vasiliss
Member
- Μηνύματα
- 917
- Likes
- 8.348
- Επόμενο Ταξίδι
- Οδικό στην ;;;;;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 1η: Θεσσαλονίκη – Βέλικο Τάρνοβο.
- Ημέρα 2η: Βέλικο Τάρνοβο – Μπρασόβ.
- Ημέρα 3η: Μπρασόβ – Σινάια- Peles – κάστρο Bran - Moieciu de Sus – Μπρασόβ
- Ημέρα 4η: Ποιάνα Μπρασόβ – Ρασνόβ – Μπρασόβ
- Ημέρα 5η: Fortified Church Prejmer – Μπρασόβ – Σιγκισοάρα
- Ημέρα 6η: Σιγκισοάρα – ορυχεία αλατιού Τούρντα- Σιμπίου
- Ημέρα 7η: Σιμπίου
- Ημέρα 8η: Paltinis – Adventure Park - μουσείο Astra - Sibiu
- 9η ημέρα: Βουκουρέστι.
- 10η ημέρα: Βουκουρέστι.
- 11η ημέρα: Επιστροφή.
- Επίλογος.
Ημέρα 2η: Βέλικο Τάρνοβο – Μπρασόβ.
Οι ιδιοκτήτες του ξενώνα πολύ φιλικοί, μας έβαλαν να πάρουμε μαζί μας για τον δρόμο, ότι δεν φάγαμε στο πρωινό μας και μας συμβουλεύουν να προσέχουμε στον δρόμο γιατί είναι στενός και έχει αρκετή κίνηση. Εντύπωση μου είχε κάνει μέχρι τότε ότι στην είσοδο – έξοδο κάθε χωριού υπήρχε και σταθερό ραντάρ. Κατά πόσο λειτουργούσε δεν ξέρω, εγώ πάντως συνήθως φρόντιζα να τηρώ τα όρια ταχύτητας.
Το φρούριο Tsarevets πάει στα προσεχώς, μιας και το Βέλικο Τάρνοβο δεν ήταν για εμάς κύριος προορισμός, αλλά μια ενδιάμεση στάση για να σπάσουμε τα χιλιόμετρα του ταξιδιού. Στο δεύτερο ταξίδι μας όμως δεν μας ξέφυγε και κάναμε μια βόλτα έως εκεί.
Μετά από περίπου 2 ώρες, φτάνουμε στο Ρούσε και την γέφυρα στον Δούναβη που ενώνει τις δύο χώρες. Στην γέφυρα κάνουν έργα, οπότε κάθε φορά περνούν περιοδικά τα αυτοκίνητα του ενός ρεύματος, έτσι βρισκόμαστε κολλημένοι πάνω στην γέφυρα. Βγαίνουμε να ξεμουδιάσουμε λιγάκι και ακούμε από πίσω: «εεε πατρίδα, τι κάνετε εδώ». Είναι η φωνή ενός οδηγού φορτηγού με βουλγάρικες πινακίδες. Κατεβαίνει και πιάνουμε κουβέντα. Το φορτηγό είναι ελληνικών συμφερόντων, αλλά για ευνόητους λόγους με βουλγάρικες πινακίδες και μεταφέρει ελιές από ;;;; (κενό μνήμης) στα carrefour. Παίρνουμε μερικές πληροφορίες για τους δρόμους τα μπλόκα και την αστυνομία και σύντομα ξεμπλοκάρουμε και πατάμε ρόδες και πόδια στην Ρουμανία.
Πρώτο μας μέλημα να βγάλουμε την βινιέτα για μία εβδομάδα, που αυτή την φορά είναι ηλεκτρονική και την βγάζουμε σε ένα κιόσκι μετά τα σύνορα. Συναντάμε και τα πρώτα οχήματα ενός ίππου, που από εδώ και στο εξής θα είναι συνηθισμένη εικόνα σε ολόκληρη την χώρα.
