pavlos1985
Member
- Μηνύματα
- 576
- Likes
- 423
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
Ίσως! Εγώ πρόσθεσα την πληροφορία και ο καθένας ό,τι κρίνει. Αν κάποιος έχει πολλά μίλια, μπορεί να τα μοιράσει.8000 μιλια για 60 ευρω διαμονη αντι για 40 εξακολουθει να ειναι μαπα αναλογια. Με 8000 μιλια βγαζεις ολοκληρη πτηση και μενεις σε αλλο ξενοδοχειο.
Προσωπικά τα τιμώ τα accor με τους ποντους, αν και έχουν ακριβύνει αρκετά. Φετος όλες τις διανυκτερεύσεις στη Γαλλία θα τις βγάλω σχεδόν δωρεάν και τα αεροπορικά μου τα πλήρωσα σε καλή τιμή (νωρίς βεβαια και δεν ειχε εξαργυρωση).
Παντως, μετετρεψα 200.000 μιλια και αντί να πάρω 1.000 ευρώ σε διαμονές θα πάρω 1.500 ευρώ. Σαν δώρο είναι καλό!
