Basketball

dammys

Member
Μηνύματα
576
Likes
1.822
Απαράδεκτη διαιτησία και ντροπή για το φάουλ στον Φουρνιέ στο τέλος... 29-5 οι βολές τέτοια προστασία θυμάμαι μόνο την εποχή του Ξανθού...

Να πάει η αχώνευτη να κάνει παρέα στον Τάσο Σιδηρόπουλο.
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.509
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Απαράδεκτη διαιτησία και ντροπή για το φάουλ στον Φουρνιέ στο τέλος... 29-5 οι βολές τέτοια προστασία θυμάμαι μόνο την εποχή του Ξανθού...

Να πάει η αχώνευτη να κάνει παρέα στον Τάσο Σιδηρόπουλο.
Το άκουγα στην ΕΡΑ σπορ που γενικά ειναι μετρημένοι και με το φάουλ στο Φουρνιε απασφαλισαν πριν καν δουν το ριπλέι.
 

Sam-chal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.509
Likes
4.902
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Το άκουγα στην ΕΡΑ σπορ που γενικά ειναι μετρημένοι και με το φάουλ στο Φουρνιε απασφαλισαν πριν καν δουν το ριπλέι.
Ε, όχι και τόσο μετρημένοι... Φιλοπαναθηναικά κείμενοι.
 

x7777

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
997
Likes
4.546
Επόμενο Ταξίδι
Κίνα
Το άκουγα στην ΕΡΑ σπορ που γενικά ειναι μετρημένοι και με το φάουλ στο Φουρνιε απασφαλισαν πριν καν δουν το ριπλέι.
Αρχικά ας έδειχναν το σωστό ριπλει:
Ο Ολυμπιακός απάντησε με video στις διαμαρτυρίες του Παναθηναϊκού για το φάουλ του Ναν στον Φουρνιέ

Πεντακάθαρη επαφή στο δεξί του χέρι.
 

AERAS

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
892
Likes
1.361
εννοείται πεντακάθαρη επαφή..και ας μην είδα το σωστό ριπλέι.
Το μπάσκετ είναι άθλημα επαφών, επαφές βρίσκεις σε κάθε φάση και στις δυο πλευρές του παρκέ. Συνήθως το θέμα δεν είναι τι σφυρίζεις αλλά τι δεν σφυρίζεις. Δεν γίνεται στην μια ρακέτα να έχουν δει τόσες επαφές και στην άλλη καμία.
Η διαιτησία μια εποχή είναι υπέρ του ενός την άλλη εποχή είναι υπέρ του άλλου.......το στενάχωρο είναι οτι εθετοτυφλούμε ως οπαδοί και δεν βλέπουμε τα στραβά, δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα...
Εντωμεταξύ ο οσφπ μπορούσε να κερδίσει και χωρίς διαιτησία χθες..θα το απολάμβανε και πιο πολύ...
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.509
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Στην ακριβώς προηγούμενη φάση ειχε 9 τέτοιες πεντακάθαρες επαφες. Αυτό δεν το σφυρανε ουτε στο σινγκ-σινγκ και στο λεω εγω που ήθελα (κι είχα παίξει συνδυαστικα) πολυ να κερδίσει ο Ολυμπιακός (μια χαρα με πληρωσε μαζί με τους Νικς).
 

x7777

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
997
Likes
4.546
Επόμενο Ταξίδι
Κίνα
Στην ακριβώς προηγούμενη φάση ειχε 9 τέτοιες πεντακάθαρες επαφες. Αυτό δεν το σφυρανε ουτε στο σινγκ-σινγκ και στο λεω εγω που ήθελα (κι είχα παίξει συνδυαστικα) πολυ να κερδίσει ο Ολυμπιακός (μια χαρα με πληρωσε μαζί με τους Νικς).
Στην ακριβώς προηγούμενη φάση έχει χάσει αμαρκάριστο σουτ ο Σορτς από τα 3 μέτρα και 3 ελεύθερα τρίποντα ο Ντειβις χωρίς παίχτη δίπλα του. Πως ακριβώς δηλαδή θα έπαιρναν φαουλ; Ο Παναθηναικός χτες θυμάμαι να έχει χάσει τουλάχισον 15-20 ελευθερα σουτ, στον Ολυμπιακό δε θυμάμαι ούτε 4-5 αντίστοιχα (ένα του Πίτερς θυμάμαι και ένα του Γουοκαπ). Επίσης, δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί τοσο soft την άμυνα του Ολυμπιακού τελευταία. Τις επαφές που τις είδατε δεν ξέρω. Ο Ολυμπιακός μονο άμυνα δεν έπαιξε χτες.
 
Last edited:

x7777

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
997
Likes
4.546
Επόμενο Ταξίδι
Κίνα
Μπασκετικά τώρα, το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει.
Ο Ολυμπιακός μου φαινεται αρκετά επηρεασμένος από την κατάκτηση της Ευρωλίγκας, κάποιοι παίχτες φαίνεται να είναι κουρασμένοι. Σε συνδυασμό με την απουσία Ντόρσει υπάρχει πρόβλημα. Για μένα έπρεπε να μείνει έξω ο Γουορντ ή ο Χολ από τους ξένους και να είναι μέσα ο Μακίσικ.

Ο Παναθηναικός με επιστροφή Σλούκα και με την ίδια αμυντική προσέγγιση δεν είναι τελειωμένος. Φαίνεται να έχει περισσσότερη ενέργεια, παίζει πιο δυνατά στις άμυνες, πρόβλημα είναι το ριμπαουντ. Σημαντικός σε αυτό είναι ο Χουάντσο, που μπορεί να σου πάρει 7-8 ριμπαουντ για πλάκα.
 

dik-7

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.569
Likes
2.643
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Mαλιστσ στο χθεσινο παιχνιδι σας φταίει η διατησια.
Θου φυλακη Κυριε τω στοματι μου.

Κακο παιχνιδι.
Mvp ο Χειζ Ντειβις με 1 στα 13 .
Τα τρίποντα 0/7 ολα ελευθερα.

Φουρνιε κουραστηκε και έκανε πολλα λαθη.
Ελπιζω εστω στον 3ο αγωνα να γυρίσει ο Τάιλερ.
Οπως βεβαια στον Παναθηναϊκο λείπει πολύ ο Σλουκας..
Εν τω μεταξυ δεν καταλαβαίνω επαιξε ενα παιχνιδι με ΠΑΟΚ και δεν έπαιξε στα 2 επόμενα. Ενιωσε ενοχλήσεις;
Μητογλου εξαιρετικος αλλα δε νομιζω να μπορεί να κανει τοσο καλο παιχνιδι παλι
 

dik-7

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.569
Likes
2.643
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Στην ακριβώς προηγούμενη φάση ειχε 9 τέτοιες πεντακάθαρες επαφες. Αυτό δεν το σφυρανε ουτε στο σινγκ-σινγκ και στο λεω εγω που ήθελα (κι είχα παίξει συνδυαστικα) πολυ να κερδίσει ο Ολυμπιακός (μια χαρα με πληρωσε μαζί με τους Νικς).
Δηλαδη μετα την Ερα ειδες σε επαναληψη όλο το παιχνίδι ή μονο 2 -3 φάσεις;
 

James

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.062
Likes
6.144
Επόμενο Ταξίδι
Λήμνος?
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Εντάξει. Είπαμε. Έχει παραγίνει το κακό. Γιατί 2 βολές σε πρώτο ημίχρονο? Γιατί τέτοιες υπερβολές? Δεν κατάλαβα? Χαζοί ήταν της Ρεάλ που έμειναν στο 0?
Πιστεύω οι πρόεδροι πρέπει να ανασύρουν την εξαιρετική ιδέα που είχαν κάποτε με τα μπλουζάκια με τις βολές.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom