ANTONOV An-225

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Παρακατω θα παρουσιασουμε το μεγαλυτερο μεταγωγικο α/φ του κοσμου,ενα αεροσκαφος στο οποιο ειχα τη τυχη να επιβιβασθω οταν ειχε σταθμευσει καποτε...σε καποιο Α/Δ της χωρας μας.
ειναι δεδομενο οτι σε πιανει δεος οταν το βλεπεις απο κοντα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
To μοναδικό An-225 είναι σήμερα το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον κόσμο.
Προέρχεται από το An-124 έχοντας επιμηκυμένη άτρακτο με επανασχεδιασμένο
ουραίο τμήμα με δύο κάθετα σταθερά. Διαθέτει ράμπα φορτοεκφόρτωσης μόνο
μπροστά. Μπορεί να μεταφέρει φορτίο βάρους μέχρι 250.000 κιλών είτε μέσα
στην άτρακτο είτε πάνω από αυτήν σε ειδικές βάσεις. H πτέρυγα έχει νέο
κεντρικό τμήμα και το αεροπλάνο χρησιμοποιεί συνολικά 6 κινητήρες.
Το An-225 πέταξε για πρώτη φορά στις 21 Δεκεμβρίου του 1988. Το αεροπλάνο
χρησιμοποιείται από την αεροπορική εταιρία του οίκου Antonov.
Κατασκευάζεται και ένα δεύτερο αεροπλάνο το οποίο μάλλον θα χρησιμοποιηθεί
για τεχνολογική έρευνα, ενώ μελετάται η χρησιμοποίηση του αεροπλάνου ή
παραλλαγών του στα διαστημικά προγράμματα Αγγλίας και Ρωσίας.
Μοντέλο: ANTONOV An-225
Κινητήρες: 6 τουρμποφάν Progress D 18T μέγιστης ώσης 23.421 κιλών ο
καθένας.
Διαστάσεις εξωτερικά: Εκπέτασμα πτέρυγας (m): 88,40, Πτερυγική επιφάνεια
(mύ): 905,0, Εκπέτασμα ουράς (m): 32,65, Μήκος (m): 84,00, Ύψος(m): 18,20,
Μεταξόνιο (m): 29,10, Μετατρόχιο (m): 8,84
Διαστάσεις εσωτερικά: Διαστάσεις καμπίνας (μήκοςxπλάτοςxύψος)
(m):43x6,4x4,4
Βάρη: Κενό (kg): 260.000, Μέγιστο απογείωσης (kg): 600.000, Φορτίου (kg):
250.000, Καυσίμων (kg): 300.000
Επιδόσεις: Μέγιστη ταξιδίου (Km): 850, Οικονομική (Km): 800, Διαδρομή
απογείωσης/προσγείωσης (m): 3.500/(Field balanced), Εμβέλεια (km): με
φορτίο 200.000 κιλών: 4.500, με μέγιστο φορτίο καυσίμου: 15.400, Αριθμός
επιβατών (μέγιστη χωρητικότητα, τυπική-διαμόρφωση): 70 στο δεύτερο επίπεδο
ΠΗΓΗ..ΠΤΗΣΗ&ΔΙΑΣΤΗΜΑ

ai45.tinypic.com_10fri1z.jpg



ai47.tinypic.com_2w4go0j.jpg


ai49.tinypic.com_2meobbn.jpg


ai48.tinypic.com_2lclmh1.jpg


ai45.tinypic.com_2e1gmqh.jpg


ai50.tinypic.com_2ywbk8l.jpg
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.025
Likes
1.580
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Εντυπωσιακό αεροσκάφος. Το είδαμε τελευταία στην ταινία «2012». Είσαι όμως σίγουρος για την ποσότητα των καυσίμων ; Μου φαίνεται υπερβολικό το νούμερο 300.000 kg.
Βάρη: Κενό (kg): 260.000, Μέγιστο απογείωσης (kg): 600.000, Φορτίου (kg):
250.000, Καυσίμων (kg): 300.000
Μήπως 30.000 kg;
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Εντυπωσιακό αεροσκάφος. Το είδαμε τελευταία στην ταινία «2012». Είσαι όμως σίγουρος για την ποσότητα των καυσίμων ; Μου φαίνεται υπερβολικό το νούμερο 300.000 kg.
Μήπως 30.000 kg;
...και ομως το νουμερο ειναι σωστο:)
στο 2012 ...το κατεβασα εχθες με torrent και το ειδα...δειχνει ενα antonov 500!!;) που μαλλον δεν υπαρχει...

off topic!!! den εχω δει ποιο μουφα εργο...κανα 15λεπτο με πηρε και ο υπνος...
δε μπορουσα να συνηθισω με τιποτα το μπατσο βοηθο του mel gibson στο ρολο του president... ολο τη σκηνη στη λεκανη με τη βομβα απο κατω θυμομουν:haha:
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.025
Likes
1.580
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Δηλαδή 10 μεγάλα βυτία. Το μέγιστο βάρος απογείωσης όμως δεν πρέπει να ισούται με το άθροισμα : Βάρος κενό + βάρος φορτίου + βάρος καυσίμων = 810.000 kg ;
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Δηλαδή 10 μεγάλα βυτία. Το μέγιστο βάρος απογείωσης όμως δεν πρέπει να ισούται με το άθροισμα : Βάρος κενό + βάρος φορτίου + βάρος καυσίμων = 810.000 kg;
υπαρχουν πολλες διαμορφωσεις φορτιων ενος αεροσκαφους για μια αποστολη.
εμεις τις ονομαζουμε TY.............A(δε θελω να δωσω ολη τη λεξη).
τι σημαινει αυτο.για μια αποστολη χ που απεχει ψ και θελω να μεταφερω z φορτιο χρησιμοποιω τοσα καυσιμα,πετω σε αυτο το υψος καθε σκελος με αυτα τα στοιχεια.
δεν ειναι απαραιτητο να φορτωσω ολο το καυσιμο που παιρνει το α/φ για να μεταφερω κρητικους γοχλιους...
οπως επισης οταν θελω max αυτονομια και δεν εχω δυνατοτητα refueling δε θα το φορτωσω στη μεγιστη διαμορφωση.
υποψιν τα στοιχεια οπως εγραψα ειναι απο το περιοδικο πτηση...αλλα πρεπει ναναι σωστα αν αναλογιστει οτι ενα 747 γεμιζει 215000lt jp8.
 

Pandora

Member
Μηνύματα
2.803
Likes
961
Επόμενο Ταξίδι
θα δείξει...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Πω πω, mio, αυτό είναι...θερίο...:shock::shock::shock:
 

Pandora

Member
Μηνύματα
2.803
Likes
961
Επόμενο Ταξίδι
θα δείξει...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Πςςςςςς! Εντάξει...αυτό είναι μικρό :bleh::haha:
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.025
Likes
1.580
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
υπαρχουν πολλες διαμορφωσεις φορτιων ενος αεροσκαφους για μια αποστολη.
Κατανοητόν. Έχουμε δηλαδή για οροφή τα 600.000 kg και από κει και πέρα για μέγιστο φορτίο γεμίζουμε (600.000 – 260.000 – 250.000) = 90.000 kg καύσιμα ή για μέγιστη απόσταση μεταφοράς φορτώνουμε (600.000 – 260.000 – 300.000) = 40.000 kg φορτίο και συνδυασμούς για ενδιάμεσες καταστάσεις. Καλά και το 30.000 που έγραψα προηγουμένως μου φάνηκε υπερβολικά μικρό αλλά τα λάθη στα τεχνικά στοιχεία συνήθως γίνονται στα δεκαδικά. Μια άλλη ερώτηση τώρα. Όλο αυτό το καύσιμο φορτώνεται στα φτερά ή υπάρχουν δεξαμενές και στην άτρακτο (κάτω από το δάπεδο φόρτωσης) ;
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
η ασσυμετρη κατανομη φορτιου και καυσιμου μπορει να ισοσκελισθει αναλογως της δυναμικης του FBW.
πιστευω οτι στην ατρακτο θα φερει τον μεγαλυτερο ογκο...
 

ioanna balla

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
565
Επόμενο Ταξίδι
geneva!!!
Ταξίδι-Όνειρο
αμερική
εντυπωσιαστηκα φιλε mio...ο οικος antonov ειναι ρωσικής καταγωγής?
εγω σε tupolev εχω μπει αν το γραφω καλά....σε πτηση απο μοσχα για αγία πετρουπολη...το 1998....ολα τα ρωσικα στρατιωτικα αεροπλανα ηταν παροπλισμενα και σκεπασμενα με ναυλον στο στρατιωτικο αεροδρόμιο...ειχαμε παει με το γνωστο προγραμμα ανταλλαγής πληθυσμων που λέω εγώ...
sorry για το off topic..αλλα μια που το θυμηθηκα...ηταν μια φοβερη εμπειρια...με μια βοτκα αγκαλια ειμασταν για να απαλυνουμε τον φόβο μας.....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.169
Μηνύματα
882.785
Μέλη
38.883
Νεότερο μέλος
ayahuasca97

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom