Συμβουλές για φωτογραφική

M@RiLou

Member
Μηνύματα
56
Likes
1
Λοιπόν, σκέφτομαι να αγοράσω τη συγκεκριμένη φωτογραφική μηχανη για τα ταξίδια μου: Canon Digital Camera SX130 IS. Την έχω βρει στο Πλαισιο σε αρκετά καλή τιμή μέσω ιντερνετ στα 174 ευρώ. Ωστόσο επειδή είμαι άσχετη με το θέμα θα ήθελα και τη γνώμη καποιου αλλου... ψάχνω για φωτογραφική που να μην ψεπερνάει τα 200ευρω, με καλή ανάλυση για να μπορώ να περνάω τις φωτο στον υπολογιστή, με καλό zoom και τέλος με αξιοπρεπείς νυχτερινές λήψεις.

Περιμένω απαντήσεις...
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.151
Likes
14.441
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Canon Powershot-Sx130-Is Review: Overview

Canon PowerShot SX130 IS budget super-zoom review: design, controls, lens, stabilisation, screen, menus, movie, drive modes | Cameralabs

Canon PowerShot SX130 IS Review

To καλύτερο είναι διαβάζεις κριτικές.
Προσωπικά θα σου συνιστούσα μια Panasonic ΤΖ10 διότι αφενός ο φακός είναι ευρυγώνιος 25mm, 12Χ zoom και αφετέρου τραβά καλό βίντεο HD και βραβευμένη με EISA 2010 σαν ευρωπαϊκη κόμπακτ ταξιδιωτική φωτ.μηχανή
Photo Awards 2010-2011 | EISA - The European Imaging and Sound Association
Tιμή αυτής γύρω στα 275?
Λίγο πιο ψυχρά τα χρώματα σε σχέση με τις Canon αλλά είναι κάτι που εντυπωσιάζει στο μάτι
 

M@RiLou

Member
Μηνύματα
56
Likes
1
Θα το σκεφτώ... αν και μου ανεβάζει πολύ το budget. Βέβαια η λήψη βιντεο δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα, μόνο φωτό τραβάω.
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.151
Likes
14.441
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Ελπίζω οι κριτικές να βοήθησαν. Επίσης το πλεονέκτημα των 25mm πιο ευρυγώνιος φακός σημαίνει ότι τραβάς περισσότερο θέμα.
Μην παραβλέπεις το βίντεο. Αν τραβήξεις με τη μικρή (εγώ έχω προηγούμενο μοντέλο) θα γλυκαθείς...:xmas_wink:
 

periigitis

Member
Μηνύματα
116
Likes
62
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα!!!
Ταξίδι-Όνειρο
ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ...