- Μηνύματα
- 11.158
- Likes
- 62.611
- Επόμενο Ταξίδι
- Πακιστάν-Κίνα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Roraima-Socotra
Το δεύτερο ημίχρονο, δεν μπόρεσα να δω το πρωτο, πριν λιγο το σήκωσαν. Το θεμα δεννειναιντινειδα εγω, οσοι μη Ολυμπιακοι το είδαν τα ιρια λενε πχ hoopfellas που σπάνια (έως ποτε) μιλάει για διαιτησία και για μένα ειναι ο καλύτερος αναλυτής στην Ελλαδα. Και δεν εχω προβλήματα εγω, εχω γράψει επανειλημμένα πχ οτι ο Παναθηναικος δεν έπρεπε καν να έχει πάει στο Φ4 που πήρε πρόπερσι, η σφαγή εις βάρος της Μακαμπι ηταν καταφανεστατη σε 4ο και 5ο παιχνίδι. Άσε που είμαι με τον Ολυμπιακό και στη σειρά και στην Ευρωλιγκα.Δηλαδη μετα την Ερα ειδες σε επαναληψη όλο το παιχνίδι ή μονο 2 -3 φάσεις;
