- Μηνύματα
- 15.744
- Likes
- 52.631
Πολυ τον συμπαθησα τον Ακυλα, αλλα δεν παυει να ειναι ενα ρηχο τραγουδι για χαβαλε 2 μηνες. Λυπαμαι μονο για την παπαντζα που τρωει οτι θα κανει καριερα "το παιδι απο τας Σερρας" και για το τι θα νιωσει οταν δεν θα εχει τα φωτα στραμμενα πανω του. Αλλα ετσι δεν ειναι αυτα τα επαγγελματα?

