About football, soccer, ποδόσφαιρο, κλωτσοσκούφι ... again..

Alexandrosx

Member
Μηνύματα
176
Likes
2.531
Λοιπόν μιας και είχα την εμπειρία να δω τον τελικό τσάμπιονς λιγκ σε παμπ στο Λονδίνο θα πω μερικά πραγματάκια.
Πανηγύριζαν μεσα στη παμπ 6-7 άτομα τα γκολ της Παρί ενάντια στην αγγλική Άρσεναλ και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

Όταν τελείωσε το ματς έπιασα ευγενικά και απο περιέργεια εναν Άγγλο και τον ρώτησα γιατι πανηγύριζε; Μου απάντησε χαμογελαστός οτι είναι Λίβερπουλ και δεν ήθελε να το πάρει η Άρσεναλ… Αργότερα σε βόλτα που έκανα με παρέα οξφορντ στριτ και σοχο είχε που κόσμο με μπλούζες Άρσεναλ αλλα και ξεκάρφωτους… που ξαφνικά στο δρόμο φώναζαν τσελσι μεχρι και στα μουτρα τους κλπ.
Εν κατακλείδι μιας και είχαμε μια τέτοια κουβέντα πριν λίγες μερες, οι αντίπαλοι οπαδοί ( και ας είναι ίδιας χώρας) δεν θέλουν να κερδίζουν οι αλλες ομάδες.
Στην αγγλια ηταν πιο χαρντκορ απο οτι περίμενα αλλα δεν έχουν βια.
Δηλαδή και που πανηγύρισαν μέσα στην παμπ κανένας δεν τους ειπε κάτι, σε αντίθεση με την Ελλαδα που θα μέτραγαν δόντια..
IMG_7125.jpeg

IMG_7121.jpeg


IMG_7120.jpeg
IMG_7119.jpeg
IMG_7118.jpeg
IMG_7123.jpeg
 
Last edited:

Viaggi

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.361
Likes
8.102
Λοιπόν μιας και είχα την εμπειρία να δω τον τελικό τσάμπιονς λιγκ σε παμπ στο Λονδίνο θα πω μερικά πραγματάκια.
Πανηγύριζαν μεσα στη παμπ 6-7 άτομα τα γκολ της Παρί ενάντια στην αγγλική Άρσεναλ και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

Όταν τελείωσε το ματς έπιασα ευγενικά και απο περιέργεια εναν Άγγλο και τον ρώτησα γιατι πανηγύριζε; Μου απάντησε χαμογελαστός οτι είναι Λίβερπουλ και δεν ήθελε να το πάρει η Άρσεναλ… Αργότερα σε βόλτα που έκανα με παρέα οξφορντ στριτ και σοχο είχε που κόσμο με μπλούζες Άρσεναλ αλλα και ξεκάρφωτους… που ξαφνικά στο δρόμο φώναζαν τσελσι μεχρι και στα μουτρα τους κλπ.
Εν κατακλείδι μιας και είχαμε μια τέτοια κουβέντα πριν λίγες μερες, οι αντίπαλοι οπαδοί ( και ας είναι ίδιας χώρας) δεν θέλουν να κερδίζουν οι αλλες ομάδες.
Στην αγγλια ηταν πιο χαρντκορ απο οτι περίμενα αλλα δεν έχουν βια.
Δηλαδή και που πανηγύρισαν μέσα στην παμπ κανένας δεν τους ειπε κάτι, σε αντίθεση με την Ελλαδα που θα μέτραγαν δόντια..
View attachment 538371
View attachment 538358

View attachment 538354 View attachment 538355 View attachment 538356 View attachment 538360
2015 αγώνας κυπέλλου Ολυμπιακός ΑΕΚ σε καφέ με πάνω απο 100 άτομα και ανοίγει το σκορ η ΑΕΚ (τότε στη β εθνική)και πανηγυρίσαμε 4 άτομα και δεν ακούστηκε το παραμικρό! Επαρχία ρε φιλε, σταματάμε στη μέση του δρόμου και κάνουμε καζούρα ο ένας στον άλλο και φεύγουμε με χαμόγελο!
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.176
Likes
62.768
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
2015 αγώνας κυπέλλου Ολυμπιακός ΑΕΚ σε καφέ με πάνω απο 100 άτομα και ανοίγει το σκορ η ΑΕΚ (τότε στη β εθνική)και πανηγυρίσαμε 4 άτομα και δεν ακούστηκε το παραμικρό! Επαρχία ρε φιλε, σταματάμε στη μέση του δρόμου και κάνουμε καζούρα ο ένας στον άλλο και φεύγουμε με χαμόγελο!
Άμφισσα τελικοί μπασκετ 2018, πανηγύρισε ενα καλάθι ενας Ολυμπιακός και διαλύθηκε όλο το μαγαζί με ιπτάμενες καρέκλες, σπασμένες μύτες κι ενας μπάρμπας να δέρνει έναν πιρσιρικα με στέκα του μπιλιάρδου ενώ εκσφενδονιστηκαν και μπάλες μπιλιάρδου.

Επαρχία ρε φίλε, γεμίζουμε τα νοσοκομεία με συγχωριανους, οταν χαμογελαμε δεν εχουμε δοντια!


Μην αναφέρω τι γινεται στα τοπικά πρωταθλήματα οπου μαζεύονται 10 για να πανε να σπάσουν την καφετερια του διαιτητή απο το Ευπαλιο, που με τη σειρά του μάζεψε κατι άλλους και πήγαν να κλέψουν πρόβατα του δεξιού μπακ, κλπ.
 

dammys

Member
Μηνύματα
577
Likes
1.823
Νάξος 2000 ολυμπιακός-παναθηναικος =4-0 στο Φιλώτι πανηγυριζαν οι γαβροι με οπλα και πυροβολισμους...
 

Viaggi

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.361
Likes
8.102
Ιανουάριος 2012, γήπεδο Καραϊσκάκης, Ολυμπιακος ΑΕΚ 1-2. Πριν το παιχνίδι όλοι οι συμπολίτες μου που με είδαν στο γήπεδο έρχονται και μου έλεγαν να μην χαθώ την άλλη μέρα από τη βαριά ήττα που με περιμένει! Τους έκανε κηδεία ο Σκόκο και την άλλη μέρα πηγα σε έναν ένα και τους κέρναγα παξιμαδάκια! Έτσι περνάμε τις ποδοσφαιρικες μας ημέρες εμείς οι βλάχοι...
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.957
Likes
11.091
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Το είχα πιστέψει ότι θα το σηκώσει η Αρσεναλ. Του χρόνου πάλι.

Σε λίγο καιρό αρχίζει το μουντιάλ με 48 ομάδες, με πρωτοεμφανιζομενες χώρες ή άλλες που έχουν να παίξουν δεκαετίες και βαλσαμωμενους Μεσι και Ροναλντο να παίζουν αιώνια. Για να δούμε τι θα δούμε κι εκεί. Ελπίζω να μην έχουμε σπρώξιμο στις ΗΠΑ.
 

Sevro

Member
Μηνύματα
133
Likes
1.096
Το είχα πιστέψει ότι θα το σηκώσει η Αρσεναλ. Του χρόνου πάλι.

Σε λίγο καιρό αρχίζει το μουντιάλ με 48 ομάδες, με πρωτοεμφανιζομενες χώρες ή άλλες που έχουν να παίξουν δεκαετίες και βαλσαμωμενους Μεσι και Ροναλντο να παίζουν αιώνια. Για να δούμε τι θα δούμε κι εκεί. Ελπίζω να μην έχουμε σπρώξιμο στις ΗΠΑ.
Δε χρειαζονται σπρωξιμο οι ΗΠΑ για να περασουν τον ομιλο με Τουρκια, Αυστραλια και Παραγουαη που περνανε και οι 3οι. Τωρα πιο μετα θα δουμε.

Το Μουντιαλ να το περιμενετε απροβλεπτο γιατι τα μισα ματς θα γινονται υπο αφορητη ζεστη + υγρασια, και το bracket θα βγαλει μεγαλα ζευγαρια και path για outsider με το συστημα που εχουν φτιαξει.

Ο Μεσι ενταξει 38 ειναι, κι αλλοι πανε σε Μουντιαλ σε τετοια ηλικια, και ο Μοντριτς εχει παει που ειναι 40. Ο Κριστιανο στα 41.5 πλεον μαλλον για λογους εγωισμου ειναι, μηπως και του κατσει κατακτηση.

Περιμενω τρελο φιασκο της Βραζιλιας, και να δουμε εναν κωμικο αποκλεισμο της Αγγλιας γιατι στα τελευταια τουρνουα χανει απο σοβαρες ομαδες, και πρεπει να επιστρεψουμε στην κανονικοτητα των αποκλεισμων της απο μικρες για να γελαμε.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.509
Likes
69.508
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Είδα τον τελικό σε παμπ του Bordeaux, και μου έκανε τρομερή εντύπωση η υποστήριξη στην Paris.
Βασικά όχι απλά υποστήριξη, κατι περισσότερο, μιας η συντριπτική πλειοψηφία ήταν οπαδοί της. Μέχρι και πανηγύρια στήθηκαν στο τέλος στην κεντρική πλατεία.
Είχα την εντύπωση πως εκτός Παρισιού δε την πολυγουσταρουν, κατι που καταρριφθηκε πανηγυρικά, οπου γυρνούσε η ματιά μου έβλεπε φανέλα της Paris. Μου θύμισε (σε δικά μας δεδομένα) επαρχιακή πόλη που όλοι είναι με τον Ολυμπιακό.

Μου την έσπασαν οι βρωμόγαλλοι, φωνές, φασαρία, σπασίματα, μέχρι και τον εθνικό ύμνο (τραγουδησαν) λες και έπαιζαν οι πετεινοί. Έπρεπε να τους το κάτσει ο Γιόκερες στο τέλος αλλά δεν.
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.957
Likes
11.091
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Είχα την εντύπωση πως εκτός Παρισιού δε την πολυγουσταρουν, κατι που καταρριφθηκε πανηγυρικά, οπου γυρνούσε η ματιά μου έβλεπε φανέλα της Paris. Μου θύμισε (σε δικά μας δεδομένα) επαρχιακή πόλη που όλοι είναι με τον Ολυμπιακό.
Ίσως έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε που άρχισαν να πέφτουν τα λεφτά από το Κατάρ και έχει φτιάξει οπαδούς σε άλλα μέρη. Πολύ παράξενο πάντως γιατί η Μπορντό είναι ιστορική ομάδα. Δεν πιστεύω να έβλεπες κάτι αντίστοιχο στη Μαρσειγ. Εκεί ακόμα και απλά να φοράς τη μπλούζα της θα είχες θέμα.

Το διάβασα ότι είχε επεισόδια εκτός από το Παρίσι και στο Μπορντό. Καμμένα αμάξια και τέτοια. Οι οπαδοί είναι παντού οι ίδιοι για όσους έχουν αμφιβολίες.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.509
Likes
69.508
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Το διάβασα ότι είχε επεισόδια εκτός από το Παρίσι και στο Μπορντό.
Όταν βγήκα απο την παμπ ήταν λες και είχε βαρύνει η ατμόσφαιρα. Μια στροφή παρακάτω, ειδα φωτιές στη μέση του δρόμου και οδοφράγματα. Δεν έκατσα να μάθω τι συμβαίνει, του φευγατου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ που λέει και η παροιμία.
Δε ξέρω αν είναι ίδιοι οι οπαδοί, ωστόσο σαν τα Βαλκάνια δε νομίζω να είναι.
 

Alexandrosx

Member
Μηνύματα
176
Likes
2.531
Εθνικό Μουσείο Ποδοσφαίρου - Μάντσεστερ - UK
IMG_6825.jpeg

IMG_6834.jpeg


IMG_6842.jpeg
IMG_6873.jpeg
IMG_6883.jpeg
 

Attachments

Porfyria

Member
Μηνύματα
456
Likes
2.421
Επόμενο Ταξίδι
Νάξος
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού
Πω ρε φίλε, πόσα χρόνια πίσω με πήγες...Είχα επισκεφθεί το μουσείο όταν ήταν ακόμα στο Πρέστον....το μακρινό 2005.
Και πόσο επίκαιρη παντοτινά η ρήση του Σερ...άλλες μνήμες πάλι, είχαμε την τύχη να μας συγχαρεί κι ευχηθεί προσωπικά τη μέρα του γάμου μας, επισημαίνοντας ότι ο γάμος είναι μαραθώνιος κι όχι σπριντ...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom