About football, soccer, ποδόσφαιρο, κλωτσοσκούφι ... again..

Nikos86

Member
Μηνύματα
590
Likes
4.684
Αρα και στο μπασκετ ,με την δικη σου λογική, έχουν ιδια ευρωπαικη ιστορια οσφπ , ΑΕΚ και Αρης.

View attachment 535974
Αρα χαζομαρα οσφπ και παο που συμμετεχουν στην ευρωλιγκα γιατι π.χ. Στο γιουροκαπ θα χαν απο 15 ευρωπαικα ο καθενας.
Οτι και να λετε ο τελικος τσαμπιονς λιγκ με Αγιαξ που επαιξε ο Παναθηναικος και οι δυο φορες στα ημιτελικα ειναι μεγαλυτερη επιτυχια απο το κονφερενς που υπαρχει 6 χρονια.

Κατ' αρχήν συγχαρητήρια στην ΑΕΚ χωρίς ναι μέν αλλά.

Ο τελικός του κυπέλλου πρωταθλητριών Ευρώπης το 1971 με 3 4 ματς κι έτσι όπως έγινε δεν είναι μεγαλύτερη επιτυχία από τη κατάκτηση του Κόνφερενς.
Μάλλον ούτε η πρόκριση στους 4 το 1985 αλλά δεν ξέρω και τις διαφορές δυναμικότητας των ομάδων τότε.
Για το 1996 που είναι η μεγαλύτερη σας επιτυχία κατά τη γνώμη μου ναι ίσως να είναι μεγαλύτερη από τη κατάκτηση του Κόνφερενς αλλά δεν είναι ισοδύναμη με το να πάει κάποιος στους 4 σήμερα. Μην τη θεωρείς τη διαφορά επιτυχίας τόσο μεγάλη.

Αυτά εχω να πω εγώ όσο πιο αντικειμενικά γίνεται!
 

dik-7

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.569
Likes
2.646
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Η κατακτηση επισημης διοργάνωσης της ουεφα δεν μπορεί να συγκριθεί με οιαδηποτε πορεία.
Προφανώς είναι απειρώς πιο δυσκολο με το ισχυον πλαισιο να πας στους 8 του CL παρά να πας τελικό conference.

Αλλά εδω μιλάμε για τροπαιο της τριτης σε τάξη διοργάνωσης της ΟΥΕΦΑ.
Το ότι αποφάσισε να ενισχυσει και να δυσκολεψει απίστευτα το cl , εις βάρος των αλλων διοργανώσεων της δε μειωνει την επιτυχία κατάκτησης τροπαιου.
Παλιά είχαμε Πρωταθλητριων (με συμμετέχουσες μονο τις πρωταθλητριες) Κυπελούχων και ΟΥΕΦΑ.
Αν θέλετε την γνώμη μου ως παλιος και πιο αγνός προτιμουσα αυτά τα φορματ.
Σημερα μια ομαδα που τερματιζει 5η ή και 6η καμία φορά στην χωρά της (με τα rebalance κλπ) μπορεί να μετονομαστει πρωταθλήτρια Ευρώπης. Και στην χωρα της να πήρε πρωταθλημα πριν 10 χρόνια
Ας οψονται τα εκατομμυρια
 
Last edited:

Nikos86

Member
Μηνύματα
590
Likes
4.684
Η κατακτηση επισημη διοργάνωσης της ουεφα δεν μπορεί να συγκριθεί με οιαδηποτε πορεία.
Προφανώς είναι απειρώς πιο δυσκολο με το ισχυον πλαισιο να πας στους 8 του CL παρά να πας τελικό conference.

Αλλά εδω μιλάμε για τροπαιο της τριτης σε τάξη διοργάνωσης της ΟΥΕΦΑ.
Το ότι αποφάσισε να ενισχυσει και να δυσκολεψει απίστευτα το cl , εις βάρος των αλλων διοργανώσεων της δε μειωνει την επιτυχία κατάκτησης τροπαιου.
Παλιά είχαμε Πρωταθλητριων (με συμμετέχουσες μονο τις πρωταθλητριες) Κυπελούχων και ΟΥΕΦΑ.
Αν θέλετε την γνώμη μου ως παλιος και πιο αγνός προτιμουσα αυτά τα φορματ.
Σημερα μια ομαδα που τερματιζει 5η ή και 6η καμία φορά στην χωρά της (με τα rebalance κλπ) μπορεί να μετονομαστει πρωταθλήτρια Ευρώπης. Και στην χωρα της να πήρε πρωταθλημα πριν 10 χρόνια
Ας οψονται τα εκατομμυρια
Εεε καλά αν το δεις οπαδικά φυσικά το να πάρεις κούπα από το να μείνεις με το πουλί στο χέρι είναι καλύτερο. Στο πρώτο πανηγυρίζεις στο δεύτερο μένεις με το παράπονο.

Όπως και για τους περισσότερους οπαδούς του Παναθηναϊκού ο τελικός του 1971 είναι η μεγαλύτερη επιτυχία γιατί το να λες πως πήγες τελικό 'μετράει' πιο πολύ από το να λες πως πήγες ημιτελικό. Αλλά αν το δούμε καθαρά ποδοσφαιρικά πιστεύω πως η πρόκριση στους 4 του Τσάμπιονς λιγκ το 1996 είναι συγκρίσιμη (αν όχι καλύτερη) με τη κατάκτηση του Κόνφερενς από εμάς από άποψη δυσκολίας. Τον τελικό του 1971 δεν το θεωρω τόσο μεγάλο επίτευγμα όσο τα άλλα δύο.

Προσωπική απόψη είναι. Προφανώς άλλοι το βλέπουν αλλιώς. Εγώ δεν πιστεύω το καλύτερα πρώτοι στο χωριό παρά δεύτεροι στη πόλη. Εγώ θέλω να παίζουμε με τους καλύτερους (Τσάμπιονς λιγκ) και όπου φτάσουμε .
 

dik-7

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.569
Likes
2.646
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Mα και το 96 που λες δε σκοτωσε θηρία ο Παναθηναικός.
Σε μια διοργάμωση που ειχε ΜΟΝΟ πρωταθλήτριες Το 1995 -96 ο Παναθηναικος επαιξε προκριματικά με ΧΑΙΝΤΟΥΚ και ομιλο με Ναντ Πόρτο και Ααλμποργκ (που πήρε τη θέση της Διναμό κιεβου που ειχε κερδισει τον Παναθηναικό αλλα αποβλήθηκε λογω υπόθεης δωροδοκίας και μπηκε η Ααλμποργκ)

Εν συνεχεια (μετα από 2 αγωνες προκριματικών και 6 στους ομιλους) βρεθηκε στους 8 (σημερα πόσους αγωνες θελει μια ομαδα για να βρεθει στους 8) και απεκλεισε την Λεγκια,
Στους 4 τα γνωστά με Αγιαξ.
Και μπραβο στον Παναθηναικο και αν μπορουσαν ας το εκαναν και αλλες ελληνικές ομάδες.

Αυτό λεω και τωρα
Ας παρουν και αλλες ελληνικες ομάδες το conference και ας παψουμε να υποβαθμιζουμε επιτυχίες αλλων.

ΥΓ Και εγω την ομαδα μου στο CL την θέλω (αρκεί να βαζει ο χοντρός κανα φράγκο) και ας σηκωσουν 5 conference οι αντιπαλοι

Δε σημαινει όμως ότι θα συγκρινω την οποιαδηποτε πορεία μου στο cl (όσο δυσκολο και αν ειναι πλεόν) με κατακτηση διοργανωσης της ΟΥΕΦΑ σπό αντιπαλο
 
Last edited:

Viaggi

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.361
Likes
8.102
Εγω πάντως έβαλα ενα διακοσαρικο στο 5 που δίνει η κατάκτηση του πρωταθλήματος απο olympiacos στην allwyn. Να κάνω και ενα ταξιδάκι γιατι σκούριασα.
εγω θα εβαζα 10ευρω στον ΠΑΟΚ παντως. Αν ο ΠΑΟΚ κανει 2 στα 2 (εξω Ολυμπιακο μεσα ΑΕΚ). Τοτε το πρωτάθλημα θα το κρινει το ΑΕΚ-Ολυμπιακος την τελευταία αγωνιστική
Πως θα επενδύσετε τα κέρδη;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.176
Μηνύματα
960.007
Μέλη
40.177
Νεότερο μέλος
portkacsioclar198

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom