Alexandrosx
Member
- Μηνύματα
- 176
- Likes
- 2.531
Λοιπόν μιας και είχα την εμπειρία να δω τον τελικό τσάμπιονς λιγκ σε παμπ στο Λονδίνο θα πω μερικά πραγματάκια.
Πανηγύριζαν μεσα στη παμπ 6-7 άτομα τα γκολ της Παρί ενάντια στην αγγλική Άρσεναλ και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
Όταν τελείωσε το ματς έπιασα ευγενικά και απο περιέργεια εναν Άγγλο και τον ρώτησα γιατι πανηγύριζε; Μου απάντησε χαμογελαστός οτι είναι Λίβερπουλ και δεν ήθελε να το πάρει η Άρσεναλ… Αργότερα σε βόλτα που έκανα με παρέα οξφορντ στριτ και σοχο είχε που κόσμο με μπλούζες Άρσεναλ αλλα και ξεκάρφωτους… που ξαφνικά στο δρόμο φώναζαν τσελσι μεχρι και στα μουτρα τους κλπ.
Εν κατακλείδι μιας και είχαμε μια τέτοια κουβέντα πριν λίγες μερες, οι αντίπαλοι οπαδοί ( και ας είναι ίδιας χώρας) δεν θέλουν να κερδίζουν οι αλλες ομάδες.
Στην αγγλια ηταν πιο χαρντκορ απο οτι περίμενα αλλα δεν έχουν βια.
Δηλαδή και που πανηγύρισαν μέσα στην παμπ κανένας δεν τους ειπε κάτι, σε αντίθεση με την Ελλαδα που θα μέτραγαν δόντια..
Πανηγύριζαν μεσα στη παμπ 6-7 άτομα τα γκολ της Παρί ενάντια στην αγγλική Άρσεναλ και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
Όταν τελείωσε το ματς έπιασα ευγενικά και απο περιέργεια εναν Άγγλο και τον ρώτησα γιατι πανηγύριζε; Μου απάντησε χαμογελαστός οτι είναι Λίβερπουλ και δεν ήθελε να το πάρει η Άρσεναλ… Αργότερα σε βόλτα που έκανα με παρέα οξφορντ στριτ και σοχο είχε που κόσμο με μπλούζες Άρσεναλ αλλα και ξεκάρφωτους… που ξαφνικά στο δρόμο φώναζαν τσελσι μεχρι και στα μουτρα τους κλπ.
Εν κατακλείδι μιας και είχαμε μια τέτοια κουβέντα πριν λίγες μερες, οι αντίπαλοι οπαδοί ( και ας είναι ίδιας χώρας) δεν θέλουν να κερδίζουν οι αλλες ομάδες.
Στην αγγλια ηταν πιο χαρντκορ απο οτι περίμενα αλλα δεν έχουν βια.
Δηλαδή και που πανηγύρισαν μέσα στην παμπ κανένας δεν τους ειπε κάτι, σε αντίθεση με την Ελλαδα που θα μέτραγαν δόντια..
Last edited:
