Περού Ταξίδι στο Περου

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.485
Likes
69.270
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Το Pisac πόσες ώρες θέλει για τον αρχαιολογικό χώρο και την αγορά; Σκεφτόμουν μήπως το κάναμε την πρώτη μέρα πριν την άφιξη στο Ollataytambo
Μπορείς να κανονίσεις ένα transfer που θα σας παραλάβει από το αεροδρόμιο, θα κάνει την εκδρομή και θα σας αφήσει στο Ollataytambo στο τέλος, είναι το καλύτερο σενάριο αφού το έχετε κλείσει έτσι. Το Pisac είναι ψηλότερα σε σχέση με το Olla, θα σας ταλαιπωρήσει λίγο η περιήγηση ειδικά εφόσον θα είστε μόνο λίγη ώρα στο υψόμετρο, πάρτε το χαλαρά.
 

traveller@86

Member
Μηνύματα
42
Likes
51
Μπορείς να κανονίσεις ένα transfer που θα σας παραλάβει από το αεροδρόμιο, θα κάνει την εκδρομή και θα σας αφήσει στο Ollataytambo στο τέλος, είναι το καλύτερο σενάριο αφού το έχετε κλείσει έτσι. Το Pisac είναι ψηλότερα σε σχέση με το Olla, θα σας ταλαιπωρήσει λίγο η περιήγηση ειδικά εφόσον θα είστε μόνο λίγη ώρα στο υψόμετρο, πάρτε το χαλαρά.
Άρα να αφήναμε να το κάνουμε από το Κούσκο που θα μείνουμε μετά το Ollataytambo?
 

traveller@86

Member
Μηνύματα
42
Likes
51
Ανετα προλαβαίνετε.
Θα πρότεινες 3 νυχτες Αμαζόνιο και 6 Ιερή Κοιλαδα-Κουσκο ή 2 νυχτες Αμαζόνιο και 7 Ιερή Κοιλαδα-Κουσκο? Σκεφτόμουν μήπως κλείσουμε την πτήση την προηγούμενη ημέρα τι απόγευμα έχοντας ήδη μείνει 2 νυχτες στον Αμαζόνιο
 
Last edited:

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.485
Likes
69.270
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Άρα να αφήναμε να το κάνουμε από το Κούσκο που θα μείνουμε μετά το Ollataytambo?
Μπορείς και αυτό, κανονίζοντας μια άλλη εκδρομή κατά τη διάρκεια της μετάβασης απ' το ένα στο άλλο, όπως η Ιερή κοιλάδα. Το λέω επειδή ανέφερες πως δε θέλεις να «χαθεί» η μέρα, αν και δε μου φαίνεται εντελώς χαμένη φτάνοντας 13:30 στο Ollataytambo, θα προλάβετε να το δείτε και να το χαρείτε κιόλας.
 

traveller@86

Member
Μηνύματα
42
Likes
51
Μπορείς και αυτό, κανονίζοντας μια άλλη εκδρομή κατά τη διάρκεια της μετάβασης απ' το ένα στο άλλο, όπως η Ιερή κοιλάδα. Το λέω επειδή ανέφερες πως δε θέλεις να «χαθεί» η μέρα, αν και δε μου φαίνεται εντελώς χαμένη φτάνοντας 13:30 στο Ollataytambo, θα προλάβετε να το δείτε και να το χαρείτε κιόλας.
Φοβάμαι μήπως έχει καθυστέρηση η πτήση. Να θυσίαζα λες τη Μίνα νύχτα στον Αμαζόνιο; Έχουμε κλείσει για 3 νυχτες
 

panlek30

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.955
Likes
5.418
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Φοβάμαι μήπως έχει καθυστέρηση η πτήση. Να θυσίαζα λες τη Μίνα νύχτα στον Αμαζόνιο; Έχουμε κλείσει για 3 νυχτες
Τι θα κανετε 3 νυχτες/4 μερες στον Αμαζονιο; Δεν ειναι πολλες; Με την εννοια οτι δεν ειναι σαφαρι να βλεπεις ζωα κ να γουσταρεις. Ειναι φαση παμε βολτα να δουμε φυση κ αν θα δουμε και κατι, τυχεροι θα μαστε. Δεν θα βαρεθειτε; Το εχεις ψαξει; Τις εικονες κ την εμπειρια που θες δεν θα στη δωσουν τα 2 βραδια/3μερες; Αληθεια ρωταω, δεν εχω παει.
 

traveller@86

Member
Μηνύματα
42
Likes
51
Τι θα κανετε 3 νυχτες/4 μερες στον Αμαζονιο; Δεν ειναι πολλες; Με την εννοια οτι δεν ειναι σαφαρι να βλεπεις ζωα κ να γουσταρεις. Ειναι φαση παμε βολτα να δουμε φυση κ αν θα δουμε και κατι, τυχεροι θα μαστε. Δεν θα βαρεθειτε; Το εχεις ψαξει; Τις εικονες κ την εμπειρια που θες δεν θα στη δωσουν τα 2 βραδια/3μερες; Αληθεια ρωταω, δεν εχω παει.
Θα είναι 3 νυχτες με 2,5 μέρες περίπου και την τελευταία ημέρα θα φύγουμε πρωί. Το λέγαμε για να χαλαρώσουμε και λίγο στην φύση.
 

panlek30

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.955
Likes
5.418
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Θα είναι 3 νυχτες με 2,5 μέρες περίπου και την τελευταία ημέρα θα φύγουμε πρωί. Το λέγαμε για να χαλαρώσουμε και λίγο στην φύση.
Α οκ ετσι αλλαζει. Μια χαρα ειναι απλα σου τρωει πολλες μερες κ αν δεν εχεις πολλες, ζοριζουν τα πραγματα με τις επιλογες.
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.144
Likes
62.346
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Για μενα 2 βραδια στον Αμαζόνιο ειναι ΟΚ.
 

Sassenach77

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
9.047
Likes
28.726
Επόμενο Ταξίδι
Σλοβακία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Αν προσθέσω 1 νύχτα στην Ιερή κοιλάδα, θα άξιζε να μείνουμε μια νύχτα στο Pisac ή μετά το απόγευμα κλείνουν τα πάντα;
Το Πισακ είναι για να πας να δεις τον αρχαιολογικό χώρο και την αγορά και να φύγεις. Για να δεις την Ιερή Κοιλάδα αξίζει να μείνεις στο Κούσκο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.165
Μηνύματα
959.530
Μέλη
40.146
Νεότερο μέλος
traninatab1983

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom