arabickostas
Member
- Μηνύματα
- 637
- Likes
- 2.812
Εχει αναφερθει και παλαιοτερα οτι ο διαγωνισμος δεν ειναι αποκλειστικα διαγωνισμος τραγουδιου πια...Αλλαξαν τα κοινωνικα, πολιτικα, οικονομικα και αλλα δεδομενα και έχουν εισέλθει και αλλοι παραγοντες στην κρίση και το αποτελεσμα. Ψηφοι κοινου, φιλιες λαων, κοινες κουλτουρες, ιδια γλωσσα, μεταναστες που στηριζουν μητερα πατριδα κ.α.Σαν πολιτική εκδήλωση που είναι ντυμένη με νότες μουσικής έτσι έπρεπε να είναι τα αποτελέσματα. Η Βουλγαρία επιβραβεύτηκε γιατί μπήκε στην ευρωζώνη και το Ισραήλ ξεπλένεται για τα εγκλήματα εναντίον ενός ολόκληρου λαού. Οι καταγγελίες για στημένα αποτελέσματα είναι πάμπολλες τα τελευταία χρόνια.
Προσωπικα διαφωνω καθετα ότι η Βουλγαρια επιβραβευτηκε επειδη μπηκε στην ευρωζώνη. Και στην τελική μπηκε ήδη, δεν ειναι υποψηφια να μπει οποτε ας της δώσουμε το τυρακι να νιώθει " Ευρωπαια" ... Επισης δεν καταλαβαινω το ξεπλυμα του Ισραηλ ποιο ειναι. Αφου συμμετείχε κανονικα και έτρωγε τη γιουχα καθε στιγμή. Δεν κρυβω ότι ηθελα στο τέλος να κερδίσουν αυτοι, για να απολαυσω μισαωρη γιουχα, αποχωρηση κόσμου κτλ., πρωτοφανη δηλαδη γεγονοτα για το διαγωνισμο, μπας και ξυπνησουν οι υπευθυνοι και τους αποκλεισουν επιτελους.... Επειτα, η Αυστραλια πως συνεχίζει; αλλο ενα σημαδια ότι ο διαγωνισμος έχει αλλαξει ριζικα στο νοημα του.
Ειναι επισης γεγονός οτι η διαφορετικοτητα ειναι ο κερδισμένος σε καθε διαγωνισμο τα τελευταια χρονια, αλλα και αυτο χρειαζεται μετρο, δεν πρεπει η υπερπροβολη της να γινεται αυτοσκοπος, γιατι αλλιως χανει το νοημα του ο ιδιος ο διαγωνισμος τραγουδιου...
Πολλοι αναφερονται στον στίχο του τραγουδιου της Ελλαδας και υποστηριζουν ότι σατηριζε. Αλλοι λένε ότι δεν συνεβη αυτο μιας και κανει επικληση στη μητερα του και λέει ποσα θα καταφερει να φέρει. Τελικα οι ερμηνείες δίνουν και παιρνουν και κανεις πιθανοτοτατα να μη μπορει να αποκωδικοποιησει το νοημα του τραγουδιου μας. Ισως και αυτο να ειναι ενα τρικ επιτυχιας, σαν τις ταινιες που τελειώνουν και λόγω ασαφειας κανεις δε ξέρει τι θα γινοταν ή τι έγινε στο τέλος, στρατηγικη για συζήτηση και μετα...
Τέλος, για τον συμπαθεστατο Ακυλα, ακομα και αν προσωπικα δεν μ αρεσε το τραγουδι, έδωσε το καλυτερο του εαυτο. Ίσως να μην είχε τα κονε, τις διασυνδεσεις κτλ για να πετυχει κατι καλυτερο. Μην ξεχναμε οτι ειναι ενα απλο παιδι που μεγαλωσε με στερήσεις οποτε στα ματια του ολο αυτο που συνεβη και θα ακολουθησει ειναι ηδη τεραστιο. Αξιζει τον σεβασμο όλων μας αφου εκπροσωπησε αξια την Ελλαδα.
