Τη Δευτερά ξεκινά η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σμύρνη!

bandit650

Member
Μηνύματα
489
Likes
2.017
Επόμενο Ταξίδι
λονδινο
σμυρνη θεσ/κη οδικως ειναι 900 χιλιομετρα. θελει με 2 οδηγους περιπου ενα 12 ωρο δεδομενου οτι τα φορτηγα πανε ανωτερο 80-90 χιλ. και την καθυστερηση στα συνορα.
Αν υπολογισεις και μια καταναλωση 30-35 λιτρα στα 100 με 2 ευρω το λιτρο ειναι 550-600 ευρω.
με το καραβι γλυτωνεις ολα αυτα και τη φθορα σε αυτοκινητο και λαστιχα.
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.538
Likes
7.999
Τα φορτηγά υποθέτω ότι θα έχουν κάποια συμφωνία για την τιμή. Δεν θα πληρώνουν τα ίδια με τον ιδιώτη.
 

fotast

Member
Μηνύματα
8.307
Likes
11.865
Τα φορτηγά υποθέτω ότι θα έχουν κάποια συμφωνία για την τιμή. Δεν θα πληρώνουν τα ίδια με τον ιδιώτη.
Πιθανότατα θα πληρώνουν μόνον τον ναύλο του φορτηγού.Καμπίνα και φαγητό δωρεάν για τον οδηγό συνήθως.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
6.220
Likes
17.009
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Τα φορτηγά υποθέτω ότι θα έχουν κάποια συμφωνία για την τιμή. Δεν θα πληρώνουν τα ίδια με τον ιδιώτη.
Εξαρτάται, αν είσαι καλοπληρωτής και μεγάλος πελάτης έχεις έκπτωση και εγγυημένη θέση στο καράβι.
Πιθανότατα θα πληρώνουν μόνον τον ναύλο του φορτηγού.Καμπίνα και φαγητό δωρεάν για τον οδηγό συνήθως.
Αυτό απο που προκύπτει;
 

fotast

Member
Μηνύματα
8.307
Likes
11.865
Εξαρτάται, αν είσαι καλοπληρωτής και μεγάλος πελάτης έχεις έκπτωση και εγγυημένη θέση στο καράβι.

Αυτό απο που προκύπτει;
Έτσι είχα ακούσει παλαιότερα απο γνωστούς μου στον χώρο των μεταφορών.Ότι γίνεται σε αρκετές γραμμές.Μπορεί να έχει αλλάξει.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
6.220
Likes
17.009
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Έτσι είχα ακούσει παλαιότερα απο γνωστούς μου στον χώρο των μεταφορών.Ότι γίνεται σε αρκετές γραμμές.Μπορεί να έχει αλλάξει.
Υπάρχουν οδηγοί που μοιράζονται το κόστος της καμπίνας με άλλους και σίγουρα απαγορεύεται να κοιμηθείς στο αυτοκίνητο εν πλω.....Και αυτοί οι άνθρωποι δεν κάνουν διακοπές. Δουλεύουν και θέλουν να κοιμηθούν και να ξεκουραστούν! Για δωρεάν γεύματα απο τις ναυτιλιακές δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα, αλλά αν υπάρχουν σίγουρα δεν είναι "δωρεάν"....για ναυτιλιακές μιλάμε :lol:
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.499
Likes
23.223
Για δωρεάν γεύματα απο τις ναυτιλιακές δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα, αλλά αν υπάρχουν σίγουρα δεν είναι "δωρεάν"....για ναυτιλιακές μιλάμε :lol:
Ένα κουπόνι με έκπτωση και ανάλογα την εταιρεία ξεχωριστό χώρο ΄για να φάνε οι οδηγοί.
Όπως σωστά έγραψε η @Sassenach77 οι οδηγοί δουλεύουν και θέλουν την ησυχία τους.
Τον χειμώνα οι ναυτιλιακές κάνουν τεμενάδες στις νταλίκες και το καλοκαίρι στα ιχ. (ανάλογα με τους
προορισμούς)
Πάντως αν ήμουν Θεσσαλονίκη θα το έκανα το δρομολόγιο.
Ζηλεύω!
 

fotast

Member
Μηνύματα
8.307
Likes
11.865
Υπάρχουν οδηγοί που μοιράζονται το κόστος της καμπίνας με άλλους και σίγουρα απαγορεύεται να κοιμηθείς στο αυτοκίνητο εν πλω.....Και αυτοί οι άνθρωποι δεν κάνουν διακοπές. Δουλεύουν και θέλουν να κοιμηθούν και να ξεκουραστούν! Για δωρεάν γεύματα απο τις ναυτιλιακές δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα, αλλά αν υπάρχουν σίγουρα δεν είναι "δωρεάν"....για ναυτιλιακές μιλάμε :lol:
Δεν αντιλέγω ότι πρέπει να έχουν καμπίνα για να ξεκουραστούν.Απλά υπέθεσα και μου φάνηκε λογικό όταν το άκουσα ότι στους τακτικούς πελάτες(φορτηγά) δίνουν κάποια κίνητρα.Και οι ναυτιλιακές να γεμίσουν το καράβι θέλουν.Αλλά δεν είμαι του χώρου για να ξέρω σίγουρα και επομένως δεν επιμένω.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
6.220
Likes
17.009
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Δεν αντιλέγω ότι πρέπει να έχουν καμπίνα για να ξεκουραστούν.Απλά υπέθεσα και μου φάνηκε λογικό όταν το άκουσα ότι στους τακτικούς πελάτες(φορτηγά) δίνουν κάποια κίνητρα.Και οι ναυτιλιακές να γεμίσουν το καράβι θέλουν.Αλλά δεν είμαι του χώρου για να ξέρω σίγουρα και επομένως δεν επιμένω.
Φυσικά και δίνονται κάποια κίνητρα σε κάποιους αυτοκινητιστές. Αυτό που τους καίει περισσότερο είναι η θέση στο καράβι (να προλάβουν τους χρόνους τους) και η καμπίνα (να πλυθούν και να ξεκουραστούν). Εκπτώσεις παίρνουν όταν πληρώνουν καλά τις ναυτιλιακές και κλείνουν μεγάλο αριθμό θέσεων (εταιρείες με πολλά αυτοκίνητα). Για το φαγητό ούτε εγώ αντιλέγω οτι μπορεί να υπάρχει τέτοιο κίνητρο, απλά δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου. Πλέον οι καμπίνες των φορτηγών είναι σαν μικρά επιπλωμένα δωμάτια και μερικοί έχουν μέσα και ψυγεία! Παλιά μπορεί οι ναυτιλιακές να ακολουθούσαν άλλες τιμολογιακές πολιτικές και να έδιναν φαγητό στους οδηγούς, δεν το ξέρω.
 

fotast

Member
Μηνύματα
8.307
Likes
11.865
Και για να επανέλθουμε στο θέμα κάποιες λεπτομέρειες για επιβάτες,καμπίνες και μεταφορική ικανότητα αυτοκινήτων και φορτηγών.

Voria: Smyrna di Levante: Πιάνει Θεσσαλονίκη την Κυριακή - Πρώτο δρομολόγιο για Σμύρνη τη Δευτέρα.
Smyrna di Levante: Πιάνει Θεσσαλονίκη την Κυριακή - Πρώτο δρομολόγιο για Σμύρνη τη Δευτέρα
 

thessaris

Member
Μηνύματα
544
Likes
657
Υπάρχει και η παράμετρος της αναμονής στα σύνορα. Τα φορτηγά συνήθως περιμένουν 10ωρα και παραπάνω για να περάσουν, λογικά η αναμονή στα τελωνεία των λιμανιών θα είναι πολύ μικρότερη. Οπότε ίσως από πλευράς χρόνου να είναι συμφέρον. Χώρια που τα φορτηγά που έρχονται από Μέση Ανατολή και κεντρική και νότια Τουρκία αποφεύγουν την Κωνσταντινούπολη με την τεράστια κίνηση ή τα πανάκριβα διόδια για να την παρακάμψουν.

Γενικά οι μεταφορές μεταξύ Μέσης Ανατολής-Ευρώπης δεν έχουν πολλές εναλλακτικές πια από τη στιγμή που η Συρία έχει βγει εκτός κάδρου και τα λιμάνια της είναι ανενεργά. Να θυμίσω το παλιό δρομολόγιο Λαττάκεια Συρίας-Βόλος που είχε αρκετή επιτυχία στα 80ς-90ς

Οπότε μένει είτε ο Έβρος, είτε το Καπίκουλε (σύνορα Τουρκίας-Βουλγαρίας). Δε γνωρίζω αν υπάρχει κάποιο φέρυ Κωνσταντινούπολη-Βουλγαρία ή Ρουμανία που λογικά θα βόλευε ή Σμύρνη-Ιταλία. Νομίζω ότι το δρομολόγιο έχει πιθανότητες επιτυχίας και προφανώς η εταιρεία για να το ρισκάρει έχει κάνει την έρευνά της και τα κουμάντα της.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
32.674
Μηνύματα
831.536
Μέλη
37.610
Νεότερο μέλος
MarieAries

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom