Σε άλλα (όχι κάλα) νέα τώρα.Και εγώ μόνο καλά λόγια έχω για Ethiopian. Ειδικά τη τελευταία φορά, είχε τελείως last minute διαθεσιμότητα με μίλια σε υπερατλαντικό ταξίδι σε business σκέλος που έχει τους ίδιους φόρους με την economy.
Οκ, 5,5 ώρες το Αθήνα-Αντίς σε 737 χωρίς οθόνες ειδικά στη μεσημεριανή πτήση δεν είναι και το καλύτερο, αλλά είναι πολύ εξυπηρετικοί, αρκετά χαμογελαστός λαός και πάντα στην ώρα της.
Από Αθήνα έχει κόψει σχεδόν εντελώς τη διαθεσιμότητα με μίλια για ADD. δεν βρίσκω σχεδόν καθόλου πτήσεις μέχρι και αργά την επόμενη Άνοιξη.
