ακυρωση πτησης λογω απεργιας!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
298
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
γεια σας!γυρισα χτες βραδυ απο βερολινο, οπου περασα υπεροχα(τις εντυπωσεις μου απο το ταξιδι θα τις γραψω σε αλλο θεμα)!εδω θελω να σας διηγηθω τι μου συνεβη, για να μου πειτε κεσεις αν σας εχει συμβει κατι αναλογο!λοιπον, θα επιστρεφαμε απο βερολινο στις 10/12 ημερα τεταρτη με easy jet!το προηγουμενο βραδυ(τριτη βραδυ), μιλωντας στο τηλεφωνο με συγγενεις, μαθαινουμε οτι την τεταρτη υπαρχει προγραμματισμενη απεργια!ψιλοαναστατωνομαστε και παιρνουμε τηλεφωνο στο ελ.βενιζελος, μας ενημερωνουν οτι απεργουν οι ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας και δεν θα πραγματοποιηθει καμια πτηση στις 10/12!παιρνουμε λοιπον τηλεφωνο την easyjet και τους ρωταμε τι θα γινει με μας..παιρνουμε την απαντηση οτι η πτηση της πεμπτης 11/12 ειναι γεματη και θα μας βαλουν στην πτηση της παρασκευης 12/12..2 μερες δηλαδη μετα απο την προγραμματισμενη μας πτηση..λεμε οκ δεν πειραζει..θα μας πληρωσετε κατι??και μας απαντουν οτι η easyjet δεν φερει καμια ευθυνη για την ακυρωση της πτησης, οποτε δεν μας οφειλει τιποτε!!!:roll:σοκ!:shock:αρχιζω να το σκεφτομαι και μου φαινεται ολο και πιο παραξενο..και οκ εμεις ειχαμε χρηματα μαζι μας και ολα ενταξει..αν καποιος δεν ειχε???ειναι δυνατον να μας αφησουν ετσι??και δεν ειναι 1 μερα μετα, ειναι 2 μερες..καποιος κανονισμος θα υπαρχει που να προστατευει ολους εμας σε τετοιες περιπτωσεις(ειμαι φοιτητρια νομικης βλεπετε και γιαυτο το εψαξα λιγο παραπανω..)..παιρνω τηλ. στην πολιτικη αεροπορια στην ελλαδα και απο εκει ενημερωνομαι οτι ναι υπαρχει κανονισμος για τις αερομεταφορες (261/2004) και οτι για οποιονδηποτε λογο και αν ακυρωθει η πτηση, η εταιρια οφειλει να σου καλυψει τα εξοδα διαμονης και διατροφης..!κρατησαμε λοιπον ολες τις αποδειξεις απο το ξενοδοχειο και απο ο,τι φαγαμε και θα τις στειλουμε μαζι με ενα γραμμα και μαζι με τον κανονισμο στα γραφεια της easyjet στο λονδινο..αν δεν βγαλουμε κατι απο αυτο, θα κανουμε καταγγελια στην πολιτικη αεροπορια του βερολινου και συμφωνα με τον κανονισμο η αεροπορικη εταιρια θα τιμωρηθει με προστιμο.και θα μου πειτε τι θα παθει η εταιρια με ενα προστιμο?ναι, ενταξει, δεν προκειται να καταστραφει..αλλα το θεμα ειναι η ηθικη ικανοποιηση του οτι δεν μενεις απαθης..το οτι διεκδικεις..τα γραφω ολα αυτα, πρωτον για να βοηθησω οποιον αλλον επαθε το ιδιο με εμας ή προκειται να το παθει στο μελλον(το απευχομαι εννοειται σε ολους, αλλα ας ειστε ενημερωμενοι) και δευτερον γιατι θελω αν γνωριζετε κατι για το θεμα να μου πειτε τις εμπειριες σας(αν βγαλατε κατι διεκδικωντας)..αυτα!εμας οι 2 μερες παραπανω μας ηρθαν κουτι γιατι ειδαμε πολλα παραπανω πραγματα στο βερολινο, αλλα οπως και να χει πιστευω πως πρεπει να γνωριζουμε τι δικαιουμαστε και να το διεκδικουμε!
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Θα πρέπει να εξετάσεις μια μικρή λεπτομέρεια. Αυτός ο νόμος μήπως αφορά τις περιπτώσεις που μια πτήση ακυρώνεται με υπαιτιότητα της ίδιας της εταιρείας; Γιατί εμένα μου φαίνεται περίεργο να πρέπει να αποζημιωθεί ο πελάτης ενώ η ακύρωση είναι σε βάρος και της ίδιας της εταιρείας.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Μην κάνεις τον κόπο και στείλεις καμιά επιστολή σε καμιά εταιρία... απλά θα γελάσουν μαζί σου και θα έχουν και δίκιο...

Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι μπορεί να πάρεις αποζημίωση από την αεροπορική εταιρία και γιατί να πάρεις? Που είναι το λάθος της εταιρίας? Οι πτήσεις ακυρώθηκαν λόγω απεργίας των ελεγκτών και όχι από υπαιτιότητα της εταιρίας...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.477
Likes
28.937
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μου ήρθε τώρα στο νού η περιπέτεια δυο φίλων που παραλίγο να ξεμείνουν σε ξένη πόλη επειδή η αθάνατη ΟΑ ακύρωσε τελευταία στιγμή κάποιες πτήσεις λόγω της (απρόβλεπτης?) απεργίας της... Πρωτομαγιάς!
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.369
Likes
6.854
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Και ποιος οφείλει να αποζημιωσει τον πελάτη ταξιδιωτη για τα εξοδα των 2 παραπάνω διανυκτερεύσεων;
Στην εταιρία ομως οφείλεται το γεγονος για την 2η διανυκτέρευση γιατι δεν μπορούσε να την προωθήσει στον προορισμό της την επομένη μερα.
Η ελληνική Υπηρεσια Πολιτικής Αεροπορίας δεν ευθυνεται;
Και αν η ΥΠΑ δεν πληρωσει;
Ισως η ταξιδιωτική ασφάλεια που υποθέτω οτι δεν εκλεισε ο πελάτης πριν το ταξίδι;

Και γενικά: σε τετοιες περιπτωσεις απεργιων ποιος οφειλει να αποζημιωσει για τα εξοδα διανυκτερευσεων των ταξιδιωτων; Κανείς;
 

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
298
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
Μην κάνεις τον κόπο και στείλεις καμιά επιστολή σε καμιά εταιρία... απλά θα γελάσουν μαζί σου και θα έχουν και δίκιο...

Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι μπορεί να πάρεις αποζημίωση από την αεροπορική εταιρία και γιατί να πάρεις? Που είναι το λάθος της εταιρίας? Οι πτήσεις ακυρώθηκαν λόγω απεργίας των ελεγκτών και όχι από υπαιτιότητα της εταιρίας...
μα ειναι δυνατον να εισαι παντα τοσο γλυκος και ενθαρρυντικος με ο,τι και αν γραφω??με κακομαθαινεις..:bleh:
εγω ειμαι απλα μια ταπεινη φοιτητρια νομικης που προβληματιζεται και το ψαχνει λιγο παραπανω..το οτι η εταιρια με υποχρεωσε να μεινω εκει 2 νυχτες παραπανω δεν παιζει κανεναν ρολο??για τον κανονισμο που γραφω ενημερωθηκα απο την ελληνικη πολιτικη αεροπορια(που ειναι υπευθυνη για την εφαρμογη του εν λογω κανονισμου)..ο υπευθυνος μου ειπε να κανω τις κινησεις που προανεφερα!ο κανονισμος υπαρχει και ειναι σε ισχυ.περιεχει αρθρα και για τις περιπτωσεις που ευθυνεται η εταιρια και για περιπτωσεις ακυρωσης λογω ανωτερας βιας.εγω θα κανω οσα γραφω πρωτον γιατι δεν μου κανει κοπο και δευτερον γιατι δεν εχω κατι να χασω..απο εκει και περα αν σε καποιους φαινεται αστειο το οτι προσπαθω να βρω το δικιο μου και να διεκδικησω οσα πρεπει να διεκδικησω, κανενα προβλημα!
 

tanasis

Member
Μηνύματα
171
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ΠΑΝΤΟΥ
Εγώ δε βλέπω και πολύ αστείες τις κινήσεις σου.
Ο πολίτης που υπέστει αυτή την αναστάτωση και την οικονομική επιβάρυνση πρέπει με κάποιο τρόπο να αποζημειωθεί.
Λογικά η εταιρεία ήταν ενήμερει νωρίτερα για την απεργία και αφενός έπρεπε να σας ενημερώσει νωρίτερα και να σας δώσει λύση.
Προχώρα γιατί οι καταναλωτές δεν έχουμε μόνο υποχρεώσεις αλλά και δικαιώματα.
Όταν γίνεις δικηγόρος έχεις έτοιμο πελάτη...εμένα.:clap:
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Αγαπητή μου κάνε ότι θέλεις... ειλικρινά σου εύχομαι να πάρεις όσα έδωσες κι ακόμα τόσα αλλά δεν υπάρχει περίπτωση, είναι θέμα κοινής λογικής... Άντε να στα ξαναπώ μπας και τα καταλάβεις και εσύ και οι άλλοι...

Καμιά εταιρία δεν σε υποχρέωσε να μείνεις στο Βερολίνο 2 μέρες παραπάνω... Η πτήση δεν έγινε λόγω απεργίας των ελεγκτών... Καμιά ευθύνη δεν έχει η εταιρία ΚΑΜΙΑ... Με ποιό σκεπτικό λοιπόν θα διεκδικήσεις χρήματα από μια εταιρία που δεν πέταξε γιατί απεργούσαν οι ελεγκτές?? Αν δεν κατάλαβες η εταιρία δεν πέταξε όχι γιατί είχε κάποιο πρόβλημα η ίδια αλλά γιατί δεν υπήρχε η δυνατότητα να πετάξει λόγω απεργίας του Ελληνικού αεροδρομίου... Τι έπρεπε να κάνει η εταιρία για να είσαι ευχαριστημένη, να σε ταϊσει και να σε κοιμήσει για κάτι που εκείνη δεν φταίει ή να λύσει εκείνη την απεργία?? Ίδια περίπτωση είναι όταν ακυρωθεί μια πτήση λόγω καιρού ή πολέμου... Αν π.χ εσύ ξέμενες στη Βαγδάτη όταν έγινε η εισβολή των Αμερικάνων έπρεπε να πληρώνει όλα τα έξοδά σου η εταιρία επί 1-2 μήνες?? Αν έχει χιονόπτωση και κλείσει ένα αεροδρόμιο τι πρέπει να κάνει η εταιρία να το ανοίξει μόνη της? Στα επεισόδια στην BKK που δεν πέταγε η εταιρία για 2 βδομάδες λόγω κατάληψης του αεροδρομίου κατά την δική σου λογική έπρεπε να σε φιλοξενεί η εταιρία για 2 βδομάδες;;

όσο για τον υπέυθυνο που σε συμβούλευσε να διεκδικήσεις χρήματα από την εταιρία ή βαρέθηκε να σε ακούει και ήθελε να σε ξεφορτωθεί ή ήταν εντελώς άσχετος με το θέμα...

Ίδια περίπτωση μου έτυχε πέρσυ τον Φλεβάρη όταν έκλεισε το αεροδρόμιο στην Αθήνα με τα χιόνια. Η British Airways όπως και όλες οι εταιρίες ακύρωσαν τις πτήσεις τους γιατί το αεροδρόμιο ήταν κλειστό και ταξίδεψα την αμέσως επόμενη μέρα. Κοιμήθηκα και έφαγα βέβαια με δικά μου έξοδα. Τι θα έλεγα στην εταιρία δώστε μου λεφτά γιατί είναι κλειστό το αεροδρόμιο? Θα γέλαγε ο κάθε πικραμένος...

Ότι είχα να πω το είπα... αν εσύ παρόλα αυτά επιμένεις πως μπορείς να διεκδικήσεις αποζημίωση από την Easy τι να πω ... καλοφάγωτα...
 

greeklad

Member
Μηνύματα
172
Likes
52
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Και εμένα που μου ακυρώθηκε μια πτήση λόγω καιρού δεν πήρα τίποτα. Σε αντίθετη περίπτωση όταν δεν πέταξα με την Germanwings για Κολωνία λόγω του ότι η εταιρία έστειλε σε εκείνο το δρομολόγιο ένα μικρότερο αεροπλάνο, με κάλυψε η ετιαρία με διαμονή στο Sofitel στο Βενιζέλο, voucher φαγητού, με έστειλε την άλλη μέρα το πρωί στον προορισμό μου με Lufthansa και μου έδωσε και χρηματική αποζημίωση 250 ευρώ. Τα 10 άτομα που μείναμε εκτός πτήσης εκείνη τη μέρα αποζημιωθήκαμε με το ίδιο ακριβώς τρόπο. Μας ζήτησαν και χίλιες φορές συγνώμη. Στην πρώτη περίπτωση που ξέμεινα στην Κρακοβία για 3 ημέρες λόγω ομίχλης με κάλυψε η ασφάλεια που πάντα κάνω όταν ταξιδεύω. Η αεροπορική αρνήθηκε οποιαδήποτε συμμετοχή. Ο νόμος της ευρωπαϊκής ένωσης υπάρχει όπως σωστά είπατε για να αποζημιώνει τους επιβάτες όταν το φταίξιμο είναι της αεροπορικής, αλλά βασίζεται στη συνθήκη του Μόντρεαλ που αναφέρει ρητά ότι η αεροπορική δεν αποζημιώνει όταν από τρίτους παράγοντες (καιρός, απεργίες κτλ) αναγκάζεται να ακυρώσει πτήση της.
 

ioanna balla

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
565
Επόμενο Ταξίδι
geneva!!!
Ταξίδι-Όνειρο
αμερική
Και εμένα που μου ακυρώθηκε μια πτήση λόγω καιρού δεν πήρα τίποτα. Σε αντίθετη περίπτωση όταν δεν πέταξα με την Germanwings για Κολωνία λόγω του ότι η εταιρία έστειλε σε εκείνο το δρομολόγιο ένα μικρότερο αεροπλάνο, με κάλυψε η ετιαρία με διαμονή στο Sofitel στο Βενιζέλο, voucher φαγητού, με έστειλε την άλλη μέρα το πρωί στον προορισμό μου με Lufthansa και μου έδωσε και χρηματική αποζημίωση 250 ευρώ. Τα 10 άτομα που μείναμε εκτός πτήσης εκείνη τη μέρα αποζημιωθήκαμε με το ίδιο ακριβώς τρόπο. Μας ζήτησαν και χίλιες φορές συγνώμη. Στην πρώτη περίπτωση που ξέμεινα στην Κρακοβία για 3 ημέρες λόγω ομίχλης με κάλυψε η ασφάλεια που πάντα κάνω όταν ταξιδεύω. Η αεροπορική αρνήθηκε οποιαδήποτε συμμετοχή. Ο νόμος της ευρωπαϊκής ένωσης υπάρχει όπως σωστά είπατε για να αποζημιώνει τους επιβάτες όταν το φταίξιμο είναι της αεροπορικής, αλλά βασίζεται στη συνθήκη του Μόντρεαλ που αναφέρει ρητά ότι η αεροπορική δεν αποζημιώνει όταν από τρίτους παράγοντες (καιρός, απεργίες κτλ) αναγκάζεται να ακυρώσει πτήση της.
θα μπορούσες σε παρακαλώ να με ενημερώσεις για τη ταξιδιωτική ασφάλεια που λες?πως γίνεται? μεσω κάποιας διευθυνσης στο διαδύκτιο..κάπως αλλιώς...αν θες ενημέρωσέ με σε παρακαλώ...ειναι σημαντικό το θέμα...ισως θα πρέπει να το συζητησουμε στο forum...
 

greeklad

Member
Μηνύματα
172
Likes
52
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Θα μπορούσα αν δεν παραβιάζω καποιο κανόνα του φόρουμ. Είναι ιντερνετική πάντως και έχει έδρα τις ΗΠΑ.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Φυσικά και δεν παραβιάζουμε κάποιον κανόνα του φόρουμ :)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.169
Μηνύματα
882.788
Μέλη
38.883
Νεότερο μέλος
ayahuasca97

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom