Ρωσία Υπερσιβηρικός

dbalats

Member
Μηνύματα
125
Likes
1.240

ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ – ΣΤΟ ΝOVOSIBIRSK, ΕΝ ΜΕΣΩ ΣΙΒΗΡΙΚΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ!

Φεύγουμε από το Yekaterinburg απόγευμα, πάλι με καιρό βροχερό. Το τοπίο είναι γεωργική γη που εναλλάσσεται με τάϊγκα, δάση δηλαδή από σημύδες και κωνοφόρα, τυπικά των βόρειων κλιμάτων. Eδώ, επειδή είμαστε αρκετά νότια στην Σιβηρία, επικρατούν οι σημύδες. Βραδιάζει γρήγορα και είναι βαθύ σκοτάδι όταν σταματάμε στον σταθμό του Τyumen. Δεν πρόκειται για κάποια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πόλη, αλλά από εδώ ξεκινάει μιά 4-ωρη παράκαμψη για το εκπληκτικό Tobolsk, που δυστυχώς πάλι δεν έχουμε χρόνο να την κάνουμε. Το Tobolsk είναι η παλιά πρωτεύουσα της Σιβηρίας, με ένα υπέροχο Κρεμλίνο και όμορφη παλιά πόλη, ενώ αποτέλεσε και τόπο εξορίας πολλών προσωπικοτήτων, όπως του Dostoevsky, αλλά και του Τσάρου Νικολάου ΙΙ και της οικογενειάς του, οι οποίοι έμειναν εδώ για μερικούς μήνες προτού τους μεταφέρουν στο Yekaterinburg όπου και τους θανάτωσαν. Καταχωρούμε λοιπόν και το Tobolsk στην λίστα για μιά μελλοντική επίσκεψη και πέφτουμε για ύπνο νωρίς, επειδή ήταν μια μεγάλη και κουραστική ημέρα, με πολλές ωραίες εμπειρίες όμως. Ξυπνάμε πολύ πρωί με την στάση του τραίνου μας στον σιδηροδρομικό σταθμό του Omsk, μεγάλη βιομηχανική πόλη ανατολικά των Ουραλίων, με όμορφο σταθμό, αλλά δίχως άλλο ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το ευχάριστο είναι ότι η βροχή έχει σταματήσει και ένας λαμπρός ήλιος έχει ανατείλει σε έναν ξάστερο ουρανό. Η Σιβηρία μας υποδέχεται καλωσυνάτη!


(1).jpg



Ο σιδηροδρομικός σταθμός του Omsk


Η Στέππα Baraba ακολουθεί το Omsk, και θα συνεχίσει μέχρι την επόμενη πόλη σταθμό μας, το Novosibirsk. Η Στέππα αυτή αποτελεί μιά τεράστια έκταση από καταπράσινες πεδιάδες, με διάσπαρτες λίμνες και έλη, φημισμένη για τα εκατομύρια πουλιά που την κατοικούν, αλλά και για τα κουνούπια και τα άλλα έντομα που κάνουν την ζωή δύσκολη στους κατοίκους και στους επισκέπτες! Παλιότερα αποτελούσε τον τόπο κατοικίας των Κιρκισίων, που σήμερα έχουν μετακινηθεί νοτιώτερα. Βρισκόμαστε πιά, βαθειά μέσα στη δυτική Σιβηρία. Η επόμενη μεγάλη στάση γίνεται στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Barabinsk. Το Barabinsk είναι μιά μικρή πόλη στην δυτική Σιβηρία, στο μέσον της Στέππας Baraba. Κατεβαίνουμε γρήγορα για να φάμε κάτι για πρωινό από τους αναρίθμητους υπαίθριους πωλητές ή από τα κιόσκια που υπάρχουν στον σταθμό και διαπιστώνουμε με έκπληξη ότι έχουμε καύσωνα! Η θερμοκρασία πρέπει να είναι τουλάχιστον 35ο, παρότι είναι ακόμη πρωί. Τα κιόσκια έχουν όλα τα είδη τροφής και ποτών και η ημίωρη στάση μας δίνει την ευκαιρία να απολαύσουμε το πρωινό μας και να βγάλουμε αρκετές αναμνηστικές φωτογραφίες.


(2).jpg



(3).jpg



(4).jpg



(5).jpg



H Στέππα Baraba και τα χωριά της


(6).jpg



Ο σιδηροδρομικός σταθμός του Barabinsk, στο μέσον της Στέππας Baraba


(7).jpg



Aτμομηχανή στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Barabinsk


(8).jpg



Κύμα καύσωνα μπορεί να συμβεί και στη Σιβηρία! Σιδηροδρομικός Σταθμός Barabinsk.

Συνεχίζουμε για ένα τετράωρο μέχρι να φτάσουμε στο Novosibirsk, περνώντας από αρκετά μικρά χωριά της Στέππας Baraba, ενώ συναντούμε και παραποτάμους του ποταμού Οb, του μεγάλου Σιβηρικού ποταμού που διασχίζει το Novosibirsk. Πολλοί Ρώσοι, συντελούντος και του καύσωνα, δροσίζονται στα κρυστάλλινα νερά των ποταμιών αυτών, συχνά συνοδεύοντας το μπάνιο και με πικνικ στην όμορφη φύση. Μπαίνουμε νωρίς το μεσημέρι στο Novosibirsk, περνώντας επάνω από τον Ob επάνω σε μιά τεράστια γέφυρα μήκους 870 μέτρων. Ο Ob είναι ένας από τους μακρύτερους ποταμούς του κόσμου, με πάρα πολλή κυκλοφορία με όλα τα είδη φορτηγίδων και φορτηγών πλοίων να πλέουν κατά μήκος του. Είναι ο δυτικότερος από τους τρεις μεγάλους ποταμούς της Σιβηρίας που εκβάλλουν μέσα στον Αρκτικό Ωκεανό, οι άλλοι δύο είναι ο Ιενεσέης και ο Λένας. Θα βρούμε τον Ιενεσέη (Yenisei) στο Krasnoyarsk, αλλά τον Λένα δεν θα τον συναντήσουμε, επειδή θα πάρουμε την διαδρομή της Μογγολίας, ενώ το ποτάμι αυτό ξεκινάει κοντά στη Λίμνη Βαϊκάλη και ρέει προς τον βορρά.


(9).jpg



(10).jpg



(11).jpg



(12).jpg



(13).jpg



Διαδρομή από το Barabinsk στο Novosibirsk, συνέχιση της Στέππας Baraba


(14).jpg



(15).jpg



(16).jpg



(17).jpg



Ο Ποταμός Ob και οι παραπόταμοι


(18).jpg



Σιδηροδρομικός σταθμός του Novosibirsk


To Novosibirsk είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ρωσίας με πληθυσμό γύρω στο 1.6 εκατομύριο, αποτελώντας την επίσημη πρωτεύουσα της Σιβηρίας. Παρόλα αυτά είναι μιά εύκολη στην περιήγηση πόλη, με ένα σχετικά μικρής έκτασης κέντρο στο οποίο είναι συγκεντρωμένα τα αξιοθέατα. Είναι καταπράσινη και ευχάριστη στο περπάτημα, με πολλά πάρκα και λεωφόρους που περιβάλλονται από δέντρα. Ξεκινώντας την επίσκεψή μας κάναμε μια δυσάρεστη διαπίστωση, ο αέρας ήταν γεμάτος μικροσκοπικά έντομα, μάλλον μυγάκια, σίγουρα όχι κουνούπια, αλλά πολύ ενοχλητικά. Ευτυχώς κάποια προνοητική από την παρέα είχε φέρει μαζί της ένα εντομοαπωθητικό σπρέϋ και αφού ψεκαστήκαμε μπορέσαμε να συνεχίσουμε την βόλτα μας. Η πόλη έχει μετρό, όχι μεγάλο σε δίκτυο αλλά με όμορφους και εξυπηρετικούς σταθμούς. To ξενοδοχείο μας βρίσκεται απέναντι από τον σιδηροδρομικό σταθμό, και δίπλα σε σταθμό του μετρό. Είναι αργά το μεσημέρι και η ζέστη είναι έντονη, γιαυτό παίρνουμε το μετρό που είναι δίπλα από το ξενοδοχείο μας για να επισκεφθούμε την κεντρικη πλατεία της πόλης, που τι έκπληξη, έχει την ονομασία Πλατεία Λένιν. Στο μέσον της πλατείας βρίσκεται το άγαλμα του Λένιν, το οποίο όμως ξεχωρίζει από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, από την δραματική του έκφραση, με το παλτό του να το φυσάει ο κρύος άνεμος της Σιβηρίας προς τα πίσω. Περιστοιχίζεται από τρεις Παρτιζάνους στα δεξιά του και από δύο μορφές “Ειρήνης” στα αριστερά του. Αυτή η τεράστια φιγούρα του Λένιν, ένα από τα μεγαλύτερα αγάλματα του Λένιν στην Ρωσία, βρίσκεται μπροστά από την Όπερα και το Θέατρο Μπαλλέτου, που επισκεπτόμαστε αμέσως μετά.

Στη συνέχεια παίρνουμε την κεντρική Λεωφόρο Krasnyy, συναντώντας όμορφες γλυπτές παραστάσεις, όπως το Μνημείο στη Sable (Martes zibellina), το ζώο σύμβολο του Novosibirsk. Η Sable είναι ένα είδος κουναβιού, μικρό σαρκοφάγο θηλαστικό που κατοικεί σε δασώδες περιβάλλον, κυρίως στη Ρωσία, από τα Ουράλια Όρη και σε όλη την Σιβηρία. Παραδοσιακά θηρεύονταν για την υψηλής αξίας σκουροκάστανη ή μαύρη γούνα του, η οποία παραμένει αγαθό πολυτελείας, ακόμη και σήμερα. Κατά μήκος της λεωφόρου συναντούμε αρκετά σύγχρονης αρχιτεκτονικής κτίρια, ενώ υπάρχουν και αξιόλογα Μουσεία, όπως το Κρατικό Μουσείο Τοπικής Ιστορίας και Φύσης, και το Κρατικό Μουσείο Τέχνης του Novosibirsk, κύριο αξιοθέατο του οποίου είναι η συλλογή του από 65 πρωτότυπους πίνακες ζωγραφικής του Nikolai Rerikh, κυρίως ορεινά τοπία από το διάστημα που ο μεγάλος πνευματιστής περιπλανητής έζησε στα Ιμαλάϊα. Δυστυχώς, είναι Κυριακή και όλα τα μουσεία της πόλης είναι κλειστά. Λίγο πιο πέρα υψώνεται το σχετικά πρόσφατα τελειωμένο δεύτερο ψηλότερο κτίριο του Novosibirsk, γνωστό με διάφορα παρωνύμια, όπως “Μπλε Δόντι”, “Mπάτμαν” ή “Έμβολο”. Σε ένα σημείο στο μέσον της Λεωφόρου βλέπουμε το όμορφο μικρό Παρεκκλήσι του Αγίου Νικολάου. Το Παρεκκλήσι λέγεται ότι βρίσκεται στο σημείο του γεωγραφικού κέντρου της Ρωσίας, όταν χτίσθηκε το 1915. Καταστράφηκε κατά το 1930 και ξαναφτιάχθηκε το 1993, κατά την εκατονταετή επέτειο του Novosibirk. Το κέντρο της πόλης είναι όμορφο και πολλοί τοίχοι είναι διακοσμημένοι με ωραίες δημιουργίες street art. Ανάμεσα στα μεγάλα κτίρια συναντούμε που και που μερικά κλασσικά περίτεχνα ξύλινα σπίτια του στυλ Τσαρικής Εποχής της Σιβηρίας, θα δούμε όμως πολύ περισσότερα όσο προχωρούμε ανατολικότερα, και ιδίως στο Ιρκουτσκ. Φθάνουμε στον Καθεδρικό Ναό του Αλεξάνδρου Nevsky του 1898, ένα Βυζαντινής τεχνοτροπίας κοκκινότουβλο κτίσμα με επιχρυσωμένους τρούλους και χρωματιστές τοιχογραφίες, την ώρα που γίνεται Θεία Λειτουργία. Συνεχίζοντας φθάνουμε μετά λίγη ώρα στον ποταμό Ob και την τεράστια γέφυρα Oktyabrsky που ενώνει τα δυό κομάτια της πόλης. Έχει αρχίσει να βραδιάζει και παίρνουμε το μετρό για την επιστροφή προς το ξενοδοχείο μας. Το μετρό του Novosibirsk είναι όμορφα διακοσμημένο και οι λίγοι σταθμοί που είδαμε θυμίζουν αρκετά το Μετρό της Μόσχας.


(19).jpg



Πλατεία Λένιν, Novosibirsk


(20).jpg



Άγαλμα του Λένιν στην ομώνυμη πλατεία, Novosibirsk

(21).jpg


Όπερα και Θέατρο Μπαλέτου του Novosibirsk


(22).jpg



Μνημείο στη Sable (Martes zibellina), σύμβολο του Novosibirsk


(23).jpg



Κεντρική Λεωφόρος Krasnyy, Novosibirsk


(24).jpg



Το Κρατικό Μουσείο Τοπικής Ιστορίας και Φύσης του Novosibirsk


(25).jpg



Κρατικό Μουσείο Τέχνης του Novosibirsk


(26).jpg



Το σύγχρονο κτίριο "Μπάτμαν" του Νοβοσιμπίρσκ


(27).jpg



Σύγχρονα κτίρια στο κέντρο του Novosibirk, με το όμορφο μικρό Παρεκκλήσιο του Αγίου Νικολάου στα δεξιά


(28).jpg



(29).jpg



Street art στη Novosibirsk


(30).jpg



Προεπαναστατικής αρχιτεκτονικής κτίριο στο Novosibirsk, που σήμερα είναι κοσμηματοπωλείο


(31).jpg



Ένα από τα ωραία Τσαρικής εποχής σπίτια κρυμμένα ανάμεσα στις ογκώδεις κατασκευές του κέντρου, Novosibirsk


(32).jpg



Ο Καθεδρικός Ναός του Αλεξάνδρου Nevsky, Novosibirsk


(33).jpg



Άγαλμα του Λένιν σε μιά αυλή σπιτιού στο Novosibirsk: Φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμη πολλοί υποστηρικτές του κομμουνισμού στη Ρωσία.


(34).jpg



Η Γέφυρα Oktyabrsky επάνω από τον Ποταμό Ob, Novosibirsk


(35).jpg



(36).jpg



Στο μετρό του Novosibirsk

Βγαίνουμε για να φάμε σε κάποιο από τα πολυάριθμα στέκια του σιδηροδρομικού σταθμού, απέναντι από το ξενοδοχείο μας. Έξω από το φαγάδικο, στον προαύλιο χώρο του σταθμού, πιάνουμε την κουβέντα με μιά παρέα νέα παιδιά από το Νοvosibirsk, μερικά από τα οποία μιλάνε εξαιρετικά Αγγλικά. Κανείς τους δεν πίνει και μας πληροφορούν ότι μόλις βραδιάσει απαγορεύεται η χρήση αλκοόλ σε υπαίθριους χώρους. Επειδή κάνει τρομερή ζέστη, τους λέμε ότι πρέπει οπωσδήποτε να πιούμε μιά μπύρα και φυσικά για όλα υπάρχει λύση. Μας πηγαίνουν σε κοντινό παντοπωλείο, όπου μας πουλάνε μεν τις μπύρες, δίνοντάς μας όμως και μερικές παλιές εφημερίδες για καμουφλάζ, να περιτυλίξουμε δηλαδή τις μπύρες και να φαίνεται τάχα ότι πίνουμε αναψυκτικό! Βγαίνουμε έξω και συνεχίζουμε την κουβέντα πίνοντας, αλλά το κόλπο με τις εφημερίδες δεν πιάνει. Σε λίγα λεπτά σταματούν δυό αστυνομικοί, ξεσκεπάζουν τις μπύρες μας και ετοιμάζονται να μας ρίξουν γερό πρόστιμο. Αρχίζει τότε ένας μακρόσυρτος διάλογος μεταξύ των αστυνομικών και της παρέας μας, τους εξηγούν ότι είμαστε ξένοι, δεν γνωρίζαμε, κλπ., και τελικά μας την χαρίζουν. Γυρίζουμε στο ξενοδοχείο και πέφτουμε για ύπνο, αλλά αυτό φαίνεται ότι είναι δύσκολη υπόθεση. Ενώ το ξενοδοχείο είναι εξαιρετικό, δεν διαθέτει αιρ-κοντίσιον. Δεν φαντασθήκαμε, όταν κάναμε την κράτηση, ότι στη Σιβηρία μπορεί μέσα Ιουνίου να έχουμε καύσωνα ώστε να φροντίσουμε για ξενοδοχεία με κλιματισμό, αλλά αυτό συμβαίνει. Η ζέστη είναι τόσο μεγάλη που νοσταλγούμε τις κουκέτες στα βαγόνια του τραίνου μας, τα οποία διαθέτουν άριστο κλιματισμό (αργότερα θα διαπιστώναμε ότι εξαιρούνται τα Μογγολικά τραίνα)! Γενικά πάντως, όλη η Σιβηρία δεν είναι προετοιμασμένη για καύσωνα και η έλλειψη κλιματισμού είναι γενικό φαινόμενο.


(37).jpg



Με παρέα ντόπιων στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού, Novosibirsk


Το άλλο πρωί κάνουμε check out και φεύγουμε για ένα ακόμη δημοφιλές τουριστικό αξιοθέατο της πόλης, τον Ζωολογικό Κήπο του Novosibirsk, στον οποίο διατηρούνται 11.000 περίπου ζώα που αντιπροσωπεύουν 738 είδη. Παρότι γενικά δεν συμπαθούμε τους ζωολογικούς κήπους, μπορεί κανείς να επισκεφθεί το ίδρυμα αυτό δίχως τύψεις, επειδή πρόκειται στην ουσία για ένα παγκόσμια αναγνωρισμένο επιστημονικό ίδρυμα στο οποίο διεξάγονται 32 διαφορετικά προγράμματα αναπαραγωγής σε αιχμαλωσία ειδών υπό εξαφάνιση και αποδέσμευσής τους στο φυσικό τους περιβάλλον. Εδώ υπάρχουν και μερικά πολύ σπάνια είδη, που συναντιούνται μόνο στη Σιβηρία, όπως η Τίγρη της Σιβηρίας (τίγρη Amur) και η Πολική Αρκούδα της Σιβηρίας. Περνάμε αρκετές ώρες στον Ζωολογικό Κήπο που είναι διαμορφωμένος σαν Πάρκο, με χώρους αναψυχής και εστίασης, και φεύγοντας μπαίνουμε σε μιά τοπική marshrutka που μας οδηγεί στον όμορφο Καθεδρικό Ναό της Αναλήψεως, την κύρια εκκλησία της επισκοπής του Novosibirsk. Αφού την επισκεφθούμε και στο εσωτερικό της, επιστρέφουμε προς τον σιδηροδρομικό σταθμό για να πάρουμε το τραίνο μας προς το Πεκίνο. Η επόμενη στάση μας, το Krasnoyarsk είναι σχετικά κοντά, μόλις 800 χιλιόμετρα, και θα φθάσουμε νωρίς το επόμενο πρωί, μετά από μιά ακόμη νύχτα στο τραίνο.



(38).jpg



(39).jpg



(40).jpg



Στον Ζωολογικό Κήπο του Novosibirsk


(41).jpg



Πολική αρκούδα, Ζωολογικός Κήπος του Novosibirsk


(42).jpg



Τίγρη Σιβηρίας (τίγρη Amur), Ζωολογικός Κήπος του Novosibirsk


(43).jpg



Θαλασσαετός του Steller (Haliaeetus pelagicus), Ζωολογικός Κήπος του Novosibirsk. Είναι ο βαρύτερος στον κόσμο και ονομάσθηκε έτσι από τον Γερμανό φυσιοδίφη Georg Wilhelm Steller.


(44).jpg



Καθεδρικός Ναός της Αναλήψεως, η κύρια εκκλησία της επισκοπής του Novosibirsk

 
Last edited:

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Πολλαπλα εγκεφαλικα απο το τι προκειται να ακολουθησει! Πολυ ωραιες φωτογραφιες. Γραψε αν μπορεις το κοστος σε ταξη μεγεθους. Απο παλιοτερα που το ειχα ψαξει θυμαμαι οτι μου χε φανει αρκετα ακριβο το ταξιδι.
 

Klair

Member
Μηνύματα
2.206
Likes
25.629
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ταξίδι-όνειρο για μένα ο Υπερσιβηρικός!!
Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την ιστορία σου, την οποία πρόκειται κυριολεκτικά να "ρουφήξω" και σίγουρα θα αποτελέσει πολύ βασικό εργαλείο, για την οργάνωση και του δικού μου ταξιδιού, όταν έρθει η πολυπόθητη εκείνη ώρα της πραγματοποίησής του.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλα αυτά που θα διαβάσω στη συνέχεια!

@travelbreak που είσαι? διαβάζεις?
 

dbalats

Member
Μηνύματα
125
Likes
1.240
Ταξίδι-όνειρο για μένα ο Υπερσιβηρικός!!
Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την ιστορία σου, την οποία πρόκειται κυριολεκτικά να "ρουφήξω" και σίγουρα θα αποτελέσει πολύ βασικό εργαλείο, για την οργάνωση και του δικού μου ταξιδιού, όταν έρθει η πολυπόθητη εκείνη ώρα της πραγματοποίησής του.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλα αυτά που θα διαβάσω στη συνέχεια!

@travelbreak που είσαι? διαβάζεις?
Μοναδικό ταξίδι, και θα χαρώ να σε βοηθήσω σε όποιες απορίες έχεις.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.762
Likes
14.553
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ταξίδι-όνειρο για μένα ο Υπερσιβηρικός!!
Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την ιστορία σου, την οποία πρόκειται κυριολεκτικά να "ρουφήξω" και σίγουρα θα αποτελέσει πολύ βασικό εργαλείο, για την οργάνωση και του δικού μου ταξιδιού, όταν έρθει η πολυπόθητη εκείνη ώρα της πραγματοποίησής του.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλα αυτά που θα διαβάσω στη συνέχεια!

@travelbreak που είσαι? διαβάζεις?
Θα το διαβάσω αύριο με προσοχή. Τώρα το πήρα είδηση. Έχω κάτι παλιές αρρώστιες. Πήγα απόψε στην εκδήλωση του Versus στο Σύνταγμα να δω φίλους από ταξίδια. Μόλις επέστρεψα.
 

whoknows

Member
Μηνύματα
742
Likes
2.228
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ταξίδι-Όνειρο
Στο κεντρο της Γης
να ξερες φιλε μου ποσα χρονια πισω με γυρισες, σε εποχες που το ιντερνετ δεν ηταν ηταν ενα μεγαλο οπλο για να σε βοηθησει στα κομματια του ταξιδιου, το ειχα κανει για αρκετο μεγαλο διαστημα το ταξιδι αυτο με πολυ περισσοτερες στασεις στην σιβηρια, οπως και στη Μογγολια.
Δεν ξερω αν ισχυει ακομα, αν και φανταζομαι θα ισχυει, μια εναλλακτικη απο Ulan Ude για UlanBaator οταν δεν βρισκεις τρενο ειναι το ημερησιο κτελ, πολυ αβολο αλλα ειναι μια λυση..
αναμενω να διαβασω την ιστορια σου οταν την ολοκληρωσεις, πραγματικα ζωγραφισες ενα χαμογελο νοσταλγιας στο προσωπο μου
 

dbalats

Member
Μηνύματα
125
Likes
1.240
να ξερες φιλε μου ποσα χρονια πισω με γυρισες, σε εποχες που το ιντερνετ δεν ηταν ηταν ενα μεγαλο οπλο για να σε βοηθησει στα κομματια του ταξιδιου, το ειχα κανει για αρκετο μεγαλο διαστημα το ταξιδι αυτο με πολυ περισσοτερες στασεις στην σιβηρια, οπως και στη Μογγολια.
Δεν ξερω αν ισχυει ακομα, αν και φανταζομαι θα ισχυει, μια εναλλακτικη απο Ulan Ude για UlanBaator οταν δεν βρισκεις τρενο ειναι το ημερησιο κτελ, πολυ αβολο αλλα ειναι μια λυση..
αναμενω να διαβασω την ιστορια σου οταν την ολοκληρωσεις, πραγματικα ζωγραφισες ενα χαμογελο νοσταλγιας στο προσωπο μου
Xαίρομαι που σου έφερα ευχάριστες αναμνήσεις. Για το λεωφορείο ισχύει, υπάρχει καθημερινή συγκοινωνία από Ulan Ude για Ulaan Baatar, αλλά δεν χρειάζεται να το κάνεις, εκτός αν χάσεις το τραίνο. Εξ άλλου η διαδρομή αυτή στην Buryatia είναι από τα καλύτερα κομάτια του ταξιδιού. Σήμερα με το Ιντερνετ μπορείς να τα προγραμματίσεις όλα με ακρίβεια. Εξ άλλου σκοπός μας ήταν να κάνουμε πραγματικά όλο το ταξίδι Μόσχα-Πεκίνο με τον Υπερσιβηρικό. Για να δείξω τι εννοώ, όταν φθάσαμε στο Dalanzadgad , την πύλη για την Έρημο Γκόμπι, που βρίσκεται στα σύνορα της Μογγολίας με την Κίνα, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε μιά φθηνή πτήση κατευθείαν για Πεκίνο, υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Αντί γιαυτό όμως, γυρίσαμε αεροπορικώς πίσω στην Ulaan Baatar και ξαναμπήκαμε στον Υπερσιβηρικό (Υπερμογγολικό μάλλον) για το Πεκίνο, ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδρομή. Μερικά πρακτορεία κάνουν ένα μικρό κομμάτι της διαδρομής, το Novosibirsk-Irkutsk και το ονομάζουν Υπερσιβηρικό ενώ δεν είναι.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.762
Likes
14.553
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Υπάρχουν άλλα ταξίδια με τραίνο σε ωραιότερο ίσως φυσικό τοπίο, σε δάση και σε ερήμους, σε άγρια βουνά με μεγάλα υψόμετρα, Υπερσιβηρικός όμως είναι ένας. Δεν είναι ένα απλό ταξίδι, είναι ο ΜΥΘΟΣ που το περιβάλλει, η διάσχιση της άγριας και μοναχικής Σιβηρίας, περνώντας επτά χρονικές ζώνες και διανύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα.
Από πριν καλά καλά αρχίσω την ιστορία σου, κατάλαβα ότι μιλάμε την ίδια ταξιδιωτική γλώσσα!
 

Italitsa

Member
Μηνύματα
840
Likes
915
Επόμενο Ταξίδι
Γύρος Αυστρίας
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ένα ακόμη ταξίδι-όνειρο που θέλω να κάνω οπωσδήποτε κάποια στιγμή στη ζωή μου. Αν κρίνω από την αρχή της ιστορίας σου, πέρα από όμορφες εικόνες θα αποκομίσουμε και πραγματικά χρήσιμες συμβουλές για την οργάνωση αυτού του ταξιδιού αυτόνομα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν που μοιράζεσαι μαζί μας αυτήν την ξεχωριστή εμπειρία!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.167
Μηνύματα
882.736
Μέλη
38.880
Νεότερο μέλος
Adamamdia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom