Το άκουγα στην ΕΡΑ σπορ που γενικά ειναι μετρημένοι και με το φάουλ στο Φουρνιε απασφαλισαν πριν καν δουν το ριπλέι.Απαράδεκτη διαιτησία και ντροπή για το φάουλ στον Φουρνιέ στο τέλος... 29-5 οι βολές τέτοια προστασία θυμάμαι μόνο την εποχή του Ξανθού...
Να πάει η αχώνευτη να κάνει παρέα στον Τάσο Σιδηρόπουλο.
Ε, όχι και τόσο μετρημένοι... Φιλοπαναθηναικά κείμενοι.Το άκουγα στην ΕΡΑ σπορ που γενικά ειναι μετρημένοι και με το φάουλ στο Φουρνιε απασφαλισαν πριν καν δουν το ριπλέι.
Αρχικά ας έδειχναν το σωστό ριπλει:Το άκουγα στην ΕΡΑ σπορ που γενικά ειναι μετρημένοι και με το φάουλ στο Φουρνιε απασφαλισαν πριν καν δουν το ριπλέι.
εννοείται πεντακάθαρη επαφή..και ας μην είδα το σωστό ριπλέι.Αρχικά ας έδειχναν το σωστό ριπλει:
Ο Ολυμπιακός απάντησε με video στις διαμαρτυρίες του Παναθηναϊκού για το φάουλ του Ναν στον Φουρνιέ
Πεντακάθαρη επαφή στο δεξί του χέρι.
Στην ακριβώς προηγούμενη φάση ειχε 9 τέτοιες πεντακάθαρες επαφες. Αυτό δεν το σφυρανε ουτε στο σινγκ-σινγκ και στο λεω εγω που ήθελα (κι είχα παίξει συνδυαστικα) πολυ να κερδίσει ο Ολυμπιακός (μια χαρα με πληρωσε μαζί με τους Νικς).Αρχικά ας έδειχναν το σωστό ριπλει:
Ο Ολυμπιακός απάντησε με video στις διαμαρτυρίες του Παναθηναϊκού για το φάουλ του Ναν στον Φουρνιέ
Πεντακάθαρη επαφή στο δεξί του χέρι.
Στην ακριβώς προηγούμενη φάση έχει χάσει αμαρκάριστο σουτ ο Σορτς από τα 3 μέτρα και 3 ελεύθερα τρίποντα ο Ντειβις χωρίς παίχτη δίπλα του. Πως ακριβώς δηλαδή θα έπαιρναν φαουλ; Ο Παναθηναικός χτες θυμάμαι να έχει χάσει τουλάχισον 15-20 ελευθερα σουτ, στον Ολυμπιακό δε θυμάμαι ούτε 4-5 αντίστοιχα (ένα του Πίτερς θυμάμαι και ένα του Γουοκαπ). Επίσης, δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί τοσο soft την άμυνα του Ολυμπιακού τελευταία. Τις επαφές που τις είδατε δεν ξέρω. Ο Ολυμπιακός μονο άμυνα δεν έπαιξε χτες.Στην ακριβώς προηγούμενη φάση ειχε 9 τέτοιες πεντακάθαρες επαφες. Αυτό δεν το σφυρανε ουτε στο σινγκ-σινγκ και στο λεω εγω που ήθελα (κι είχα παίξει συνδυαστικα) πολυ να κερδίσει ο Ολυμπιακός (μια χαρα με πληρωσε μαζί με τους Νικς).
Δηλαδη μετα την Ερα ειδες σε επαναληψη όλο το παιχνίδι ή μονο 2 -3 φάσεις;Στην ακριβώς προηγούμενη φάση ειχε 9 τέτοιες πεντακάθαρες επαφες. Αυτό δεν το σφυρανε ουτε στο σινγκ-σινγκ και στο λεω εγω που ήθελα (κι είχα παίξει συνδυαστικα) πολυ να κερδίσει ο Ολυμπιακός (μια χαρα με πληρωσε μαζί με τους Νικς).