About football, soccer, ποδόσφαιρο, κλωτσοσκούφι ... again..

Sevro

Member
Μηνύματα
133
Likes
1.096
Την ΠΣΖ την στηριζουν ολοι οι Γαλλοφωνοι Αφρικανοι που ζουν στην Ευρωπη για καποιο λογο. Μαροκινοι, Αλγερινοι, Ιβοριανοι, Σενεγαλεζοι, Κογκολεζοι, δεν ξερω πως εχει γινει αυτο, ισως glory hunting ισως εκαναν μαρκετινγκ εκει οι Αραβες.
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.957
Likes
11.091
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Την Πέμπτη αρχίζει το μουντιάλ! Για πάμε σιγά σιγά. Τι γίνεται; Υπάρχουν συμπάθειες/αντιπάθειες; Βλέπετε κάποιο φαβορί; Θα ξενυχτάτε για τα ματς;

Έτσι όπως τα έχουν κάνει με τους ομίλους και τις τόσες ομάδες, σε λίγα παιχνίδια βρίσκω ενδιαφέρον στη φάση των ομίλων. Την Κυριακή έχει Βραζιλία Μαρόκο τα μεσάνυχτα. Αυτό θα ήθελα να το δω, έχω περιέργεια τι θα κατεβάσει η Βραζιλία με Ancelotti προπονητή και πως θα παρουσιαστεί το Μαρόκο μετά την έκπληξη στο προηγούμενο μουντιάλ.

Επίσης έχω περιέργεια για τη Νορβηγία. Πρέπει να έχει δυνατή ομάδα.

Γενικά είμαι υπέρ των εκπλήξεων. Έχω συμπάθεια στην Ιαπωνία και ελαφρά συμπάθεια στην Αργεντινή λόγω Μεσσι ειδικά τώρα που λογικά θα είναι από τις τελευταίες φορές που θα τον δούμε (MLS θα έβλεπα μόνο στη φυλακή).

Πάμε ρε Ιαπωνία! Σήκωσε το μέσα στις ΗΠΑ!
 

Sevro

Member
Μηνύματα
133
Likes
1.096
Την Πέμπτη αρχίζει το μουντιάλ! Για πάμε σιγά σιγά. Τι γίνεται; Υπάρχουν συμπάθειες/αντιπάθειες; Βλέπετε κάποιο φαβορί; Θα ξενυχτάτε για τα ματς;

Έτσι όπως τα έχουν κάνει με τους ομίλους και τις τόσες ομάδες, σε λίγα παιχνίδια βρίσκω ενδιαφέρον στη φάση των ομίλων. Την Κυριακή έχει Βραζιλία Μαρόκο τα μεσάνυχτα. Αυτό θα ήθελα να το δω, έχω περιέργεια τι θα κατεβάσει η Βραζιλία με Ancelotti προπονητή και πως θα παρουσιαστεί το Μαρόκο μετά την έκπληξη στο προηγούμενο μουντιάλ.

Επίσης έχω περιέργεια για τη Νορβηγία. Πρέπει να έχει δυνατή ομάδα.

Γενικά είμαι υπέρ των εκπλήξεων. Έχω συμπάθεια στην Ιαπωνία και ελαφρά συμπάθεια στην Αργεντινή λόγω Μεσσι ειδικά τώρα που λογικά θα είναι από τις τελευταίες φορές που θα τον δούμε (MLS θα έβλεπα μόνο στη φυλακή).

Πάμε ρε Ιαπωνία! Σήκωσε το μέσα στις ΗΠΑ!
Και εγω την Ιαπωνια στηριζω, εχει παντα ευχαριστο τροπο παιχνιδιου, ποτε ταμπουρι/ξυλο/καθυστερηση/γιομες για κεφαλιες κλπ. ασχετως με ποιον παιζει.

Η Νορβηγια ειναι πολυ καλη ομαδα, με αυτο το ροστερ αν λεγοταν πχ Κροατια θα την ειχαν για 4αδα. Αλλα ως εθνικη ομαδα ειναι λουζερ, για αυτο και παραμενει στα "αουτσαιντερ". Για να δουμε.

Το Μαροκο θα μου κανει μεγαλη εντυπωση να παει τοσο μακρια παλι, αλλα δε θα μου κανει εντυπωση να μη χασει απο τη Βραζιλια, η Βραζιλια μοιαζει εντελως ασοβαρη - κλησεις βασει δημοτικοτητας παλαιμαχων παικτων (Νειμαρ), σιριαλ στον τυπο που θυμιζει Αγγλια και ολο το γαϊτανακι.

Το φαβορι ειναι η Ισπανια, ακολουθουν Αργεντινη-Γαλλια (οι 2 προηγουμενες κατοχοι), και μετα Βραζιλια, Πορτογαλια, Γερμανια, Αγγλια αν δεν κανω λαθος στις αποδοσεις.

Το συστημα βεβαια με ομιλους που περνανε 3οι και φαση 32 νοκ αουτ θα φτιαξει μονοπατακια που θα πανε μακρια καποιες πιο μικρες, και θα βγουν μεγαλα ζευγαρια νωρις.
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
590
Likes
4.688
Λοιπόν κι εγώ ξενέρωσα που έβαλαν τόσες ομάδες αλλά όπως και να έχει ανυπομονώ να δω Μουντιάλ. Εννοείται πως θα δω όσα περισσότερα ματς μπορώ όπως σε κάθε Μουντιάλ από τότε που βλέπω μπάλα.

Κι εγώ συμπαθώ τις ομάδες που αναφέρθηκαν. Ειδικά Ιαπωνία και Αργεντινή (λόγω Μέσι κυρίως) .
Συμπαθώ επίσης Αγγλία παραδοσιακά.

Αντιπαθώ Ισπανία και Γαλλία και αυτό τείνει να γίνει παράδοση.

Συμπαθώ λίγο και Γερμανία. Η Βραζιλία είναι παλιά μου αγάπη. Πλέον δεν ξέρω αν συμπαθώ αλλά έχω εννοείται περιέργεια να τη δω. Συμπαθώ επίσης Ν.Κορεα και οποία αφρικανική πάει καλά συνήθως στηρίζω.

Ααα συμπαθώ και Ολλανδία και ψιλοαντιπαθω Πορτογαλία.

Βλέποντας το Μουντιάλ μπορεί κάποιες συμπάθειες/ αντιπάθειες να αλλάξουν. Αααα και Νορβηγία θα είχε ενδιαφέρον να πάει καλά. Μου αρέσουν οι ομάδες που είναι αουτσάιντερ με έναν παικταρα όνομα να τις τραβήξει από το χεράκι. Γιατι η Νορβηγία όσο αξιόλογο ρόστερ και να έχει, αουτσάιντερ είναι.
 

James

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.062
Likes
6.144
Επόμενο Ταξίδι
Λήμνος?
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Βλέπετε κάποιο φαβορί;
Για να μην ψάχνεστε, και για τους λάτρεις του στοιχήματος, τυχαίο ταγκ @Yorgos , μέχρι σήμερα μόνο 8 χώρες έχουν κατακτήσει το Μουντιάλ! Αν βγάλουμε την Ουρουγουάη που έχει να το πάρει από την εποχή του χαλκού, και αν εξαιρέσουμε την Αγγλία (εκτός του γεγονότος ότι απλά είναι η Αγγλία) που έχει να το πάρει από το 1966, ε δεν μένουν και πολλοί υπόψηφιοι! Οπότε ποντάρετε άφοβα!

Υ.Γ. Με τα κέρδη σας, μη με ξεχάσετε μετά ε?
 

Sevro

Member
Μηνύματα
133
Likes
1.096
Επισης καμια ομαδα δεν εχει κερδισει 2ο Παγκοσμιο τον 21ο αιωνα.

2002 Βραζιλια
2006 Ιταλια
2010 Ισπανια
2014 Γερμανια
2018 Γαλλια
2022 Αργεντινη
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
3.107
Likes
22.074
ΗΜΙΤΕΛΙΚΑ ΓΑΛΛΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΑΓΓΛΙΑ

μετα ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΠΑΡΑΓΟΥΑΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ; ΒΡΑΖΙΛΊΑ; στα ερωτηματικά καποιοι από τους παρακατω ισως..

ΙΑΠΩΝΊΑ ναι όλοι την θέλουν.. εξάλλου σχεδόν ολοι τους παίζουν Ευρώπη ..
Στην 8ΑΔΑ επίσης θα ήθελα μια αφρικανική ομαδα, πολυ δυσκολο αλλα οχι απιθανο (ΜΑΡΟΚΟ ΣΕΝΕΓΑΛΗ Η ΑΚΤΗ ΕΛΕΦΑΝΤΟΣΤΟΎΝ)

Ισως η ΤΟΥΡΚΊΑ κάνει κανα μπαμ οπως στην Κορεα;

να ξαναπούμε το "ΑΓΓΛΙΑ ΑΝ ΟΧΙ ΤΏΡΑ ΠΌΤΕ;" ....ναι έχει τα φοντα αλλά... πονταρω Κέιν πρώτο σκόρερ..


ΙΣΠΑΝΊΑ ΓΑΛΛΙΑ ΑΓΓΛΊΑ θεωρώ οτι εχουν τα καλύτερα σύνολα αλλά δεν ξερω σε τι κατάσταση ειναι οι παιχτες τους ..πχ ο Γιαμαλ θα παίζει βασικος;
 

Sevro

Member
Μηνύματα
133
Likes
1.096
Ποια Αγγλια ρε σεις, πως γινεται καποιος να λεει σοβαρα οτι στηριζει/πιστευει την Αγγλια, ειναι απ τις ομαδες που υπαρχουν για να προσφερουν γελιο οταν αποτυγχανουν καθε φορα.
 

Sevro

Member
Μηνύματα
133
Likes
1.096
Ημιτελικά εχει φτασει 2 φορες περα απο το 1966..
Ε ναι, τη χρονια που της εκατσε path Παναμας-Τυνησια (στον ομιλο), Κολομβια (16, περασε στα πεναλτι), Σουηδια (προημιτελικος), καταφερε να βγει 4η.

Και η Τουρκια οταν ειχε path Κοστα Ρικα-Κινα (στον ομιλο), Ιαπωνια (16), Σενεγαλη (8) πηγε στην 4αδα...το 2002.
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.957
Likes
11.091
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Εγώ αυτά με τις παραδόσεις στο ποδόσφαιρο τα ακούω βερεσέ. Η Ισπανία μέχρι το 2010 που το πήρε ήταν ένα ανέκδοτο και μισό. Δεν είναι έτσι το ποδόσφαιρο. Προφανώς κάποιες χώρες έχουν ποδοσφαιρικες σχολές και ξεχωρίζουν διαχρονικά. Η Πορτογαλία με το ροστερ που έχει δεν μπορεί να το πάρει; Εγώ το βλέπω αρκετά αμφίρροπο το φετινό. Έχει πολλές υποψήφιες.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom