paykopete
Member
- Μηνύματα
- 254
- Likes
- 1.270
Πάνω που είχαμε αρχίσει να το ξεπερνάμε ήρθε το τελειωτικό χτύπημα...Πάνω που είχα αρχίσει να το ξεπερνάω ρε γαμωτο!
Πάνω που είχαμε αρχίσει να το ξεπερνάμε ήρθε το τελειωτικό χτύπημα...Πάνω που είχα αρχίσει να το ξεπερνάω ρε γαμωτο!
Αχ....πριν λίγο τα λέγαμε με τον @psilos3, με είπε MetallioπληκτηΠάνω που είχαμε αρχίσει να το ξεπερνάμε ήρθε το τελειωτικό χτύπημα...

Ανατρίχιασα ολόκληρος! Ειδικά η σκηνή που δείχνει τον Trujillo κάνει zoom out και δείχνει όλο το γήπεδο να πηγαίνει πάνω κάτω πωπωπωπω.Πάνω που είχαμε αρχίσει να το ξεπερνάμε ήρθε το τελειωτικό χτύπημα...
Εγώ πάλι το ξεπέρασα μόλις άκουσα το,Εγώ το έχω πάρει απόφαση ότι δεν θα το ξεπεράσω. Είχα πάει και σε μια συναυλία πρόσφατα και με χάλασε τελείως το ξενέρωτο κοινό.

Για μένα ξεκάθαρα ναι. Τουλάχιστον αν τη συγκρίνω με χώρες που έχω δει συναυλίες Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία και Αγγλία, το κοινό στην Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση. Πολύ πιο εκφραστικό, πολύ πιο ζωντανό. Αναφέρομαι πάντα σε μέταλ συναυλίες.Πέρα από την πλάκα, η συμμετοχή του κοινού είναι μνημειώδης, ίσως αυτό να ξεχωρίζει τις συναυλίες στην Ελλάδα.