Δεν χρειαζεται να χρησιμοποιησω το ιδιο εγγραφο σε όλα τα σημεία ελέγχου? Στο check in να δηλωσω την ταυτοτητα?Μπαίνεις στην Τουρκία με ελληνική ταυτότητα διότι το διαβατήριο σου λήγει σύντομα.
https://www.mfa.gr/turkey/ypiresies...on-politon-pou-episkeptontai-ten-tourkia.html
Χρησιμοποίησε όμως το διαβατήριο σου για να περάσεις τον έλεγχο ασφάλειας στο Βενιζέλος από τα ηλετρονικα κιόσκια στην έξοδο από την χωρά άλλα και στην επιστροφή, όπου η ουρά μπορεί να είναι μεγαλύτερη.
Με το διαβατήριο περνάς πιο γρήγορα.
