RoulaMilos
Member
- Μηνύματα
- 22
- Likes
- 209
- Επόμενο Ταξίδι
- ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ
- Ταξίδι-Όνειρο
- USA (South & East )
Σωστά θέτω εδώ το ερώτημά μου?
...σε περίπτωση λάθους , ζητώ την επιείκειά σας....
είναι στα σκαριά ένα 15ήμερο ταξίδι στην Ινδονησία...ο χρόνος που μας επιτρέπεται να το πραγματοποιήσουμε είναι μέσα στο δικό μας χειμώνα ( Γενάρης, Φλεβάρης ή Μάρτης )
Το ερώτημα είναι: θα είναι μεγάλο ρίσκο όσον αφορά στον καιρό ? έχει κάποιος εμπειρία από ταξίδι στην Ινδονησία ,αυτή τη χρονική περίοδο ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια βοήθεια ! εύχομαι σε όλους ένα υπέροχο καλοκαίρι
...σε περίπτωση λάθους , ζητώ την επιείκειά σας....
είναι στα σκαριά ένα 15ήμερο ταξίδι στην Ινδονησία...ο χρόνος που μας επιτρέπεται να το πραγματοποιήσουμε είναι μέσα στο δικό μας χειμώνα ( Γενάρης, Φλεβάρης ή Μάρτης )
Το ερώτημα είναι: θα είναι μεγάλο ρίσκο όσον αφορά στον καιρό ? έχει κάποιος εμπειρία από ταξίδι στην Ινδονησία ,αυτή τη χρονική περίοδο ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια βοήθεια ! εύχομαι σε όλους ένα υπέροχο καλοκαίρι
