Ινδία 15 ημέρες στην Ινδία

panius

Member
Μηνύματα
664
Likes
2.720

The Indian Railways Experience
(Κατάλληλο. Απαραίτητη η γονική συναίνεση)

Έχω ταξιδέψει με ελληνικό καρβουνιάρη πριν 14 χρόνια περίπου, όντας φαντάρος πηγαίνοντας από Θήβα προς Διδυμότειχο και σας βεβαιώ ότι η εμπειρία ήταν φριχτή. Ποιος θα φανταζόταν ότι θα ερχόταν στιγμή που θα αναπολούσα με νοσταλγία τη 12ωρη διαδρομή, τις ατελείωτες στάσεις στη μέση του πουθενά, τις υπερηχητικές ταχύτητες χελώνας, τις εικόνες με τους φαντάρους που κοιμούνταν σαν σακιά στοιβαγμένα ο ένας δίπλα στον άλλον...

Στους ινδικούς σιδηροδρόμους είχαμε κλείσει sleeper βαγόνι. Α, όλα κι όλα θα ταξιδεύαμε χλιδάτα! Δεν θα είχαμε καμία σχέση εμείς με τους πτωχούς Ινδούς που απ' το πολύ στριμωξίδι στη Γ' θέση πέφτουν από τις πόρτες και δεν το παίρνει χαμπάρι κανείς. Εμείς θα είχαμε την κρεβατάρα μας, τα λινά μας, το αιρκοντίσιόν μας. Η περήφανη και δυναμική ανερχόμενη μεσαία τάξη της Ινδίας θα ήταν οι συνταξιδιώτες μας.
-Μα για μια στιγμή! Αυτό που μόλις πάτησα είναι νεράκι, σωστά; Πείτε μου ότι είναι νεράκι!!! Πλιιιζ!
-Όχι, κατουράκι!
-Μα έχει πολλά τέτοια ρυάκια εδώ και κει!
-Hellooo! Είσαι σε σταθμό ινδικού σιδηροδρόμου. 25 εκατομμύρια επιβάτες καθημερινά! Τι θες να κάνουν οι καημένοι; Πού θα αδειάσουν;
-Δεν ξέρω, να πάνε στην τουαλέτα ίσως;
-Αχαχαχαχαχαχαχαχα! Σταμάτα, θα κατουρηθώ και θα σχηματιστεί κι άλλο ρυάκι.
-Μα κοιμούνται κατάχαμα δίπλα στα κατρουλιά! Έλεος!
-Τς, τς, τς. Μην είσαι προκατειλημμένος. Δεν κοιμούνται κατάχαμα. Έχουν στρώσει σεντονάκι.

Σιδηροδρομικός Σταθμός Jodhpur! The place (not) to be. Ποιο βρώμικο μέρος πεθαίνεις (λάθος! Βρήκαμε στη συνέχεια και πιο βδελυρούς σταθμούς - στην Άγγρα φερ' ειπείν - αλλά είχαμε αναισθητοποιηθεί πια).

Η βαλίτσα μου! Η βαλιτσούλα μου! Τα ρουχαλάκια μου!!! Μπου χουυυυυ χου!!!!
Οι βαλίτσες μας είχαν σκονιστεί, είχαν τσουλήσει σε - ούτε και γω ξέρω τι προέλευσης - υγρά και στερεά, είχαν γίνει πενταβρόμικες. Δεν ήθελαν καθάρισμα. Κλίβανο ήθελαν και αποστείρωση στους 500 βαθμούς. Μαντηλάκια, Dettol, Kleenex, τα χρησιμοποίησα όλα. Τα καπάκια με τα υγρά αντισηπτικά ανοιγόκλειναν με ρυθμούς καταιγιστικούς!
-Ιιιιιιιιιι!!!!! Ακούμπησα στον τοίχο! (κλιπ - κλοπ)
-Ποντίκια είναι αυτά; (κλιπ - κλοπ)
-Με ακούμπησε το ζητιανάκιιιιιι!!! (κλιπ - κλοπ)

Συμβουλή: Όχι σπάνια οι επαίτες στην Ινδία σε ακουμπάνε ή σου τραβάνε τα ρούχα για να τους προσέξεις. Μη μασάτε! Αγριοκοιτάξτε τους, ρίξτε τους ένα ελληνικό μπινελίκι και θα σας αφήσουν ήσυχους. Επίσης όταν βλέπετε να σας πλησιάζουν διάφοροι για να σας πουλήσουν, ζητήσουν, ικετέψουν, πάρτε το κινητό και κάντε πως μιλάτε δυνατά και νευριασμένα. Πιάνει πάντα!
Αμάν! Πότε θα έρθει το τρένο; Δεν ήθελα ούτε τα παπούτσια μου να πατάνε σ' αυτήν την άθλια αποβάθρα. Και ήρθε το τρένο... και σκέφτηκα "καλά είναι και 'δω στην αποβάθρα". Το βοθρατζίδικο "Αχόρταγος" σε ράγες! Τι λιγδιασμένο κονσερβοκούτι ήταν αυτό! Τα παράθυρα δεν τα έβλεπες από τη μπίχλα!

Μεσ' το κλειστοφοβικό βαγόνι στεκόμαστε όρθιοι και αμίλητοι με βλέμμα απλανές, προσπαθώντας να συνειδητοποιήσουμε το κακό που μας βρήκε. Τα κρεβάτια μας είναι τρεις τάβλες η μία πάνω από την άλλη. Αντικριστά, άλλες τρεις τάβλες - κρεβάτια συμπληρώνουν τη ζεστή φωλίτσα μας. Εγώ θα πάρω τη μεσαία. 50 εκατοστά με χωρίζουν από την πάνω κουκέτα. "Του π..στη" λέω, "6 ώρες είναι αυτές. Θα περάσουν, πού θα πάει!". Βγάζουμε μαντήλια και αρχίζουμε να γλείφουμε στην κυριολεξία όλες τις επιφάνειες. Στο μεταξύ ήρθε και ο καμαρότος να μας αφήσει σεντόνια και μαξιλάρια.
"ΟΧΙ! Αρνούμαι να ξαπλώσω εγώ πάνω σε αυτά τα κουρέλια" δήλωσε με σπασμένη από τον πανικό φωνή η Ελευθερία. Κανείς δεν είχε το κουράγιο ούτε να συμφωνήσει, ούτε να διαφωνήσει. Απλώνω το γεμάτο λεκέδες σεντόνι στην τάβλα μου, βάζω και μια μικρή πετσέτα πάνω στο μαξιλάρι και σκαρφαλώνω στον δεύτερο όροφο. Όπως χώθηκα, εκεί έμεινα. Ούτε πλευρό δεν μπορούσα να αλλάξω.

Ένας ευτραφής, μουστακαλής Ινδός στην κάτω κουκέτα μας έκανε χάζι και πολύ το διασκέδαζε! "Oh! Look! A small, small mouse!!!" To μικρό, μικρό ποντικάκι γρήγορα χώθηκε ανάμεσα στη βαλίτσα της Ελευθερίας και του Sunwy. Ηλεκτρικές κενώσεις διαπέρασαν το σώμα της Ελευθερίας και μια υπόκωφη κραυγή βγήκε από το στόμα της. Το μίνι επιληπτικό επεισόδιο της φίλης μας όμως δεν πτόησε τον Ινδό που συνέχισε ακάθεκτος όλο χαρά: "Oh! Another little surprise for the young lady! A small, small cockroach!!!" Η κατσαριδούλα δεν ήταν από αυτές τις μαύρες, τις τεράστιες, τριχωτές και σιχαμένες, ξέρετε, αυτές που όταν τις πατάς κάνουν σαν καρύδι που σπάει και ζουμιά γεμίζουν το πάτωμα. Όοοχι! Ήταν σχεδόν χαριτωμένη, μικρούλα, καστανόξανθη και ταχύτατη η άτιμη! Ίσα που την είδε η Ελευθερία να σουλατσάρει στην κουκέτα της πριν χωθεί όλο χάρη στις σκοτεινές, τοξικές εσοχές του βαγονιού. Αυτό ήταν! Η φίλη μας έσπασε. Η Ελευθερία, που ξέρει απ'έξω όλες τις χημικές ενώσεις του χλωρίου και τα πολλαπλάσια του αμμωνιαζόλ στα καθαριστικά, που μισεί τα pic nic γιατί μυγάκια ανεμίζουν γύρω της, ήταν τώρα εγκλωβισμένη σε ένα κονσερβοκούτι, παρέα με ζωντανά εκθέματα του μουσείου Γουλανδρή. Δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια της, ο μουστακαλής Ινδός γεμάτος ικανοποίηση γύρισε πλευρό και αποκοιμήθηκε και εγώ με μάτια στο άπειρο έτρεμα στην προοπτική του 10 ωρου ταξιδιού με τρένο την μεθεπόμενη ημέρα από Jaisalmer προς Jaipur και πιο μετά την απόλυτη φρίκη: το 12ωρο ταξίδι με τρένο από Agra προς Varanasi (όχι τίποτα άλλο! Αναγκαστικά θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε και τις τουαλέτες του τρένου...σταματώ γιατί ανακατέυομαι)!

5 το πρωί το τρένο έφτασε στο σταθμό της Jaisalmer...

Συμβουλή: 3 φορές ζήσαμε την Indian Railways Experience, οπότε μπορώ να εγγυηθώ με βεβαιότητα την αξιοπιστία των παρακάτω:
1. Μην κλείσετε ταξίδι με τρένο στην Ινδία. Οι εσωτερικές πτήσεις είναι πάμφθηνες!
2.Υπάρχουν 3 κατηγορίες θέσεων στα ινδικά τρένα: Α, Β, και Γ. Εμείς κλείσαμε στη Β. Μεγάλο λάθος! Κλείστε κατευθείαν Α χωρίς δεύτερη σκέψη και γρήγορα γιατί την καπαρώνουν αμέσως (γιατί άραγε; ). Δεν ξέρω πως είναι στην Α θέση. Φαντάζομαι ότι την μπίχλα δεν την γλιτώνετε ούτε εκεί (ούτε και τη φασίνα που θα κάνετε με τα μαντηλάκια), τουλάχιστον όμως θα είστε σίγουρα πιο άνετα. Αν κλείσετε Β θέση (μαζόοοχες) μην πάρετε την μεσαία κουκέτα. Είναι η πιο στριμόκωλη. Αλλά και η πιο πάνω είναι τόσο κοντά στον κλιματισμό που θα πλευριτωθείτε. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
3. Αν δεν βρείτε στην Α θέση και θέλετε σώνει και καλά να πάρετε το τρένο (κακό δικό σας) εγώ θα σας πρότεινα να κλείνατε Γ θέση και όχι Β. Θα κάτσετε σε λεωφορειακές θέσεις (ναι, θα τις γλείψετε πολλάκις με τα μαντηλάκια), αλλά τουλάχιστον θα έχετε καλύτερο έλεγχο των κινήσεών σας, θα ζήσετε πιο ενδιαφέρουσες εικόνες με τους συνεπιβάτες σας, θα μπορείτε να βλέπετε έξω τη διαδρομή (όχι γιατί τα τζάμια είναι καθαρότερα εκεί. Απλά δεν υπάρχουν καθόλου τζάμια. Μόνο σιδερένιες μπάρες στα παράθυρα). Επίσης θα γλιτώσετε την ψύξη και το συνάχι από το αφόρητα κρύο air condition της Β θέσης. Last but not least, θα γλιτώσετε από τα εμπλουτισμένα με carry μεθανιούχα αέρια των συνταξιδιωτών σας (είπαμε, τα βαγόνια είναι ευάερα στη Γ θέση).
4. Πάρτε οπωσδήποτε μαζί σας την κουβερτούλα και το μαξιλάρι που σας παρέχουν στο αεροπλάνο όταν πάτε Ινδία. Θα με θυμηθείτε στο τρενοταξίδι σας και θα πιείτε ροδόνερο στο όνομά μου.
5. Φροντίστε να μην ξεπερνάει το ταξίδι με το τρένο τις 6 - 7 ώρες. Οτιδήποτε παραπάνω είναι βασανιστική δοκιμασία για το σώμα και τα νεύρα.

Τα είπα, προειδοποίησα και αμαρτίαν ουκ έχω.


 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
ΠΑΡΑ πολύ Ινδία εφέτος, ΠΑΡΑ πολύ! Και δεν έγραψα κι εγώ...

Καλά αυτό με το Άγγλος Λόρδος, φοβερό!
Πόσες φορές λέω θα με λέτε με το όνομά μου, αυτοί εκεί, συνήθεια βλέπεις, sir και sir!!

Επίσης η Turkish το πάει καλά με τις καθυστερήσεις! Εμείς να δείς ταλαιπώρια...
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
ΠΑΡΑ πολύ Ινδία εφέτος, ΠΑΡΑ πολύ! Και δεν έγραψα κι εγώ...
O Panius πήγε πέρισυ οπότε δε πιάνετε στους ταξιδιώτες του 2013!Γενικά πάντως ισχυει,οι έλληνες φετος ψηφίσαμε Ινδια!

Πολύ ωραία μας τα λες Panius,συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα.Πες μου ότι πήγατε Κεράλα να με φτιάξεις!
 

ggonholidays

Member
Μηνύματα
574
Likes
1.164
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Γκαλαπάγκος
Τα γραφεις πολυ ωραια και οι φωτο ειναι καταπληκτικες!!! Σε παρακολουθω με πολυ ενδιαφερον μιας και σε ενα μηνα θα βρσκομαι εκει!!!
 

panius

Member
Μηνύματα
664
Likes
2.720
Δελχί, ημέρα 2η

Παίρνουμε το πρωινό μας στο roof garden του ξενοδοχείου. Στη διπλανή ταράτσα ένας νεαρός Ινδός έχει ξεντυθεί και με μια πετσέτα τυλιγμένη στη μέση προσπαθεί να κάνει μπάνιο. Στα καλώδια της τηλεφωνίας μικρά σκιουράκια τρέχουν χαρούμενα και στο δρόμο κάτω, οι κόρνες δίνουν ρεσιτάλ.
IMG.jpg

Εμείς πάλι προσπαθούμε να βρούμε λίγο έξτρα βούτυρο να αλείψουμε στο ψωμί. Σπάνιο είδος το βούτυρο στην Ινδία. Μάλλον το μοιράζουν με το δελτίο, τι να πω. Κρίμα τόσες αγελάδες. Τουλάχιστον είχαν ωραία φρούτα σε αφθονία (μπανάνες, ανανά και άλλα τροπικά). Α! όταν λέμε ψωμί, εννοούμε φυσικά το ψωμί του τοστ. Για καρβέλια, φρατζόλες, και λοιπά σφολιατοειδή ούτε λόγος! Είναι άγνωστα είδη σε μια χώρα που τρώει μόνο naan (πεντανόστιμο πολύ λεπτό στρογγυλό πλακουτσωτό ψωμάκι ψημένο σε πυρωμένες πέτρες).

Σήμερα θα δούμε τα 2 τοπ αξιοθέατα στο Δελχί: Το Qutub Minar και το Red Fort. Εδώ θα πρέπει να πω ότι όποιος ενδιαφέρεται για αρχαίους ινδουιστικούς ναούς και μνημεία, θα πρέπει να ταξιδέψει πιο νότια από την πρωτεύουσα και το δημοφιλές Rajasthan. Τα μνημεία του Δελχί, αλλά και όλα τα διάσημα αξιοθέατα της Ινδίας που επισκέπτονται οι ξένοι τουρίστες (Taj Mahal, κάστρα, παλάτια κλπ) είναι κυρίως μουσουλμανικά μνημεία χτισμένα την περίοδο της αυτοκρατορίας των Mughal (βασιλιάδες τουρκομογγολικής καταγωγής που κυβέρνησαν το μεγαλύτερο μέρος της ινδικής χερσονήσου από το 1500 μέχρι την άφιξη των Άγγλων).

To Qutub Minar είναι ακόμα παλαιότερο. Χτίστηκε περίπου το 1200 από τον πρώτο μουσουλμάνο σουλτάνο του Δελχί και σηματοδοτεί την έναρξη της ισλαμικής κυριαρχίας στην Ινδία και την κατάρρευση των αρχαίων ινδουιστικών βασιλείων. Πρόκειται για το αρχαιότερο τζαμί της Ινδίας, για το χτίσιμο του οποίου χρησιμοποιήθηκαν κυρίως μέλη από παλιότερους ινδουιστικούς ναούς που βρίσκονταν εκεί (πράγμα που το κάνει μοναδικό στην όψη).
IMG1.jpg

IMG_0259.JPG

Διαθέτει τον ψηλότερο τούβλινο μιναρέ του κόσμου (73 μέτρα) και αποτελεί αξιολογότατο δείγμα πρώιμης ισλαμικής αρχιτεκτονικής. Διαθέτει και μια σιδερένια στήλη 7 μέτρων από έναν ναό του Βίσνου η οποία χρονολογείται από το 400 μΧ. και εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα διότι τόσους αιώνες δεν έχει σκουριάσει καθόλου! (οι επιστήμονες ακόμα προσπαθούν να εξηγήσουν το φαινόμενο). Είναι μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς και συναγωνίζεται το Taj Mahal σε αριθμό επισκεπτών. Όλα αυτά καθιστούν για μένα το Qutub Minar το μοναδικό μνημείο που πρέπει να δει κάποιος στο Δελχί αν δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του. Θα πάτε εκεί με το μετρό απ' όπου θα πάρετε tuk tuk (τρίκυκλο ταξί) για τον αρχαιολογικό χώρο .

Το μετρό του Δελχί είναι πραγματική ευλογία για την πόλη! Είναι καινούργιο, καθαρό και γρήγορο. Δυστυχώς, λόγω του φόβου βομβιστικών επιθέσεων έπρεπε να περάσουμε από αυστηρό έλεγχο αεροπορικού τύπου. Οι ουρές που σχηματίζονται στις εισόδους του μετρό είναι τεράστιες λόγω των ελέγχων. Σε ώρες αιχμής η αναμονή στους κεντρικούς σταθμούς μπορεί να φτάσει και τη 1 ώρα. Εμείς πάλι περιμέναμε γύρω στο 10λεπτο. Μέσα στο βαγόνι ήμασταν το επίκεντρο της προσοχής. Μας χαμογελούσαν, μας έπιαναν την κουβέντα, ένας καλοβαλμένος κύριος μάλιστα σηκώθηκε για να κάτσω! Αμέσως ένας άλλος δίπλα του σηκώθηκε για να κάτσει η Ελευθερία! Πιστέψτε με, δεν είμαστε τόσο μεγάλοι! Δεν σήκωναν όμως κουβέντα! Έπρεπε σώνει και καλά να κάτσουμε (καλά, αφού επιμένετε θα κάτσουμε. Χατήρια δεν χαλάμε.)

Συμβουλή: Στο πρώτο βαγόνι του μετρό ταξιδεύουν αποκλειστικά γυναίκες. Τα άλλα βαγόνια είναι mixed. Οι άντρες επιβάτες για λιγότερο συνωστισμό σταθείτε στον συνδετικό διάδρομο μεταξύ πρώτου και δεύτερου βαγονιού.

Στον αρχαιολογικό χώρο του Qutub Minar μια παρέα νεαρών Ινδών με πλησιάζει.
-Excuse me Sir! One photo please?
-Of course Sir! Certainly
τους απαντώ και κάνω να πάρω τη μηχανή να τους φωτογραφήσω. Αμ δε! Να φωτογραφηθώ μαζί τους ήθελαν!!! Ήταν μέρα σχολικών εκδρομών. Τα παιδάκια όλα με τις ομοιόμορφες στολές τους (άλλη μια βρετανική παράδοση που κράτησε στην Ινδία) μας φώναζαν χαμογελαστά "helloooooooo" και φυσικά έσπευσαν να φωτογραφηθούν μαζί μας. Εντάξει, στην Ελλάδα είμαι συνηθισμένος σε τέτοιες εκδηλώσεις λατρείας καθότι με ξέρουν όλοι (στην πολυκατοικία) αλλά στην Ινδία δεν το περίμενα! Λογικά, αυτή τη στιγμή οι φάτσες μας, πλαισιωμένες από διακριτικές επίχρυσες κορνίζες, κοσμούν περίπου 10 ινδικά σαλόνια δίπλα στο θεό Ganisha και αρωματικά στικάκια μας λιβανίζουν.

Πολύ μου άρεσε το Qutub Minar! Ενδιαφέροντα μνημεία, υπέροχο φυσικό περιβάλλον με σκιουράκια στα γρασίδια και πράσινα παπαγαλάκια να πετούν τριγύρω. Και φυσικά ο λαός μου να με αποθεώνει (ψωνάραααα)!
IMG_0262.JPG

IMG_0230.JPG


Το Red Fort είναι το άλλο τοπ αξιοθέατο στο Δελχί. Η κεντρική του είσοδος, η πύλη της Λαχόρης, έχει μεγάλη σημασία για τους Ινδούς γιατί από εκεί έγινε η διακήρυξη της ανεξαρτησίας από το Βρετανικό στέμμα το 1947.
IMG_0297.JPG

Χτίστηκε γύρω στο 1650 ως φρούριο - ανάκτορο και σήμερα είναι ένας παράδεισος ησυχίας και ηρεμίας στο κέντρο της χαοτικής μεγαλούπολης. Έχει πανέμορφους κήπους με λουλούδια, ρυάκια και σιντριβανάκια.
IMG_0305.JPG

IMG_0340.JPG

Είδαμε μαρμάρινα περίπτερα με περίτεχνες κολώνες, κατακόκκινα εντυπωσιακά τείχη που την ώρα του ηλιοβασιλέματος γίνονται ακόμα πιο κόκκινα, και ένα νιόπαντρο ζευγάρι να φωτογραφίζεται... κάπως ιδιαίτερα: η σύζυγος, ολίγον έγκυος, όρθια και ο σύζυγος σε ψηλότερο επίπεδο σαν Ρωμαίος αυτοκράτορας καθισμένος σε ανάκλιντρο (μόνο η σκλάβα να τον ταΐζει σταφύλια έλειπε) να δηλώνει στο φακό "τα κατάφερα ο Α-ΝΤΡΑ-ΚΛΑΣ".
IMG_0350.JPG

Είχε αρχίσει να νυχτώνει, δεν είχαμε φάει τίποτα όλη την ημέρα και νιώσαμε μια πείνα (μας είχε κόψει η λόρδα βασικά. Μόνο πρωινό είχαμε φάει). Πήγαμε με ταξί στην καρδιά του ισλαμικού Δελχί στο φημισμένο εστιατόριο Karim's. Ο χώρος είναι πολύ απλός και φτωχικός. Το φαγητό όμως... τι θεσπέσιο φαγητό ήταν αυτό Χριστέ μου!!! (ή μάλλον Αλλάχ μου). Αν βρεθείτε ποτέ Δελχί και δεν πάτε στου Karim's... τσ, τσ, τσ... κρίμα. Τα καλύτερα naan στο ταξίδι μας τα φάγαμε εκεί. Το tadoori chicken ήταν αποκάλυψη! Και επιτέλους! Κοκα κόλα σε γυάλινο μπουκάλι σαν αυτά που είχαμε και στην Ελλάδα πριν μας επιβάλλουν τα μπουκάλια - σφηνάκια (τι; δεν σας αρέσει η κοκα κόλα και θέλετε μπύρα;; Είπαμε! Ισλαμικό Δελχί! ΔΕΝ έχει μπύρα!).

SOS Συμβουλή!!! Προσέξτε την ενδυμασία σας στο παλιό (ισλαμικό) Δελχί, ιδίως οι γυναίκες! Είναι πιο συντηρητικοί εκεί οι άνθρωποι. Οι μακριές μπλούζες επιβάλλονται. Όπως τρώγαμε στου Karim'sείχε σηκωθεί λίγο η μπλούζα της Ελευθερίας από πίσω και μια παρέα που καθόταν δίπλα μας σκανδαλίστηκε. Δεν μας είπαν τίποτα αλλά φάνηκε ότι είχαν εκνευριστεί και μας κοίταζαν περίεργα. Έλα όμως που ο Sunwy κατάλαβε τι έλεγαν μεταξύ τους και ...ζήτησε τον λόγο. Αυτό ήταν λέω. Θα μας αποκεφαλίσουν αλαλάζοντας όπως οι ταλιμπάν τα αμερικανάκια. Ο σερβιτόρος τους έβαλε γρήγορα στη θέση τους, εμείς όμως φύγαμε κακήν κακώς κοιτάζοντας διαρκώς πίσω μας για φανατικούς μουτζαχεντίν. Στο μεταξύ η Ελευθερία σκεφτόταν το χρωματάκι τσαντόρ που θα αναδείκνυε καλύτερα τα μάτια της.

Πίσω στο Xοτελ. Αύριο πετάμε για Udaipur.
IMG_0191.JPG
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.089
Likes
23.824
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Πολύ ωραία και ευχάριστη γραφή. Θαυμάσιες φωτογραφίες.
Περιμένουμε τη συνέχεια.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.398
Likes
3.572
Είδαμε μαρμάρινα περίπτερα με περίτεχνες κολώνες, κατακόκκινα εντυπωσιακά τείχη που την ώρα του ηλιοβασιλέματος γίνονται ακόμα πιο κόκκινα, και ένα νιόπαντρο ζευγάρι να φωτογραφίζεται... κάπως ιδιαίτερα: η σύζυγος, ολίγον έγκυος, όρθια και ο σύζυγος σε ψηλότερο επίπεδο σαν Ρωμαίος αυτοκράτορας καθισμένος σε ανάκλιντρο (μόνο η σκλάβα να τον ταΐζει σταφύλια έλειπε) να δηλώνει στο φακό "τα κατάφερα ο Α-ΝΤΡΑ-ΚΛΑΣ".
Η φωτογραφία κάτω απ'τον ΑΝΤΡΑΚΛΑ δε μου ανοίγει! Και η περιγραφή με έκανε πολύ περίεργη να τη δω!
PS: πολύ μου αρέσει η ιστορία σου!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.161
Μηνύματα
882.472
Μέλη
38.877
Νεότερο μέλος
Constansimota

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom