- Μηνύματα
- 10.912
- Likes
- 15.033
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ν. Αμερική
Με μετρό, το κέντρο Χαλανδρίου δεν εξυπηρετείται.Κάνω μια πρόταση που ίσως βολεύει όταν έχει δρώμενα στο ΟΑΚΑ. Μια από τις καλύτερες μπυραρίες της Ελλάδος κατ' εμέ, βρίσκεται στο κέντρο Χαλάνδρι. Είναι σε στοά, θυμιζει λίγο..." εξωτερικό" ο χώρος, εντός και εκτος... και πληρώνεις, παίρνεις το ποτήρι σου και κάθεσαι όπου βρεις. 5-6€ συνήθως το ποτήρι...όλοι οι τύποι, κάθε φορά και μια νέα δημιουργία δική τους.
Αναστασίου η ζυθοποιία, Local pub... η κατανάλωση! Στις 18.00 ανοίγει και μένει μέχρι αργά...