Η γυναίκα μου πριν από χρόνια είχε έναν συνάδερφο που έχει πάρει γυναίκα από την Ρουμανία και πηγαίνει συχνά πυκνά στη χώρα. Πριν το ταξίδι έχουμε επικοινωνήσει μαζί του και μας είπε ότι βρισκόταν στο Βουκουρέστι. Έτσι μας έκλεισε δωμάτιο σε ξενοδοχείο συγγενικού προσώπου της γυναίκας του, για τις δύο τελευταίες ημέρες του ταξιδιού και τώρα κατευθυνόμαστε προς τα εκεί για να τον συναντήσουμε και να τα πούμε λίγο.
Ο δρόμος μέχρι την πρωτεύουσα χωρίς κανένα ενδιαφέρον, όμως μπαίνουμε σιγά – σιγά στη λογική των κυκλικών κόμβων που βρίσκονται σε αφθονία σε όλη την Ρουμανία, αλλά και στην τήρηση της προτεραιότητας των πεζών στις διαβάσεις. Μέχρι να τα συνηθίσω και τα δύο βρεθήκαμε αρκετές φορές σε δύσκολη θέση χωρίς ευτυχώς κανένα απρόοπτο.
Φτάνοντας στον περιφερειακό του Βουκουρεστίου, κάνουμε το λάθος να μην τον ακολουθήσουμε, το ξενοδοχείο μας βρισκόταν στην βόρεια πλευρά της πόλης πάνω στον περιφερειακό. Έτσι βρισκόμαστε να διασχίζουμε την πόλη από το νότο προς το κέντρο της. Οι πρώτες εικόνες είναι απογοητευτικές,
όμως όσο πλησιάζουμε στο κέντρο και στο βόρειο μέρος της πόλης εμφανίζονται όμορφα κτίρια, μεγάλοι δρόμοι πολλά δέντρα και πολλά πάρκα.
Αν και διασχίσαμε όλη την πόλη, η κίνηση δεν ήταν τραγική, γεγονός που διαπιστώσαμε και τις μέρες που μείναμε σε αυτήν. Φαντάζομαι ότι αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι ήταν τέλος Αυγούστου και οι περισσότεροι κάτοικοί της βρίσκονταν σε διακοπές.
Φτάνοντας στο ξενοδοχείο μαθαίνουμε ότι ο συνάδερφος λείπει για δουλειές στο Πλοιέστι και δίνουμε ραντεβού μαζί του εκεί, σε κάποιο μεγάλο εμπορικό κέντρο.
Αφού τα είπαμε, θυμήθηκαν τα παλιά, πήραμε κάποιες πληροφορίες κυρίως για το Βουκουρέστι και το Μπρασόβ, μια και τις υπόλοιπες περιοχές δεν τις είχε επισκεφτεί, ξεκινήσαμε σχετικά αργά για τον προορισμό μας.
Μετά το Πλοιέστι αρχίζουμε να μπαίνουμε στα Καρπάθια και όλα πια είναι πανέμορφα, χωριά, φύση , βουνά. Η Ρουμανία αρχίζει να μας δείχνει το όμορφο πρόσωπό της.
Περνάμε την Σινάια αλλά δεν σταματάμε καθόλου γιατί ο χρόνος δεν μας φτάνει και το Peles το έχουμε στο πρόγραμμα της επόμενης ημέρας.
Εδώ να πω ότι αν είχα φτιάξει τώρα το πρόγραμμα θα είχα βάλει την πρώτη διανυκτέρευση στη Σινάια, όπως μας είχε προτείνει και η villi, αλλά δεν είχαμε ακόμη μπει στη λογική των πολλών συνεχόμενων καταλυμάτων και θεωρούσα ότι η απόσταση Μπρασόβ – Σινάια ήταν μικρή και εύκολα θα την έκανα την επόμενη ημέρα. Το να μαζεύεις σχεδόν καθημερινά πράγματα για ένα επόμενο ξενοδοχείο, μας φάνταζε τότε αδιανόητο, να όμως που τα επόμενα χρόνια έγινε δεδομένο για εμάς και το έχουμε πλέον συνηθίσει.
Δεν είχα βέβαια υπολογίσει την καθυστέρηση στο επόμενο χωριό, το Busteni, στο οποίο , όπως διαπίστωσα και ο ίδιος αλλά και μου είπαν οι ντόπιοι, είχε συχνά πυκνά μεγάλο, ανεξήγητο για εμένα μποτιλιάρισμα. Το οποίο Busteni μπορεί και να κάναμε να το περάσουμε καμιά ώρα.
Αργά το απόγευμα φτάνουμε στο κατάλυμά μας το οποίο βρίσκεται λίγο πιο έξω από το Μπρασόβ στο Sacele. Οι ιδιοκτήτες του ξενώνα λείπουν και μας ανοίγουν οι γείτονες. Το διαμέρισμά μας είναι τεράστιο με δικό του υδρομασάζ και σάουνα;;;; αλλά είναι λίγο παλιό, έχει όμως δικό του πάρκινγκ και κανέναν άλλο ένοικο όσες μέρες καθίσαμε εκεί.
Εδώ συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είχαμε υπολογίσει σωστά το υψόμετρο και τον καιρό και δεν είχαμε πάρει κανένα πιο βαρύ ρούχο, καθώς και τις 3 ημέρες στο Μπρασόβ έκανε κρύο και είχε κατά διαστήματα ψιλόβροχο που μας έκανε την ζωή λίγο δύσκολη. Κάθε μέρα λέγαμε ότι θα πάμε σε κανένα εμπορικό να πάρουμε τίποτα πιο ζεστό, αλλά με την ελπίδα ότι θα έρθει το καλοκαίρι κι εδώ, το αμελούσαμε και έτσι περάσαμε και τις 3 ημέρες τουρτουρίζοντας.
Ξεκουραστήκαμε, φορέσαμε επάνω μας ότι είχαμε και δεν είχαμε και βγήκαμε την πρώτη αναγνωριστική βραδινή βόλτα στην παλιά πόλη, η οποία λόγω του κρύου και της βροχής ήταν μισοάδεια.
Η βόλτα δεν κράτησε και πολύ, το κρύο και η βροχή βλέπετε, οπότε χωθήκαμε σε ένα εστιατόριο να φάμε κάτι παραδοσιακό, δεν ενθουσιαστήκαμε από ότι φάγαμε και έπειτα επιστρέψαμε στα δωμάτια για ύπνο.
Οι ιδιοκτήτες του ξενώνα πολύ φιλικοί, μας έβαλαν να πάρουμε μαζί μας για τον δρόμο, ότι δεν φάγαμε στο πρωινό μας και μας συμβουλεύουν να προσέχουμε στον δρόμο γιατί είναι στενός και έχει αρκετή κίνηση. Εντύπωση μου είχε κάνει μέχρι τότε ότι στην είσοδο – έξοδο κάθε χωριού υπήρχε και σταθερό ραντάρ. Κατά πόσο λειτουργούσε δεν ξέρω, εγώ πάντως συνήθως φρόντιζα να τηρώ τα όρια ταχύτητας.
Το φρούριο Tsarevets πάει στα προσεχώς, μιας και το Βέλικο Τάρνοβο δεν ήταν για εμάς κύριος προορισμός, αλλά μια ενδιάμεση στάση για να σπάσουμε τα χιλιόμετρα του ταξιδιού. Στο δεύτερο ταξίδι μας όμως δεν μας ξέφυγε και κάναμε μια βόλτα έως εκεί.
Μετά από περίπου 2 ώρες, φτάνουμε στο Ρούσε και την γέφυρα στον Δούναβη που ενώνει τις δύο χώρες. Στην γέφυρα κάνουν έργα, οπότε κάθε φορά περνούν περιοδικά τα αυτοκίνητα του ενός ρεύματος, έτσι βρισκόμαστε κολλημένοι πάνω στην γέφυρα. Βγαίνουμε να ξεμουδιάσουμε λιγάκι και ακούμε από πίσω: «εεε πατρίδα, τι κάνετε εδώ». Είναι η φωνή ενός οδηγού φορτηγού με βουλγάρικες πινακίδες. Κατεβαίνει και πιάνουμε κουβέντα. Το φορτηγό είναι ελληνικών συμφερόντων, αλλά για ευνόητους λόγους με βουλγάρικες πινακίδες και μεταφέρει ελιές από ;;;; (κενό μνήμης) στα carrefour. Παίρνουμε μερικές πληροφορίες για τους δρόμους τα μπλόκα και την αστυνομία και σύντομα ξεμπλοκάρουμε και πατάμε ρόδες και πόδια στην Ρουμανία.
Πρώτο μας μέλημα να βγάλουμε την βινιέτα για μία εβδομάδα, που αυτή την φορά είναι ηλεκτρονική και την βγάζουμε σε ένα κιόσκι μετά τα σύνορα. Συναντάμε και τα πρώτα οχήματα ενός ίππου, που από εδώ και στο εξής θα είναι συνηθισμένη εικόνα σε ολόκληρη την χώρα.
Η γυναίκα μου πριν από χρόνια είχε έναν συνάδερφο που έχει πάρει γυναίκα από την Ρουμανία και πηγαίνει συχνά πυκνά στη χώρα. Πριν το ταξίδι έχουμε επικοινωνήσει μαζί του και μας είπε ότι βρισκόταν στο Βουκουρέστι. Έτσι μας έκλεισε δωμάτιο σε ξενοδοχείο συγγενικού προσώπου της γυναίκας του, για τις δύο τελευταίες ημέρες του ταξιδιού και τώρα κατευθυνόμαστε προς τα εκεί για να τον συναντήσουμε και να τα πούμε λίγο.
Ο δρόμος μέχρι την πρωτεύουσα χωρίς κανένα ενδιαφέρον, όμως μπαίνουμε σιγά – σιγά στη λογική των κυκλικών κόμβων που βρίσκονται σε αφθονία σε όλη την Ρουμανία, αλλά και στην τήρηση της προτεραιότητας των πεζών στις διαβάσεις. Μέχρι να τα συνηθίσω και τα δύο βρεθήκαμε αρκετές φορές σε δύσκολη θέση χωρίς ευτυχώς κανένα απρόοπτο.
Φτάνοντας στον περιφερειακό του Βουκουρεστίου, κάνουμε το λάθος να μην τον ακολουθήσουμε, το ξενοδοχείο μας βρισκόταν στην βόρεια πλευρά της πόλης πάνω στον περιφερειακό. Έτσι βρισκόμαστε να διασχίζουμε την πόλη από το νότο προς το κέντρο της. Οι πρώτες εικόνες είναι απογοητευτικές,
όμως όσο πλησιάζουμε στο κέντρο και στο βόρειο μέρος της πόλης εμφανίζονται όμορφα κτίρια, μεγάλοι δρόμοι πολλά δέντρα και πολλά πάρκα.
Αν και διασχίσαμε όλη την πόλη, η κίνηση δεν ήταν τραγική, γεγονός που διαπιστώσαμε και τις μέρες που μείναμε σε αυτήν. Φαντάζομαι ότι αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι ήταν τέλος Αυγούστου και οι περισσότεροι κάτοικοί της βρίσκονταν σε διακοπές.
Φτάνοντας στο ξενοδοχείο μαθαίνουμε ότι ο συνάδερφος λείπει για δουλειές στο Πλοιέστι και δίνουμε ραντεβού μαζί του εκεί, σε κάποιο μεγάλο εμπορικό κέντρο.
Αφού τα είπαμε, θυμήθηκαν τα παλιά, πήραμε κάποιες πληροφορίες κυρίως για το Βουκουρέστι και το Μπρασόβ, μια και τις υπόλοιπες περιοχές δεν τις είχε επισκεφτεί, ξεκινήσαμε σχετικά αργά για τον προορισμό μας.
Μετά το Πλοιέστι αρχίζουμε να μπαίνουμε στα Καρπάθια και όλα πια είναι πανέμορφα, χωριά, φύση , βουνά. Η Ρουμανία αρχίζει να μας δείχνει το όμορφο πρόσωπό της.
Περνάμε την Σινάια αλλά δεν σταματάμε καθόλου γιατί ο χρόνος δεν μας φτάνει και το Peles το έχουμε στο πρόγραμμα της επόμενης ημέρας.
Εδώ να πω ότι αν είχα φτιάξει τώρα το πρόγραμμα θα είχα βάλει την πρώτη διανυκτέρευση στη Σινάια, όπως μας είχε προτείνει και η villi, αλλά δεν είχαμε ακόμη μπει στη λογική των πολλών συνεχόμενων καταλυμάτων και θεωρούσα ότι η απόσταση Μπρασόβ – Σινάια ήταν μικρή και εύκολα θα την έκανα την επόμενη ημέρα. Το να μαζεύεις σχεδόν καθημερινά πράγματα για ένα επόμενο ξενοδοχείο, μας φάνταζε τότε αδιανόητο, να όμως που τα επόμενα χρόνια έγινε δεδομένο για εμάς και το έχουμε πλέον συνηθίσει.
Δεν είχα βέβαια υπολογίσει την καθυστέρηση στο επόμενο χωριό, το Busteni, στο οποίο , όπως διαπίστωσα και ο ίδιος αλλά και μου είπαν οι ντόπιοι, είχε συχνά πυκνά μεγάλο, ανεξήγητο για εμένα μποτιλιάρισμα. Το οποίο Busteni μπορεί και να κάναμε να το περάσουμε καμιά ώρα.
Αργά το απόγευμα φτάνουμε στο κατάλυμά μας το οποίο βρίσκεται λίγο πιο έξω από το Μπρασόβ στο Sacele. Οι ιδιοκτήτες του ξενώνα λείπουν και μας ανοίγουν οι γείτονες. Το διαμέρισμά μας είναι τεράστιο με δικό του υδρομασάζ και σάουνα;;;; αλλά είναι λίγο παλιό, έχει όμως δικό του πάρκινγκ και κανέναν άλλο ένοικο όσες μέρες καθίσαμε εκεί.
Εδώ συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είχαμε υπολογίσει σωστά το υψόμετρο και τον καιρό και δεν είχαμε πάρει κανένα πιο βαρύ ρούχο, καθώς και τις 3 ημέρες στο Μπρασόβ έκανε κρύο και είχε κατά διαστήματα ψιλόβροχο που μας έκανε την ζωή λίγο δύσκολη. Κάθε μέρα λέγαμε ότι θα πάμε σε κανένα εμπορικό να πάρουμε τίποτα πιο ζεστό, αλλά με την ελπίδα ότι θα έρθει το καλοκαίρι κι εδώ, το αμελούσαμε και έτσι περάσαμε και τις 3 ημέρες τουρτουρίζοντας.
Ξεκουραστήκαμε, φορέσαμε επάνω μας ότι είχαμε και δεν είχαμε και βγήκαμε την πρώτη αναγνωριστική βραδινή βόλτα στην παλιά πόλη, η οποία λόγω του κρύου και της βροχής ήταν μισοάδεια.
Η βόλτα δεν κράτησε και πολύ, το κρύο και η βροχή βλέπετε, οπότε χωθήκαμε σε ένα εστιατόριο να φάμε κάτι παραδοσιακό, δεν ενθουσιαστήκαμε από ότι φάγαμε και έπειτα επιστρέψαμε στα δωμάτια για ύπνο.