EUROVISION 2026

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.744
Likes
52.631
Πολυ τον συμπαθησα τον Ακυλα, αλλα δεν παυει να ειναι ενα ρηχο τραγουδι για χαβαλε 2 μηνες. Λυπαμαι μονο για την παπαντζα που τρωει οτι θα κανει καριερα "το παιδι απο τας Σερρας" και για το τι θα νιωσει οταν δεν θα εχει τα φωτα στραμμενα πανω του. Αλλα ετσι δεν ειναι αυτα τα επαγγελματα?
 

thanosth

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
3.647
Likes
9.789
Επόμενο Ταξίδι
ίσως Κομπλεντς Γερμανίας
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Μάλλον στη Σόφια θα γίνει ο επόμενος διαγωνισμός...
Κάπου διάβασα δήλωση της νικήτριας ο δήμαρχος της πόλης να ετοιμάσει μεγάλο κόκκινο χαλί να υποδεχθεί το διαγωνισμό του χρόνου
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.342
Ο Aκυλας μια χαρα παιδι ειναι και το τραγουδι ρηχο-ξερηχό μπορουσε δυνητικα να σε παρασυρει μονο με την ενεργεια του Ακυλα ΑΛΛΑ θα επαναλαβω οτι ο Φωκας για αλλη μια φορα διελυσε αυτο που του δοθηκε… πρεπει να παραιτηθει ΧΤΕΣ και να δοθει επιτελους η θεση του σε ανθρωπους με πιο φρεσκες ιδεες.
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.744
Likes
52.631
Ο Aκυλας μια χαρα παιδι ειναι και το τραγουδι ρηχο-ξερηχό μπορουσε δυνητικα να σε παρασυρει μονο με την ενεργεια του Ακυλα ΑΛΛΑ θα επαναλαβω οτι ο Φωκας για αλλη μια φορα διελυσε αυτο που του δοθηκε… πρεπει να παραιτηθει ΧΤΕΣ και να δοθει επιτελους η θεση του σε ανθρωπους με πιο φρεσκες ιδεες.
Πρεπει να βγαλει συνταξη απο την Ερτ σαν τη Δαφνη Μποκοτα.
 

bandit650

Member
Μηνύματα
833
Likes
4.091
μαλλον ψηφισε κοινο και επιτροπη τη βουλγαρια για να δουν την ερμηνευτρια να πανηγυριζει πηδωντας πανω κατω δεξια αριστερα.. :):):oops::oops:
 

exploring

Member
Μηνύματα
153
Likes
1.519
μαλλον ψηφισε κοινο και επιτροπη τη βουλγαρια για να δουν την ερμηνευτρια να πανηγυριζει πηδωντας πανω κατω δεξια αριστερα.. :):):oops::oops:
Το κορίτσι είναι καλλιτέχνης.

123.jpg



Ιδού και τα εξώφυλλα.
η-βουλγαρία-είναι-η-μεγάλη-νικήτρια-της-φετινή-eurovision-η-v0-29619gn9rm1h1jpg.jpeg

Cult24
 

evaT

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.440
Likes
21.515
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Κάθε φορά, το επόμενο
Σχεδόν κάθε Βουλγάρα που σέβεται τον εαυτό της φουσκώνει....ό,τι φουσκώνεται! Και όχι μόνο οι μικρές.

Κατά τ άλλα εγώ χαίρομαι που έφαγαν τα μούτρα τους οι στοιχηματικές και βεβαίως το Ισραήλ. Αν και δεν θα έπρεπε καν να φτάσει ως εκεί. Βασικά δεν θα έπρεπε καν να υφίσταται η Eurovision σ αυτό το χάλι, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.

'Αραγε θα του χρόνου το εβέντ θα γίνει στο τιμημένο Armeec Arena? Εγώ δεν ξέρω να υπάρχει άλλο κλειστό γήπεδο με χωρητικότητα.
'Εχω δει 30-40 συναυλίες εκεί μέσα.
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
3.093
Likes
8.166
Ταξίδι-Όνειρο
Όπου δεν έχω πάει!
Πιο ό,τι 'ναι ψηφοφορία της Eurovision δεν έχω ξαναματαδεί...
Αδιάφορο-μία απ τα ίδια- της Βουλγαρίας...
Δανία και Φινλανδία μου άρεσαν εμένα. Γενικά ψιλοαδιαφορα όλα τα άλλα, αν και υπήρχαν μερικές ωραίες φωνές (Πολωνία και η γνωστη Goodrem από Αυστραλία).

Περίμενα τον Ακύλα πιο ψηλά με βάση τα προγνωστικά και τα vibes της αρένας. Βασικά τον είχα μέσα στην 3άδα προσωπικά. Αλλά είναι πολλά τα συμφέροντα, μην ξεχνιόμαστε!
 

YiannisTS

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
410
Likes
2.452
Επόμενο Ταξίδι
Ψήνεται...
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα
Αν και δεν θα έπρεπε καν να φτάσει ως εκεί. Βασικά δεν θα έπρεπε καν να υφίσταται η Eurovision σ αυτό το χάλι, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Σαν πολιτική εκδήλωση που είναι ντυμένη με νότες μουσικής έτσι έπρεπε να είναι τα αποτελέσματα. Η Βουλγαρία επιβραβεύτηκε γιατί μπήκε στην ευρωζώνη και το Ισραήλ ξεπλένεται για τα εγκλήματα εναντίον ενός ολόκληρου λαού. Οι καταγγελίες για στημένα αποτελέσματα είναι πάμπολλες τα τελευταία χρόνια.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.797
Likes
2.720
Μου άρεσε πάρα πολύ το τραγούδι του Ισραήλ, περισσότερο από όλα τα άλλα, δεν μου άρεσε που η γυναίκα μου τον κοιτούσε με λαγνεία.
Δεν μου άρεσε το τραγούδι της Βουλγαρίας, αδιάφορο λετινοετσι κατασκεύασμα, ΑΛΛΑ.
Μου θύμιζε πολύ την Kali Uchis, μια πολύ ζουμερή κολομβιανή.
Απολαύστε την.
Το κορίτσι από τη Βάρνα που το τραγουδούσε είχε όλα τα προσόντα να εξάψει άντρες και γυναίκες..
Ακόμα κει λακάκι στο μάγουλο διέθετε. Δεν θα μιλήσω για μπούστο και γοφούς βέβαια.
Κέρδισε άξια με τη λατινική φρεσκάδα της, όχι με τη φωνή της.
Ο δικός μας πετούσε χαρταετό.
Απο την Βαρνα ειναι????ωχ ωχ ωχ και θα παω τον επομενο μηνα x10 οι τιμες σ ολα επειδη το κερδισε ντοπια!! :suicide: :haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.733
Μέλη
40.157
Νεότερο μέλος
wobbneconna1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom