EUROVISION 2026

rethimno

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.789
Likes
1.157
Επόμενο Ταξίδι
Ταλλίν Ελσίνκι
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κοσμου
Δυνατό τραγούδι της Κροατίας
 

rethimno

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.789
Likes
1.157
Επόμενο Ταξίδι
Ταλλίν Ελσίνκι
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κοσμου

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.346
Πώς σας φανηκε η ελληνικη συμμετοχη?

Προσωπικα μου αρεσει το τραγουδι και λατρευω την ενεργεια του Akyla αλλα θεωρω οτι ο Φωκας πρεπει να παραιτηθει ΧΤΕΣ και να παρει τη θεση του πλεον ενα πιο νεο ατομο με μια πιο φρεσκια ματια... εχει καταντησει σαν τον μπάρμπα που καθεται με τη νεολαια, μολις ανακαλυψε το ΑΙ και εχει πεσει με τα μουτρα σε αυτο με αποτελεσμα να "μπουκωσει" την ολη την εμφανιση. Τελοσπαντων ας μην γκρινιαζω.... Καλη επιτυχια στον τελικο αλλά ας ειμαστε και συγκρατημενοι:

Eurovision Song Contest on Instagram: "Looking to achieve a high score in tonight's Semi-Final, it's Akylas from Greece! 👾 Greece | Akylas | Ferto | 🇬🇷 #Eurovision 📲 Cast your vote at esc.vote"
 
Last edited:

exploring

Member
Μηνύματα
154
Likes
1.538
Ο Ακυλας είναι ένας αδιάφορος καλλιτέχνης που ερμηνεύει ένα ακόμα πιο αδιάφορο τραγούδι.
Φέτος θα πατώσουμε.
 

rethimno

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.789
Likes
1.157
Επόμενο Ταξίδι
Ταλλίν Ελσίνκι
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κοσμου
Ποιο πολύ ο Ακύλας έμοιαζε με ένα λούτρινο αρκουδάκι έτοιμο για παιδικό πάρτυ....να μου το θυμάστε του χρόνου θα παίξει πολύ η λαμπάδα με το Ακυλάκι
Προσωπική μου άποψη τώρα.
Τη φωνάρα και τη σκηνική παρουσία της Κλαυδία .....ΔΕΝ θα ξαναδούμαι
Ποιός θα συγκριθεί μαζί της ......!!!!
Παρά ταύτα ας στηρίξουμε την Ελλάδα και να ευχηθούμε τα καλλίτερα....
 

evaT

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.440
Likes
21.518
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Κάθε φορά, το επόμενο
Η Eurovision έχει πάψει να βγάζει τραγουδάρες και φωνάρες από την εποχή της Celin Dion. Δηλαδή το περσινό τραγούδι που μας άρεσε τι απέγινε; κατέκτησε τα billboard? ή όπως τα λένε πια.

Ως πανηγύρι που μετατράπηκε, μια χαρά είναι ο Ακύλας και το τραγουδάκι του.
Ωραίο τέμπο, πιασάρικο το Ferto, ευρηματική η σκηνική παρουσία.

Απλά το παραμπούκουσαν το πράγμα και κει που το παλικάρι ήταν αυθόρμητο κ έβγαινε φυσικά, χθες σα να σκεφτόταν τι έχει να κάνει κάθε φορά.
 

rethimno

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.789
Likes
1.157
Επόμενο Ταξίδι
Ταλλίν Ελσίνκι
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κοσμου
Πολύ καλή η Ρουμανία
Γλυκούλα του Λουξεμβούργο αν και αύριο κανείς δεν θα τη θυμάται
Η Γαλλία το τερματησε από τα μεγάλα φαβορί στη 5αδα μέσα τη βλέπω !!!
 

nickostraveller

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
741
Likes
3.348
Ταξίδι-Όνειρο
ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ
Το τραγουδι οταν το πρωτοακουσα τον Φλεβαρη ,Μαρτη παρολο που ειπα τα πρωτα δευτερολεπτα ''τι ειναι αυτο ρε παιδια ΄΄ μετα απο λιγο ηταν κατι παραπανω απο κολλητικο.Ειχα σπασει ολων τα νευρα εκεινες τις μερες να λεω ΄΄φερτο'',''φερτο΄΄ χωρις να το κανω επιτηδες.Μην λεμε ψεμματα οσω και να μην λεμε δεν μας ταιριαζει στα μουσικα γουστα μας ,ειναι και ανεβαστικο και χαβαλε εχει και αυτοσαρκαζεται το ιδιο με την εποχη που ζουμε του γρηγορου χρηματος ,καταναλωτισμου και του φαινεσθαι .Επισης ειναι ενα παιδι που δεν τον νοιαζει να τσαλακωθει και σου λεει παιδια εγω αυτος ειμαι,ετσι γουσταρω να ντυνομαι ετσι και πανω απο ολα το διασκεδαζω .

Παρολα αυτα με την εμφανιση του προημιτελικου ξενερωσα πολυ .Υπερβολικα εφε ,αχρειαστες εναλλαγες .γενικα ολο αυτο αχρειαστο και υπερβολικο.Κανει καποιον να μην εστιαζει στο τραγουδι και να δινει βασει στα σκηνικα.Σε καποια σημεια εξυπνα,ωραιες εναλλαγες ,ωραια εφε και θεατρικο σκηνικο με τους αγαλματα και τις πορτες αν ηταν ομως μερος ενος εντυπωσιακου show.

Εδω ομως χαντακωνει το τραγουδι και σιγουρα το κανει να χανει ,
Πιστευω θα πηγαινε πολυ καλυτερα αν εμφανιζοταν οπως στην αρχη με τους 2 -3 χορευτες ,γιατι εχει ηδη τρελα και ενεργεια ο τυπος και το κομματι ειναι ανεβαστικο.

Εν κατακλειδι νιωθω οτι θα παει πολυ καλα παρολα αυτα ,εκ πρωτης δεν δειχνει πρωτια ,αλλα επειδη ειναι eurovision και ψηφιζει αλλα ο κοσμος και αλλα οι επιτροπες,δεν ειναι και απιθανο να δουμε και πρωτη θεση,μικρες πιθανοτητες μεν αλλα υπαρχουν..

Θα εχει ενδιαφερον πιστευω
 

YiannisTS

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
413
Likes
2.466
Επόμενο Ταξίδι
Ψήνεται...
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα
Προσωπικά προτιμώ Ισπανία, Ολλανδία, Σλοβενία, Ιρλανδία, και Ισλανδία. Όσο για τον ελληνικό καρνάβαλο τι να πει κανείς, η αισθητική που αντιπροσωπεύει φέρνει σε γκροτέσκο θέατρο, από την ανάποδη.
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.346
Το τραγουδι οταν το πρωτοακουσα τον Φλεβαρη ,Μαρτη παρολο που ειπα τα πρωτα δευτερολεπτα ''τι ειναι αυτο ρε παιδια ΄΄ μετα απο λιγο ηταν κατι παραπανω απο κολλητικο.Ειχα σπασει ολων τα νευρα εκεινες τις μερες να λεω ΄΄φερτο'',''φερτο΄΄ χωρις να το κανω επιτηδες.Μην λεμε ψεμματα οσω και να μην λεμε δεν μας ταιριαζει στα μουσικα γουστα μας ,ειναι και ανεβαστικο και χαβαλε εχει και αυτοσαρκαζεται το ιδιο με την εποχη που ζουμε του γρηγορου χρηματος ,καταναλωτισμου και του φαινεσθαι .Επισης ειναι ενα παιδι που δεν τον νοιαζει να τσαλακωθει και σου λεει παιδια εγω αυτος ειμαι,ετσι γουσταρω να ντυνομαι ετσι και πανω απο ολα το διασκεδαζω .

Παρολα αυτα με την εμφανιση του προημιτελικου ξενερωσα πολυ .Υπερβολικα εφε ,αχρειαστες εναλλαγες .γενικα ολο αυτο αχρειαστο και υπερβολικο.Κανει καποιον να μην εστιαζει στο τραγουδι και να δινει βασει στα σκηνικα.Σε καποια σημεια εξυπνα,ωραιες εναλλαγες ,ωραια εφε και θεατρικο σκηνικο με τους αγαλματα και τις πορτες αν ηταν ομως μερος ενος εντυπωσιακου show.

Εδω ομως χαντακωνει το τραγουδι και σιγουρα το κανει να χανει ,
Πιστευω θα πηγαινε πολυ καλυτερα αν εμφανιζοταν οπως στην αρχη με τους 2 -3 χορευτες ,γιατι εχει ηδη τρελα και ενεργεια ο τυπος και το κομματι ειναι ανεβαστικο.

Εν κατακλειδι νιωθω οτι θα παει πολυ καλα παρολα αυτα ,εκ πρωτης δεν δειχνει πρωτια ,αλλα επειδη ειναι eurovision και ψηφιζει αλλα ο κοσμος και αλλα οι επιτροπες,δεν ειναι και απιθανο να δουμε και πρωτη θεση,μικρες πιθανοτητες μεν αλλα υπαρχουν..

Θα εχει ενδιαφερον πιστευω
Ο Φωκας εχει ενα πολυ μεγαλο κακο: καθε φορα κανει την ελληνικη συμμετοχη «about him». Αντι να αναδεικνυει το τραγουδι προσπαθει να αναδειξει τον εαυτο του και τις σκηνοθετικες του ικανοτητες και μαλιστα με υπερβολες στα ορια του κιτς. Αγιο ειχε η Φουρειρα που πηγε με την Κυπρο και δεν ειχε τον Φωκα σκηνοθετη γιατι και αυτη θα την χαντακωνε.
 
Last edited:

YiannisTS

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
413
Likes
2.466
Επόμενο Ταξίδι
Ψήνεται...
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.847
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom