Συνάντηση 9/5/2026 - James Joyce (Μοναστηράκι) 13:30

Πότε σας βολεύει να


  • Total voters
    19

ANASTAPAP

Member
Μηνύματα
449
Likes
5.007
Ταξίδι-Όνειρο
ΟΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ..
Καλησπέρα,χαίρομαι που περάσατε ωραία,δυστυχώς δε μπόρεσα να παρευρεθώ,ελπίζω την επόμενη φορά!
 

erodios

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
465
Likes
2.090
Ταξίδι-Όνειρο
Στα φεγγάρια μου!
Όντως τώρα? Ήμουν ο πρώτος που έφυγε γύρω στις 3 και πλήρωσα στο παλικάρι και το μπέργκερ κοτόπουλο και την μπύρα... Τον είδα να τα σβήνει από το τραπέζι στον υπολογιστή. Είχαμε παρατράγουδα?
Κι εγώ έφυγα νωρίς και δυστυχώς δεν μπόρεσα να μιλήσω με όλους/όλες. Ήμουν ο δεύτερος που αναχώρησε για να τηρήσω το πρωτόκολλο! Φύγαμε με τη σειρά που ήρθαμε!!

Σε δύο εβδομάδες που παίζουν οι Maiden, ν' αρχίσω να μαζεύω συμμετοχές; :haha:
Ναι, αμέ! Πρόσεχε λοιπόν τι τάζεις @psilos3! Για εμένα τουλάχιστον θα είναι ευκαιρία να γνωρίσω και άλλα μέλη του φόρουμ μια και η προηγούμενη μάζωξη ήταν η πρώτη στην οποία συμμετείχα, ενώ 23/5 θα βρίσκομαι πάλι στην Αθήνα. Θα χαρώ αν είστε και οι Σαλονικιοί!
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.073
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Εγώ σίγουρα πλήρωσα και φαγητό και μπύρες πριν φύγω αλλά δεν έχω ιδέα αν τα έσβησε από το τραπέζι. Η χρέωση φαίνεται προφανώς οπότε αν υπάρχει θέμα πείτε μου.

Ήμουν ο πρώτος που έφυγε γύρω στις 3 και πλήρωσα στο παλικάρι και το μπέργκερ κοτόπουλο και την μπύρα...
Εσύ μου έλεγες ότι η Νίκαια (και δεν εννοώ αυτή του Πειραιά) σου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη; Σίγουρα ειπώθηκε αυτή η ατάκα και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος/α το είπε. Ακόμα δεν έχω πειστεί αν ήταν τρολια. Έψαχνα να βρω την @paefstra για ψυχολογική υποστήριξη!
 

paykopete

Member
Μηνύματα
254
Likes
1.267
Εγώ σίγουρα πλήρωσα και φαγητό και μπύρες πριν φύγω αλλά δεν έχω ιδέα αν τα έσβησε από το τραπέζι. Η χρέωση φαίνεται προφανώς οπότε αν υπάρχει θέμα πείτε μου.



Εσύ μου έλεγες ότι η Νίκαια (και δεν εννοώ αυτή του Πειραιά) σου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη; Σίγουρα ειπώθηκε αυτή η ατάκα και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος/α το είπε. Ακόμα δεν έχω πειστεί αν ήταν τρολια. Έψαχνα να βρω την @paefstra για ψυχολογική υποστήριξη!
Χαχα, όχι δεν το είπα εγώ!
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.346

gkalla

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.155
Likes
12.401
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Εσύ μου έλεγες ότι η Νίκαια (και δεν εννοώ αυτή του Πειραιά) σου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη; Σίγουρα ειπώθηκε αυτή η ατάκα και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος/α το είπε. Ακόμα δεν έχω πειστεί αν ήταν τρολια. Έψαχνα να βρω την @paefstra για ψυχολογική υποστήριξη!
Δεν σημειωσε καταναλωση απο το μοναστηριακο τραπεζι, μονο το μικρο που καθομασταν διπλα και φυσικα δεν χρωστουσε κανεις, απλα διπλοχρεωσαν τα πληρωμενα η ακυρωμενα. Δεν χρωσταει κανεις!

Για το οτι η Νικαια μοιαζει με Θεσσαλονικη γιατι εχει μπροστα θαλασσα και μονο, κανενας θεσσαλονικιος θα το ειπε. Δεν βγαζεις ακρη με δαυτους. Πηγαν Ελβις και πηραν καλαμακι κοτοπουλο που ολη η Αθηνα προσκυνα το χοιρινο.
 

Hugin

Member
Μηνύματα
622
Likes
1.923
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Εγώ σίγουρα πλήρωσα και φαγητό και μπύρες πριν φύγω αλλά δεν έχω ιδέα αν τα έσβησε από το τραπέζι. Η χρέωση φαίνεται προφανώς οπότε αν υπάρχει θέμα πείτε μου.



Εσύ μου έλεγες ότι η Νίκαια (και δεν εννοώ αυτή του Πειραιά) σου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη; Σίγουρα ειπώθηκε αυτή η ατάκα και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος/α το είπε. Ακόμα δεν έχω πειστεί αν ήταν τρολια. Έψαχνα να βρω την @paefstra για ψυχολογική υποστήριξη!
Εγω στο ειπα!!! Ρε ειπα μου φανηκε παρομοια με την παραλια!! Μην βαρας!!
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.416
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ναι, αμέ! Πρόσεχε λοιπόν τι τάζεις @psilos3! Για εμένα τουλάχιστον θα είναι ευκαιρία
Εγώ εκεί θα είμαι όπως και να 'χει, απλά θα κατέβω Σάββατο αυτή τη φορά. Αν κανονιστεί κάτι να φροντίσω να είμαι και κέντρο.

Δεν βγαζεις ακρη με δαυτους
Δε βγάζεις άκρη με Σαντουιτσάδικο στο νότο.
Πηγαν Ελβις και πηραν καλαμακι κοτοπουλο
Καταρχάς δε πήρα καλαμάκι.
Επίσης αυτό είναι πιο μεγάλη προσβολή, όχι και κοτόπουλο, δε το έχω κάνει στη ζωή μου ολάκερη.
Χοιρινό και ήταν και πολύ καλό! :haha:
 

nickostraveller

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
741
Likes
3.348
Ταξίδι-Όνειρο
ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ
Τι εγινε πια με αυτο τον Elvis :p
Kαι εγω εκει εφαγα για να παρω δυναμεις για τη συναυλια ,φευγοντας απο τη συναντηση
Οχι σαν ντοπιος εγω το εκανα σωστα πηρα χοιρινο χαχα
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom