STEFOXE1975
Member
- Μηνύματα
- 18
- Likes
- 38
Ναι απο το bonus app.Από το bonus app? γίνεται εξαργυρωση από εκει ή από το αλφα mobile? δεν έχω ξανακανει εξαργυρωση bonus ποντων.
Update: Λόγω του προβλήματος, καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο και κλείστε το εισιτήριο με τα μισά μίλια χωρίς έξτρα χρέωση τηλεφωνικού κέντρου.Ενώ στην ιστοσελίδα της Aegean στην προσφορά Alpha Bonus Εξαργύρωση γράφει "Εξαργυρώστε 50% λιγότερους Bonus πόντους έως και 31.05.26 σε όλο το δίκτυο της AEGEAN και της Olympic Air!" πάω να βγάλω εισιτήριο με πόντους και μου το δίνει με τους κανονικός πόντους κι όχι τους μισούς...Τηλεφώνησα στην Aegean και μου είπαν να στείλω μήνυμα μέσω της ιστοσελίδας τους...![]()
Πάντως εγώ προσπάθησα να συνδεθώ και από την ιστοσελίδα και από το app αλλά μου βγάζει συνέχεια μνμ ότι έπεσε ο server...Update: Λόγω του προβλήματος, καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο και κλείστε το εισιτήριο με τα μισά μίλια χωρίς έξτρα χρέωση τηλεφωνικού κέντρου.
Πάρε τηλέφωνο, έχεις 1 ώρα ακόμη!Πάντως εγώ προσπάθησα να συνδεθώ και από την ιστοσελίδα και από το app αλλά μου βγάζει συνέχεια μνμ ότι έπεσε ο server...
Τζίφος!...
Οχι ρε, εχθες παρελαβα αναλωσιμα.
Και εντελώς τυχαία τώρα που τρέχαν και τα κουπόνια από κωτσόβολο και το Χ100 δε λειτουργούν οι gift card, δέκα μέρες που το κοιτάω όλο λέει λόγω τεχνικού προβλήματος..Οχι ρε, εχθες παρελαβα αναλωσιμα.
Νομιζω οτι το παιχνιδι παιζεται στις σκουπες ρομποτ που σφουγγαριζουν κιολας ολας αλλα απο την αλλη δεν σφουγγαριζω και καθε μερα για να αξιζει η επενδυσηΕυκαιρία σκούπα stick π πάντα είχα περιέργεια να δοκιμάσω.