ANASTAPAP
Member
- Μηνύματα
- 449
- Likes
- 5.007
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΟΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ..
Καλησπέρα,χαίρομαι που περάσατε ωραία,δυστυχώς δε μπόρεσα να παρευρεθώ,ελπίζω την επόμενη φορά!
Κι εγώ έφυγα νωρίς και δυστυχώς δεν μπόρεσα να μιλήσω με όλους/όλες. Ήμουν ο δεύτερος που αναχώρησε για να τηρήσω το πρωτόκολλο! Φύγαμε με τη σειρά που ήρθαμε!!Όντως τώρα? Ήμουν ο πρώτος που έφυγε γύρω στις 3 και πλήρωσα στο παλικάρι και το μπέργκερ κοτόπουλο και την μπύρα... Τον είδα να τα σβήνει από το τραπέζι στον υπολογιστή. Είχαμε παρατράγουδα?
Ναι, αμέ! Πρόσεχε λοιπόν τι τάζεις @psilos3! Για εμένα τουλάχιστον θα είναι ευκαιρία να γνωρίσω και άλλα μέλη του φόρουμ μια και η προηγούμενη μάζωξη ήταν η πρώτη στην οποία συμμετείχα, ενώ 23/5 θα βρίσκομαι πάλι στην Αθήνα. Θα χαρώ αν είστε και οι Σαλονικιοί!Σε δύο εβδομάδες που παίζουν οι Maiden, ν' αρχίσω να μαζεύω συμμετοχές;![]()
Εσύ μου έλεγες ότι η Νίκαια (και δεν εννοώ αυτή του Πειραιά) σου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη; Σίγουρα ειπώθηκε αυτή η ατάκα και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος/α το είπε. Ακόμα δεν έχω πειστεί αν ήταν τρολια. Έψαχνα να βρω την @paefstra για ψυχολογική υποστήριξη!Ήμουν ο πρώτος που έφυγε γύρω στις 3 και πλήρωσα στο παλικάρι και το μπέργκερ κοτόπουλο και την μπύρα...
Χαχα, όχι δεν το είπα εγώ!Εγώ σίγουρα πλήρωσα και φαγητό και μπύρες πριν φύγω αλλά δεν έχω ιδέα αν τα έσβησε από το τραπέζι. Η χρέωση φαίνεται προφανώς οπότε αν υπάρχει θέμα πείτε μου.
Εσύ μου έλεγες ότι η Νίκαια (και δεν εννοώ αυτή του Πειραιά) σου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη; Σίγουρα ειπώθηκε αυτή η ατάκα και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος/α το είπε. Ακόμα δεν έχω πειστεί αν ήταν τρολια. Έψαχνα να βρω την @paefstra για ψυχολογική υποστήριξη!
Αυτο ανοιγει απογευμα ομως (νομιζω)Υπάρχει και αυτό The Lucky Sparrow Bar το οποίο προτιμώ περισσότερο. Νομίζω έχει καλύτερο φαγητό, λιγότερες οθόνες και λιγότερους Άγγλους.
Μάλλον έχεις δίκιο. Στο Google λέει πως ανοίγει στις 18:00 καθημερινάΑυτο ανοιγει απογευμα ομως (νομιζω)
Δεν σημειωσε καταναλωση απο το μοναστηριακο τραπεζι, μονο το μικρο που καθομασταν διπλα και φυσικα δεν χρωστουσε κανεις, απλα διπλοχρεωσαν τα πληρωμενα η ακυρωμενα. Δεν χρωσταει κανεις!Εσύ μου έλεγες ότι η Νίκαια (και δεν εννοώ αυτή του Πειραιά) σου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη; Σίγουρα ειπώθηκε αυτή η ατάκα και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος/α το είπε. Ακόμα δεν έχω πειστεί αν ήταν τρολια. Έψαχνα να βρω την @paefstra για ψυχολογική υποστήριξη!
Εγω στο ειπα!!! Ρε ειπα μου φανηκε παρομοια με την παραλια!! Μην βαρας!!Εγώ σίγουρα πλήρωσα και φαγητό και μπύρες πριν φύγω αλλά δεν έχω ιδέα αν τα έσβησε από το τραπέζι. Η χρέωση φαίνεται προφανώς οπότε αν υπάρχει θέμα πείτε μου.
Εσύ μου έλεγες ότι η Νίκαια (και δεν εννοώ αυτή του Πειραιά) σου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη; Σίγουρα ειπώθηκε αυτή η ατάκα και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος/α το είπε. Ακόμα δεν έχω πειστεί αν ήταν τρολια. Έψαχνα να βρω την @paefstra για ψυχολογική υποστήριξη!
Εγω στο ειπα!!! Ρε ειπα μου φανηκε παρομοια με την παραλια!! Μην βαρας!!
Εγώ εκεί θα είμαι όπως και να 'χει, απλά θα κατέβω Σάββατο αυτή τη φορά. Αν κανονιστεί κάτι να φροντίσω να είμαι και κέντρο.Ναι, αμέ! Πρόσεχε λοιπόν τι τάζεις @psilos3! Για εμένα τουλάχιστον θα είναι ευκαιρία
Δε βγάζεις άκρη με Σαντουιτσάδικο στο νότο.Δεν βγαζεις ακρη με δαυτους
Καταρχάς δε πήρα καλαμάκι.Πηγαν Ελβις και πηραν καλαμακι κοτοπουλο
