EUROVISION 2026

arabickostas

Member
Μηνύματα
637
Likes
2.812
Σαν πολιτική εκδήλωση που είναι ντυμένη με νότες μουσικής έτσι έπρεπε να είναι τα αποτελέσματα. Η Βουλγαρία επιβραβεύτηκε γιατί μπήκε στην ευρωζώνη και το Ισραήλ ξεπλένεται για τα εγκλήματα εναντίον ενός ολόκληρου λαού. Οι καταγγελίες για στημένα αποτελέσματα είναι πάμπολλες τα τελευταία χρόνια.
Εχει αναφερθει και παλαιοτερα οτι ο διαγωνισμος δεν ειναι αποκλειστικα διαγωνισμος τραγουδιου πια...Αλλαξαν τα κοινωνικα, πολιτικα, οικονομικα και αλλα δεδομενα και έχουν εισέλθει και αλλοι παραγοντες στην κρίση και το αποτελεσμα. Ψηφοι κοινου, φιλιες λαων, κοινες κουλτουρες, ιδια γλωσσα, μεταναστες που στηριζουν μητερα πατριδα κ.α.

Προσωπικα διαφωνω καθετα ότι η Βουλγαρια επιβραβευτηκε επειδη μπηκε στην ευρωζώνη. Και στην τελική μπηκε ήδη, δεν ειναι υποψηφια να μπει οποτε ας της δώσουμε το τυρακι να νιώθει " Ευρωπαια" ... Επισης δεν καταλαβαινω το ξεπλυμα του Ισραηλ ποιο ειναι. Αφου συμμετείχε κανονικα και έτρωγε τη γιουχα καθε στιγμή. Δεν κρυβω ότι ηθελα στο τέλος να κερδίσουν αυτοι, για να απολαυσω μισαωρη γιουχα, αποχωρηση κόσμου κτλ., πρωτοφανη δηλαδη γεγονοτα για το διαγωνισμο, μπας και ξυπνησουν οι υπευθυνοι και τους αποκλεισουν επιτελους.... Επειτα, η Αυστραλια πως συνεχίζει; αλλο ενα σημαδια ότι ο διαγωνισμος έχει αλλαξει ριζικα στο νοημα του.

Ειναι επισης γεγονός οτι η διαφορετικοτητα ειναι ο κερδισμένος σε καθε διαγωνισμο τα τελευταια χρονια, αλλα και αυτο χρειαζεται μετρο, δεν πρεπει η υπερπροβολη της να γινεται αυτοσκοπος, γιατι αλλιως χανει το νοημα του ο ιδιος ο διαγωνισμος τραγουδιου...

Πολλοι αναφερονται στον στίχο του τραγουδιου της Ελλαδας και υποστηριζουν ότι σατηριζε. Αλλοι λένε ότι δεν συνεβη αυτο μιας και κανει επικληση στη μητερα του και λέει ποσα θα καταφερει να φέρει. Τελικα οι ερμηνείες δίνουν και παιρνουν και κανεις πιθανοτοτατα να μη μπορει να αποκωδικοποιησει το νοημα του τραγουδιου μας. Ισως και αυτο να ειναι ενα τρικ επιτυχιας, σαν τις ταινιες που τελειώνουν και λόγω ασαφειας κανεις δε ξέρει τι θα γινοταν ή τι έγινε στο τέλος, στρατηγικη για συζήτηση και μετα...

Τέλος, για τον συμπαθεστατο Ακυλα, ακομα και αν προσωπικα δεν μ αρεσε το τραγουδι, έδωσε το καλυτερο του εαυτο. Ίσως να μην είχε τα κονε, τις διασυνδεσεις κτλ για να πετυχει κατι καλυτερο. Μην ξεχναμε οτι ειναι ενα απλο παιδι που μεγαλωσε με στερήσεις οποτε στα ματια του ολο αυτο που συνεβη και θα ακολουθησει ειναι ηδη τεραστιο. Αξιζει τον σεβασμο όλων μας αφου εκπροσωπησε αξια την Ελλαδα.
 

panpan

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
7.434
Likes
32.178
Επισης δεν καταλαβαινω το ξεπλυμα του Ισραηλ ποιο ειναι. Αφου συμμετείχε κανονικα και έτρωγε τη γιουχα καθε στιγμή. Δεν κρυβω ότι ηθελα στο τέλος να κερδίσουν αυτοι, για να απολαυσω μισαωρη γιουχα, αποχωρηση κόσμου κτλ., πρωτοφανη δηλαδη γεγονοτα για το διαγωνισμο, μπας και ξυπνησουν οι υπευθυνοι και τους αποκλεισουν επιτελους....
Όσο βασικός σπόνσορας είναι η Moroccanoil, εταιρεία που έχει μεν έδρα την Ν.Υ. ιδρύθηκε
όμως στο Τελ. Αβίβ. και το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της γίνεται στο Ισραήλ, μην
περιμένετε να τους διώξουν.
Moroccanoil ES
 

vikara

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
676
Likes
8.327
Ταξίδι-Όνειρο
Νησί του Πάσχα
Όσο βασικός σπόνσορας είναι η Moroccanoil, εταιρεία που έχει μεν έδρα την Ν.Υ. ιδρύθηκε
όμως στο Τελ. Αβίβ. και το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της γίνεται στο Ισραήλ, μην
περιμένετε να τους διώξουν.
Moroccanoil ES
Δυστυχώς
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.349
Το λοιπον... η νεα θεωρια λεει οτι οι επιτροπες, αν και στον β΄ ημιτελικο ειχαν δωσει πολυ λιγες ψηφους στη Βουλγαρια, στη συνεχεια βλεποντας οτι το televoting κλινει προς Βουλγαρια, συνταχθηκαν με την προτιμηση του κοινου, μονο και μονο για να ενισχυθει η ψηφοφορια του κοινου και να διασφαλιστει οτι ΔΕΝ θα κερδισει το Ισραηλ.
Προσωπικα μου φαινεται πολυ πιθανο γιατι οι επιτροπες μετα απο οπερες και ποιοτικα τραγουδια που συνηθως ψηφιζουν, φετος να επιλεξουν ενα τραγουδι σαν της Βουλγαριας δεν βγαζει πολυ νοημα. Και φυσικα, η προθεση να μην βγει το Ισραηλ δεν ειναι απο την καλη τους την καρδια ουτε καμια πραξη επαναστατικη, αλλα ξεκαθαρα για να μην γινει της μουρλης μεσα στην αιθουσα στην ανακοινωση του Ισραηλ ως νικητη και προκειμενου να αποφυγουν μαζικες αποχωρησεις χωρων απο τον επομενο διαγωνισμο.
Αρα, υπο αυτο το νεο πρισμα θα μπορουσε στη θεση της Βουλγαριας να ηταν και ο Ακυλας. Δημοφιλης ηταν στο κοινο μεχρι που ο κοσμος ειδε την πρωτη προβα και αρχισε η κατρακυλα στις θεσεις.... Αλλα ειπαμε Φωκας ειναι αυτος: ο,τι πιανει το καταστρεφει.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.798
Likes
2.723
Το λοιπον... η νεα θεωρια λεει οτι οι επιτροπες, αν και στον β΄ ημιτελικο ειχαν δωσει πολυ λιγες ψηφους στη Βουλγαρια, στη συνεχεια βλεποντας οτι το televoting κλινει προς Βουλγαρια, συνταχθηκαν με την προτιμηση του κοινου, μονο και μονο για να ενισχυθει η ψηφοφορια του κοινου και να διασφαλιστει οτι ΔΕΝ θα κερδισει το Ισραηλ.
Προσωπικα μου φαινεται πολυ πιθανο γιατι οι επιτροπες μετα απο οπερες και ποιοτικα τραγουδια που συνηθως ψηφιζουν, φετος να επιλεξουν ενα τραγουδι σαν της Βουλγαριας δεν βγαζει πολυ νοημα. Και φυσικα, η προθεση να μην βγει το Ισραηλ δεν ειναι απο την καλη τους την καρδια ουτε καμια πραξη επαναστατικη, αλλα ξεκαθαρα για να μην γινει της μουρλης μεσα στην αιθουσα στην ανακοινωση του Ισραηλ ως νικητη και προκειμενου να αποφυγουν μαζικες αποχωρησεις χωρων απο τον επομενο διαγωνισμο.
Αρα, υπο αυτο το νεο πρισμα θα μπορουσε στη θεση της Βουλγαριας να ηταν και ο Ακυλας. Δημοφιλης ηταν στο κοινο μεχρι που ο κοσμος ειδε την πρωτη προβα και αρχισε η κατρακυλα στις θεσεις.... Αλλα ειπαμε Φωκας ειναι αυτος: ο,τι πιανει το καταστρεφει.
Ποια προβα ειδαν κ δεν τους αρεσε?επισης τι περιμεναν σ ενα τετοιο τραγουδι που το μονο που αξιζει ειναι το πιασαρικο μπιτ του γιατι απο λογια ειναι ασυναρτητο??τι περιμενε ο κοσμος μπαλετακι αλα Ελενα Παπαριζου ή να πετακτει ο Ακυλας να σκισει το μπλουζακι του σαν αλλος Ρουβας??γιατι αν εκαναν το λαθος να του εβγαζαν χορογραφια παλι θα τους εκραζαν...δεν αμφιβαλω οτι ο Φωκας επρεπε να χε φυγει χθες γιατι τα τελευταια χρονια δεν το χει αλλα στη προκειμενη περιπτωση το μονο που εσωσε το τραγουδι εκτος απο τον χορευτικο ρυθμο,ηταν τα visual εφε που εκαναν....αλλιως θα ειμασταν εμεις στη θεση της Αγγλιας....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom