Blue Air Blue Air - Βουκουρέστι

eragon189

Member
Μηνύματα
57
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Πραγα
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ
Ρε παιδιά είμαι φοιτητής εδώ στην Αθήνα, αλλά είμαι απο Κύπρο. Σκέφτομαι να ταξιδέψω απο Κύπρο(Λάρνακα) το Καλοκαίρι για Βουκουρέστι με την Blue Air..
Τι λέει αυτή η εταιρία?? Ξέρει κανένας??
Επισής το Βουκουρέστι είναι καλός προορισμος?? Να πάω ή να μην πάω??:roll:
 

Alex0077

Member
Μηνύματα
231
Likes
115
Έχει τελικά κάποιος εμπειρία με τη συγκεκριμένη εταιρία από/προς Αθήνα - Λάρνακα;;
 

mikaelpap

Member
Μηνύματα
44
Likes
27
Επόμενο Ταξίδι
ΒΑΡΚΕΛΏΝΗ
Ονειρεμένο Ταξίδι
κινα
Έχει τελικά κάποιος εμπειρία με τη συγκεκριμένη εταιρία από/προς Αθήνα - Λάρνακα;;[/QUOTE εταιρία low cost-πρόσθετη βαλίτσα 20 € -εγώ δεν ταξιδευσα αλλά ο γιός μου στο glasgow- bucharest-ath.στην ώρα της. σχετικά με άλλες οι εντυπώσεις καλύτερες.
 

Alex0077

Member
Μηνύματα
231
Likes
115
Την χρησιμοποίησα τελικά στο δρομολόγιο Λάρνακα - Αθήνα.. Το αεροσκάφος πολύ παλιό και φαίνονταν.. τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Ακόμα και όταν έβγαζαν ανακοίνωση προς τους επιβάτες ακούγονταν ένας πολύ δυνατός ήχος σαν βουητό που ήταν αρκετά ανοχλητικός και δεν μπορούσαμε να ακούσουμε καθαρά τις ανακοινώσεις. Αυτό με χάλασε αρκετά. Κατά τα άλλα για low cost εταιρία στις υπηρεσίες αρκετά καλή. Είχε και δωρεάν φαγητό (γιαούρτι, μέλι, γκοφρέτα, σοκολάτα, καραμέλα στην αρχή όπως η aegean) και δωρεάν εφημερίδες για όποιον ήθελε. Στον έλεγχο χειραποσκευών (μέχρι 10 κιλά επιτρέπει) δεν ήταν καθόλου αυστηροί και είδα πολλές χειραποσκευές που ξεπερνούσαν και τις διαστάσεις (πχ μακρόστενες αρκετά κτλ). Οι αεροσυνοδοί ήταν Έλληνες ή Κύπριοι το ίδιο και ο πιλότος. Τα καθίσματα και αυτά με την ηλικία του αεροσκάφους φαίνονταν παλιά (πχ σπασμένα τραπεζάκια μπροστά .. γενικά μου θύμισε σαν ένα παλιό ΚΤΕΛ). Παρόλα αυτά το legroom ήταν ικανοποιητικό .. Σίγουρα δεν αισθανόσουν στριμωγμένος
 

giannoula

Member
Μηνύματα
1.299
Likes
2.429
Επόμενο Ταξίδι
who knows???