Booking. com

chris7

Member
Μηνύματα
3.085
Likes
23.661
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ονειρεμένο Ταξίδι
Καναδάς

croce

Member
Μηνύματα
223
Likes
401
Last edited:

Hayate

Member
Μηνύματα
838
Likes
5.105
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ονειρεμένο Ταξίδι
Hokkaido χειμωνα
Αθηναία τουρίστρια έκανε αρνητική κριτική για ξενοδοχείο της Ρόδου στο booking.com. Ο ξενοδόχος ζητά 60.000€ αποζημίωση και την 3μηνη φυλάκιση της.
Ελληνίδα τουρίστρια έκανε αρνητική κριτική για ξενοδοχείο - Ο ξενοδόχος ζητά 60.000 ευρώ αποζημίωση
Εγω θα χρωστάω κάνα εκατομμύριο σε λιγο αν αρχισουν και κάνουν αγωγές τα ξενοδοχεία που βαζω χαμηλες βαθμολογιες και κανω κακες κριτικες
 
Μηνύματα
768
Likes
603
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λος Ρόκες
Καλά της έκαναν, διάβασα την αιτιολόγηση του ξενοδόχου. Έχει τεράστια διαφορά η κακή κριτική ή η χαμηλή βαθμολογία από την ψευδή και κακοήθη.
 

giwrgostr

Member
Μηνύματα
16
Likes
64
Έχεις κάθε δικαίωμα να πεις ότι δεν ήσουν ευχαριστημένος με την καθαριότητα, καθώς είναι υποκειμενικό. Ωστόσο, όταν μιλάς για πράγματα που αποδεικνύονται όπως οι κοριοί, πρέπει να έχεις και στοιχεία, αλλιώς είναι δυσφήμιση. Πχ σε ένα εστιατόριο μπορείς να πεις ότι δεν σου άρεσε το φαγητό, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι ήταν ληγμένο χωρίς στοιχεία.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.112
Μηνύματα
880.654
Μέλη
38.838
Νεότερο μέλος
Crimson_gr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom