος οδηγός ή μπαίνεις π.χ. κάθε ημέρα και ψάχνεις? προφανώς δεν έχει ειδοποήσεις.... (μέγα έλλειψη).
 

stefevan

Member
Μηνύματα
12
Likes
15
Ειναι τραγικό το site της aegean ναι κάθε φορα ζητάει κωδικό σε mail η κινητο λες και μπαίνουμε σε web banking... απορω τι σκεφτοντουσαν οταν το εφτιαχναν. Απιστευτα δύσχρηστο και σε πολλά αλλα κομμάτια.
Η εφαρμογή μπαινει τουλάχιστον με δακτυλικο αποτύπωμα αλλά εκει λείπουν επιλογές που υπάρχουν στο site οπως αναζητηση εισιτήριων με μιλια
Πολύ καλά κάνουν, εγώ το καλοκαίρι είχα ολόκληρη ιστορία με 120.000 μίλα που τα μετέτρεψαν σε accor πόντους χωρίς να το γνωρίζω. Όλα καλά βέβαια. Δεν είναι web banking αλλά δεν είναι και ασήμαντο
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.127
Likes
8.356
Πολύ καλά κάνουν, εγώ το καλοκαίρι είχα ολόκληρη ιστορία με 120.000 μίλα που τα μετέτρεψαν σε accor πόντους χωρίς να το γνωρίζω. Όλα καλά βέβαια. Δεν είναι web banking αλλά δεν είναι και ασήμαντο
Το καλοκαίρι υπήρχε η επιβεβαίωση δυο βημάτων.
Αν κάποιος έκανε τα μίλια σου acor πόντους είχε πρόσβαση και στο συνθηματικό σου άλλα και σε μια από τις δυο επιλογές, τηλέφωνο η μειλ. Και η μετατροπή acor ποντών δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση. Και αν υποθέσουμε ότι είχες τη συσκευή σου απροστάτευτη πάλι δικό σου είναι το σφάλμα.
Εδώ δε αναφέρουμε για την ασφάλεια της αιγαίου που κατά τη γνώμη μου κάλα κρατεί, άλλα για την σταθερότητα της εφαρμογής που τελευταία κάνει νούμερα.
Τα μίλια είναι κατά κάποιο τρόπο χρήματα. Η αιγαίο έχει σύστημα προστασίας τράπεζας θα έλεγα.
Για κάθε εξαργύρωση (τουλάχιστον εισιτηρίων) έρχεται μειλ.
 

stefevan

Member
Μηνύματα
12
Likes
15
Το καλοκαίρι υπήρχε η επιβεβαίωση δυο βημάτων.
Αν κάποιος έκανε τα μίλια σου acor πόντους είχε πρόσβαση και στο συνθηματικό σου άλλα και σε μια από τις δυο επιλογές, τηλέφωνο η μειλ. Και η μετατροπή acor ποντών δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση.
Ναι αν κάποιος είχε πρόσβαση στο email μπόρεσε να πάρει το OPT για να μπει επιλέγοντας να στέιλει κωδικό στο email.
Κοίταξε επειδή με ταλιπώρησε πάνω από 3 εβδομάδες και μετά από δική μου πίεση λύθηκε το θέμα έχω να σου πω ότι έγινε πανέυκολα η μετατροπή σε accor πόντους. Απάντησα στο ότι είναι τραγικό να ζητάει κάθε φορά κωδικό, ενώ λες ότι δεν αναφέρεστε στην ασφάλεια. οκ.

Πολλά μίλια = πολλά έξοδα στην A3 και πολλές αγορές με τις πιστωτικές = πολλά χρήματα. Οπότε μόνο τραγικό δεν μου φαίνεται να βάζω κάθε φορά κωδικό. Καμία σχέση με την σταθερότητα, αυτό είναι άλλο θέμα.

Σε αυτό απάντησα
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.127
Likes
8.356
Ναι αν κάποιος είχε πρόσβαση στο email μπόρεσε να πάρει το OPT για να μπει επιλέγοντας να στέιλει κωδικό στο email.
Κοίταξε επειδή με ταλιπώρησε πάνω από 3 εβδομάδες και μετά από δική μου πίεση λύθηκε το θέμα έχω να σου πω ότι έγινε πανέυκολα η μετατροπή σε accor πόντους. Απάντησα στο ότι είναι τραγικό να ζητάει κάθε φορά κωδικό, ενώ λες ότι δεν αναφέρεστε στην ασφάλεια. οκ.

Πολλά μίλια = πολλά έξοδα στην A3 και πολλές αγορές με τις πιστωτικές = πολλά χρήματα. Οπότε μόνο τραγικό δεν μου φαίνεται να βάζω κάθε φορά κωδικό. Καμία σχέση με την σταθερότητα, αυτό είναι άλλο θέμα.

Σε αυτό απάντησα
Εγώ πρώτος θα σου πω ότι χρειάζεται τραπεζική ασφάλεια και νομίζω ότι την έχει.
Άλλα με το κρασάρισμα της εφαρμογής στο τηλέφωνο, είναι τραγικό να σε πετάει έξω και να χρειάζεται να βάλεις ξανά και ξανά τα συνθηματικά σου συν τον κωδικό επαλήθευσης, παραβλέποντας εντελώς τα βιομετρικά η το σετάρισμα κατά την αρχική είσοδο. Εγώ προσωπικά Ίκαρο 6 μήνες.
 
Last edited:

stefevan

Member
Μηνύματα
12
Likes
15
Εγώ πρώτος θα σου πω ότι χρειάζεται τραπεζική ασφάλεια και νομίζω ότι την έχει.
Άλλα με το κρασάρισμα της εφαρμογής στο τηλέφωνο, είναι τραγικό να σε πετάει έξω και να χρειάζεται να βάλεις ξανά και ξανά τα συνθηματικά σου συν τον κωδικό επαλήθευσης, παραβλέποντας εντελώς τα βιομετρικά η το σούρισμα κατά την αρχική είσοδο. Εγώ προσωπικά Ίκαρο 6 μήνες.
Συμφωνώ απόλυτα. Σχετικά πρόσφατα είχαν κάνει και μια συντήρηση, λέω θα φτιάξει και το Performance και τελικα πάλι τα ίδια, δεν βλέπω καμία διαφορά.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.627
Likes
29.930
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η όλη ιστορία της έκδοσης award εισιτηρίων με την Turkish καταλήγει να είναι απλώς ανέκδοτο σε βάρος μας.

Τα εισιτήρια αυτά δεν κάνουν online checkin ούτε από το website ούτε από το mobile app της Turkish (ούτε με το PNR της Aegean ούτε με αυτό τηε Turkish), κάτι που σε συνδιασμό με τις μονίμως overbooked πτήσεις της Turkish, τα μετατρέπει πρακτικά σε εισιτήρια standby: Θα πετάξετε, μόνο αν έχει απομείνει κάποια ελεύθερη θέση όταν φτάσετε ατο αεροδρόμιο.

Τώρα που μιλάμε πετάω αφού περίμενα μισή ωρίτσα στην ουρά του standby, και μόνο και μόνο επειδή ως gold έχω προτεραιότητα στην ουρα του standby, και πήρα τη μοναδική θέση που άδειασε.

Και κάθομαι σε μια μεσαία θέση που δεν είχα ποτέ τη δυνατότητα να επιλέξω (ούτε επί πληρωμή - αν και δε δοκίμασα το call center της TK, είναι η αλήθεια).
Ντροπή. Πλήρωσα ένα σωρό μίλια γι' αυτό;
 

x7777

Member
Μηνύματα
909
Likes
3.607
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Η όλη ιστορία της έκδοσης award εισιτηρίων με την Turkish καταλήγει να είναι απλώς ανέκδοτο σε βάρος μας.

Τα εισιτήρια αυτά δεν κάνουν online checkin ούτε από το website ούτε από το mobile app της Turkish (ούτε με το PNR της Aegean ούτε με αυτό τηε Turkish), κάτι που σε συνδιασμό με τις μονίμως overbooked πτήσεις της Turkish, τα μετατρέπει πρακτικά σε εισιτήρια standby: Θα πετάξετε, μόνο αν έχει απομείνει κάποια ελεύθερη θέση όταν φτάσετε ατο αεροδρόμιο.

Τώρα που μιλάμε πετάω αφού περίμενα μισή ωρίτσα στην ουρά του standby, και μόνο και μόνο επειδή ως gold έχω προτεραιότητα στην ουρα του standby, και πήρα τη μοναδική θέση που άδειασε.

Και κάθομαι σε μια μεσαία θέση που δεν είχα ποτέ τη δυνατότητα να επιλέξω (ούτε επί πληρωμή - αν και δε δοκίμασα το call center της TK, είναι η αλήθεια).
Ντροπή. Πλήρωσα ένα σωρό μίλια γι' αυτό;
Σε αυτή τη διαδικασία τι δικαιώματα έχει κάποιος αν δεν πετάξει τελικά; πχ δικαιούται αποζημίωση κλπ;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.627
Likes
29.930
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Σε αυτή τη διαδικασία τι δικαιώματα έχει κάποιος αν δεν πετάξει τελικά; πχ δικαιούται αποζημίωση κλπ;
Αν ξεκινά από Ευρωπαϊκή ένωση, ναι. Denied Boarding κανονικα. Αποζημίωση, φροντίδα (ξενοδοχείο, γεύματα κλπ) και επόμενη πτήση, ή επιστροφή χρημάτων.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.144
Likes
6.701
Η όλη ιστορία της έκδοσης award εισιτηρίων με την Turkish καταλήγει να είναι απλώς ανέκδοτο σε βάρος μας.

Τα εισιτήρια αυτά δεν κάνουν online checkin ούτε από το website ούτε από το mobile app της Turkish (ούτε με το PNR της Aegean ούτε με αυτό τηε Turkish), κάτι που σε συνδιασμό με τις μονίμως overbooked πτήσεις της Turkish, τα μετατρέπει πρακτικά σε εισιτήρια standby: Θα πετάξετε, μόνο αν έχει απομείνει κάποια ελεύθερη θέση όταν φτάσετε ατο αεροδρόμιο.

Τώρα που μιλάμε πετάω αφού περίμενα μισή ωρίτσα στην ουρά του standby, και μόνο και μόνο επειδή ως gold έχω προτεραιότητα στην ουρα του standby, και πήρα τη μοναδική θέση που άδειασε.

Και κάθομαι σε μια μεσαία θέση που δεν είχα ποτέ τη δυνατότητα να επιλέξω (ούτε επί πληρωμή - αν και δε δοκίμασα το call center της TK, είναι η αλήθεια).
Ντροπή. Πλήρωσα ένα σωρό μίλια γι' αυτό;
Αυτό έχει να κάνει με το γεγονός πως ήταν overbooked ή με το ότι δεν μπορείς να κάνεις τσεκ ιν νωρίτερα και να κατοχυρώσεις την θέση;

Ρωτάω γιατί και με την Air China αντιμετωπίζω τα ίδια, δεν μπορείς ούτε με τον αριθμό κράτησης της Aegean, ούτε με αυτόν της Air China να δεις την πτήση σου, πόσο μάλλον να κάνεις τσεκ ιν.

Θέση επέλεξα μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Aegean αλλά όπως με ενημέρωσαν θα πρέπει αυτή να επιβεβαιωθεί και με την Air China, πράγμα που δεν έκανα γιατί δεν απαντάνε στο τηλέφωνο.
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.127
Likes
8.356
Αυτό έχει να κάνει με το γεγονός πως ήταν overbooked ή με το ότι δεν μπορείς να κάνεις τσεκ ιν νωρίτερα και να κατοχυρώσεις την θέση;

Ρωτάω γιατί και με την Air China αντιμετωπίζω τα ίδια, δεν μπορείς ούτε με τον αριθμό κράτησης της Aegean, ούτε με αυτόν της Air China να δεις την πτήση σου, πόσο μάλλον να κάνεις τσεκ ιν.

Θέση επέλεξα μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Aegean αλλά όπως με ενημέρωσαν θα πρέπει αυτή να επιβεβαιωθεί και με την Air China, πράγμα που δεν έκανα γιατί δεν απαντάνε στο τηλέφωνο.
Η Air China απαντάει στα τηλεφωνά εργάσιμες ώρες και ίσως μπορέσει να σου κλείσει θέση.
τσεκ ιν αποκλειστικά στο αεροδρόμιο. Βρες το σωστό τηλέφωνο και κάλεσε.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.144
Likes
6.701
Η Air China απαντάει στα τηλεφωνά εργάσιμες ώρες και ίσως μπορέσει να σου κλείσει θέση.
τσεκ ιν αποκλειστικά στο αεροδρόμιο. Βρες το σωστό τηλέφωνο και κάλεσε.
Σε αυτό που είχες βάλει παίρνω και δεν απαντάνε. Θα ξαναπροσπαθήσω από Δευτέρα.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.716
Μηνύματα
909.286
Μέλη
39.452
Νεότερο μέλος
thaliakk

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom