Alexandrosx
Member
- Μηνύματα
- 173
- Likes
- 2.472
Δεν το εγραψε μονο ο Καραπαπας αυτο με το μιλκο καπ, το εγραψαν και ο κοκκινος πρωταθλητης και η θυρα 7. Υπαρχει κ ενα εξωφυλλο του κοκκινου πρωταθλητη οταν η ουεφα ανακοινωσε το κονφερενς που εγραφε « η ουεφα εφτιαξε διοργανωση για να παιζουν παοκ, αεκ και παναθηναικος» οποιος το βρει τον κερναω μπυρα.
Ο οσφπ εκτος απο την Αστον Βιλα που τοτε παλευε με την Νιουκαστλ για την τεταρτη θεση που εβγαζε τσαμπιονς λιγκ απεκλεισε τα μεγαθηρια Φερεντςβαρος, Μακαμπι Τελ Αβιβ, Φενερμπαχτσε(που εχει φαει δυο τεσσαρες απο ΠΑΟ και ΠΑΟΚ) και τελικο με την ογδοοη στο ιταλικο πρωταθλημα εκεινη την χρονια Φιορεντινα ( που την κερδισε το 25 ο ΠΑΟ και το 26 η ΑΕΚ).
Επισης ο οσφπ εκεινο τον χειμωνα εκανε 10 μεττεγραφες αναμεσα τους πηρε τσικινιο, μαρτινς κλπ που το 26 με την ομαδα που κατεκτησε το μιλκο καπ επαιξε και ομιλους τσαμπιονς λιγκ.
Ας δουμε ομως τι λεγανε και φιλοι της νοτιγχαμ περισυ οταν μαθανε οτι θα παιξουνε κονφερενς( πριν τιμωρησει η ουεφα την κρυσταλ παλας για ιδιο ιδιοκτητη με την λυον;;(χαλοου ουεφα).
Και ας δουμε τι λενε και στο εξωτερικο για την ποια θεωρουν πιο πετυχημενη ελληνικη ομαδα στην ευρωπη!
Συγχαρητηρια στην ΑΕΚ για το πρωταθλημα και μεγαλυτερη χαρα για μενα που εγινε με μας η φιεστα.
Ο οσφπ εκτος απο την Αστον Βιλα που τοτε παλευε με την Νιουκαστλ για την τεταρτη θεση που εβγαζε τσαμπιονς λιγκ απεκλεισε τα μεγαθηρια Φερεντςβαρος, Μακαμπι Τελ Αβιβ, Φενερμπαχτσε(που εχει φαει δυο τεσσαρες απο ΠΑΟ και ΠΑΟΚ) και τελικο με την ογδοοη στο ιταλικο πρωταθλημα εκεινη την χρονια Φιορεντινα ( που την κερδισε το 25 ο ΠΑΟ και το 26 η ΑΕΚ).
Επισης ο οσφπ εκεινο τον χειμωνα εκανε 10 μεττεγραφες αναμεσα τους πηρε τσικινιο, μαρτινς κλπ που το 26 με την ομαδα που κατεκτησε το μιλκο καπ επαιξε και ομιλους τσαμπιονς λιγκ.
Ας δουμε ομως τι λεγανε και φιλοι της νοτιγχαμ περισυ οταν μαθανε οτι θα παιξουνε κονφερενς( πριν τιμωρησει η ουεφα την κρυσταλ παλας για ιδιο ιδιοκτητη με την λυον;;(χαλοου ουεφα).
Και ας δουμε τι λενε και στο εξωτερικο για την ποια θεωρουν πιο πετυχημενη ελληνικη ομαδα στην ευρωπη!
Συγχαρητηρια στην ΑΕΚ για το πρωταθλημα και μεγαλυτερη χαρα για μενα που εγινε με μας η φιεστα.
Attachments
-
104,1 KB Προβολές: 0
-
100,3 KB Προβολές: 0
Last edited:
