Ροκάδες δεν υπάρχουν εδώ μέσα;

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.073
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Καλά να περάσετε! Σας ζηλεύω γιατί πέρσι που τους είδα έχανε η εμπειρία λόγω ανιωθου ξενέρωτου ολλανδικού κοινού. Με αυτό το σετλιστ στην Ελλάδα θα χάσει η μάνα το παιδί! Περιμένω να διαβάσω εντυπώσεις.

Με την ευκαιρία οι Metallica κυκλοφορούν όλες τις συναυλίες τους επίσημα κι έχουν βγάλει της Αθήνας για προπαραγγελια. Τον Ιούλιο γράφει θα είναι διαθέσιμα. 25ε 2 Cd. Με τις τιμές που είχαν στα εισιτήρια θα έπρεπε να μας τα μοιράζουν τσάμπα!

Κλάμα με το εξώφυλλο που επέλεξαν!

LM20260509_Live-Metallica-Athens-Greece-May-9-2026-2CD_01.jpeg


Live Metallica: Athens, Greece - May 9, 2026 (2CD) | Metallica.com
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.073
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Φρέσκο πράμα!


Πωπω...
Πάνω που είχα αρχίσει να το ξεπερνάω ρε γαμωτο!

Πω ειδικά από το 3:20 και μετά, αυτό το σκηνικό βγαλμένο από το apocalypse now, αρρώστια κανονική! Ας ξαναβάλω να δω ότι βιντεακι υπάρχει από τη συναυλία!
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.073
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Έχουν επανενωθει μετά από 22 χρόνια οι 16 horsepower για συναυλίες. Δεν περνάνε από Ελλάδα τώρα αλλά αν περάσουν κάποια στιγμή μην τους χάσετε! Αψεγάδιαστοι και με φοβερό σετλιστ.

 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Έχουν επανενωθει μετά από 22 χρόνια οι 16 horsepower για συναυλίες. Δεν περνάνε από Ελλάδα τώρα αλλά αν περάσουν κάποια στιγμή μην τους χάσετε! Αψεγάδιαστοι και με φοβερό σετλιστ.
Μπαντάρα!
Πολύ ωραία νέα.

Προς το παρόν αναμένουμε να δούμε τι θα σκάσει Ελλάδα το 27... :cool:
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.073
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Μπαντάρα!
Πολύ ωραία νέα.

Προς το παρόν αναμένουμε να δούμε τι θα σκάσει Ελλάδα το 27... :cool:
Έχει βγει ότι η εταιρεία που έφερε Metallica και Maiden έχει κλείσει το ΟΑΚΑ για 4 συναυλίες του χρόνου. Κάτι καλό θα φέρουν δεν μπορεί. Ελπίζω να είναι κάτι τύποι από Αμερική με ρίζες από την Αρμενία! Να τους δω κι αυτούς με το κοινό που πρέπει. Θα το γεμίσουν για πλάκα το ΟΑΚΑ.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Έχει βγει ότι η εταιρεία που έφερε Metallica και Maiden έχει κλείσει το ΟΑΚΑ για 4 συναυλίες του χρόνου. Κάτι καλό θα φέρουν δεν μπορεί.
Ακριβώς, βασικά γράψε τρεις γιατί η μία προορίζεται πάλι για τη Βίσση απ' ότι διαδίδεται.
Κάτι καλό θα φέρουν δεν μπορεί. Ελπίζω να είναι κάτι τύποι από Αμερική με ρίζες από την Αρμενία!
Να τους δω κι αυτούς με το κοινό που πρέπει.
Όλοι αυτό ελπίζουν πίστεψε με. :cool:

Όμως (πάλι παραφιλολογία) ακούστηκε και για AC/DC.
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.073
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Ακριβώς, βασικά γράψε τρεις γιατί η μία προορίζεται πάλι για τη Βίσση απ' ότι διαδίδεται.
Τσέκαρα τώρα το site της εταιρείας, τις φετινές της Βίσση δεν τις διοργανώνουν αυτοί. Υπάρχει ελπίδα να είναι και οι 4 για ξένα.

Όμως (πάλι παραφιλολογία) ακούστηκε και για AC/DC.
Βγάζει νόημα. Του χρόνου θα έχουν περάσει 18 χρόνια από τη μία και μοναδική φορά που ήρθαν. Δεν ψήνομαι ιδιαίτερα πλέον να τους δω live ειδικά στις τιμές που ζητάνε. Αν και έβλεπα πρόσφατα ένα φετινό live τους στο Μπουένος Αιρες (τυχαία πόλη😂) που γινόταν κόλαση!
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Υπάρχει ελπίδα να είναι και οι 4 για ξένα.
Εντάξει, τρεις για τους Coldplay και κλείσαμε. :haha:
Του χρόνου θα έχουν περάσει 18 χρόνια από τη μία και μοναδική φορά που ήρθαν
Διάβασα ότι του χρόνου θα βγουν πάλι σε συναυλιακό πρόγραμμα, με επιλεγμένες όμως περιοχές και ημερομηνίες. Λες να ισχύει;
Δεν ψήνομαι ιδιαίτερα πλέον να τους δω live ειδικά στις τιμές που ζητάνε.
Θυμάμαι ότι τους είχες ρίξει χοντρό κράξιμο, αλλά όχι το λόγο. Δε ξέρω και σε τι κατάσταση βρίσκονται από την άλλη, αν ακούγονται κι αν βγάζουν επαρκώς τη συναυλία.
Εντελώς... :haha: :haha:
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.073
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Εντάξει, τρεις για τους Coldplay και κλείσαμε. :haha:
Το φοβήθηκα ότι δεν το γραψες τυχαία. Διαβάζω ότι θα είναι σε περιοδεία του χρόνου. Σχεδόν σίγουρα θα τους φέρουν μετά τα προηγούμενα sold out. Πάνε 1-2 μέρες εκεί. Κρίμα.

Διάβασα ότι του χρόνου θα βγουν πάλι σε συναυλιακό πρόγραμμα, με επιλεγμένες όμως περιοχές και ημερομηνίες. Λες να ισχύει;
Πρέπει να ναι τρία χρόνια σερί τώρα που είναι σε τουρ. Πολύ πιθανό να το συνεχίζουν μέχρι να αποσυρθούν. Και οι judas priest κάνουν κάτι αντίστοιχο.

Θυμάμαι ότι τους είχες ρίξει χοντρό κράξιμο, αλλά όχι το λόγο. Δε ξέρω και σε τι κατάσταση βρίσκονται από την άλλη, αν ακούγονται κι αν βγάζουν επαρκώς τη συναυλία.
Γιατί ζητάνε για αρένα 160+. Να δούμε αν έρθουν Ελλάδα αν θα ζητάνε τόσα. Το '09 η Αθήνα νομίζω ήταν η μοναδική πόλη που δεν έκανε sold out. Είμαι περίεργος πόσοι θα σκάσουν τόσα για να τους δουν. Προτιμώ να μείνω με την ανάμνηση από το' 09. Φοβερή συναυλία.

Όπως λέει και μια ψυχή:

So understand
Don't waste your time always searching for those wasted years
Face up... make your stand
And realise you're living in the golden years

:cool:
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Το φοβήθηκα ότι δεν το γραψες τυχαία.
:oops: :oops:Το έγραψα εντελώς τυχαία, αλλά με αυτό που αναφέρεις το βρίσκω πλέον πολύ πιθανό.
Γιατί ζητάνε για αρένα 160+. Να δούμε αν έρθουν Ελλάδα αν θα ζητάνε τόσα.
Φυσικά και θα ζητάνε τόσα, με τη δίψα που υπάρχει θα τα πάρουν, ίσως και περισσότερα. Δυστυχώς και εδώ υπάρχει ο κανόνας της προσφοράς και ζήτησης. Νομίζω ότι μετά και το χαμό που είχαμε τον Μάιο το πράμα θα παίρνει όλο και πιο μεγάλες διαστάσεις. Εκτός αν μας προλάβει κανένα μνημόνιο.

Λίγες είναι οι μπάντες που έχουν διαφορετική τιμολογιακή πολιτική σε κάθε χώρα, βλέπε το υστερόγραφο σου...:cool:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.850
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom