KostasLia
Member
- Μηνύματα
- 311
- Likes
- 1.742
- Επόμενο Ταξίδι
- για Βαλκάνια το κόβω
- Ονειρεμένο Ταξίδι
- Βιετνάμ
Την σημερινή μας μέρα θα αποχαιρετούσαμε το Μπράσοβ και το κάστρο μας και θα αναχωρούσαμε με τελικό μας προορισμό την πόλη Sibiu.
Οι επιλογές μας λοιπόν για τον δρόμο που θα ακολουθούσαμε ήταν δύο:
1η επιλογή: να πάμε Sibiu με στάση στην πόλη Fagaras,όπου θα βλέπαμε και το κάστρο Fagaras, σύνολο ημερησίων χλμ.145 (2.15ώρες),με αρκετά ξεκούραστη διαδρομή.
2η επιλογή: να ακολουθήσουμε την εξής διαδρομή Brasov – Campulung – Curtea De Arges – Transfagarasan Road – Sibiu, για να περάσουμε και από τον γνωστό δρόμο transfagarassan με μια στάση εκεί. Σύνολο ημερησίων χλμ 315 και με δρόμο όχι τόσο καλό..
Δεν ξέρω ποια από τις δύο κουρτίνες θα επιλέγατε εσείς, αλλά επειδή είχαμε ήδη δει αρκετά κάστρα και επειδή ήμασταν και με μηχανή εμείς επιλέξαμε την κουρτίνα δύο. Τι σοι μηχανόβιοι ήμαστε άλλωστε..?
Και έτσι ξεκινήσαμε..Εδώ να πω ότι πρώτον οι δρόμοι δεν ήταν και οι καλύτεροι και δεύτερων είδαμε τόσα πράγματα όπως το μοναστήρι στην πόλη Cuerta de Arges και το κάστρο Poienari (όπου πρέπει βα ανέβεις 1.480 σκαλιά) στην αρχή που ξεκινάει ο transfagarassan και λόγω βιασύνης δεν κατάφερα να τραβήξω φωτογραφίες . Αλλο ένα μειονέκτημα για κάποιον που ταξιδεύει με μηχανή, ότι δεν μπορεί να έχει την φωτογραφική μηχανή πάνω του και να τραβάει φωτογραφίες όποτε θέλει.(και λόγω κράνους). Το μόνο πάντως σίγουρο είναι ότι έχουν τυπωθεί όλα τόσο καλά στην μνήμη μου που είναι πολύ δύσκολο να τα ξεχάσω..
λίγα λόγια για τον Transfagarassan..
Kατασκευασμένος ως στρατιωτικός δρόμος υψίστης σημασίας, ο Transfagarasan (DN-7C) διασχίζει από Bορρά προς Nότο (ή αντίστροφα αν θέλετε) το ορεινό σύμπλεγμα των Kαρπαθίων, ενώνοντας τις πόλεις Σιμπιού και Πιτέστι, και κατ’ επέκταση τις ιστορικές περιοχές Tρανσυλβανία και Bαλάτσια.
Η κατασκευή του Transfagarasan ξεκίνησε το 1970 και ολοκληρώθηκε στις 20-9-1974. Εμπνευστής του μεγαλόπνοου σχεδίου υπήρξε ο δικτάτορας Νικολάε Τσαουσέσκου. Θορυβημένος από την εισβολή των Σοβιετικών στην Τσεχοσλοβακία το 1968, αποφάσισε να κατασκευάσει έναν ορεινό οδικό άξονα με αποκλειστικό σκοπό τη γρήγορη πρόσβαση στρατιωτών και πολεμοφοδίων από τα νότια στα βόρεια της χώρας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί έγκαιρα μια ανάλογη ενέργεια των Σοβιετικών κατά της Ρουμανίας. Ετσι, ο φόβος του Τσαουσέσκου για μια ενδεχόμενη εισβολή των φίλων και συμμάχων του στο ρουμανικό έδαφος μετουσιώθηκε σ' έναν τολμηρό κατασκευαστικό ρόλο. To μήκος του είναι 90χλμ.
ρόλο. To μήκος του είναι 90χλμ.
και εκεί που ανεβαίναμε λίγο πριν την κορυφή και την είσοδο της λίμνης Balea μας ανακοινώνουν ότι ο δρόμος θα παραμείνει κλειστός λόγο αγώνων ράλι και θα άνοιγε μετά από 3 ώρες.
Και ξαφνικά οι μισοί από μας, με επι τόπου στροφή γυρνούσαν πίσω. Το σκεφτήκαμε από δώ το σκεφτήκαμε από κει αποφασίσαμε να περιμένουμε με την ελπίδα ότι ίσως καταφέρναμε να δούμε και τον αγώνα. Μέρος στον αγώνα πέρναν κάτι ράλι τα οποία μας είχαν προσπεράσει λίγο προτείτερα, αλλά τότε δεν γνωρίζαμε και την σημασία τους. Έπειτα από κανα 2ωρο τελικά ο δρόμος άνοιξε, και με την go pro στο κράνος μας να τραβάει βίντεο ξεχυθήκαμε στο δρόμο.
Η εμπειρία μοναδική...οι μηχανές άπειρες..και το τοπίο μαγευτικό..
Λίγες ώρες αργότερα είχαμε πια φτάσει στην πόλη Sibiu..Εδώ είχαμε κλείσει το ξενοδοχείο Da Vinci Residence (30ευρώ με πρωινό).
Τελευταίο μας βράδυ στη Ρουμανία. Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να εκμεταλευτούμε το χρόνο μας, ντουζάκι και βόλτα να γνωρίσουμε την πόλη. Στην κεντρική πλατεία γινόταν ένας χαμός από τουρίστες και ρουμάνους, λίγο αργότερα συνηδειτοποιήσαμε ότι γιόρταζαν τον νικητή του σημερινού αγώνα.όπως θα δείτε και στην φωτογραφία την εξέδρα. Αργότερα ήρθαν τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει μέρος και ακολούθησαν τραγούδια
η κεντρική πλατεία του Sibiu
Κάποια σξιοθέατα της πόλης
Και η γνωστή γέφυρα των Ψεμάτων
ονομάζεται έτσι γιατί όπως λέει ο μύθος:
1εκδοχή...αν κάποιος πει ψέματα ενώ περνάει την γέφυρα αυτήν κουνιέται. Γιαυτό το λόγο μάλιστα σήμερα τα ζευγάρια ανταλλάσουν όρκους αγάπης και πίστης..
2η εκδοχή...ότι παλιά ρωτούσαν τις κοπέλες που ήταν να παντρευτούν αν ήταν παρθένες,πάνω στην γέφυρα,και αν αυτήν ετριζε τις πετούσαν κάτω και τις σκότωναν γιατί λέγαν ψέματα και
3εκδοχή...επειδή εκεί παλιά γινόταν η αγορά αν πιάναν κάποιον να κλεβει και έλεγε ψέματα τον πετούσαν κάτω
Εκείνο το βράδυ θα κοιμούμουνα λοιπόν ήσυχη αφου η γέφυρα δεν κουνήθηκε βάση της πρώτης εκδοχής πάντα..!!!!Χαχαχα!!!Αφού είχα ήδη κλειδώσει την αγάπη του Κώστα για μένα σε μία γέφυρα της Φιλανδίας(αλλά όμως αυτό σε άλλη ιστορία)...!!!!!!!Σημασία είχε ότι αύριο δυστυχώς θα αφήναμε την Ρουμανία...
Οι επιλογές μας λοιπόν για τον δρόμο που θα ακολουθούσαμε ήταν δύο:
1η επιλογή: να πάμε Sibiu με στάση στην πόλη Fagaras,όπου θα βλέπαμε και το κάστρο Fagaras, σύνολο ημερησίων χλμ.145 (2.15ώρες),με αρκετά ξεκούραστη διαδρομή.
2η επιλογή: να ακολουθήσουμε την εξής διαδρομή Brasov – Campulung – Curtea De Arges – Transfagarasan Road – Sibiu, για να περάσουμε και από τον γνωστό δρόμο transfagarassan με μια στάση εκεί. Σύνολο ημερησίων χλμ 315 και με δρόμο όχι τόσο καλό..
Δεν ξέρω ποια από τις δύο κουρτίνες θα επιλέγατε εσείς, αλλά επειδή είχαμε ήδη δει αρκετά κάστρα και επειδή ήμασταν και με μηχανή εμείς επιλέξαμε την κουρτίνα δύο. Τι σοι μηχανόβιοι ήμαστε άλλωστε..?
Και έτσι ξεκινήσαμε..Εδώ να πω ότι πρώτον οι δρόμοι δεν ήταν και οι καλύτεροι και δεύτερων είδαμε τόσα πράγματα όπως το μοναστήρι στην πόλη Cuerta de Arges και το κάστρο Poienari (όπου πρέπει βα ανέβεις 1.480 σκαλιά) στην αρχή που ξεκινάει ο transfagarassan και λόγω βιασύνης δεν κατάφερα να τραβήξω φωτογραφίες . Αλλο ένα μειονέκτημα για κάποιον που ταξιδεύει με μηχανή, ότι δεν μπορεί να έχει την φωτογραφική μηχανή πάνω του και να τραβάει φωτογραφίες όποτε θέλει.(και λόγω κράνους). Το μόνο πάντως σίγουρο είναι ότι έχουν τυπωθεί όλα τόσο καλά στην μνήμη μου που είναι πολύ δύσκολο να τα ξεχάσω..
λίγα λόγια για τον Transfagarassan..
Kατασκευασμένος ως στρατιωτικός δρόμος υψίστης σημασίας, ο Transfagarasan (DN-7C) διασχίζει από Bορρά προς Nότο (ή αντίστροφα αν θέλετε) το ορεινό σύμπλεγμα των Kαρπαθίων, ενώνοντας τις πόλεις Σιμπιού και Πιτέστι, και κατ’ επέκταση τις ιστορικές περιοχές Tρανσυλβανία και Bαλάτσια.
Η κατασκευή του Transfagarasan ξεκίνησε το 1970 και ολοκληρώθηκε στις 20-9-1974. Εμπνευστής του μεγαλόπνοου σχεδίου υπήρξε ο δικτάτορας Νικολάε Τσαουσέσκου. Θορυβημένος από την εισβολή των Σοβιετικών στην Τσεχοσλοβακία το 1968, αποφάσισε να κατασκευάσει έναν ορεινό οδικό άξονα με αποκλειστικό σκοπό τη γρήγορη πρόσβαση στρατιωτών και πολεμοφοδίων από τα νότια στα βόρεια της χώρας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί έγκαιρα μια ανάλογη ενέργεια των Σοβιετικών κατά της Ρουμανίας. Ετσι, ο φόβος του Τσαουσέσκου για μια ενδεχόμενη εισβολή των φίλων και συμμάχων του στο ρουμανικό έδαφος μετουσιώθηκε σ' έναν τολμηρό κατασκευαστικό ρόλο. To μήκος του είναι 90χλμ.
ρόλο. To μήκος του είναι 90χλμ.
και εκεί που ανεβαίναμε λίγο πριν την κορυφή και την είσοδο της λίμνης Balea μας ανακοινώνουν ότι ο δρόμος θα παραμείνει κλειστός λόγο αγώνων ράλι και θα άνοιγε μετά από 3 ώρες.
Και ξαφνικά οι μισοί από μας, με επι τόπου στροφή γυρνούσαν πίσω. Το σκεφτήκαμε από δώ το σκεφτήκαμε από κει αποφασίσαμε να περιμένουμε με την ελπίδα ότι ίσως καταφέρναμε να δούμε και τον αγώνα. Μέρος στον αγώνα πέρναν κάτι ράλι τα οποία μας είχαν προσπεράσει λίγο προτείτερα, αλλά τότε δεν γνωρίζαμε και την σημασία τους. Έπειτα από κανα 2ωρο τελικά ο δρόμος άνοιξε, και με την go pro στο κράνος μας να τραβάει βίντεο ξεχυθήκαμε στο δρόμο.
Η εμπειρία μοναδική...οι μηχανές άπειρες..και το τοπίο μαγευτικό..
Λίγες ώρες αργότερα είχαμε πια φτάσει στην πόλη Sibiu..Εδώ είχαμε κλείσει το ξενοδοχείο Da Vinci Residence (30ευρώ με πρωινό).
Τελευταίο μας βράδυ στη Ρουμανία. Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να εκμεταλευτούμε το χρόνο μας, ντουζάκι και βόλτα να γνωρίσουμε την πόλη. Στην κεντρική πλατεία γινόταν ένας χαμός από τουρίστες και ρουμάνους, λίγο αργότερα συνηδειτοποιήσαμε ότι γιόρταζαν τον νικητή του σημερινού αγώνα.όπως θα δείτε και στην φωτογραφία την εξέδρα. Αργότερα ήρθαν τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει μέρος και ακολούθησαν τραγούδια
η κεντρική πλατεία του Sibiu
Κάποια σξιοθέατα της πόλης
Και η γνωστή γέφυρα των Ψεμάτων
ονομάζεται έτσι γιατί όπως λέει ο μύθος:
1εκδοχή...αν κάποιος πει ψέματα ενώ περνάει την γέφυρα αυτήν κουνιέται. Γιαυτό το λόγο μάλιστα σήμερα τα ζευγάρια ανταλλάσουν όρκους αγάπης και πίστης..
2η εκδοχή...ότι παλιά ρωτούσαν τις κοπέλες που ήταν να παντρευτούν αν ήταν παρθένες,πάνω στην γέφυρα,και αν αυτήν ετριζε τις πετούσαν κάτω και τις σκότωναν γιατί λέγαν ψέματα και
3εκδοχή...επειδή εκεί παλιά γινόταν η αγορά αν πιάναν κάποιον να κλεβει και έλεγε ψέματα τον πετούσαν κάτω
Εκείνο το βράδυ θα κοιμούμουνα λοιπόν ήσυχη αφου η γέφυρα δεν κουνήθηκε βάση της πρώτης εκδοχής πάντα..!!!!Χαχαχα!!!Αφού είχα ήδη κλειδώσει την αγάπη του Κώστα για μένα σε μία γέφυρα της Φιλανδίας(αλλά όμως αυτό σε άλλη ιστορία)...!!!!!!!Σημασία είχε ότι αύριο δυστυχώς θα αφήναμε την Ρουμανία...
Last edited: