Basketball

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.158
Likes
62.611
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Δηλαδη μετα την Ερα ειδες σε επαναληψη όλο το παιχνίδι ή μονο 2 -3 φάσεις;
Το δεύτερο ημίχρονο, δεν μπόρεσα να δω το πρωτο, πριν λιγο το σήκωσαν. Το θεμα δεννειναιντινειδα εγω, οσοι μη Ολυμπιακοι το είδαν τα ιρια λενε πχ hoopfellas που σπάνια (έως ποτε) μιλάει για διαιτησία και για μένα ειναι ο καλύτερος αναλυτής στην Ελλαδα. Και δεν εχω προβλήματα εγω, εχω γράψει επανειλημμένα πχ οτι ο Παναθηναικος δεν έπρεπε καν να έχει πάει στο Φ4 που πήρε πρόπερσι, η σφαγή εις βάρος της Μακαμπι ηταν καταφανεστατη σε 4ο και 5ο παιχνίδι. Άσε που είμαι με τον Ολυμπιακό και στη σειρά και στην Ευρωλιγκα.
 

dik-7

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.569
Likes
2.646
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Μου αρεσει που συνεχιζετε.
Εχεις δικιο παντως η Ρεαλ με τόσους ψηλούς, τοσες διεισδυσεις και με μηδεν εκτέλεσμενα τρίποντα στο ημιχρονο έπρεπε να εχει τουλάχιστον 20 βολες .
Το άθλημα το βλέπετε;.
Ή μόνο στατιστικα και μεμονωμενες φάσεις;
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.505
Likes
69.462
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
εννοείται πεντακάθαρη επαφή..και ας μην είδα το σωστό ριπλέι.
Εννοείται πως το φάουλ που δόθηκε ήταν για γέλια, πιο πολύ πάει ο Φουρνιέ πάνω στον αμυντικό παρά το αντίθετο. Δυστυχώς ή ευτυχώς το σφύριγμα της Βασούλας καθόρισε το ματς, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε από τη συγκεκριμένη. Δεν έχω άποψη για τη συνολική εικόνα, είδα μόνο τα τελευταία λεπτά, άλλα όπως και να το κάνουμε δε γίνεται να σφυρίζεις κάτι τέτοιο...
Η διαιτησία μια εποχή είναι υπέρ του ενός την άλλη εποχή είναι υπέρ του άλλου.......το στενάχωρο είναι οτι εθετοτυφλούμε ως οπαδοί και δεν βλέπουμε τα στραβά, δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα...
Αυτό είναι όλο το ζουμί της υπόθεσης, συμφωνώ 1000%, ωστόσο δεν είναι οι οπαδοί αυτοί που φταίνε μόνο στην παρούσα κατάσταση.
 

dik-7

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.569
Likes
2.646
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Το δεύτερο ημίχρονο, δεν μπόρεσα να δω το πρωτο, πριν λιγο το σήκωσαν. Το θεμα δεννειναιντινειδα εγω, οσοι μη Ολυμπιακοι το είδαν τα ιρια λενε πχ hoopfellas που σπάνια (έως ποτε) μιλάει για διαιτησία και για μένα ειναι ο καλύτερος αναλυτής στην Ελλαδα. Και δεν εχω προβλήματα εγω, εχω γράψει επανειλημμένα πχ οτι ο Παναθηναικος δεν έπρεπε καν να έχει πάει στο Φ4 που πήρε πρόπερσι, η σφαγή εις βάρος της Μακαμπι ηταν καταφανεστατη σε 4ο και 5ο παιχνίδι. Άσε που είμαι με τον Ολυμπιακό και στη σειρά και στην Ευρωλιγκα.

Ξερω τις απόψεις σου για αυτο και σε ρωτησα..
Σε ενα παιχνίδι μπασκετ υπαρχουν πάντα εσφαλμένα σφυριγματα και μη σφυρίγματα.
Εχει γινει πολυ γρηγορο το αθλημα και εχουν πολλαπλασιαστει οι φασεις .

Για εμενα χθες η διαιτησια δε διαμόρφωσε κανενα αποτέλεσμα..

Περιμένω τους υπολοιπους να θυμηθούν εποχες Βασιλακοπουλου κλπ.
Καθομαι αναπαυτικά στον καναπε μου
 

dik-7

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.569
Likes
2.646
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Εννοείται πως το φάουλ που δόθηκε ήταν για γέλια, πιο πολύ πάει ο Φουρνιέ πάνω στον αμυντικό παρά το αντίθετο. Δυστυχώς ή ευτυχώς το σφύριγμα της Βασούλας καθόρισε το ματς, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε από τη συγκεκριμένη. Δεν έχω άποψη για τη συνολική εικόνα, είδα μόνο τα τελευταία λεπτά, άλλα όπως και να το κάνουμε δε γίνεται να σφυρίζεις κάτι τέτοιο...
Screenshot_20260604_112029_Gallery.jpg


Εδω μπορείτε να δείτε το Φουρνιε να ξεχειλωνει το ραντακι του και να το βαζει στο δεξι χερι του Ναν
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.505
Likes
69.462
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Εδω μπορείτε να δείτε το Φουρνιε να ξεχειλωνει το ραντακι του και να το βαζει στο δεξι χερι του Ναν
Αρχικά δε μπορεί να βγάλει κανένας συμπέρασμα από μια εικόνα, παρά μόνο από βίντεο και σε πολλαπλές λήψεις.
Δεύτερον το τελευταίο που με νοιάζει είναι να υπερασπιστώ τον Παναθηναϊκό, που έχει κάνει τά αίσχη τόσα χρόνια.
Ωστόσο το δίκαιο είναι δίκαιο, πρέπει να είσαι παράλογος για να βλέπεις φάουλ στη συγκεκριμένη φάση, η οποία -καλώς ή κακώς- καθόρισε το τελικό αποτέλεσμα. Να πούμε ότι δεν έγινε;
 

x7777

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
998
Likes
4.547
Επόμενο Ταξίδι
Κίνα
Ωστόσο το δίκαιο είναι δίκαιο, πρέπει να είσαι παράλογος για να βλέπεις φάουλ στη συγκεκριμένη φάση, η οποία -καλώς ή κακώς- καθόρισε το τελικό αποτέλεσμα. Να πούμε ότι δεν έγινε;
Από που και ως που καθόρισε το αποτέλεσμα; Ο Φουρνιε δεν έχει κάνει λάθος, δεν έχει χάσει τη μπάλα. Πάσα στο Μιλουτινοφ κάνει και είναι σχεδον βεβαιο καλάθι ή φάουλ αν δεις τι φάση, με το Μήτογλου να τραβάει με το που υποδέχεται τη μπάλα ο Σέρβος.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.505
Likes
69.462
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Από που και ως που καθόρισε το αποτέλεσμα;
Δίνει δύο εύκολες βολές από φάουλ που δεν υπήρχε και πάει το παιχνίδι από το +2 στο +4, οπότε ακριβώς αυτό έκανε. Τι θα γινόταν εάν, δεν έχει καμιά σημασία να το συζητάμε, όπως και αν ο Παναθηναϊκός θα έχανε έτσι κι αλλιώς τον αγώνα επειδή ήταν τραγικός, που ήταν. Με τα εάν δε γράφτηκε ποτέ ιστορία.
Αν ωστόσο επιμένετε όλοι πως αυτή η φάση είναι φάουλ, δεν έχει περαιτέρω νόημα αυτή η συζήτηση.
 

x7777

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
998
Likes
4.547
Επόμενο Ταξίδι
Κίνα
Δίνει δύο εύκολες βολές από φάουλ που δεν υπήρχε και πάει το παιχνίδι από το +2 στο +4, οπότε ακριβώς αυτό έκανε. Τι θα γινόταν εάν, δεν έχει καμιά σημασία να το συζητάμε, όπως και αν ο Παναθηναϊκός θα έχανε έτσι κι αλλιώς τον αγώνα επειδή ήταν τραγικός, που ήταν. Με τα εάν δε γράφτηκε ποτέ ιστορία.
Αν ωστόσο επιμένετε όλοι πως αυτή η φάση είναι φάουλ, δεν έχει περαιτέρω νόημα αυτή η συζήτηση.
Το αν δεν το βάζουμε εμείς εσύ το βάζεις, ο Ολυμπιακός ήταν στο +2 και φάουλ να μην έδινε θα έχανε ΑΝ ο Μιλουτινοφ δεν έβαζε καλάθι και ΑΝ εβαζε ο Παναθηναικός καλάθι.
Γενικά, η διαιτησία είναι μαύρο χάλι, από τα βήματα του Ναν (πρέπει να έκανε και 5 βήματα στη φάση), από το καλάθι και φαουλ στο Βεζένκοφ από το Λεσόρτ στο ημικύκλιο, από καλάθι και φάουλ που δεν έδωσε στον Ντειβις στην επαφή του Παπανικολαου, από φάουλ του Βεζένκοφ στο Λεσορτ που είναι ξεκάθαρο κλπ κλπ. Όλες αυτές και άλλες τόσες είναι ξεκάθαρες παραβάσεις
 
Last edited:

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.505
Likes
69.462
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Το αν δεν το βάζουμε εμείς εσύ το βάζεις, ο Ολυμπιακός ήταν στο +2 και φάουλ να μην έδινε θα έχανε ΑΝ ο Μιλουτινοφ δεν έβαζε καλάθι και ΑΝ εβαζε ο Παναθηναικός καλάθι.
Αυτό εξηγώ όταν λέω καθάρισε το ματς, περιέκοψε τις όποιες ελπίδες είχε για τη διεκδίκηση του αποτελέσματος το οποίο στο φινάλε βάσει εικόνας μπορεί να μην έρχονταν και ποτέ.
Το ίδιο έγινε βέβαια και εις όφελος του στο ματς με τον Παοκ, για να τα λέω όλα.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
636
Likes
2.812
Βασικά ουδείς ασχολήθηκε χθες με τον τελικό.
Επειδή ξεχάστηκα:

View attachment 538787
Τελικά Νιντζα είναι ή Εξκαλιμπερ ο Κιλλ Μπιλ? Με τη συγκεκριμένη διοίκηση αν όχι φέτος, την επόμενη χρονιά, αλλάζουν τα δεδομένα.... Επίσης η Ρεαλ συμμετέχει στην ερχόμενη Ευρωλιγκα χωρίς υπογραφή πολυετους συμβολαίου... Μάλλον αναχωρεί για ΝΒΑ
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.172
Μηνύματα
959.932
Μέλη
40.171
Νεότερο μέλος
giwrgos b.

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom